Ik wilde het niet zeggen ivbm de gevoeligheid van het topic, maar idd, de TS maakt de OP.quote:Op zondag 9 november 2014 22:43 schreef Erasmo het volgende:
Uitgebreide startposts worden toch juist meestal door de posters gegenereerd?
quote:Op zondag 9 november 2014 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb er nog even geen tijd voor (gehad).
Heeft ook geen haast, denk ik?
Eh, pardon?quote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet dat ik verder klaag over jullie optreden als moderators hoor, maar ik ben zelf eerder dit jaar (na 5 jaar of zo) uit een moderator-team gestapt omdat het uitvoeren van 'bij'zaken als dit te vaak te lang duurdenAl was bij ons aansturing van de beheerder ook gewoon ruk en het moraal daardoor bagger. Maar een beetje 'haast' kan misschien geen kwaad. Of voeg op z'n minst nu alvast het gedenk-filmpje aan de huidige OP toe of zo
Goh, hoe zou je zoiets anders moeten opvatten hè.quote:Op zondag 9 november 2014 21:21 schreef Dingest het volgende:
[..]
Niet dat ik verder klaag over jullie optreden als moderators hoor, maar ik ben zelf eerder dit jaar (na 5 jaar of zo) uit een moderator-team gestapt omdat het uitvoeren van 'bij'zaken als dit te vaak te lang duurden
je vergeet het eten, drinken, werken, slapen en knuffelen met je lief.quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Eh, pardon?
Ik ben druk met prijsvragen voor FOK!, het Feestdagen-forum op FOK!, de FHF Kerstpakkettenactie van FOK!, het bijlezen van PTA op FOK!, het beantwoorden van meer dan 60 (!) PM's op FOK!, tussendoor probeer ik ook nog een beetje voor mijn lol op FOK! te lezen.
En omdat ik even geen tijd (en nu inmiddels ook zin) heb om een OP te updaten, mede omdat mijn photoshop het niet deed (waarvoor ik nu mijn oude PC weer van boven heb gehaald en in elkaar heb lopen zetten en installeren), moet ik maar stoppen met modden op PTA?
Nou. Bedankt voor het begrip.
Daar heb ik geeneens tijd voor!quote:Op maandag 10 november 2014 07:33 schreef lipje het volgende:
[..]
je vergeet het eten, drinken, werken, slapen en knuffelen met je lief.
Bezig Bijtje![]()
![]()
Goedemorgen
* lipje schenkt een kopje T voor Anne in
niet doorbranden, herken de symptomen ( snel geïrriteerd, moe, in je slaap er nog mee bezig zijn, vergeetachtig)quote:Op maandag 10 november 2014 09:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar heb ik geeneens tijd voor!
En dankje.
Goedemorgen.
Ik heb gisteren een slaappilletje genomen, maar zelfs die werkte niet meequote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef lipje het volgende:
[..]
niet doorbranden, herken de symptomen ( snel geïrriteerd, moe, in je slaap er nog mee bezig zijn, vergeetachtig)
En delegeer werk
Dankjequote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, lekker je eigen ding op je eigen manier blijven doen, je doet het hartstikke goed in mijn ogen.
heb je t nou tegen jezelf?quote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, lekker je eigen ding op je eigen manier blijven doen, je doet het hartstikke goed in mijn ogen.
Mee eens (SD ook hoor trouwens)quote:Op maandag 10 november 2014 09:32 schreef Alexxxxx het volgende:
veel hippievrienden vinden dat helemaal geweldig, ik heb er niks meequote:Op maandag 10 november 2014 17:28 schreef Sounddragon het volgende:
Speciaal voor Alexxxxx;
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jij ooit eens een kofferbak vol van die zooi de grens over sleepte?quote:Op maandag 10 november 2014 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veel hippievrienden vinden dat helemaal geweldig, ik heb er niks mee
Poen maken,niet zelf gebruiken.....slim!quote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ooit eens een kofferbak vol van die zooi de grens over sleepte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |