Dat was mede, en idd voor de verkoop. Vlak daarna was een festival, binnen een uur die kofferbak leeg, en de vriendenclub een betaald/gratis (maar net hoe je t bekijkt) festivalweekendquote:Op maandag 10 november 2014 18:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ooit eens een kofferbak vol van die zooi de grens over sleepte?
Dit spul kun je niet drinken, is ook maar een heeeel klein flessiequote:Op maandag 10 november 2014 19:11 schreef Charged het volgende:
Erg fout spul,btw..als je er niet tegen kunt..(ik niet,iig)
Yup..we kunnen alleen maar hopen dat het snel gegaan is.quote:
Het was een mooi blogje hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 05:24 schreef Alexxxxx het volgende:
wow, het blogje wat ik had gemaakt voor de mensen die er gister niet bij konden zijn maar eigenlijk wel wilden is 3.000 keer bekeken... Had op 200 views gerekend, was voor een (dacht ik) klein gezelschap bedoeld.2cv was HEEL geliefd.
cochem is net zoverquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:08 schreef Paladijn het volgende:
Zometeen richting Antwerpen, ik reageer waarschijnlijk zondagavond pas weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Das Schoones inderdaadquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:26 schreef densmee het volgende:
Denk het wel, ik denk dat dit die wagen is waar de wipkar achter hing met die euro 6. Maar dat weet ik eigenlijk niet zeker meer.
Ik geloof dat deze bij de start van het parcours stond zeg maar, bij die poffertjes team
in ieder geval met minder filequote:
ik weet niet of ik pompoen ga halen deze weekquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
in ieder geval met minder file
Is zakelijk "helaas": www.devoxx.be - het weekend gaan we pas de toerist uithangen
Als hij het is wie ik denk dan is het de meest irriterende dakar deelnemer ooit, samen met zijn broer uiteraardquote:Op woensdag 12 november 2014 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Net via twitter (en verdere communicatie per mail) een leuke opdracht/klusje gekregenBenieuwd of hier meer achter weg komt, zou erg gaaf zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2014 22:27 schreef densmee het volgende:
[..]
Als hij het is wie ik denk dan is het de meest irriterende dakar deelnemer ooit, samen met zijn broer uiteraard
quote:Sport is.... Mediatraining?
Jaja het zit er weer op. Het leukste evenement voor mij in Nederland. De Dakar Pré Proloog. De plek waar de fans op de foto kunnen met de Dakarhelden. Persoonlijk vind ik dit altijd lastig. Fans zien je als iemand die grootse dingen heeft gedaan. Ik, als nuchtere jongen, ben niet zo iemand die hieraan kan wennen. En maar goed ook
De verhalen van voorbereidingen zijn altijd hetzelfde. Iedereen staat er, volgens hen, beter op dan ooit tevoren. Dat is natuurlijk onmogelijk en ik word er niet goed van. Jeffrey Herlings is een onbezonnen iemand die recht voor zijn raap is. Hierdoor heeft hij niet veel meer vrienden gemaakt, maar ik kan er geen genoeg van krijgen. Heerlijk om te zien. Ook Max Anstie is zo iemand waar ik van geniet. Sport is emotie, geen mediatraining. Ikzelf zag nog eens de beelden dat ik huilend aan de finish stond dit jaar. En wat denk je? Niemand herinnert zich mijn 7e plek in de 5e etappe en mijn redelijke prestatie. Ze herinneren zich mijn kapotte ketting en de tranen over mijn stofkop. Daarom weiger ik mediatraining te nemen en al helemaal die correcte suffe lulkoek over hoe dom de beslissing was die ik op km 188,47 maakte waardoor ik zeker 40 seconden ben verloren.
Maar goed. Dakar 2015. Ik heb nummer 39 en gaan met de allerbeste vering rijden in het hele veld. De eerste test met de Reiger suspension was echt hoopvol. In combinatie met een lichaam van 65kg zal ik één van de hoogste topsnelheden behalen. Ik kan daarom niet wachten tot ik aan de start sta.
Budgettechnisch gezien is het wel even slikken. Een budget dat anderhalf keer zo groot is, is gewoon heel lastig gesloten te krijgen in een half jaar tijd. Alle hulp is dan ook van harte welkom Ik ben wel enorm blij dat alle sponsoren van dit jaar me blijven steunen.
ToiToi
Robert van Pelt
jaaaa, gelezen, geweldig!quote:Op woensdag 12 november 2014 23:19 schreef densmee het volgende:
Ik hebt het met de jongste dakar deelnemer nog gehad over mediatraining en hij heeft daar nog een leuk stukje tekst over gepost ook.
[..]
Inauguratie van studentenvereniging.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Het er iemant noch wa spannens beleef fannagt?
vertel vertèèèèl!quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Inauguratie van studentenvereniging.
Zuipen, spelletjes doen, zuipen, voor iedereen voor schut gezet worden, keihard meebléren op muziek, zuipen.quote:
Chauffeur aflossen die aan zijn rijtijd zat en geen zin had om te overnachten op 30km van thuisquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:21 schreef Alexxxxx het volgende:
Het er iemant noch wa spannens beleef fannagt?
Als ik filmpjes van inauguraties zie is dat altijd met lesbische sex, dat is toch leuker dan wat jij nu schetstquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:59 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Zuipen, spelletjes doen, zuipen, voor iedereen voor schut gezet worden, keihard meebléren op muziek, zuipen.
Maar ben nu wel lid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |