Och och..toen was ik al bijna in Utrecht.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
toen jij dit postte reed ik net de snelweg op.
toen ik dat postte was ik al een uur aan het werk nadat ik 3 uurtjes geslapen had.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
posten op fok telt volgens de vandale niet als werken.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik dat postte was ik al een uur aan het werk nadat ik 3 uurtjes geslapen had.
tenzij je danny heet misschien.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:38 schreef SuperFood het volgende:
[..]
posten op fok telt volgens de vandale niet als werken.
klopt ik nam 3 seconden pauze. Mocht van mijn baasquote:Op donderdag 20 november 2014 18:38 schreef SuperFood het volgende:
[..]
posten op fok telt volgens de vandale niet als werken.
sisi is je baas. lucky you.quote:Op donderdag 20 november 2014 18:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klopt ik nam 3 seconden pauze. Mocht van mijn baas
terechtquote:Op donderdag 20 november 2014 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok, ik zal het aan hem doorgeven
Hij zegt dat je een ongelooflijke flapdrol bent en je bek moet houden.quote:
sorry man. werk zequote:Op donderdag 20 november 2014 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zegt dat je een ongelooflijke flapdrol bent en je bek moet houden.
en dat ik weer aan het werk moet
quote:Op woensdag 19 november 2014 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Morgenvroeg fotos maken voor Fristi zijn broer, vandaag voor hem zelf een gemaakt
[ afbeelding ]
Boucou had ook een DRAF mee, nog in oranje zelfsquote:Op vrijdag 21 november 2014 00:11 schreef densmee het volgende:
Hart van zand Alex daar staat draf ook in
tegen de tijd dat de originele eigenaar ze weggeeft zijn ze waarschijnlijk zo krom als een banaanhangwagen.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2014 18:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toen ik dat postte was ik al een uur aan het werk nadat ik 3 uurtjes geslapen had.
quote:Op donderdag 20 november 2014 17:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Och och..toen was ik al bijna in Utrecht.
Ik lag toen keihard te pitten.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |