quote:
Op maandag 17 november 2014 16:44 schreef Alexxxxx het volgende:Was vandaag bij een asfaltcentrale voor een leuke klus, hesje en helm per ongeluk in de auto laten liggen, was geen probleem
(en ze wisten niet wat ze zagen toen ik het terrein op reed

wordt echt tijd voor een bedrijfsbus....)
Hehe, ik heb van de zomer een tijdje op een containerterminal gewerkt; dat was de eerste keer éver dat ik op een terrein was waar je zo'n stootcap op mocht ipv een helm
Op het terrein waar ik normaliter werk (net als vandaag) is die veiligheidsellende echt een soort van ongeneeslijke ziekte aan het worden, het wordt alsmaar erger en het maakt alles kapot.. projectjes die normaliter in een uurtje kunnen duren gewoon minimaal een dag, en als er maar een klipscheet dwars zit, gewoon zomaar 2 kost klauwen met geld, en iedereen is strontsjaggerijnig en gefrustreerd omdat het gewoon bijna verboden is om te werken. We staan soms 3 uur te wachten met 2 man om 3 keer aan takeltje te moeten trekken, wat ze best zelf kunnen, maar gewoon niet mogen, en andersom staan we ook 3 uur te wachten op een monteur om 4 boutjes los te draaien, of nog debieler; een steigerbouwer om een plank weg te pakken of op te schuiven, want dat mogen wij dan weer niet
Wdb is dat asbestregime geweldig; geen dikkoppen die de boel op de kast komen jagen, geen veiligheidsmongooltjes, en we doen mét alle beperkingen die je hebt in zo'n schijtoutfit gewoon makkelijk 2 keer zoveel als normaal buiten mét bemoeials erbij. Wat we vandaag met 2 man deden in anderhalf uur, duurt buiten in de fabriek gewoon een hele dag