Alex heeft nieuwe ramenquote:Op woensdag 19 november 2014 13:47 schreef ook_gek het volgende:
Zo! Kom maar eens kijken hoe dat hier er aan toe gaat. Weinig verranderd zo te zien? Op tragies nieuws betreft 2CV na dan.
Hij heeft een nieuwe bril ja?quote:
B-L-U-B-B-E-R-D-I-Kquote:Op maandag 17 november 2014 11:14 schreef announcement het volgende:
http://www.autoweek.nl/ni(...)0-alle-prijzen-specs
14000 euro voor een instap Hyundai met 74 pk
dank jequote:Op woensdag 19 november 2014 07:07 schreef densmee het volgende:
Veel plezier daar bij die stokbroden bakkers
Die heb ik wel nodig, maar ik heb alleen zo heel nu en dan op maandag een paar uur vrij en dan is de opticien dicht. Hopelijk volgende week tijd om er eens naar toe, komt nu een periode van een paar weekjes relatieve rustquote:
Daarna weer los met de Dakar zelf neem ik aan?quote:Op woensdag 19 november 2014 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die heb ik wel nodig, maar ik heb alleen zo heel nu en dan op maandag een paar uur vrij en dan is de opticien dicht. Hopelijk volgende week tijd om er eens naar toe, komt nu een periode van een paar weekjes relatieve rust
Oh, ze bedoelen dat je hem doorgedraaid vasthoudquote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef Paladijn het volgende:
Iets met een startmotor die door blijft lopen als je'm in de verste stand houdt
yupquote:Op woensdag 19 november 2014 20:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daarna weer los met de Dakar zelf neem ik aan?
SPOILER: te groot plaatje voor mobielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Kijk eens aan.quote:
Heb je wat om naar uit te kijkenquote:
toen jij dit postte reed ik net de snelweg op.quote:Op donderdag 20 november 2014 06:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben geen liefhebber van vroeg opstaan
quote:
kijk eens bovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |