Zou leuk zijn, vermoed echter van niet. Denk dat Hamilton en Rosberg toch wel weer een seconde of 5 voorliggen na ronde of 5-8 en dat ze dan een felle onderlinge strijd krijgen.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Gaan de Williams het Mercedes nog moeilijk maken?
Als de Mercedessen het elkaar moeilijk gaan maken zie ik wel een kans voor Massa die op Interlagos wel eens last heeft van chronische vliegerietisch.....quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.quote:Op zondag 9 november 2014 15:44 schreef Syntix het volgende:
Als Rosberg dan wint, dan maken de dubbele punten ook niets meer uitquote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.
zat sowieso net te denken dat we nog zelden echte startcrashes zienquote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Massa ramt Hamilton in de eerste bocht.
Zou wel mooi zijn, met één punt verschil de laatste race in.quote:Op zondag 9 november 2014 15:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Rosberg dan wint, dan maken de dubbele punten ook niets meer uit
Als ze nooit meer willen racen zouden ze dat kunnen doen ja.quote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
Stel je voor, Gut(p11) en Sut(p13) liggen op koers voor punten en zetten hem 2 ronden voor het einde stil uit rancune.
'Heb ik een contract voor volgend jaar? 'quote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
Stel je voor, Gut(p11) en Sut(p13) liggen op koers voor punten en zetten hem 2 ronden voor het einde stil uit rancune.
Dat zou in Abu Dhabi lolliger zijn met dubbele punten en ze zouden daardoor Lotus ofzo langs kunnen gaanquote:Op zondag 9 november 2014 15:54 schreef Pagan het volgende:
quote:Op zondag 9 november 2014 15:55 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
'Heb ik een contract voor volgend jaar? '
'Nee'
'Dan doet mijn motor raar, en ga ik maar eens stoppen denk ik.'
17.00quote:
Gutierrez heeft weinig te naaien eigenlijk, die had een contract voor 2 jaar en dat wordt gewoon niet verlengt. Op basis van zijn resultaten en progressie heeft ie dat ook niet verdient imho.quote:Op zondag 9 november 2014 16:00 schreef Pagan het volgende:
Mogelijkheden genoeg om Sauber te naaien voor de heren Sutil en Gutierrez. Vanaf p11 en p13 hebben ze best kans op punten.
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.quote:Op zondag 9 november 2014 16:32 schreef Jigzoz het volgende:
Wat een kind is die Verstappen eigenlijk nog. Echt net een brugklasser.
Precies!quote:Op zondag 9 november 2014 16:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Terwijl hij F1 rijdt en jij op die leeftijd je nog suf rukte op de Wehkamp modellen.
Die voetbalonderbrekingen op Sport1 zijn echt tergend.quote:Op zondag 9 november 2014 16:35 schreef franklop het volgende:
Kijk voor het eerst sinds tijden op Sport 1, maar dus met Emile Schelvis en Fatima Moreira de Melo?
Lijkt Tour de Jour welquote:Op zondag 9 november 2014 16:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die voetbalonderbrekingen op Sport1 zijn echt tergend.
Dat was ik even vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 16:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Gutierrez heeft weinig te naaien eigenlijk, die had een contract voor 2 jaar en dat wordt gewoon niet verlengt. Op basis van zijn resultaten en progressie heeft ie dat ook niet verdient imho.
Sutil daarentegen had nog een doorlopend contract, en die heeft dus wel een reden om ons nog eens te trakteren op F1-drama
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |