Oh.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In het spel, he?
Hij is al in 2016. Was benieuwd hoeveel er veranderd was.
Overigens weer 2 blessures, waaronder mijn beste speler (centrale verdediger) met een gescheurde hamstring: 3 maanden.
Je mag geen spelers jonger dan 17 gebruiken, waardoor ik nu weer erg dun in mijn spelers zit.
Bij mij valt er iedere wedstrijd wel een speler uit en heb al paar keer gehad dat ik niemand meer voor op rechtsback had omdat.quote:Op zaterdag 8 november 2014 16:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net een VM/MC terug die er dik 6 maanden uit lag, verder is het vooral 2 á 3 weken. Op het hoogtepunt had ik 4 geblesseerde MC's, dus dat was flink puzzelen, maar de beste VL is in die tijd de nummer 1 VM geworden en gaat die plaats ook niet meer afstaan
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godsamme. Weer 3 blessures.![]()
Mijn 3de keuze linksbuiten, mijn eerste spits en een van de centrale middenvelders.
Waar zijn de gezichten van je spelersquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4.35M per jaar salaris betalen aan Diego die 7 maanden geblesseerd raakte na 3 wedstrijden.
Heb je een goede facepack?quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar zijn de gezichten van je spelers
Jij niet zo te zienquote:
Haha, jezus. 7 maanden ook echt. Eer dat hij fit is, heb je je al geplaatst voor de CLquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4.35M per jaar salaris betalen aan Diego die 7 maanden geblesseerd raakte na 3 wedstrijden.
Niet echt naar gezocht nog. En eigenlijk geen zin om 6-7GB op m'n SSD te verspillen aan zo'n facepack.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij niet zo te zien
Ik ben nog bezig met m'n FM13 game.
Jouw Cambuurquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij niet zo te zien
Ik ben nog bezig met m'n FM13 game.
Ik heb dé oplossing gevonden (voor mijn team iig): 4-5-1 inverted pyramid, rigide counteren, en de voorhoede van de tegenstander maximaal dekken (korte mandekking, druk zetten, op zwakke been zetten) en als opdrachten alleen "kort erop" en "feller de duels ingaan" geven. Dan speel je fysiek en op karakter en haal je vaker wel dan niet een punt. Ik heb ook behoorlijk weinig tegengoals en naar verhouding bijzonder weinig gele kaarten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:33 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die met welke ploeg dan ook gemiddeld meer dan 2 tegengoals per wedstrijd incasseert? Verder elke wedstrijd wel een stuk of 5 gele kaarten en 1 op de 3 wedstrijden en rode.
Ik heb dat ook ja. Nu probeer ik altijd wel aanvallend te spelen, maar zelfs een amateurclub scoort er lachend twee of drie.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:33 schreef Vatta het volgende:
Ben ik de enige die met welke ploeg dan ook gemiddeld meer dan 2 tegengoals per wedstrijd incasseert? Verder elke wedstrijd wel een stuk of 5 gele kaarten en 1 op de 3 wedstrijden een rode.
Jawel, een handtekening zetten onder hele dikke contracten.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die Turken kunnen ook niks he.
Kan je die stipjes niet uitzetten?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij deed weer 60 minuten mee.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je die stipjes niet uitzetten?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:10 schreef Ozz-03 het volgende:
Vitesse trouwens de kampioen geworden in Nederland.
Kan je alleen met paypal betalen?quote:
Geen flauw idee, heb daar wel zelf met Paypal betaald en kreeg netjes binnen enkele minuten een BETA code.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Kan je alleen met paypal betalen?
Heb nog nooit een spel gekocht zonder CDquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, heb daar wel zelf met Paypal betaald en kreeg netjes binnen enkele minuten een BETA code.
Scheelt je wel wat centen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb nog nooit een spel gekocht zonder CDoude stempel dit dat
dion hetenquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb nog nooit een spel gekocht zonder CDoude stempel dit dat
kutventquote:
quote:
Dat is ons geheimpje.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe wist je dat Drizzt is omgebouwd?
En hoe gaat het dan als je het op verschillende computers wil installeren?quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Scheelt je wel wat centen.Heb sinds FM2008 niet meer het fysieke spel gekocht omdat dit zo makkelijk gaat.
Gaat via steam en kan maar door 1 persoon tegelijk gespeeld worden.quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En hoe gaat het dan als je het op verschillende computers wil installeren?
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gaat via steam en kan maar door 1 persoon tegelijk gespeeld worden.
quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaan we weeeer
Kan alleen pas volgende week spelenquote:
op dreamgame.nl is de steamkey 32euro. zal vast nog goedkoper kunnen, maar bij Dreamgame heb ik vorig jaar 14 en dit jaar 15 gekocht en dat is goed gegaan. Ben altijd een beetje huiverig voor sites die keys verkopen, weet niet waaromquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:31 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik zal er toch ook aan moeten geloven. Ff kijken waar hij het voordeligst is
Ik vind het helemaal waardeloos. Wat ik ook probeer ze vallen als rijpe appels. Ook vaak achter elkaar en uit corners. Als dit zo blijft is het voor mij heel snel over. Meestal komen ze toch wel snel met aanpassingen?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:24 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ik heb dat ook ja. Nu probeer ik altijd wel aanvallend te spelen, maar zelfs een amateurclub scoort er lachend twee of drie.
Jaarlijks terugkerend probleem, daarom wachtte ik ook zo lang met FM13... speelde met Twente tegen Santa Coloma en het werd 2-7quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:30 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal waardeloos. Wat ik ook probeer ze vallen als rijpe appels. Ook vaak achter elkaar en uit corners. Als dit zo blijft is het voor mij heel snel over. Meestal komen ze toch wel snel met aanpassingen?
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jaarlijks terugkerend probleem, daarom wachtte ik ook zo lang met FM13... speelde met Twente tegen Santa Coloma en het werd 2-7Elke aanval van Coloma was raak, de verdedigers stonden erbij en keken ernaar. Keeper deed meestal ook geen flikker
Elke wedstrijd raken er wel mensen geblesseerd bij mij. Waren er bij fm 2014 ook problemen in het begin? Die had ik wel iets later maar is me wel uitermate goed bevallen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.
Ik snap niet waarom dat bij iedere versie weer zo'n probleem is. Net als de extreme blessures die er 5 versies achter elkaar waren. Alsof het gewoon niet getest is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verdedigers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middenvelders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spits:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier de wedstrijden en de eindstand in de competitie:
Na de winterstop heb ik nog maar 4 keer gewonnen, maar het mocht de pret niet drukken. Telvanni is keurig 10e geëindigd waar de doelstelling handhaving was
Ik ga van een aantal spelers afscheid nemen, deels om te verjongen en deels omdat enkele lui duidelijk door het ijs gezakt zijn. Ik noem o.a. de 30-jarige centrale verdediger Civard Sprockel, die ondanks geweldige stats alleen maar dramatische wedstrijden speelde bij het en eerste nooit hoger dan een 5.5 wist te scoren.
[ Bericht 5% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 09-11-2014 01:43:20 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
OP mag wel een ander plaatje
verder is Depay echt een god qua afstandsschoten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 00:50:43 ]![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 00:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het eerste seizoen van Telvanni is voorbij en ik ben keurig 10e geëindigdHieronder een klein overzicht van de helden:
De keeper:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verdedigers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middenvelders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De spits:Is van die Oekraïener Vyacheslav zijn achternaam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-![]()
Ja, z'n voornaam is Miro. Het leuke is dat hij gewoon Nederlander is en uit Rotterdam komtquote:Op zondag 9 november 2014 00:51 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Is van die Oekraïener Vyacheslav zijn achternaam?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ah, regen zeker. Ziet er allemaal netjes uit hoor!quote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, z'n voornaam is Miro. Het leuke is dat hij gewoon Nederlander is en uit Rotterdam komt
Feyenoord-![]()
Halve regen, is toegevoegd omdat ik "voeg spelers aan speelbare teams toe" aangevinkt hadquote:Op zondag 9 november 2014 00:53 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ah, regen zeker. Ziet er allemaal netjes uit hoor!
Ik stap voor het komende seizoen trouwens eens van de 4-5-1 af en ga plat 4-4-2 spelen. Ondanks dat het team een nobody in de ED zou zijn vind ik dat ik veel te weinig scoorde. Ik ga mooi een afmaker en target man naast mekaar zetten om de verdediging van de tegenstander wat meer onder druk te zetten en kijken of het wat wordt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
FUCK AS MONACOquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:43 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Monaco
Hebben ook een bod van 1M¤ op Kuyt en 22.5M¤ op Moussa Sow.
[ afbeelding ]
Boohh!
Club stalkt me, en het hele seizoen door krijg ik te horen of ik geen mangager wil worden van die puperclub. Dus 20x per transferperiode, en nog meer tijdens het seizoen. Ik zeg altijd nee, maar ze weten niet van ophouden
Children of the night. What music they make.![]()
Jij en Monacoquote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
FUCK AS MONACO
Club stalkt me, en het hele seizoen door krijg ik te horen of ik geen mangager wil worden van die puperclub. Dus 20x per transferperiode, en nog meer tijdens het seizoen. Ik zeg altijd nee, maar ze weten niet van ophouden![]()
Ik krijg nu voor volgens mij de 10e keer te lezen dat ik interesse heb in Alexander Bannink, speler van FC Emmen (en ex-FC Twente). Zijn stats zijn bij lange na niet genoeg voor het ambitieuze Telvanni, maar de kranten kunnen er geen genoeg van krijgen
quote:Op zondag 9 november 2014 01:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
FUCK AS MONACO
Club stalkt me, en het hele seizoen door krijg ik te horen of ik geen mangager wil worden van die puperclub. Dus 20x per transferperiode, en nog meer tijdens het seizoen. Ik zeg altijd nee, maar ze weten niet van ophouden
Als ze elke transferperiode zo mijn spelers kopen voor veel te hoog contante cash vind ik het allemaal best.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Allejezus er is gewoon een actieve FM15 thread? Misschien moet ik maar is meer deze forums gebruiken![]()
Gewoon een FM-topic, elk deel komt aan bodquote:Op zondag 9 november 2014 02:16 schreef Brammess het volgende:
Allejezus er is gewoon een actieve FM15 thread? Misschien moet ik maar is meer deze forums gebruiken
Weten jullie of waarschuwingen die je geeft aan spelers na rode kaarten voor het hele team gelden of alleen voor de speler? Krijg er inmiddels wel aambeien van hoe vaak ik rode rakkers pak
[ Bericht 0% gewijzigd door Brammess op 09-11-2014 02:24:56 (typo) ]![]()
Misschien gewoon feller tackelen uitzetten, of spelers trainen op zelfbeheersing.quote:Op zondag 9 november 2014 02:24 schreef Brammess het volgende:
Weten jullie of waarschuwingen die je geeft aan spelers na rode kaarten voor het hele team gelden of alleen voor de speler? Krijg er inmiddels wel aambeien van hoe vaak ik rode rakkers pak
Of een mentale individuele training laten afwerken.![]()
Alleen voor de speler die rood pakt. Het hele team straffen zou nogal overdreven zijnquote:Op zondag 9 november 2014 02:24 schreef Brammess het volgende:
Best of eleven:![]()
Ik heb een speler gekocht die op de AMR positie 'natuurlijk' heeft, toch krijg ik steeds berichten dat hij niet op de juiste plek staat. Als ik dan kijk naar zijn oorspronkelijke positie, dan staat er AML ook al is dit een donker groener stipje (FM14). Ik kan hem helaas niet naar AMR omtrainen, waarschijnlijk omdat dit al zijn beste positie is, kan ik hier wat tegen doen of moet ik maar met de spamberichten leren leven?![]()
Ik vind FM15 niet lekker speelbaar, eerlijk gezegd. Stoor me nog aan teveel dingen. Ben dit weekend weer teruggevallen op FM13.![]()
Same here, ik wacht wel even tot het beter speelbaar is.quote:Op zondag 9 november 2014 08:23 schreef Fargo het volgende:
Ik vind FM15 niet lekker speelbaar, eerlijk gezegd. Stoor me nog aan teveel dingen. Ben dit weekend weer teruggevallen op FM13.Feyenoord-![]()
Bah, beetje klaar mee met mijn seizoen Ajax. Ik krijg teveel tegen en sta zelfs in de middenmoot, terwijl ik echt niet kan achterhalen wat er mis is met de taktiek.
Volgend seizoen misschien maar een ander systeem proberen.![]()
Same here, Moet je dan dingen installeren of gaat dat vanzelf als je de steam opstart. Dat die foutjes eruit zijn enzo?quote:Op zondag 9 november 2014 11:40 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Same here, ik wacht wel even tot het beter speelbaar is.![]()
Updates worden automatisch geïnstalleerd met steam ja. De eerste verwacht ik eind november.quote:Op zondag 9 november 2014 14:03 schreef Vatta het volgende:
[..]
Same here, Moet je dan dingen installeren of gaat dat vanzelf als je de steam opstart. Dat die foutjes eruit zijn enzo?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoe kan ik Bakkali laten bijtekenen?
Ik probeer hem elke keer als het kan te loven, laat hem veel spelen, hij zegt zelf trots te zijn om voor PSV te spelen. Maar zijn status blijft dat hij transfervrij na dit seizoen vertrekt? Wat kan ik nog doen?![]()
Misschien een avondje couscous met hem eten?quote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Ik probeer hem elke keer als het kan te loven, laat hem veel spelen, hij zegt zelf trots te zijn om voor PSV te spelen. Maar zijn status blijft dat hij transfervrij na dit seizoen vertrekt? Wat kan ik nog doen?![]()
Wat is je tactiek?quote:Op zondag 9 november 2014 13:35 schreef Zocalo het volgende:
Bah, beetje klaar mee met mijn seizoen Ajax. Ik krijg teveel tegen en sta zelfs in de middenmoot, terwijl ik echt niet kan achterhalen wat er mis is met de taktiek.
Volgend seizoen misschien maar een ander systeem proberen.![]()
Ik hou het weer even voor gezien. Keeper al 4 wedstrijden geen bal tegengehouden en mijn spits is Rene van Rijswijk.
Even weer een paar weken in de kast.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks volgens mij, ingeprogrammeerd dat hij aan het eind van zijn contract vertrektquote:Op zondag 9 november 2014 16:22 schreef Doublepain het volgende:
Is het zo erg ja? Ga morgen maar eens beginnen
Wel jammer dat Kishna een veel groter talent dan El Ghazi lijkt te zijn..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Schone 25 goals en 16 assists in de competitie![]()
Die interface bij tactiek is wel irritant vind ik.Oh.![]()
Waar heb jij uitgehangen?quote:Op zondag 9 november 2014 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schone 25 goals en 16 assists in de competitie![]()
Die interface bij tactiek is wel irritant vind ik.
Hoe zit het dit jaar eigenlijk met de standaardaankopen Doria en Fierro?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Doria gaat instant naar United bij mijquote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef dion_v_k het volgende:
Hoe zit het dit jaar eigenlijk met de standaardaankopen Doria en Fierro?
Dede bedoel ik
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 21:20:37 ]![]()
![]()
Kostte geen drol, gaat wel een leuke worden.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
![]()
de topper
Ging maar net goed
[ Bericht 50% gewijzigd door Nick-GizMo op 09-11-2014 22:03:31 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hoe kan je je scouting knowledge verbeteren? Ik zit met Ajax maar op 18%, maar buitenlandse scouts willen amper komen.![]()
Gewoon een scout naar een land sturen, dat werkt hier iig welquote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan je je scouting knowledge verbeteren? Ik zit met Ajax maar op 18%, maar buitenlandse scouts willen amper komen.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Hoe pakken jullie het aan met spelers die worden benaderd door een grotere club en daardoor weg willen?
Ik heb nu de beste Turkse rechtsback tot mijn beschikking en voor in de competitie moet ik ten alle tijden minimaal 6 spelers met de Turkse nationaliteit opstellen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als het een hele belangrijke speler laat is laat ik hem vaak gewoon staan, na een paar winstpsrtijen gaat zijn moraal vaak wel weer omhooog.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
Hoe pakken jullie het aan met spelers die worden benaderd door een grotere club en daardoor weg willen?
Ik heb nu de beste Turkse rechtsback tot mijn beschikking en voor in de competitie moet ik ten alle tijden minimaal 6 spelers met de Turkse nationaliteit opstellen.![]()
Kan je in het Staff scherm vinden (daar staan die tabs die eerder bij staff responsibilities stonden).quote:Op zondag 9 november 2014 12:11 schreef Zocalo het volgende:
Hoe kan je in de nieuwe versie de training aan assistent overlaten gedurende het seizoen?![]()
Heb hem maar gewoon verkocht omdat de rest ook begon te zeiken.quote:Op maandag 10 november 2014 08:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het een hele belangrijke speler laat is laat ik hem vaak gewoon staan, na een paar winstpsrtijen gaat zijn moraal vaak wel weer omhooog.
Heb voor de helft van zijn salaris 2 jeugdige spelers kunnen binnenhalen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bij mij is iedere diepe bal tegen inmiddels raak. Redelijk frustrerend.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
15 toch maar aangeschaft. Mijn eerste game is standaard met Feyenoord.
Bilal en Kongolo waren exceptionele talenten toch?![]()
http://fminside.nl/page/a(...)/fmilijst-eredivisiequote:Op maandag 10 november 2014 16:47 schreef Typisch het volgende:
15 toch maar aangeschaft. Mijn eerste game is standaard met Feyenoord.
Bilal en Kongolo waren exceptionele talenten toch?
http://fminside.nl/page/a(...)5/fmi-lijst-talenten
Ik mis nu eigenlijk wel een -19 talent, Slabbekoorn?![]()
Thanx, geen idee hoe Slabbekoorn gerate is deze keer. Vorige keer was het niet veel.quote:Op maandag 10 november 2014 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
http://fminside.nl/page/a(...)/fmilijst-eredivisie
http://fminside.nl/page/a(...)5/fmi-lijst-talenten
Ik mis nu eigenlijk wel een -19 talent, Slabbekoorn?
Opvallend dat Ajax alleen Kishna heeft als groot talent die al in het eerste heeft gespeeld deze keer.![]()
![]()
Van Geel are you watching?Voor nog geen 4 miljoen gekocht, als het niks wordt kan ik hem altijd nog met winst verkopen zie ik.
![]()
![]()
Haha die heb ik ook gehaaldquote:Op maandag 10 november 2014 17:21 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Van Geel are you watching?Voor nog geen 4 miljoen gekocht, als het niks wordt kan ik hem altijd nog met winst verkopen zie ik.
Baasje hoor!
![]()
Is het wat ja?quote:Op maandag 10 november 2014 17:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha die heb ik ook gehaaldBaasje hoor!
Ik denk dat ik hem als poacher ga gebruiken, maar misschien is complete forward ook wel een optie als hij nog wat beter wordt.![]()
Update??
ah een hotfixTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ja speelt echt goed voor wat hij moet kosten. Poacher is inderdaad een goede optie, zeker met Vilhena erachterquote:Op maandag 10 november 2014 17:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is het wat ja?
Ik denk dat ik hem als poacher ga gebruiken, maar misschien is complete forward ook wel een optie als hij nog wat beter wordt.![]()
![]()
Begint al lekker, heb nog geen officiële wedstrijd gespeeld en Toornstra, Boëtius en Clasie geblesseerd.Claise, Boëtius en Wilkshere zijn beter in vrije trappen nemen dan Toornstra.
[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 18:09:09 ]![]()
Geen spits en ik vlieg er uit. Kut Feyenoord.....
Ligt het aan mij of ontbreekt Van Gastel uberhaupt in de game?PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:quote:Op maandag 10 november 2014 19:11 schreef nickhguitar het volgende:
Welke site kun je (key) de nieuwe FM het best bestellen?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nope, heb hem daar gisteren ook gekocht.quote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ThxNog tips voor talenten alvast
?
Ben nu eerst de nieuwste facepacks aan het downloaden en daarna ga ik pas beginnen anders vind ik er toch geen zak aan
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan je me de link misschien DM-en? Of hier plaatsen? Ik had die van fm manutd, maar die herkent mijn programma (vuze) nietquote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope, heb hem daar gisteren ook gekocht.
Ben nu eerst de nieuwste facepacks aan het downloaden en daarna ga ik pas beginnen anders vind ik er toch geen zak aan.
Ik zie nu overigens ook geen football manager 2015 bij documents/sports interactive staan..![]()
Tielelul, z,on spitsje van Rode Sterquote:Op maandag 10 november 2014 19:29 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
ThxNog tips voor talenten alvast
?
RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor echte namen van competities en echte spelers bij Duitsland/Nederland:quote:Op maandag 10 november 2014 19:42 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Kan je me de link misschien DM-en? Of hier plaatsen? Ik had die van fm manutd, maar die herkent mijn programma (vuze) niet.
Ik zie nu overigens ook geen football manager 2015 bij documents/sports interactive staan..
http://sortitoutsi.net/do(...)or-fm15-beta02032014
En hier kan je de facepacks downloaden:
http://sortitoutsi.net/graphics/style/1/cut-out-player-faces
Eerst die mega pack 7.0 en daarna updaten met 7.1
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Wilkshire heeft nu 1 goal en 5 assists in de eerste 3 wedstrijden.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 19:47:47 ]![]()
Key player Vermeerquote:Op maandag 10 november 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Wilkshire heeft nu 1 goal en 5 assists in de eerste 3 wedstrijden.
Duurt niet lang meer totdat van Beek dat is, solide verdediger is dat met veel potentiequote:![]()
Geen rare fratsen zoals Veltman weleens heeft, gewoon doen wat je moet doen
King Kong > Van Beek, maar hij doet het boven verwachting goed ja.quote:Op maandag 10 november 2014 19:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer totdat van Beek dat is, solide verdediger is dat met veel potentie![]()
Geen rare fratsen zoals Veltman weleens heeft, gewoon doen wat je moet doen![]()
quote:quote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor echte namen van competities en echte spelers bij Duitsland/Nederland:
Iemand snelle fix voor de correcte namen? Ziet er niet uit dat Schalke 04 gewoon Gelsenkirchen heet in de game
Oh.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iemand snelle fix voor de correcte namen? Ziet er niet uit dat Schalke 04 gewoon Gelsenkirchen heet in de gamequote:Op maandag 10 november 2014 19:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Voor echte namen van competities en echte spelers bij Duitsland/Nederland:
quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Sommige mensen
Als ik iedereen hier zo hoor, kan je misschien dan niet beter op de counter gaan spelen? Ik ga het eens proberen, worth a try.
Feyenoord-![]()
Gewoon deze baas in je team, komt de tegenstander nog niet eens opdagenquote:Op maandag 10 november 2014 20:43 schreef Zenit- het volgende:
Als ik iedereen hier zo hoor, kan je misschien dan niet beter op de counter gaan spelen? Ik ga het eens proberen, worth a try.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 20:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon deze baas in je team, komt de tegenstander nog niet eens opdagen![]()
[ afbeelding ]
Feyenoord-![]()
Heel seizoen gedaan + elk duel fel gespeeld, werkte best goed voor een promovendusquote:Op maandag 10 november 2014 20:43 schreef Zenit- het volgende:
Als ik iedereen hier zo hoor, kan je misschien dan niet beter op de counter gaan spelen? Ik ga het eens proberen, worth a try.
Jij speelt toch helemaal geen FM15?quote:Op maandag 10 november 2014 21:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel seizoen gedaan + elk duel fel gespeeld, werkte best goed voor een promovendus![]()
Klopt, maar counteren kan vaak de oplossing zijnquote:Op maandag 10 november 2014 21:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jij speelt toch helemaal geen FM15?
Beetje kort door de bocht, maar okéquote:Op maandag 10 november 2014 21:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt, maar counteren kan vaak de oplossing zijn![]()
![]()
Welke van de 2? Want die real name fix kan je zo downloadenquote:Op maandag 10 november 2014 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je alleen downloaden met een premium accountTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Laat maar, ik zat met mijn neus te kijkenquote:Op maandag 10 november 2014 22:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Welke van de 2? Want die real name fix kan je zo downloaden
Oh.![]()
Toch maar dat brilletje kopen hequote:Op maandag 10 november 2014 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat maar, ik zat met mijn neus te kijken
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat zal niet echt werken als ik mijn lenzen in heb.quote:Op maandag 10 november 2014 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Toch maar dat brilletje kopen he
Oh.![]()
En nu is de vraag, weet je zeker dat je ze in hebtquote:Op maandag 10 november 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal niet echt werken als ik mijn lenzen in heb.?
Geen idee, ik zie ze niet.quote:Op maandag 10 november 2014 22:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
En nu is de vraag, weet je zeker dat je ze in hebt?
Oh.![]()
Godsammequote:
quote:![]()
Na 5 dagen skippen wil Cillessen al naar een grotere club![]()
Cillessen liep hier ook al te janken ja. Duarte en Andersen gingen ook zeuren om een nieuw contract terwijl ze helemaal niet zo bijzonder presterenquote:Op maandag 10 november 2014 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
Na 5 dagen skippen wil Cillessen al naar een grotere club![]()
Maarja zelfs die faalheid van een Sigthorkut ging tegen me zeiken, en toen werd ik wel even heel geïrriteerd.Oh.![]()
![]()
Moet je die van 25¤ kopen, of dat VPN gedoe van 16¤?quote:Op maandag 10 november 2014 19:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nope, heb hem daar gisteren ook gekocht.
Ben nu eerst de nieuwste facepacks aan het downloaden en daarna ga ik pas beginnen anders vind ik er toch geen zak aan![]()
Die houthakker is hier op weg naar PSV voor 6 miljoenquote:Op maandag 10 november 2014 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen liep hier ook al te janken ja. Duarte en Andersen gingen ook zeuren om een nieuw contract terwijl ze helemaal niet zo bijzonder presteren
Maarja zelfs die faalheid van een Sigthorkut ging tegen me zeiken, en toen werd ik wel even heel geïrriteerd.
25 euro, als het goed is kom je totaal uit op 26,25quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef NM. het volgende:
[..]
Moet je die van 25¤ kopen, of dat VPN gedoe van 16¤?
Ik ben ondertussen al een seizoen verder, hij wou niet eerder oprotten. Nu gaat hij voor 1 miljoen richting PL.quote:Op maandag 10 november 2014 22:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die houthakker is hier op weg naar PSV voor 6 miljoen
Heeft 2 wedstrijden gespeeld het hele jaar. Puur uit nood toen
Oh.![]()
Bohhhh nieuwe facepack![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op maandag 10 november 2014 22:37 schreef dion_v_k het volgende:
Bohhhh nieuwe facepack![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje Ould-Chikh wegkapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje Ould-Chikh wegkapen
quote:Op maandag 10 november 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ook meteen gedaanquote:Op maandag 10 november 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ja, gedaan.quote:Op maandag 10 november 2014 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje Ould-Chikh wegkapenWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Echt talent zie je bij Twente, dat is wel duidelijk
Meer zit er niet neequote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt talent zie je bij Twente, dat is wel duidelijk
De enige ook.quote:Op maandag 10 november 2014 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Echt talent zie je bij Twente, dat is wel duidelijkWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Jawel. Als je hem maar laat spelen. Maar bij mij doet Paal het ook erg goed terwijl hij niet bij de grote talenten staat genoemd.quote:Op maandag 10 november 2014 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ben benieuwd trouwens of die Nouri wat wordt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bij Ajax is er echt waanzinnig veel talent dus het is lastig kiezenquote:Op maandag 10 november 2014 22:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jawel. Als je hem maar laat spelen. Maar bij mij doet Paal het ook erg goed terwijl hij niet bij de grote talenten staat genoemd.. Ik rouleer wel veel, en eerst even alle middelmaat op laten donderen.
Oh.![]()
Bij PSV staat het talent al in het eerste. Dus relatief makkelijk kampioen worden. Daarna kunnen talenten als de vier Vic'en, Paal en Hendrix goed doorgroeien. Bij Ajax wordt Cerny vaak heel snel weggekocht en komen Nouri en Van de Beek nooit aan het spelen toe. Denswil daarentegen is een van de sterren. Meteen al.quote:Op maandag 10 november 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Ajax is er echt waanzinnig veel talent dus het is lastig kiezen. Ik rouleer wel veel, en eerst even alle middelmaat op laten donderen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Denswil is dan ook een heel klein beetje overrated. Heel klein beetje maarquote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV staat het talent al in het eerste. Dus relatief makkelijk kampioen worden. Daarna kunnen talenten als de vier Vic'en, Paal en Hendrix goed doorgroeien. Bij Ajax wordt Cerny vaak heel snel weggekocht en komen Nouri en Van de Beek nooit aan het spelen toe. Denswil daarentegen is een van de sterren. Meteen al.![]()
Ik heb al een seizoen achter de rug en moest de titel laten aan PSV op 3 punten, was wel loeiend spannendquote:Op maandag 10 november 2014 23:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bij PSV staat het talent al in het eerste. Dus relatief makkelijk kampioen worden. Daarna kunnen talenten als de vier Vic'en, Paal en Hendrix goed doorgroeien. Bij Ajax wordt Cerny vaak heel snel weggekocht en komen Nouri en Van de Beek nooit aan het spelen toe. Denswil daarentegen is een van de sterren. Meteen al..
Vorig jaar Sinkgraven gekocht ook, was wel goed. Ik wou ook Gutierrez van Twente, maar die vragen 14 miljoen en er is geen ruimte om te onderhandelen.
Denswil speelde trouwens prima eerste seizoen. Schone al helemaal beast met 25 goals en 16 assists
Oh.![]()
De Ajax researcher had wellicht eea te compenseren.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Denswil is dan ook een heel klein beetje overrated. Heel klein beetje maarWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ik heb bij PSV alleen Humam Tariq gekocht. Maar na het eerste seizoen is iedereen weg. Wijnaldum, Depay en Bakkali naar Arsenal. Bruma en Willems naar PSG en Narsingh naar Atletico. Allemaal boos ook. Dus ik heb de game even aan de kant gelegd en ben aan de slag gegaan met Werder en met Fulham. PSV pak ik wel weer een keer op.quote:Op maandag 10 november 2014 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een seizoen achter de rug en moest de titel laten aan PSV op 3 punten, was wel loeiend spannend.
Vorig jaar Sinkgraven gekocht ook, was wel goed. Ik wou ook Gutierrez van Twente, maar die vragen 14 miljoen en er is geen ruimte om te onderhandelen.
Denswil speelde trouwens prima eerste seizoen. Schone al helemaal beast met 25 goals en 16 assistsWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bakkali kon ik transfervrij oppikken maar vroeg teveel salaris.quote:Op maandag 10 november 2014 23:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb bij PSV alleen Humam Tariq gekocht. Maar na het eerste seizoen is iedereen weg. Wijnaldum, Depay en Bakkali naar Arsenal. Bruma en Willems naar PSG en Narsingh naar Atletico. Allemaal boos ook. Dus ik heb de game even aan de kant gelegd en ben aan de slag gegaan met Werder en met Fulham. PSV pak ik wel weer een keer op.
Voor de rest nog niet echt op mijn sterspelers geboden tot nu toe.Oh.![]()
Was de beta. Wellicht een bug.quote:Op maandag 10 november 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bakkali kon ik transfervrij oppikken maar vroeg teveel salaris.
Voor de rest nog niet echt op mijn sterspelers geboden tot nu toe.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hele andere interface tot nu toe. Voor de rest wat kleine details, zoals meer opties bij gesprekken en vragen beantwoorden voor de wedstrijd.quote:Op maandag 10 november 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
wat zijn de grote verschillen tussen fm14 en fm15
[ afbeelding ]Oh.![]()
Tering wat zijn die spelers irritant. Klaassen krijgt een nieuw contract en Fischer ook meteen janken om een nieuw contract. Weiger ik en komen meteen zijn vriendjes ook klagen
Oh.![]()
Ik vind het nu wel een uitdaging om zo min mogelijk te kopen omdat Ajax extreem veel talenten heeft
Moisander en Siggy na een week al in de etalage gezet. Meteen Zivko en Denswil in de basis
Eerste oefenpot ging trouwens kansloos verloren tegen Central (Argentinië) met 2-1
Volgende 2 zijn Arsenal en Benfica
Ik heb in 2 seizoenen Ajax alleen Sinkgraven en Ould-Chikh gekocht. En de optie van Milik ook gelicht natuurlijk.quote:Op maandag 10 november 2014 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vind het nu wel een uitdaging om zo min mogelijk te kopen omdat Ajax extreem veel talenten heeft
Moisander en Siggy na een week al in de etalage gezet. Meteen Zivko en Denswil in de basis
Eerste oefenpot ging trouwens kansloos verloren tegen Central (Argentinië) met 2-1
Volgende 2 zijn Arsenal en BenficaOh.![]()
Joden he, die willen altijd meer geldquote:Op maandag 10 november 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tering wat zijn die spelers irritant. Klaassen krijgt een nieuw contract en Fischer ook meteen janken om een nieuw contract. Weiger ik en komen meteen zijn vriendjes ook klagen
quote:Wie staat er trouwens basis bij Twente; Marsman (in Oranje, oh oh oh oh oh) of Stevens?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ach heb toch genoeg geld op de bankquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joden he, die willen altijd meer geldDoe nauwelijks aankopen
Oh.![]()
Beiden niet. Een of andere Zuid-Afrikaan. #koopclub.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er trouwens basis bij Twente; Marsman (in Oranje, oh oh oh oh oh) of Stevens?Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mijn beste regen tot nu toe in de huidige Telvannigame, kwam vorig seizoen bovendrijven:
Helaas lang niet zo goed als de intense eindheld Win Mijnheer die ik in een vorige game had, maar het is niet mis
Koopt Twente verder nog meuk? In mijn huidige FM13-game halen ze een spits en een middenvelder die het meer dan goed doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Beiden niet. Een of andere Zuid-Afrikaan. #koopclub.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ben ik de enige die in de jeugdselecties veel Zivkovicen ziet? Gisteren al ergens in mijn mislukte Feyenoordgame. Nu ben ik Excelsior en zie ik er als aanvulling op mijn 2de elftal weer 1.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Zal straks eens kijken. Had in de beta wel vaak dat er spelers van Man U naar Twente gingen, maar volgens mij is dat samenwerkingsverband er al een tijdje niet meerquote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er trouwens basis bij Twente; Marsman (in Oranje, oh oh oh oh oh) of Stevens?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
hier keepte Marsman zowel gisteren tegen Fey als net in een oefenduel wat ik toevallig bekeek ivm scoutingquote:Op dinsdag 11 november 2014 07:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal straks eens kijken. Had in de beta wel vaak dat er spelers van Man U naar Twente gingen, maar volgens mij is dat samenwerkingsverband er al een tijdje niet meerPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ben benieuwd of Veltman beter is dan vorig jaar. In 14 was hij bij mij voor 2 jaar basisspeler en dan had hij qua ontwikkeling wel zijn top bereikt en verkocht ik hem meestal voor een kleine 10 miljoen aan een club als Aston Villa terwijl Denswil nog veel beter werd en makkelijk het Nederlands elftal haalde.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
De meegeleverde Editor is bij mij nog niet te vinden bij Steam -> Bilbiotheek -> Tools, enig idee hoe dit kan?Of saté?![]()
![]()
Wat is het af en toe toch een frustrerend spel.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Veltman bij Brescia gehad, goede standin, maar haalt de top niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ben benieuwd of Veltman beter is dan vorig jaar. In 14 was hij bij mij voor 2 jaar basisspeler en dan had hij qua ontwikkeling wel zijn top bereikt en verkocht ik hem meestal voor een kleine 10 miljoen aan een club als Aston Villa terwijl Denswil nog veel beter werd en makkelijk het Nederlands elftal haalde.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ben nog niet verder dan een week gekomen en daarin begon Cillessen te bitchen dat hij weg wil en Denswil wil een nieuw contract (van 2k per week naar 17k per week)quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite met de spelersgroep in toom te houden, man man man
Misschien dat ik maar gewoon gelijk met LLM begin, dan merk je de fouten niet zo omdat de spelers toch totaal mongolen zijn.
De Nederlandse competitie is dit jaar trouwens echt heel slecht.
Vermeer pakt 135k per jaar geloof ik, dat gaat natuurlijk nergens over. En zo heb je meer van zulke (lage) salarissen.
Een Wilkshire heeft een slechte determination, terwijl hij dat juist heel erg heeft. Ook kan hij beter vrije trappen nemen dan Toornstra. Zomaar een voorbeeldje uit de stats die gewoon echt nergens op slaan.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 12:09:51 ]![]()
Ik was een game werkloos begonnen en werd benaderd door Fulham. Leuke uitdaging, wat geld en een van Engelands grootste talenten in de gelederen. 4-2-3-1 breed, op basis van kort passen, balbezit, druk zetten en wat dieper uitzakken. Eerste 2 wedstrijden redelijk makkelijk gewonnen derde wedstrijd thuis met 0-9 verloren. Het slaat helemaal nergens op en lijkt pure willekeur.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Typisch het volgende:
Misschien dat ik maar gewoon gelijk met LLM begin, dan merk je de fouten niet zo omdat de spelers toch totaal mongolen zijn.
Vermeer pakt 135k per jaar geloof ik, dat gaat natuurlijk nergens over. En zo heb je meer van zulke (lage) salarissen.
Een Wilkshire heeft een slechte determination, terwijl hij dat juist heel erg heeft. Ook kan hij beter vrije trappen nemen dan Toornstra. Zomaar een voorbeeldje uit de stats die gewoon echt nergens op slaan.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Thuis met 9-0 verliezenquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was een game werkloos begonnen en werd benaderd door Fulham. Leuke uitdaging, wat geld en een van Engelands grootste talenten in de gelederen. 4-2-3-1 breed, op basis van kort passen, balbezit, druk zetten en wat dieper uitzakken. Eerste 2 wedstrijden redelijk makkelijk gewonnen derde wedstrijd thuis met 0-9 verloren. Het slaat helemaal nergens op en lijkt pure willekeur.![]()
Dat is mij in 10 CM/FM jaren nog nooit overkomen
Mij wel hoor. In de FA cup met kleinere clubs.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Thuis met 9-0 verliezen![]()
Dat is mij in 10 CM/FM jaren nog nooit overkomen![]()
Mij ook niet. Het sloeg helemaal nergens op. Je gaat dan ook wat twijfelen aan je tactiek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Thuis met 9-0 verliezen![]()
Dat is mij in 10 CM/FM jaren nog nooit overkomen
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Ajax staat na 4 wedstrijden op de 18e plaats, met 1 punt
Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Typisch het volgende:
Misschien dat ik maar gewoon gelijk met LLM begin, dan merk je de fouten niet zo omdat de spelers toch totaal mongolen zijn.![]()
![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
+ Bilal die opeens linksbenig is ingame + Clasie die niet kan verdedigen + Kongolo met 11/11 eerste meters/snelheid + Van Hanegem die scout is bij Feyenoord enz enz enzquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef Typisch het volgende:
Een Wilkshire heeft een slechte determination, terwijl hij dat juist heel erg heeft. Ook kan hij beter vrije trappen nemen dan Toornstra. Zomaar een voorbeeldje uit de stats die gewoon echt nergens op slaan.![]()
![]()
Ohja, Clasie zijn tackles zijn nog steeds iets van 10.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:47 schreef Jorwol het volgende:
[..]
+ Bilal die opeens linksbenig is ingame + Clasie die niet kan verdedigen + Kongolo met 11/11 eerste meters/snelheid + Van Hanegem die scout is bij Feyenoord enz enz enz
Wat een grap.![]()
Heracles nog altijd directe degradatie, is wel een zekerheidje sinds FM12quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jack-ass heeft het hele seizoen met Diederik Boer gekeept, genot.
Ik heb hier ook Boer in de basis gezet, hield alles eruit tegen Benfica. Uiteindelijk met 3-0 gewonnen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Jack-ass heeft het hele seizoen met Diederik Boer gekeept, genot.
Tegen Arsenal met 4-0 verloren maar toen stond Cillessen dus op doel
Net de voorbereiding afgesloten met een 4-3 overwinning op Pachuca (gespeeld met alleen maar jeugd; Zivko, vd Beek, Cerni, Nouri etc)Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Net Moisander verkocht voor 7 miljoen aan Benfica zodat er minder concurrentie is en Denswil het kan overnemen, gaat juist hij lopen janken dat de beste speler verkocht is en hij verwacht dat er een betere vervanger wordt teruggehaaldFM logica
Stevens heeft nog geen wedstrijd mogen spelen. Bednarek 2 tot nu toe en Marsman 8 wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er trouwens basis bij Twente; Marsman (in Oranje, oh oh oh oh oh) of Stevens?
Verder hebben ze alleen Joshua Kimmich en Wouter Pastoor gekochtTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik erger me eraan dat het aantal gespeelde wedstrijden totaal niet meer gelijk zijn in de Eredivisie, terwijl dit in het echt altijd zo is.Oh.![]()
Vooral als de bigstars gaan kloten , geen ene reactie is goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite met de spelersgroep in toom te houden, man man manRED ONS HENNIEGOD![]()
Depay blijft maar op zijn 10 interlands zitten, hij speelt echt gruwelijk goed met een gemiddelde van bijna een 8. Maar telkens roepen ze hem niet op, in FM14 ook niet terwijl hij 30 miljoen waard was en altijd top speelde. Nu roept Jan Janssen zelfs Elia op.
Is dit een bug ofzo?Kansloos idd, bij mij werd Hiljemark en Maher boos omdat ik Schaars weinig speelminuten geef..quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:43 schreef dion_v_k het volgende:
Net Moisander verkocht voor 7 miljoen aan Benfica zodat er minder concurrentie is en Denswil het kan overnemen, gaat juist hij lopen janken dat de beste speler verkocht is en hij verwacht dat er een betere vervanger wordt teruggehaaldFM logica
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2014 17:38:29 ]![]()
Is een bewuste feature, vorig jaar kwam je ook echt overal mee weg. Dan vind ik dit leuker en realistischer eigenlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de bigstars gaan kloten , geen ene reactie is goed![]()
![]()
Moeilijke jongen he.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:35 schreef Doublepain het volgende:
Depay blijft maar op zijn 10 interlands zitten, hij speelt echt gruwelijk goed met een gemiddelde van bijna een 8. Maar telkens roepen ze hem niet op, in FM14 ook niet terwijl hij 30 miljoen waard was en altijd top speelde. Nu roept Jan Janssen zelfs Elia op.
Is dit een bug ofzo?
[..]
Kansloos idd, bij mij werd Hiljemark en Maher boos omdat ik Schaars weinig speelminuten geef..Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Maar ik had bijv Cuardrado en die moet je gewoon verkopen anders gelijk de hele spelersgroep tegen je . Wel kutquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Is een bewuste feature, vorig jaar kwam je ook echt overal mee weg. Dan vind ik dit leuker en realistischer eigenlijkRED ONS HENNIEGOD![]()
Eerste game met Ajax werd ik gelijk de laan uit gestuurd. Had een ongeslagen eerste seizoen + QF CL + bekerwinst en het ging voortvarend in het tweede seizoen, tot september 2015 mocht ik blijven zitten..quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vooral als de bigstars gaan kloten , geen ene reactie is goed![]()
Omdat spelers gingen kloten ?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste game met Ajax werd ik gelijk de laan uit gestuurd. Had een ongeslagen eerste seizoen + QF CL + bekerwinst en het ging voortvarend in het tweede seizoen, tot september 2015 mocht ik blijven zitten..RED ONS HENNIEGOD![]()
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat spelers gingen kloten ?.
![]()
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste game met Ajax werd ik gelijk de laan uit gestuurd. Had een ongeslagen eerste seizoen + QF CL + bekerwinst en het ging voortvarend in het tweede seizoen, tot september 2015 mocht ik blijven zitten..
Ik lig al uit de EL en de beker, competitie gaat wel goed, moet ik ook vrezen?![]()
![]()
Best wel raarquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste game met Ajax werd ik gelijk de laan uit gestuurd. Had een ongeslagen eerste seizoen + QF CL + bekerwinst en het ging voortvarend in het tweede seizoen, tot september 2015 mocht ik blijven zitten..Ik had een veel slechter eerste seizoen en zit er langer dan.
Al geef ik wel snel toe als goede spelers om een nieuw contract vragen
Oh.![]()
Ja, ik had toen geen zin om een nieuwe game te starten dus ik ging verder met Crystal Palace. Die deden het niet zo goed in de Championship, stonden 17e of zo. Uiteindelijk zijn we net onder de play offs positie geëindigd maar toch ontslagen met als reden: ''spelersgroep''.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik begin alvast met zoeken naar een nieuwe club![]()
bah![]()
Ouwe Stalin lolquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik had toen geen zin om een nieuwe game te starten dus ik ging verder met Crystal Palace. Die deden het niet zo goed in de Championship, stonden 17e of zo. Uiteindelijk zijn we net onder de play offs positie geëindigd maar toch ontslagen met als reden: ''spelersgroep''.
bahRED ONS HENNIEGOD![]()
Gaat dit een goeie worden?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu in seizoen 2. Leuke VM gehaald omdat ik weinig keus had op die positie.
[ afbeelding ]
Zit genoeg potentie in.
Kostte 16 miljoen eurie's![]()
Als ik zo op de fora's lees, wordt dat wel een goeie speler ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat dit een goeie worden?
[ afbeelding ]
Kostte 16 miljoen eurie's![]()
In jouw game een beetje ok?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik zo op de fora's lees, wordt dat wel een goeie speler ja.![]()
Belachelijk veel ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel lastig om keuzes te maken met al dat talent bij Ajax
Ik vind echt dat de Eredivisie er dit jaar heel slecht voor staat qua verhoudingen, talenten e.d. Ook de salarissen liggen bij mijn Feyenoord veel te laag.![]()
Ach, nu lekker bezig met Ajax in een nieuwe game.
Seizoen 1:
JCS - Winst op PEC Zwolle, 3-2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekerwinst - Finale vs FC Utrecht 5-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kampioenschap - EredivisieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Champions League - Groepsfase, 3eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Europa League - Achtste Finales, Everton 5-1 AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2
JCS - Winst op FC Twente, 3-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat dacht je van PSV, kon gewoon gelijk 6,5 miljoen uitgeven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Belachelijk veel ja.
Ik vind echt dat de Eredivisie er dit jaar heel slecht voor staat qua verhoudingen, talenten e.d. Ook de salarissen liggen bij mijn Feyenoord veel te laag.![]()
Vermeerd die maar 1 ton per jaar pakt.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van PSV, kon gewoon gelijk 6,5 miljoen uitgeven.![]()
Die salarissen slaan inderdaad nergens op, als je nu een random free agent wil halen is die meteen grootverdiener![]()
![]()
Dit ook hé
Ik wil Zoet loven omdat hij al een aantal wedstrijden de nul weet te houden, dat stelde hij niet op prijs. Nu is ie boos.
Echt als ik niet uit Europa lag deed ik Pasveer op goal om hem mentaal te breken.![]()
![]()
Hoe kom je bij PSV aan 16 miljoen? Of zit je in seizoen 2 ofzo?quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat dit een goeie worden?
[ afbeelding ]
Kostte 16 miljoen eurie'sTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Daarom dat sowieso nooit doenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:56 schreef Doublepain het volgende:
Dit ook hé
Ik wil Zoet loven omdat hij al een aantal wedstrijden de nul weet te houden, dat stelde hij niet op prijs. Nu is ie boos.
Echt als ik niet uit Europa lag deed ik Pasveer op goal om hem mentaal te breken.is bij mij echt altijd een backfire
net als alle spelers uitkafferen als ze verloren hebben
![]()
![]()
Nope, als je ziet zie je 01-01-2015 staan, PSG kwam na 10 wedstrijden aanzetten met een navraag naar Gini, die wees ik af en toen werd mijn hele team boos omdat ik hem geen stap naar de top gunde. Dus gedwongen voor 15 miljoen verkocht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hoe kom je bij PSV aan 16 miljoen? Of zit je in seizoen 2 ofzo?![]()
Kan je daar ook klagen over bans?quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Tyron het volgende:
http://community.sigames.com/showthread.php/399701-Holland
hier kan je problemen posten![]()
Ja Sporting kwam hier ook voor Gini, maar heb hem kunnen overhalen te blijven. Al komt Everton nu ineens naar de wedstrijden kijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nope, als je ziet zie je 01-01-2015 staan, PSG kwam na 10 wedstrijden aanzetten met een navraag naar Gini, die wees ik af en toen werd mijn hele team boos omdat ik hem geen stap naar de top gunde. Dus gedwongen voor 15 miljoen verkocht.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hij wordt wel goedquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja Sporting kwam hier ook voor Gini, maar heb hem kunnen overhalen te blijven. Al komt Everton nu ineens naar de wedstrijden kijken
Hij is nog niet weg, speelt nog bij mijn team maar zijn waarde is nu 9,5 miljoen![]()
![]()
![]()
Luisteren ze toch niet naar, zie transfervoorkeuren Nederland bijv.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:02 schreef Tyron het volgende:
http://community.sigames.com/showthread.php/399701-Holland
hier kan je problemen posten![]()
veel minpuntjes die ongetwijfeld nog verbeterd gaan worden. Toch vind ik het nu alweer vrij verslavend
Terechtquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik die wil dat ik hem aan PSV verkoop, en zegt hij ook nog eens dat het niet om salaris gaat![]()
start hem ook maar weer opquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:24 schreef dion_v_k het volgende:
veel minpuntjes die ongetwijfeld nog verbeterd gaan worden. Toch vind ik het nu alweer vrij verslavend
Hoe kan ik mijn team eens flink afbranden? Bij teamgesprek krijg ik alleen maar opties als dat ze het goed doen, dan doen ze gvd niet!![]()
![]()
Regens dag in Afrika, pfffffTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Iemand enig idee waarom ik niet de knop spelen zie in Steam maar kopen? Terwijl ik de game al een week in huis heb :S![]()
Dat zou irl ook kunnen gebeuren. Iedereen wil naar de mooiste club van Nederland.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Milik die wil dat ik hem aan PSV verkoop, en zegt hij ook nog eens dat het niet om salaris gaatWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
3D vind ik kut.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Klopt. Iedereen wil naar Ajaxquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou irl ook kunnen gebeuren. Iedereen wil naar de mooiste club van Nederland.
Oh.![]()
Behalve Milik danquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt. Iedereen wil naar Ajax![]()
![]()
Echt belachelijk hoeveel tegengoals ik krijg, terwijl ik niet eens heel aanvallend speel. Lijkt wel of mijn verdedigers gehandicapten zijn. Maar ik weet niet zo goed meer wat ik anders moet doen, dus anders begin ik maar een nieuwe game.![]()
Al altijd mijn view.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
![]()
Voorbereiding is afgelopen, nu gaat de shizzle beginnen![]()
Wedstrijd tegen Zwolle verliep wel erg goed moet ik zeggen![]()
Wat voor instructies passen bij een team waarmee je countervoetbal wilt spelen?
En wat bij controlerend?
Ik vind die instructies nogal lastig te kiezen.![]()
Ik heb het nu zo staan:quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Zocalo het volgende:
En wat bij controlerend?
Ik vind die instructies nogal lastig te kiezen.
Maar het wordt nu toch best duidelijk uitgelegd wat, bij wie en bij welke speelstijl het beste past?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Viergever speelt trouwens echt kudt
Ik bedoel meer de instructies (shouts) met die rode en groene balken.Maar ook de combinatie mentaliteit en systeem.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb het nu zo staan:
[ afbeelding ]
Maar het wordt nu toch best duidelijk uitgelegd wat, bij wie en bij welke speelstijl het beste past?![]()
Zo, eerste wedstrijd in FM 2015 zit erop. Tegen het tweede team van Shakhtar met een counter tactiek 4-0 gewonnen, met flink wat kansen tot meer, en geen blessures.
Feyenoord-![]()
Speelt Zimling bij jullie ook overdreven goed?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vraagje: is Promes ditmaal wèl een neger? In 13 was hij in 3D-view gewoon blank
Iemand al eens Sergi Samper van Barcelona gehad?
Twijfel of ik hem zal halen of Virgil van Dijk..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij mij speelt hij best wel aardig op linksback.quote:Gewoon prima 7'tje gespeeld in een heel seizoen. Maar niet gekocht omdat genoeg eigen jeugd.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef dion_v_k het volgende:
Speelt Zimling bij jullie ook overdreven goed?
Moet Sinkgraven alweer verkopen omdat hij nauwelijks aan spelen toekomt
Oh.![]()
![]()
Heerlijk begin
Hier haalt Zimling continu een 8+, ook al 2x gescoord van ruim 30 meterquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij speelt hij best wel aardig op linksback.
[..]
Gewoon prima 7'tje gespeeld in een heel seizoen. Maar niet gekocht omdat genoeg eigen jeugd.
Moet Sinkgraven alweer verkopen omdat hij nauwelijks aan spelen toekomt
Tja ik heb het idee dat sinkgraven niet het talent is wat hij in het echt wel is, daarom koop ik hem ook niet. Als Ajax hem deze zomer had gekocht was hij in game waarschijnlijk een wonderkind geweest
En altijd al Ajaxjeugd natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier haalt Zimling continu een 8+, ook al 2x gescoord van ruim 30 meter
Tja ik heb het idee dat sinkgraven niet het talent is wat hij in het echt wel is, daarom koop ik hem ook niet. Als Ajax hem deze zomer had gekocht was hij in game waarschijnlijk een wonderkind geweest
Sinkgraven speelde best aardig, maar op het middenveld veel grotere talenten en op linksbuiten zijn Kishna en Fischer beesten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:21 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hier haalt Zimling continu een 8+, ook al 2x gescoord van ruim 30 meter
Tja ik heb het idee dat sinkgraven niet het talent is wat hij in het echt wel is, daarom koop ik hem ook niet. Als Ajax hem deze zomer had gekocht was hij in game waarschijnlijk een wonderkind geweestOh.![]()
Je bent zelf Ajaxjeugdquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En altijd al Ajaxjeugd natuurlijkOh.![]()
Dat neem je terugquote:
Counter is lange halen of direct.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:52 schreef Zocalo het volgende:
En wat bij controlerend?
Ik vind die instructies nogal lastig te kiezen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe speelt/ontwikkelt El Ghazi zich bij jou?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven speelde best aardig, maar op het middenveld veel grotere talenten en op linksbuiten zijn Kishna en Fischer beesten.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Gaat tot nog toe erg goed. Best een ruime selectie zodat ik in deze game wel een schorsing of blessure kan opvangen.
Mede dankzij de klappers met de verkoop van Moussa Sow (23M) en Mehmet Topal (17.5M) heb ik drie grote talenten uit Argentinie kunnen binnenhalen. Hebben niet veel gekost en verdienen ook nog eens minder dan wat Mehmet Topal in z'n eentje kreeg.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen Kuijt hebben in je basiself.quote:Op woensdag 12 november 2014 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat tot nog toe erg goed. Best een ruime selectie zodat ik in deze game wel een schorsing of blessure kan opvangen.
Mede dankzij de klappers met de verkoop van Moussa Sow (23M) en Mehmet Topal (17.5M) heb ik drie grote talenten uit Argentinie kunnen binnenhalen. Hebben niet veel gekost en verdienen ook nog eens minder dan wat Mehmet Topal in z'n eentje kreeg.#werkpaard
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: