verdovende drugs, getverquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen woonde ik nog in Groningen... En misschien wat blowen en een paar keer speed was alles
Ja Ik mocht nooit zoet huisquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:52 schreef just me het volgende:
Mocht niet van mijn vader hè, die zei altijd dat hij allebei mijn poten zou breken...
toen prins claus is overleden ben ik ermee gestopttquote:
NOOITquote:
Je moet toch een reden hebben...quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:54 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
toen prins claus is overleden ben ik ermee gestoptt
ja koffiequote:
kan het nou toch niet meer veranderenquote:
Moet het wat rustiger aan doen met de Japanse lupine denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je de laatste tijd wel vaker last van PP... Alles goed ?
Zo is het en dood ga je toch.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kan het nou toch niet meer veranderen
mijn vader is 82quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij dat je ze alletwee nog hebt..
Goed plan PP, Je kleinzoon wil straks gewoon dagelijks aandacht ..quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet het wat rustiger aan doen met de Japanse lupine denk ik.
kon je het vroeger wél veranderen danquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:55 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kan het nou toch niet meer veranderen
1x in de week vind ik wel voldoende, ben opa geen vader.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed plan PP, Je kleinzoon wil straks gewoon dagelijks aandacht ..
laat het opvoeden maar aan de ouders over, opa's doen alleen leuke dingenquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
1x in de week vind ik wel voldoende, ben opa geen vader.
Ik niet.. Aap al weer thuis of blijft ie uitslapen ?quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:57 schreef sacha het volgende:
[..]
kon je het vroeger wél veranderen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |