Beter cammen haha ja tog? Ik geloof dat mensen uit dit topic op dit moment op tinychat aan het cammen zijn. Sla je slag.quote:
wat is wwquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beter cammen haha ja tog? Ik geloof dat mensen uit dit topic op dit moment op tinychat aan het cammen zijn. Sla je slag.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik denk dat beide partijen zich beter voordoen en na het trouwfeest de ware aard naar boven komt drijven.
Inderdaad, van allebei wat. Maar ben ik zo'n naïef of zou je eigenlijk trekjes die jij als 'öküzlük' (lompheid, tactloosheid, ongemanierdheid) benoemt van te voren kunnen signaleren? Sommige dingen zou je toch niet moeten kunnen verhullen voor een ander (als de ander weet waar op te letten)? Maar goed, door de verliefdheid zie je sommige dingen door de vingers natuurlijk, dat snap ik ook.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mensen beginnen op zeer jonge leeftijd met relaties en settelen, waardoor er geen ruimte meer is om jezelf te ontwikkelen. Je kent jezelf immers nog niet dus irrationeel om je leven met een andere te delen. Als dit het geval is, is de kans groot dat je binnen een relatie of huwelijk uit elkaar gaat groeien naarmate je ouder wordt en dan begin je elkaar minder te trekken. Zo simpel is het eigenlijk (uitzonderingen daargelaten).
Sommigen onder ons vinden het natuurlijk ook aantrekkelijk om zsm de huwelijksboot in te stappen omdat de buitenwereld vanuit het ouderlijk huis spannend en interessant lijkt. Zo schattig
Edit:
...en dan kom je in de echte wereld terecht waar 2/3 van je inkomen op gaat aan vaste lasten en je man een okuz blijkt te zijn. Dan besef je dat het toch geen gek idee was om met een grootgrondbezitter en tevens ağaoğlu uit Diyarbakir te trouwen die maanden geleden je hand kwam vragen![]()
Ik vind dat woord grappig om te gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, van allebei wat. Maar ben ik zo'n naïef of zou je eigenlijk trekjes die jij als 'öküzlük' (lompheid, tactloosheid, ongemanierdheid) benoemt van te voren kunnen signaleren? Sommige dingen zou je toch niet moeten kunnen verhullen voor een ander (als de ander weet waar op te letten)? Maar goed, door de verliefdheid zie je sommige dingen door de vingers natuurlijk, dat snap ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omgggg hij zei niet eens s doei tege jou. Ik riep je de hele tijd maar je reageerd eniet kutwiefquote:Op zaterdag 8 november 2014 02:06 schreef Landysh het volgende:
Omg je hebt me alleen achtergelaten in die chat crip hoe kun je nu krijgt alleen che cheesecake
Owh sorry dan krijg jij wel cheesecake en hij niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 02:06 schreef Crip het volgende:
[..]
omgggg hij zei niet eens s doei tege jou. Ik riep je de hele tijd maar je reageerd eniet kutwief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |