Ik zou er geen problemen me hebben stel het zou bij mij zo zijn. Maar ik zie het niet gebeuren met mijn familie.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is gaarcontrolerende functie. Ik kan mezelf prima beschermen. Misschien is het iets waar vroeger meer belangstelling bij was.
quote:
Wat kom jij. Wshh denk je je ben vip ofzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
Che woeshoem, ik ga die tc binnen pure leegte.
WOWOWOWOW, deze onthoud ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
[..]
Wat kom jij. Wshh denk je je ben vip ofzo
Ja hier ook totaal niet. Is ook niet gebeurd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen me hebben stel het zou bij mij zo zijn. Maar ik zie het niet gebeuren met mijn familie.Ik ga stuk bij de gedachte dat mijn broer daar met een chaggie kop zit.
Dus het kan altijd mislopen? Ik geloof erin dat de meest gezegende manier, de manier is dat Allah voor ons uitkoos.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er bestaat sowieso geen perfecte manier om op het huwelijksbootje te stappen. Je hebt toch met mensen te maken. Hoe graag je het ook wilt, je kan nooit de gene waar je mee trouwt helemaal lezen.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Wat maakt het uit wat vorige generaties wel of niet deden? En wat de huidige generatie wel of niet doet? Overal zijn er gelukkige en ongelukkige huwelijken.
Tegenwoordig zijn er meer echtscheidingen dan vroeger. Uiteraard zal het feit dat er geen taboe meer op rust daar een rol in spelen. Je kunt nu als je huwelijk zwaar kut is makkelijk scheiden, maar er stranden ook huwelijken doordat mensen niet de moeite willen nemen om problemen op te lossen. Het is namelijk toch makkelijker om te scheiden en opnieuw te beginnen met iemand anders. Maar de kans is groot dat je in het volgende huwelijk diezelfde problemen weer krijgt, die je de vorige keer niet wilde oplossen.
Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en probleme oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.
Als je geen/minder ervaring hebt weet je wellicht niet wat je mist, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.
Maar goed; ik vind dat iedereen gewoon moet doen wat hem/haar het prettigst lijkt.
Ditquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Wat maakt het uit wat vorige generaties wel of niet deden? En wat de huidige generatie wel of niet doet? Overal zijn er gelukkige en ongelukkige huwelijken.
Tegenwoordig zijn er meer echtscheidingen dan vroeger. Uiteraard zal het feit dat er geen taboe meer op rust daar een rol in spelen. Je kunt nu als je huwelijk zwaar kut is makkelijk scheiden, maar er stranden ook huwelijken doordat mensen niet de moeite willen nemen om problemen op te lossen. Het is namelijk toch makkelijker om te scheiden en opnieuw te beginnen met iemand anders. Maar de kans is groot dat je in het volgende huwelijk diezelfde problemen weer krijgt, die je de vorige keer niet wilde oplossen.
Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en problemen oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.
Als je geen/minder ervaring hebt weet je wellicht niet wat je mist, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.
Maar goed; ik vind dat iedereen gewoon moet doen wat hem/haar het prettigst lijkt.
so complicatedquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en problemen oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.
DITquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Watskeburt dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier gewoon, ik gier echt fucking hard.
Ik denk dat beide partijen zich beter voordoen en na het trouwfeest de ware aard naar boven komt drijven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn eigenlijk de onderwerpen waar de meeste huwelijken tegenwoordig op stranden? Kunnen mensen met kennis mij daarover inlichten?Onder Turken en andere allochtonen bedoel ik dan.
Want ik heb het idee dat men tegenwoordig te vaak naar oppervlakkigheden kijkt bij een relatie (uiterlijk, vlotte babbel, etcetera, waarmee ik niet zeg dat dat onbelangrijk is) en dat men karaktereigenschappen waar vooral op gelet zou moeten worden links laat liggen en er pas tijdens het huwelijk achter komen.
Vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit iedereen weer te tinychatten of heb ik het topic vermoord?
wat is wwquote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
Wie komt met che en ik tinychatten, mfkers.
http://tinychat.com/che987
Je stelt moeilijke vragen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Zit iedereen weer te tinychatten of heb ik het topic vermoord?
Mensen beginnen op zeer jonge leeftijd met relaties en settelen, waardoor er geen ruimte meer is om jezelf te ontwikkelen. Je kent jezelf immers nog niet dus irrationeel om je leven met een andere te delen. Als dit het geval is, is de kans groot dat je binnen een relatie of huwelijk uit elkaar gaat groeien naarmate je ouder wordt en dan begin je elkaar minder te trekken. Zo simpel is het eigenlijk (uitzonderingen daargelaten).quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn eigenlijk de onderwerpen waar de meeste huwelijken tegenwoordig op stranden? Kunnen mensen met kennis mij daarover inlichten?Onder Turken en andere allochtonen bedoel ik dan.
Want ik heb het idee dat men tegenwoordig te vaak naar oppervlakkigheden kijkt bij een relatie (uiterlijk, vlotte babbel, etcetera, waarmee ik niet zeg dat dat onbelangrijk is) en dat men karaktereigenschappen waar vooral op gelet zou moeten worden links laat liggen en er pas tijdens het huwelijk achter komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |