abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146421393
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Is gaar :') controlerende functie. Ik kan mezelf prima beschermen. Misschien is het iets waar vroeger meer belangstelling bij was.
Ik zou er geen problemen me hebben stel het zou bij mij zo zijn. Maar ik zie het niet gebeuren met mijn familie. :') Ik ga stuk bij de gedachte dat mijn broer daar met een chaggie kop zit.
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:34:46 #227
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146421407
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Jaja. Deli men esta aeshe. ;(
_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:33 schreef Crip het volgende:
Che woeshoem, ik ga die tc binnen pure leegte.
Wat kom jij. Wshh denk je je ben vip ofzo :{w
pi_146421417
In elke tijd en elke cultuur is het anders he. Vroeger was het ook normaal om met een compleet vreemd iemand te trouwen, die je nooit ontmoet hebt. Nu denk ik ook 'wtf is dat'.
pi_146421422
Wat maakt het uit wat vorige generaties wel of niet deden? En wat de huidige generatie wel of niet doet? Overal zijn er gelukkige en ongelukkige huwelijken.

Tegenwoordig zijn er meer echtscheidingen dan vroeger. Uiteraard zal het feit dat er geen taboe meer op rust daar een rol in spelen. Je kunt nu als je huwelijk zwaar kut is makkelijk scheiden, maar er stranden ook huwelijken doordat mensen niet de moeite willen nemen om problemen op te lossen. Het is namelijk toch makkelijker om te scheiden en opnieuw te beginnen met iemand anders. Maar de kans is groot dat je in het volgende huwelijk diezelfde problemen weer krijgt, die je de vorige keer niet wilde oplossen.

Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en problemen oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.

Als je geen/minder ervaring hebt weet je wellicht niet wat je mist, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.

Maar goed; ik vind dat iedereen gewoon moet doen wat hem/haar het prettigst lijkt. :P
pi_146421423
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef Che_ het volgende:

[..]

_O-

[..]

Wat kom jij. Wshh denk je je ben vip ofzo :{w
WOWOWOWOW, deze onthoud ik.
pi_146421424
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:34 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik zou er geen problemen me hebben stel het zou bij mij zo zijn. Maar ik zie het niet gebeuren met mijn familie. :') Ik ga stuk bij de gedachte dat mijn broer daar met een chaggie kop zit.
Ja hier ook totaal niet. Is ook niet gebeurd.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_146421427
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Er bestaat sowieso geen perfecte manier om op het huwelijksbootje te stappen. Je hebt toch met mensen te maken. Hoe graag je het ook wilt, je kan nooit de gene waar je mee trouwt helemaal lezen.
Dus het kan altijd mislopen? Ik geloof erin dat de meest gezegende manier, de manier is dat Allah voor ons uitkoos.

Punt
pi_146421449
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
Wat maakt het uit wat vorige generaties wel of niet deden? En wat de huidige generatie wel of niet doet? Overal zijn er gelukkige en ongelukkige huwelijken.

Tegenwoordig zijn er meer echtscheidingen dan vroeger. Uiteraard zal het feit dat er geen taboe meer op rust daar een rol in spelen. Je kunt nu als je huwelijk zwaar kut is makkelijk scheiden, maar er stranden ook huwelijken doordat mensen niet de moeite willen nemen om problemen op te lossen. Het is namelijk toch makkelijker om te scheiden en opnieuw te beginnen met iemand anders. Maar de kans is groot dat je in het volgende huwelijk diezelfde problemen weer krijgt, die je de vorige keer niet wilde oplossen.

Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en probleme oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.

Als je geen/minder ervaring hebt weet je wellicht niet wat je mist, maar dat hoeft niet per se slecht te zijn.

Maar goed; ik vind dat iedereen gewoon moet doen wat hem/haar het prettigst lijkt. :P
_O_
pi_146421460
quote:

Daarnaast vraag ik me af of het hebben van veel ervaring nou altijd beter is. Je kunt wellicht beter met bepaalde situaties omgaan, en problemen oplossen. Maar je gaat daardoor ook vergelijken, en je misschien zelfs afvragen of je het wel goed genoeg hebt.

Dit _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_146421477
quote:

so complicated
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:37:14 #236
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146421493
quote:

DIT _O_ vooral dat laatste
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  vrijdag 7 november 2014 @ 23:37:41 #237
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_146421508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef Crip het volgende:

[..]

WOWOWOWOW, deze onthoud ik.
Ben jij dat die er nu in zit
pi_146421519
Ik huil hier gewoon, ik gier echt fucking hard.
pi_146421539
Waar is KB?
pi_146421573
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
Ik huil hier gewoon, ik gier echt fucking hard.
Watskeburt dan?
pi_146421621
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef Peunage het volgende:
Waar is KB?
Ligt te slapen in de andere kamer.
pi_146421967
Wat zijn eigenlijk de onderwerpen waar de meeste huwelijken tegenwoordig op stranden? Kunnen mensen met kennis mij daarover inlichten? :@ Onder Turken en andere allochtonen bedoel ik dan.

Want ik heb het idee dat men tegenwoordig te vaak naar oppervlakkigheden kijkt bij een relatie (uiterlijk, vlotte babbel, etcetera, waarmee ik niet zeg dat dat onbelangrijk is) en dat men karaktereigenschappen waar vooral op gelet zou moeten worden links laat liggen en er pas tijdens het huwelijk achter komt.
pi_146422039
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn eigenlijk de onderwerpen waar de meeste huwelijken tegenwoordig op stranden? Kunnen mensen met kennis mij daarover inlichten? :@ Onder Turken en andere allochtonen bedoel ik dan.

Want ik heb het idee dat men tegenwoordig te vaak naar oppervlakkigheden kijkt bij een relatie (uiterlijk, vlotte babbel, etcetera, waarmee ik niet zeg dat dat onbelangrijk is) en dat men karaktereigenschappen waar vooral op gelet zou moeten worden links laat liggen en er pas tijdens het huwelijk achter komen.
Ik denk dat beide partijen zich beter voordoen en na het trouwfeest de ware aard naar boven komt drijven.
pi_146422501
Wie komt met che en ik tinychatten, mfkers.

http://tinychat.com/che987
pi_146422519
Zit iedereen weer te tinychatten of heb ik het topic vermoord?
pi_146422562
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Vroeg ik me ook al af.
pi_146422579
ww doet het niet
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:19:15 #248
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_146422677
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef Crip het volgende:
Wie komt met che en ik tinychatten, mfkers.

http://tinychat.com/che987
wat is ww
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_146422688
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Je stelt moeilijke vragen.
pi_146422781
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 23:53 schreef TheMagnificent het volgende:

Want ik heb het idee dat men tegenwoordig te vaak naar oppervlakkigheden kijkt bij een relatie (uiterlijk, vlotte babbel, etcetera, waarmee ik niet zeg dat dat onbelangrijk is) en dat men karaktereigenschappen waar vooral op gelet zou moeten worden links laat liggen en er pas tijdens het huwelijk achter komt.
Mensen beginnen op zeer jonge leeftijd met relaties en settelen, waardoor er geen ruimte meer is om jezelf te ontwikkelen. Je kent jezelf immers nog niet dus irrationeel om je leven met een andere te delen. Als dit het geval is, is de kans groot dat je binnen een relatie of huwelijk uit elkaar gaat groeien naarmate je ouder wordt en dan begin je elkaar minder te trekken. Zo simpel is het eigenlijk (uitzonderingen daargelaten).

Sommigen onder ons vinden het natuurlijk ook aantrekkelijk om zsm de huwelijksboot in te stappen omdat de buitenwereld vanuit het ouderlijk huis spannend en interessant lijkt. Zo schattig :@

Edit:
...en dan kom je in de echte wereld terecht waar 2/3 van je inkomen op gaat aan vaste lasten en je man een okuz blijkt te zijn. Dan besef je dat het toch geen gek idee was om met een grootgrondbezitter en tevens ağaoğlu uit Diyarbakir te trouwen die maanden geleden je hand kwam vragen :'(

[ Bericht 10% gewijzigd door Unlabeled op 08-11-2014 00:33:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')