ach mahram, zonder mahram. Zodra de ouders weten dat het serieus is zitten ze sws niet zo met hun lip erboven op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijk man met een mahram, echt geen privacy om privedingen te bespreken.
Heb het niet over jou.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat ze dat niet mogen doen? Alsof mij het boeit?
Ik geef alleen mijn visie erop.
Ja, ik denk ook dat dat deels cultureel bepaald is. Wij zijn heel vrij erin, anderen niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:27 schreef Crip het volgende:
[..]
ach mahram, zonder mahram. Zodra de ouders weten dat het serieus is zitten ze sws niet zo met hun lip erboven op.
Baxwa esta natwanem. Laptopy men lai xuskmaquote:
Nee, maar tegenwoordig heeft men wel de ruimte om elkaar eerst te leren kennen voor men in een huwelijk stapt. Ik vind het onzin dat je al 'ervaring' zou moeten hebben met relaties om een 'geslaagd' huwelijk te kunnen hebben, wat dat ook moge beteken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zij allemaal zo gelukkig waren. Je moet niet weten hoeveel mensen bij elkaar zijn gebleven, ondanks dat ze elkaar niet konden uitstaan.
Tokkies bedoel je? Daar hoef je geen 10 lullen voor in je bek gehad te hebben om dat te verkomen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
..daarom ook vaak ongelukkig, en mannen als lamgeslagen lullen op de bank hangen en vrouwen die alles doen..rightttttt
Stereotype en vooroordeel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
..daarom ook vaak ongelukkig, en mannen als lamgeslagen lullen op de bank hangen en vrouwen die alles doen..rightttttt
Sanks, even checken of ik het begrijpquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:22 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Check Cem Yilmaz (2007 en 2013). Ik weet niet hoe goed je turks is
Hahahah galtay dakamquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Baxwa esta natwanem. Laptopy men lai xuskma
Mijn broers zouden zeggen. Wat moet ik mahram zijn? Wtf ga weg, hoef niet die shit te zien ga maar alleen.quote:
Wat voor privedingen dan precies? Er zijn trouwens wel boeken samengesteld met goede vragen en waar men op moet letten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind dat moeilijk man met een mahram, echt geen privacy om privedingen te bespreken.
Ik zeg ook niet dat je ervaring moet hebben, ik zeg alleen dat in mijn opnie daar je dan wel een voordeel mee kan uithalen omdat je van je fuckups uit het verleden geleerd hebt/ofniet. Je weet dan wat de eventuele valkuilen kunnen zijn en kun je hierop instellen..en ga zo maar door kan wel 1000 argumenten bedenken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig heeft men wel de ruimte om elkaar eerst te leren kennen voor men in een huwelijk stapt. Ik vind het onzin dat je al 'ervaring' zou moeten hebben met relaties om een 'geslaagd' huwelijk te kunnen hebben.
Is toch gênant. Waar moet je dan over praten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers zouden zeggen. Wat moet ik mahram zijn? Wtf ga weg, hoef niet die shit te zien ga maar alleen.
Mahram hoeft niet mee te luisteren, gwn op een afstandje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is toch gênant. Waar moet je dan over praten?
Er bestaat sowieso geen perfecte manier om op het huwelijksbootje te stappen. Je hebt toch met mensen te maken. Hoe graag je het ook wilt, je kan nooit de gene waar je mee trouwt helemaal lezen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, maar tegenwoordig heeft men wel de ruimte om elkaar eerst te leren kennen voor men in een huwelijk stapt. Ik vind het onzin dat je al 'ervaring' zou moeten hebben met relaties om een 'geslaagd' huwelijk te kunnen hebben, wat dat ook moge beteken.
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Tokkies bedoel je? Daar hoef je geen 10 lullen voor in je bek gehad te hebben om dat te verkomen.
Zie je genoeg bij nlers, antis. turken, mocro's.
Ja echt dom. In deze tijd kun je makkelijk dingen doen die niet mogen als je dat zou willen. Je hebt geen mahram nodig om je tegen te houden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broers zouden zeggen. Wat moet ik mahram zijn? Wtf ga weg, hoef niet die shit te zien ga maar alleen.
Rolverdeling, toekomstperspectief, wensen. Niet iedereen hoeft dat te weten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:31 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Wat voor privedingen dan precies? Er zijn trouwens wel boeken samengesteld met goede vragen en waar men op moet letten.
Veel mensen gaan zonder voorkennis, zoals hun rechten en plichten, het huwelijk in, reden waarom er vaak iets misloopt.
Jaja. Deli men esta aeshe.quote:
Is gaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Mahram hoeft niet mee te luisteren, gwn op een afstandje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |