Het gebeurt al sinds de mensheid bestaat en opeens zou het niet meer kunnen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
Gaat er bij mij nog steeds niet in hé, hoe kun je met iemand trouwens zonder dat je eerst ervaring opgedaan hebt? Dat gebeurt er toch anno 2014 niet meer??
Mensen daten mensen gewoon, voordat ze gaan trouwen..
wat voor ervaring?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
Gaat er bij mij nog steeds niet in hé, hoe kun je met iemand trouwens zonder dat je eerst ervaring opgedaan hebt? Dat gebeurt er toch anno 2014 niet meer??
anno 2014 is dat opeens onmenselijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het gebeurt al sinds de mensheid bestaat en opeens zou het niet meer kunnen.
Als je allebei hetzelfde doel voor ogen hebt is er weinig kans dat er veel zal misgaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:14 schreef Montelly het volgende:
date-ervaring, bed-ervaring,samenwoon-ervaring..quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk werkervaring. Wat anders, toch?
Was een grapje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
date-ervaring, bed-ervaring,samenwoon-ervaring..
Doe dmen, I'll promise ik doe 'm bij mn bookmarks. Blij?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef Che_ het volgende:
[..]
Niet eens mijn room bij je favorieten opgeslagen...
Hoe je in een relatie moet acteren, wat je wel en niet moet doen. Gewoon algemene levenservaring. Gelijk trouwen zonder dat je ooit een vriend hebt gehad.quote:
Laat me eerst make-up op doenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe dmen, I'll promise ik doe 'm bij mn bookmarks. Blij?
Volgende keer toch maar wat smileys bij mijn post zetten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Onzin. Nasiha is iemand apart nemen en op een vriendelijke manier uiteenzetten wat je bedoelingen zijn en hoe je iets beter kan doen met islamitische jurisprudentie.
Check wat lippen met je kunnen doen he. Ik ga morgen afspraak maken voor volgende week. Ik word gwn heulemoal ongeduldig hier!!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/riannemeijerr
Niet doorslaan met de fillers.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Check wat lippen met je kunnen doen he. Ik ga morgen afspraak maken voor volgende week. Ik word gwn heulemoal ongeduldig hier!!!!!!!!
En daar kunnen je niet samen achter komen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe je in een relatie moet acteren, wat je wel en niet moet doen. Gewoon algemene levenservaring. Gelijk trouwen zonder dat je ooit een vriend hebt gehad.
Bsa7a allah 3tik sa7a 37 91quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
nasi7a ta3 sa7, hadek houwa nasi7a tussen 4 ogen akhi.
Er zijn behoorlijk wat vrouwen (turks/marokkaans) die als "maagd" de huwelijk zijn ingestapt en zich daar vies in vergist hebben, althans in hun eerste partner, puur om het feit dat ze een hele onrealistische voorstelling hadden van een huwelijk "Hij past niet bij mij, hij is zo veranderd"quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:16 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Als je allebei hetzelfde doel voor ogen hebt is er weinig kans dat er veel zal misgaan.
Meestal zijn ze tenminste een jaar vriendje-vriendinnetje voordat ze trouwen. Vaak zelfs langer.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe je in een relatie moet acteren, wat je wel en niet moet doen. Gewoon algemene levenservaring. Gelijk trouwen zonder dat je ooit een vriend hebt gehad.
Onmogelijk, daarom deden de vorige generatie's het allemaal op die manier.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En daar kunnen je niet samen achter komen?
..en nog steeds niet gevuld?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor nog cig kofte en twee cinnastix broodjes gehad.
Dus?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat vrouwen (turks/marokkaans) die als "maagd" de huwelijk zijn ingestapt en zich daar vies in vergist hebben, althans in hun eerste partner, puur om het feit dat ze een hele onrealistische voorstelling hadden van een huwelijk "Hij past niet bij mij, hij is zo veranderd"
Hebt niet begrepen wat het doel is denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
Er zijn behoorlijk wat vrouwen (turks/marokkaans) die als "maagd" de huwelijk zijn ingestapt en zich daar vies in vergist hebben, althans in hun eerste partner, puur om het feit dat ze een hele onrealistische voorstelling hadden van een huwelijk "Hij past niet bij mij, hij is zo veranderd"
Alsof zij allemaal zo gelukkig waren. Je moet niet weten hoeveel mensen bij elkaar zijn gebleven, ondanks dat ze elkaar niet konden uitstaan.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Onmogelijk, daarom deden de vorige generatie's het allemaal op die manier.
echt?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Check wat lippen met je kunnen doen he. Ik ga morgen afspraak maken voor volgende week. Ik word gwn heulemoal ongeduldig hier!!!!!!!!
Vooralsnog niet samenwonend. Het echte samen zijn begint dan na je huwelijk..quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Meestal zijn ze tenminste een jaar vriendje-vriendinnetje voordat ze trouwen. Vaak zelfs langer.
Het fijne eraan, is dat je hem/haar niet steeds hoeft te vergelijken maar wel genoegen mee kan nemen( wel met grenzen)quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
..daarom ook vaak ongelukkig, en mannen als lamgeslagen lullen op de bank hangen en vrouwen die alles doen..righttttttquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Onmogelijk, daarom deden de vorige generatie's het allemaal op die manier.
door druk uit de omgeving wellicht? familie, schaamte, eer etc.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zij allemaal zo gelukkig waren. Je moet niet weten hoeveel mensen bij elkaar zijn gebleven, ondanks dat ze elkaar niet konden uitstaan.
Hoeft niet per sé. Je kan communiceren toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
..daarom ook vaak ongelukkig, en mannen als lamgeslagen lullen op de bank hangen en vrouwen die alles doen..rightttttt
Ik blijf het grappig vinden hoe jij hier zo mee zit terwijl het anderen prima af gaat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vooralsnog niet samenwonend. Het echte samen zijn begint dan na je huwelijk..
Alle mensen die hebben gedate van te voren en vriendjes hebben gehad waren wel gelukkig en bleven bij elkaar? Allemaal?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof zij allemaal zo gelukkig waren. Je moet niet weten hoeveel mensen bij elkaar zijn gebleven, ondanks dat ze elkaar niet konden uitstaan.
Ama tenagemquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
http://tinychat.com/che987
mrstylo, wara ba bts mt be binen![]()
Idd..dus als het een klootzak blijkt te zijn en je af en toe een corrigerende tik krijgt, dan zal het wel goed zijn, want geen vergelijkingsmateriaal.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het fijne eraan, is dat je hem/haar niet steeds hoeft te vergelijken maar wel genoegen mee kan nemen( wel met grenzen)
Je krijgt dus geen shit van: "Ja maar mijn ex deed dit zo en zo.."
Wachtwoord enzoquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:24 schreef Che_ het volgende:
http://tinychat.com/che987
mrstylo, wara ba bts mt be binen![]()
Ik vind dat moeilijk man met een mahram, echt geen privacy om privedingen te bespreken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
Montelly jij hebt geen realistisch beeld van trouwen zoals ''allocto
[..]
Alle mensen die hebben gedate van te voren en vriendjes hebben gehad waren wel gelukkig en bleven bij elkaar? Allemaal?
Gewoon realistisch zijn, geen 1 huwelijk heeft 100% kans om te slagen.
Ik vind dat mensen lekker zelf moeiten kiezen hoe ze een huwelijk instappen zonder dat iemand zijn mening als het enige goede gaat neerleggen.
Bovendien leer je elkaar eerst kennen met een mahram voordat je het huwelijksbootje in stapt.
Borte ik "zit"er niet mee..quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik blijf het grappig vinden hoe jij hier zo mee zit terwijl het anderen prima af gaat.
ik zei grenzen. lezen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd..dus als het een klootzak blijkt te zijn en je af en toe een corrigerende tik krijgt, dan zal het wel goed zijn, want geen vergelijkingsmateriaal.
even een uiterste hé..
Waar heb ik gezegd dat ze dat niet mogen doen? Alsof mij het boeit?quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Alle mensen die hebben gedate van te voren en vriendjes hebben gehad waren wel gelukkig en bleven bij elkaar? Allemaal?
Gewoon realistisch zijn, geen 1 huwelijk heeft 100% kans om te slagen.
Ik vind dat mensen lekker zelf moeiten kiezen hoe ze een huwelijk instappen zonder dat iemand zijn mening als het enige goede gaat neerleggen.
Bovendien leer je elkaar eerst kennen met een mahram voordat je het huwelijksbootje in stapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |