quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Melleyn het volgende:
http://www.morphsuits.nl/digital-dudz/ugly-christmas-sweaters
Ga los
Welke truien zijn dat in Primark? Die truien waar je je mobiel in kwijt kan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Liggen meerdere varianten bij de Primark, voor een euro of 8.
Jaja arme kinderen, hard werken etc.
Godsamme wat een hoop lelijke truienquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef livelink het volgende:
Deze is ook wel heel erg fout
[ afbeelding ]
Meer hier
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef quirina het volgende:
http://www.kersttrui.com/kerstpakken/kerstpak-the-rudolph-1577
Helemaal af
Leuk om aan te trekken naar de kerstborrel op kantoor.
Geen ideequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Welke truien zijn dat in Primark? Die truien waar je je mobiel in kwijt kan?
Hahaha die is echt fraaiquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef livelink het volgende:
Deze is ook wel heel erg fout
[ afbeelding ]
Meer hier
Ja inderdaad, vind het nogal duur voor een grap... naar de Primark binnenkort en daar maar even kijken.quote:Op maandag 10 november 2014 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel zin in een foute kersttrui. En dan gematigd fout, maar ik vrees dat het zonde van mijn geld gaat worden.
Die ga ik donderdag even kopen voor de hele familie.quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Lidl vanaf donderdag:
[ afbeelding ]
Die is baas. Zie de vertrokken gezichten al voor me.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef quirina het volgende:
http://www.kersttrui.com/kerstpakken/kerstpak-the-rudolph-1577
Helemaal af
Leuk om aan te trekken naar de kerstborrel op kantoor.
quote:
ik geef je bonuspunten als het gewei ook daadwerkelijk uitsteektquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een rendiervest, inclusief gewei, telt dat ook?
Ik moet even een foto maken denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
ik geef je bonuspunten als het gewei ook daadwerkelijk uitsteekt
Zie ik op die laatste foto nou drie edelherten die elkaar anaal nemen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Wie heeft er nog zo'n typische kersttrui liggen? En wie durft hem nog aan te trekken? Deel hier je tips voor verkoopplaatsen van deze epische truien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Lidsinds2006 vindt ze erg leuk en wil er ook eentje kaufen.
Ik kan deze niet vinden in de online folder. waar had je die gezien?quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Lidl vanaf donderdag:
[ afbeelding ]
Ik kan de online folder nu zelfs helemaal niet terugvinden op hun website, oh jee.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan deze niet vinden in de online folder. waar had je die gezien?
Omg ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zie ik op die laatste foto nou drie edelherten die elkaar anaal nemen?![]()
Ik heb er 1 in huisquote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Lidsinds2006 het volgende:
[..]
Ik kan de online folder nu zelfs helemaal niet terugvinden op hun website, oh jee.
Maar het was iig in de regio noord-Nederland, misschien heeft dat er iets mee te maken? Tenminste, ik herinner dat je voor hun folders altijd een deel van Nederland moest kiezen op de website...
[..]
Omg ik zie het nu pas.![]()
Doen!quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ideetje voor een FOK!-trui, eentje meterop.
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op zaterdag 29 november 2014 12:17 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ideetje voor een FOK!-trui, eentje meterop.
http://www.uglyxmas.nl/fo(...)ay-jesus-mannen.htmlquote:Op maandag 1 december 2014 00:03 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik weet niet waar deze te koop is maar ik vind hem wel gaaf
[ afbeelding ]
Hihi.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die is best leuk, geinig snuitwerk
Lijkt me leuk, moet je doen !quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hihi.
Ik zit ernstig te overwegen om iets dergelijks aan te doen naar mijn werk. Gewoon voor de lol
Dat hoofdquote:Op woensdag 10 december 2014 00:08 schreef Emblmv het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog negen andere van dit soort schoonheden zijn hier te vinden: http://www.anorak.co.uk/4(...).html/?pid=88190#img
Heb je een linkje?quote:
Als je die open gewoon laat hangen dan komt die leuke snoet best tot zijn recht hoor.quote:
Vast wel! Komende week vrij, anders had ik het gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je die open gewoon laat hangen dan komt die leuke snoet best tot zijn recht hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H&M:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why are you wearing that stupid man suit?
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:40 schreef kuolema het volgende:
Jaaaaa![]()
Tijd voor het aanbod van dit jaar!
Ik las vorig jaar dit topic en nu heb ik besloten dat ik dit jaar echt zo'n trui voor mezelf ga kopen
Een van deze 4 wil ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200309323%20011%2013%200387.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik ga nog wel verder kijken maar er is al zoveel lelijks te vinden in slechts twee winkels:
Primark:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H&M:Die met Olaf er op is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Rudolph heb ik er al een 😎And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hmm!quote:Op donderdag 3 december 2015 18:15 schreef kuolema het volgende:
Action heeft ze ook, voor maar 7,95 euro!
Ik heb deze gescoord, vind hem echt leuk![]()
[ afbeelding ]
Hij is hartstikke rood, niet zo vaag als op de foto.
Ze hebben ook met een kalkoen of zo erop![]()
En deze:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op donderdag 3 december 2015 18:15 schreef kuolema het volgende:
Ze hebben ook met een kalkoen of zo erop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wowquote:Op donderdag 3 december 2015 18:37 schreef Jimbo het volgende:
kwam deze tegen op www.superfout.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb zelf die pizza cat besteldwat een bazensite!
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
KloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why are you wearing that stupid man suit?
Ik heb dezelfde, hij is echt leukquote:Op donderdag 3 december 2015 18:15 schreef kuolema het volgende:
Ik heb deze gescoord, vind hem echt leuk![]()
[ afbeelding ]
Hij is hartstikke rood, niet zo vaag als op de foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
Waar danquote:Op donderdag 3 december 2015 23:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb deze, vorig jaar al besteld voor de kerst maar hij kwam veel te laat binnen, gebruik ik hem gewoon dit jaar:
[ afbeelding ]
Ali Baba. Kan hem nu niet meer zo snel vinden daar, plaatje is van de bestelling van vorig jaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Hartstikke fout dus.quote:Op zondag 13 december 2015 09:34 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb deze bij de Aldi meegenomen..... Is lelijk en zit ook nog eens voor geen meter, Maat kan net maar veeeeel te lange mouwen....
Oh, op de mannenafdeling hebben ze er zelfs die muziek maken en licht geven! Echt fout-fout, maar zo grappig! Alleen wou vriendlief die echt niet.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Welke truien zijn dat in Primark? Die truien waar je je mobiel in kwijt kan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |