quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:27 schreef Melleyn het volgende:
http://www.morphsuits.nl/digital-dudz/ugly-christmas-sweaters
Ga los
Welke truien zijn dat in Primark? Die truien waar je je mobiel in kwijt kan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:29 schreef Lt.Surge het volgende:
Liggen meerdere varianten bij de Primark, voor een euro of 8.
Jaja arme kinderen, hard werken etc.
Godsamme wat een hoop lelijke truienquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef livelink het volgende:
Deze is ook wel heel erg fout
[ afbeelding ]
Meer hier
quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef quirina het volgende:
http://www.kersttrui.com/kerstpakken/kerstpak-the-rudolph-1577
Helemaal af
Leuk om aan te trekken naar de kerstborrel op kantoor.
Geen ideequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Welke truien zijn dat in Primark? Die truien waar je je mobiel in kwijt kan?
Hahaha die is echt fraaiquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:48 schreef livelink het volgende:
Deze is ook wel heel erg fout
[ afbeelding ]
Meer hier
Ja inderdaad, vind het nogal duur voor een grap... naar de Primark binnenkort en daar maar even kijken.quote:Op maandag 10 november 2014 09:24 schreef livelink het volgende:
Ik krijg eigenlijk wel zin in een foute kersttrui. En dan gematigd fout, maar ik vrees dat het zonde van mijn geld gaat worden.
Die ga ik donderdag even kopen voor de hele familie.quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Lidl vanaf donderdag:
[ afbeelding ]
Die is baas. Zie de vertrokken gezichten al voor me.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:58 schreef quirina het volgende:
http://www.kersttrui.com/kerstpakken/kerstpak-the-rudolph-1577
Helemaal af
Leuk om aan te trekken naar de kerstborrel op kantoor.
quote:
ik geef je bonuspunten als het gewei ook daadwerkelijk uitsteektquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb een rendiervest, inclusief gewei, telt dat ook?
Ik moet even een foto maken denk ik.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
ik geef je bonuspunten als het gewei ook daadwerkelijk uitsteekt
Zie ik op die laatste foto nou drie edelherten die elkaar anaal nemen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:43 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Wie heeft er nog zo'n typische kersttrui liggen? En wie durft hem nog aan te trekken? Deel hier je tips voor verkoopplaatsen van deze epische truien!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Lidsinds2006 vindt ze erg leuk en wil er ook eentje kaufen.
Ik kan deze niet vinden in de online folder. waar had je die gezien?quote:Op maandag 10 november 2014 14:27 schreef Lidsinds2006 het volgende:
Lidl vanaf donderdag:
[ afbeelding ]
Ik kan de online folder nu zelfs helemaal niet terugvinden op hun website, oh jee.quote:Op donderdag 13 november 2014 09:43 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik kan deze niet vinden in de online folder. waar had je die gezien?
Omg ik zie het nu pas.quote:Op woensdag 12 november 2014 02:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Zie ik op die laatste foto nou drie edelherten die elkaar anaal nemen?![]()
Ik heb er 1 in huisquote:Op zondag 16 november 2014 18:52 schreef Lidsinds2006 het volgende:
[..]
Ik kan de online folder nu zelfs helemaal niet terugvinden op hun website, oh jee.
Maar het was iig in de regio noord-Nederland, misschien heeft dat er iets mee te maken? Tenminste, ik herinner dat je voor hun folders altijd een deel van Nederland moest kiezen op de website...
[..]
Omg ik zie het nu pas.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |