Buiten vanavond heb ik eens een rustig weekend in de planning staanquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
Jullie nog leuke plannen dit weekend?
Serieusquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef S15 het volgende:
[..]
En ineens zijn de reactie's in dat andere topic weg
Ook wel eens fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Buiten vanavond heb ik eens een rustig weekend in de planning staan
Was je eigenlijk toen nog naar dat feestje gegaan wat om 23uur begon?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn.
Hier ook rustig. Weinig boeiends
Dat vind ik ook ja. Maja we vielen een moderator aan, dat mag natuurlijk niet, boehoequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is iig weg. Wel jammer dat terecht commentaar ook meteen gedelete is.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om de hele dag in bed te liggen. Film kijken, seksen, kroelen, nog meer seksen.
Die moderator zat gewoon fout. Sukkel.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook ja. Maja we vielen een moderator aan, dat mag natuurlijk niet, boehoe
Dat kun jij toch wel regelen als uber-hosselaar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
Heb zin om de hele dag in bed te liggen. Film kijken, seksen, kroelen, nog meer seksen.
Dat sowieso, maar daar mag je niks van zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die moderator zat gewoon fout. Sukkel.
Fok! Gestapoquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar daar mag je niks van zeggen
Volgende week wel weerquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kun jij toch wel regelen als uber-hosselaar?
Het klinkt overigens goed
Waarom nu niet?quote:
Zeker fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook wel eens fijn.
Hier ook rustig. Weinig boeiends
Neequote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Was je eigenlijk toen nog naar dat feestje gegaan wat om 23uur begon?
Ohja boeken terug naar de biebquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker fijn.
Ach, met de kids blijft het boeiend
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:54 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is iig weg. Wel jammer dat terecht commentaar ook meteen gedelete is.
Een user postte een foto van zijn outfit in wat draag jij vandaag en die foto werd belachelijk gemaakt door een andere user, ik vond dat niet tof, een mod moest erom lachen en daar werd door o.a. S15, mij en nog een paar negatief op gereageerd. Verder niet heel boeiend of zo. Maar wel typisch.quote:
Beetje negatief commentaar op een foto van een jongen. Moderator vond dat erg grappig. Iemand had vanochtend al een topic report gedaan, maar dat werd gewoon genegeerd. Tot die jongen er zelf wat over zei, toen kreeg hij bijval van Samz, Art en mij. En ineens was alles binnen 1 minuut verwijderdquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een user postte een foto van zijn outfit in wat draag jij vandaag en die foto werd belachelijk gemaakt door een andere user, ik vond dat niet tof, een mod moest erom lachen en daar werd door o.a. S15, mij en nog een paar negatief op gereageerd. Verder niet heel boeiend of zo. Maar wel typisch.
Slechte mod dus.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Beetje negatief commentaar op een foto van een jongen. Moderator vond dat erg grappig. Iemand had vanochtend al een topic report gedaan, maar dat werd gewoon genegeerd. Tot die jongen er zelf wat over zei, toen kreeg hij bijval van Samz, Art en mij. En ineens was alles binnen 1 minuut verwijderd
Erg triest, ja. Wat ik ook heb gezegd, maar dat mag nietquote:
Nee! Obey teh modzquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Erg triest, ja. Wat ik ook heb gezegd, maar dat mag niet.
Vandaag heb ik ook zo'n dag inderdaad.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef artelligence het volgende:
Pfff, echt welquote:
Ik ook, zullen we MVM doen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vandaag heb ik ook zo'n dag inderdaad.
Tof van jullie. Slechte mod.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:02 schreef S15 het volgende:
[..]
Beetje negatief commentaar op een foto van een jongen. Moderator vond dat erg grappig. Iemand had vanochtend al een topic report gedaan, maar dat werd gewoon genegeerd. Tot die jongen er zelf wat over zei, toen kreeg hij bijval van Samz, Art en mij. En ineens was alles binnen 1 minuut verwijderd
Spreek af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met zijn allen terugblazenquote:
Dat valt vast op te lossenquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En ik, ik ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, echt wel. Dan vliegen m'n rokken alle kanten op, niet nice. Al dachten een paar jochies en wat bouwvakkers op Malta daar anders over
.
Ja, jij vast ookquote:
Blij om!quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Met mijn buikje gaat het beter geloof ik.![]()
Straks even een kadootje kopen voor de jarige.
Verzwaren dan maar?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pfff, echt wel. Dan vliegen m'n rokken alle kanten op, niet nice. Al dachten een paar jochies en wat bouwvakkers op Malta daar anders over
.
Hey psssstquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vast ook. Ik schaamde me dood. Schijtwind
.
Er was niks om je voor te schamen hoorquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, jij vast ook. Ik schaamde me dood. Schijtwind
.
Mooi zo, veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Met mijn buikje gaat het beter geloof ik.![]()
Straks even een kadootje kopen voor de jarige.
Vleierquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was niks om je voor te schamen hoor
Oh, handig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey psssst
[pic][nsfw] Het is de Dag van het Decolleté
Lood erinquote:
Welquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er was niks om je voor te schamen hoor
Paar kiloquote:
hahaquote:
Hier fleuren we elkaar altijd op.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef K44S het volgende:
[..]
haha, best wel erg dat er een forum met digitaal contact nodig is, om m'n dag op te fleuren
Gelukkig welquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier fleuren we elkaar altijd op.
Een beetje eelt heb je wel nodig soms.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Gelukkig welAls is het soms met en sarcastisch tintje
Zo'n dag heeft iedereen wel eensquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef K44S het volgende:
[..]
haha, best wel erg dat er een forum met digitaal contact nodig is, om m'n dag op te fleuren
Volgens 8facts zijn sarcastische mensen... mensen met een gezond breinquote:Op vrijdag 7 november 2014 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een beetje eelt heb je wel nodig soms.
Oh, goed om te weten.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Volgens 8facts zijn sarcastische mensen... mensen met een gezond brein.Laat ik het daar maar bij houden.
Het meest stomme is ook, als je er nauwelijks controle over kan uitvoeren.quote:
Nooit C?quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:35 schreef K44S het volgende:
[..]
Het meest stomme is ook, als je er nauwelijks controle over kan uitvoeren.
Het is A of B.
In dit geval niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |