je traint 5 keer in de week, maar niet helemaal kapot (moderate). daarnaast fiets je ook dagelijks nog eens 10km en jij denkt werkelijk dat je dan onder het kopje 1-3 light exercise valt?quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:57 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
oke sorry zal het even op dbb gaan vragen als je dat liever hebt.
Ja maar bedoelen hun met moderate exercise bijvoorbeeld een voetbaltraining of hardloopsessie waarbij je hartslag redelijk hoog is, of gewoon fitness waarbij hij vaak gewoon net zoals normal blijft?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je traint 5 keer in de week, maar niet helemaal kapot (moderate). daarnaast fiets je ook dagelijks nog eens 10km en jij denkt werkelijk dat je dan onder het kopje 1-3 light exercise valt?
probeer dbb maar ja.
aangezien yoga doen en een beetje frisbeeen ook onder de noemer moderate vallen denk ik dat je wel prima zit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:11 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja maar bedoelen hun met moderate exercise bijvoorbeeld een voetbaltraining of hardloopsessie waarbij je hartslag redelijk hoog is, of gewoon fitness waarbij hij vaak gewoon net zoals normal blijft?
Hoe zit het eigenlijk met broga?quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aangezien yoga doen en een beetje frisbeeen ook onder de noemer moderate vallen denk ik dat je wel prima zit.
Geen antwoord op je vraag, maar dat soort calculaties slaan zoiezo nergens op. Ieder persoon reageert anders op calorie intake. Je kan het wellicht als een soort van 'ongeveer' beschouwen, maar meer dan dat ook niet. Zijn zat mensen die bv Wendler 531 to the letter volgen met +- dezelfde stats, maar de een 300 cal meer of minder nodig heeft voor dezelfde gewichtstoenames.quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef Snorrenbaard het volgende:
Welke activiteitenlevel zouden jullie 5x per week fitness(niet kapot trainen), en iedere dag ongeveer 10 km fietsen onder schalen?
If you are lightly active (light exercise/sports 1-3 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.375
of
If you are moderatetely active (moderate exercise/sports 3-5 days/week) : Calorie-Calculation = BMR x 1.55
hoe gaat je cut?quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:11 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Donderdag 100kg squat proberen.
95 ging vrij eenvoudig, verwacht niet echt problemen.
Ga ook niet meer helemaal atg, krijg teveel buttwink dan en daardoor last van m'n onderrug.
Beetje gematigd de laatste twee weken, krachtverlies was wel erg groot, even op onderhoud gegeten.quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
aangezien yoga doen en een beetje frisbeeen ook onder de noemer moderate vallen denk ik dat je wel prima zit.
Een goeie yoga less voor een gemiddeld huisvrouwtje wordt al op 350kcal geschat. Als je build bent wordt dat alleen maar hoger.quote:Op dinsdag 18 november 2014 16:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met broga?
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 18 november 2014 19:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Beetje gematigd de laatste twee weken, krachtverlies was wel erg groot, even op onderhoud gegeten.
Begon op 118, zit nu op 113. Zichtbaar minder vet rond m'n buik, m'n pakken passen ook bijna weer.
to nu toe komt elke training die ik doe op 500-600 clas uit. Behalve de dagen dat ik ook squat. Tel er dan maar 400 bij op.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
Een goeie yoga less voor een gemiddeld huisvrouwtje wordt al op 350kcal geschat. Als je build bent wordt dat alleen maar hoger.
Zo te zien is die broga niet heel veel anders dan een goeie club/power yoga, en daarbij sta ik harder te zweten dan bij een gemiddelde krachtraining. Ik denk dat een goed uur yoga voor een beetje lifter zomaar richting de 500 cals gaat
Het ligt er helemaal aan hoe goed je mee doet, en wat er precies gegeven wordt uiteraard.
Bakken in olijfolie? Jij durft.quote:Op dinsdag 18 november 2014 21:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom je erachter dat je pa iets van 8 eetlepels olijfolie over 4 grote stukken kip doetFake clean food everywhere, illuminati
Het waren kippenbouten, en hij deed ze in de oven, met fucking veel olie en kruidenquote:Op dinsdag 18 november 2014 22:18 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Bakken in olijfolie? Jij durft.
Het overtollige vet blijft dan toch gewoon in je ovenschaal of druipt van het rek af?quote:Op dinsdag 18 november 2014 22:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het waren kippenbouten, en hij deed ze in de oven, met fucking veel olie en kruiden
Hoe is je hartslag snachts?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:19 schreef yozd het volgende:
Is het normaal dat je slecht(er) slaapt in de cut? Ben nu sinds 1 november aan het cutten (op onderhoud eten en 4x per week cardio na de krachttraining), maar ik slaap de laatste week echt enorm slecht. Heb geen honger, maar ik slaap heel onrustig.
Ik merk dat ik wat slechter slaap van cardio als ik het in de avond doe. Daarom doe ik het (als ik het doe) in de ochtend. Misschien dat dat een verschil maakt?quote:Op woensdag 19 november 2014 09:19 schreef yozd het volgende:
Is het normaal dat je slecht(er) slaapt in de cut? Ben nu sinds 1 november aan het cutten (op onderhoud eten en 4x per week cardio na de krachttraining), maar ik slaap de laatste week echt enorm slecht. Heb geen honger, maar ik slaap heel onrustig.
Pfff geen idee, zal het eens opmeten!quote:
In de ochtend gaat bijna niet ivm werk, maar ik zal eens kijken of ik het eerder in de avond kan gaan doen.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:16 schreef Snakey het volgende:
Ik merk dat ik wat slechter slaap van cardio als ik het in de avond doe. Daarom doe ik het (als ik het doe) in de ochtend. Misschien dat dat een verschil maakt?
Vogelgriep.quote:Op woensdag 19 november 2014 09:58 schreef RaymondK het volgende:
Laatste weken heb ik steeds vaker dubbele dooiers in mn eieren zitten![]()
Vandaag 16 dooiers uit 8 eieren lol
Tijd v.h. jaar?
't zou kunnen als jij intensief traint, en nu je cardio,erbij hebt gegooid, en schrijft dat je onrustig/slecht slaapt, dat je door overtraining snachts een hogere rusthartslag hebt.quote:Op woensdag 19 november 2014 10:42 schreef yozd het volgende:
[..]
Pfff geen idee, zal het eens opmeten!
[..]
In de ochtend gaat bijna niet ivm werk, maar ik zal eens kijken of ik het eerder in de avond kan gaan doen.
Overigens zijn denk ik mijn verhoudingen koolhys/eiwit/vet ook helemaal verkeerd. Ik lees op verschillende plekken dat het ongeveer een 40/40/20 verhouding moet zijn en bij mij is het meer een 60/30/10 verhouding... Ik zal er eens wat rijst/havermout uit gooien en wat meer nootjes/pindakaas en eiwitten bijgooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |