Was loos?quote:
Had ik ook een paar weken terug.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Verdomme, heb ik vannacht mijn whatsapp geupdate, gaf die eerst al aan dat er allemaal berichten verloren waren gegaan en nu blijkt dat ik niks meer ontvang/verstuur.Kapot.
Oh dat heeft mijn zusje ookquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Verdomme, heb ik vannacht mijn whatsapp geupdate, gaf die eerst al aan dat er allemaal berichten verloren waren gegaan en nu blijkt dat ik niks meer ontvang/verstuur.Kapot.
Zo moeilijk een update uitgeven die geen problemen geeftquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Tussen welke 2 ga je nu kiezen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
12 dus erg vatbaar voor marketinguitingen zoals je ziet.
Oh, ik weet niet wat het weer bij jullie is, maar hier is het donkere wolken en regen. Voornamelijk de donkere wolken matchen, ik hoef niet zo vaak naar het toilet, gelukkig.quote:
quote:
Hoe fix je dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook een paar weken terug.
Lastig, misschien die rode met het mooie logo of toch maar weer terug naar m'n oude, lekker knus en vertrouwd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat hier veel wind, het is grijs en guur (mede door die wind, qua temp valt het wel mee eigenlijk)quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet niet wat het weer bij jullie is, maar hier is het donkere wolken en regen. Voornamelijk de donkere wolken matchen, ik hoef niet zo vaak naar het toilet, gelukkig.
Opnieuw installeren.quote:
Oh, oké. Nou ik refereerde natuurlijk naar het weer hier in Turnhout. Gelukkig geen last van winderigheidquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat hier veel wind, het is grijs en guur (mede door die wind, qua temp valt het wel mee eigenlijk)
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lastig, misschien die rode met het mooie logo of toch maar weer terug naar m'n oude, lekker knus en vertrouwd.Volgens mij is er weinig goeds buiten UPC/ZiggoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet hoe ze het gefixt heeft en of het überhaupt gefixt is.quote:
Alles? Klinkt vervelend...quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh yes! Er komen dingen binnen. Opnieuw opgestart.
Oh, hoezo dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:44 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij is er weinig goeds buiten UPC/Ziggo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |