SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
Rens legt het wel even uit jongens. Hij heeft het één en ander op internet gelezen namelijk.![]()
Toch ongelooflijk dat je wilt overstappen... net zoals met Fortis en ABN destijds.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.AFCA!![]()
Als we onze insidert toch niet hadden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanuit Australie blijft hij op de hoogte van elk nieuwtje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als we onze insidert toch niet hadden.AFCA!![]()
Dat we niet opnieuw de 12 miljoen gingen halen was wel duidelijk, maar dit is voor deze tijd weer een goede deal. Gewoon het dubbele van Feyenoord.![]()
Doe eens rustig en neem eerst even je pilletje in. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.![]()
Ziggo?
Huh?
Echt?
Meen je dat nou?
Hou eens op!!!
Neem aan dat deze deal minder oplevert voor jullie dan aegon toch?
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja maar dat was met andere sponsors ook wel geweest gok ik anders zouden ze niet kiezen voor Ziggo,quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ziggo?
Huh?
Echt?
Meen je dat nou?
Hou eens op!!!
Neem aan dat deze deal minder oplevert voor jullie dan aegon toch?AFCA!![]()
Die gasten die wel eens spandoekjes maken? Ik geef echt geen fuck. Ik ga naar de Kuip om voetbal te zien en een beetje te ouwehoeren.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat je niet eens reageert zegt wel weer genoeg, wel afgeven op mij terwijl je beter naar die belachelijke platforms kan kijken. Je moet je toch doodschamen dat dit je groep vertegenwoordigd.
Ik val jou toch ook niet aan op dat walgelijke Friese borstklopperij bij jouw clubje.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
"Om voetbal te zien"quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Die gasten die wel eens spandoekjes maken? Ik geef echt geen fuck. Ik ga naar de Kuip om voetbal te zien en een beetje te ouwehoeren.
Ik val jou toch ook niet aan op dat walgelijke Friese borstklopperij bij jouw clubje.
En wel om de haverklap over Vak410 beginnen, wat sneu.AFCA!![]()
Ja vind ik ook hoor. Maar ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Om voetbal te zien"
En wel om de haverklap over Vak410 beginnen, wat sneu.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dan zit je beter in het abe lenstra ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:20 schreef RensAjacied het volgende:
Voor het voetbal kan je beter juist niet naar de kuip.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zelfs daar is het voetbal beter ja, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit je beter in het abe lenstra ja.AFCA!![]()
Is te merken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfs daar is het voetbal beter ja, daar heb je gelijk in.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.quote:VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.htmlquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.html![]()
AFCA!![]()
Hebben ze al gedaan. Serieus waar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey tweets. Misschien kan de telegraaf er een nieuwsbericht van maken.
Voor Ziggo is dit natuurlijk prachtig. Lekker uitgebreid in het nieuws, kinderen op twitter die dreigen over te stappen en het uiteindelijk toch niet doen omdat paps en mams dat moeten beslissen. Heerlijk. Al kost je dat wel 8 miljoen per jaar.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Tegenvaller. Ik had een "massale boycot ziggo" kop verwacht.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)_deal_met_020__.htmlVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Is toch best mooi gemaakt?quote:If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Hoe diep kan men zakken zeg....quote:
Ik ben ook geen fan van ajax, heb wel ziggo. Maar het interesseert me werkelijk waar geen flikker.
Zonder wrijving geen glans![]()
twitter:![]()
. Denk niet dat veel Rotterdammers graag naar Lee Towers gaan, nee.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Insomnia en caland?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:40 schreef Muto het volgende:
twitter:![]()
. Denk niet dat veel Rotterdammers graag naar Lee Towers gaan, nee.
graag op anoniem![]()
ZET EEN ROOS IN JE MSN NAAM ALS JE TEGEN ZIGGO BENT #020 #40-45¤PERMAAND #KAKKIESOPDEBARRICADESquote:![]()
mag ik je msn?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZET EEN ROOS IN JE MSN NAAM ALS JE TEGEN ZIGGO BENT #020 #40-45¤PERMAAND #KAKKIESOPDEBARRICADESIf you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
![]()
JantienIk blijf abonnee bij Ziggo.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Simone zit op bokt.nlquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Trouwens wel een goede deal van Ajax. Aegon was 10-12 miljoen en die hadden het hele pakket, Ziggo is 8-10 miljoen voor alleen eerste en tweede elftal.
"Ajax behoudt de mogelijkheid om een apart sponsorcontract af te sluiten voor de jeugd, de vrouwen en de zaterdagamateurs. Evenals de partnerrechten van sportpark de Toekomst is dit niet in de overeenkomst met Ziggo opgenomen."
Misschien dat Ajax nog ergens een miljoen kan verdienen aan de overige sponsoring, kom je toch aardig in de buurt van Aegon.![]()
Zo zullen er misschien ook wat geneusde vrienden zijn die nu van KPN naar Ziggo overstappen oid. Maar daar hoor je niemand over
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
welke is ggmm?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]
graag op anoniem![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:02:59Totaalbedrag shirtsponsors 1e elftal+jeugd/vrouwen/zaterdag overstijgt waarschijnlijk 10/12 milj euro p/jaar van huidige Aegondeal #ajax reageer retweet
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 10:58:53#Ajax presenteert binnen enkele weken ook shirtsponsor voor jeugd/vrouwen/zaterdagtak, komt bovenop de Ziggo-deal reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:02:59Totaalbedrag shirtsponsors 1e elftal+jeugd/vrouwen/zaterdag overstijgt waarschijnlijk 10/12 milj euro p/jaar van huidige Aegondeal #ajax reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:19:36Ziggo-deal was 8 maanden geleden al akkoord, 1/2 jaar verlenging Aegon was ter overbugging tot overname Ziggo door LibertyGlobal #ajax reageer retweet
![]()
![]()
Goed stil gehouden dat laatste als het al 8 maanden geleden getekend was.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Heeinz het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 10:58:53#Ajax presenteert binnen enkele weken ook shirtsponsor voor jeugd/vrouwen/zaterdagtak, komt bovenop de Ziggo-deal reageer retweet
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 07-11-2014 om 11:19:36Ziggo-deal was 8 maanden geleden al akkoord, 1/2 jaar verlenging Aegon was ter overbugging tot overname Ziggo door LibertyGlobal #ajax reageer retweet
![]()
Zelfs opvallend te noemen eigenlijk, je zou verwachten dat dit na een aantal weken wel uitlektquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed stil gehouden dat laatste als het al 8 maanden geleden getekend was.![]()
Geen goksite zoals iedereen dacht![]()
Was dus gelul dat Ajax geen sponsordeal kon vinden als ik dat hierboven lees, was al zo raar.hhhhh![]()
Frank gaf stille hints met het opstellen van Siggyquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Goed stil gehouden dat laatste als het al 8 maanden geleden getekend was.![]()
Lijkt me sterk dat er iemand 2 gaat miljoen betalen voor de jeugd/vrouwen/amateurs, of niet?quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Waarom niet? Jeugd speelt ook Europees en komen aardig wat mensen op af dacht ikquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er iemand 2 gaat miljoen betalen voor de jeugd/vrouwen/amateurs, of niet?![]()
je moest eens weten hoeveel mensen veel geld over hebben voor vrouwenquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er iemand 2 gaat miljoen betalen voor de jeugd/vrouwen/amateurs, of niet?![]()
Lolquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
je moest eens weten hoeveel mensen veel geld over hebben voor vrouwen![]()
![]()
15 elftallen door heel het land. Tig buitenlandse toernooien. Moet wel wat geld voor zijn te vangen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dit seizoen nog, vanaf 1 januariquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel blij met Ziggo. Ben wel benieuwd hoe ze volgend seizoen op het shirt zullen staan.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel blij met Ziggo. Ben wel benieuwd hoe ze volgend seizoen op het shirt zullen staan.![]()
![]()
quote:quote:quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:45 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel blij met Ziggo. Ben wel benieuwd hoe ze volgend seizoen op het shirt zullen staan.![]()
Als het zo eruit ziet in het wit ziet het er prima uit. Mooie deal ook, 8 miljoen excl bonussen... Ik ben tevredenWordt het geld dat ik aan Ziggo betaal tenminste goed besteed
![]()
![]()
"Feyenoord- en PSV-fans stappen massaal over van Ziggo op KPN op vanwege sponsordeal Ajax"quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Devv het volgende:
Mensen die Ziggo op willen zeggen vanwege Ajax.
twee weken later:
"KPN wordt sponsor Jong Ajax, Ajax Vrouwen en alle Ajax-jeugdelftallen"![]()
Mensen die consequent zijn. Ik hou der vanquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Devv het volgende:
Mensen die Ziggo op willen zeggen vanwege Ajax.
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Vorige maand tijdens de toelichting van de jaarcijfers lieten Kinsbergen en financieel directeur Jeroen Slop al doorschemeren dat het totale bedrag aan shirtsponsoring waarschijnlijk meer zal opleveren dan de deal met Aegon.![]()
Dit land heeft te veel werklozen.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ziggo ArenAquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:53 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat Ajax nu in de Ziggo Dome voetballen?![]()
![]()
Netjes, als het klopt that is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:22 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Ok dan toch wel netjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:18 schreef Syntix het volgende:
![]()
Ik ga er vanuit dat ze dit bij Ziggo wel ingecalculeerd hebben, en waar willen die mensen naartoe overstappen, aangezien UPC en Ziggo hetzelfde bedrijf zijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
ik vraag me af hoeveel van die mongolen echt opzeggen. Het domme is dat je er altijd op achteruit gaat, want ondanks dat mensen zeiken op Ziggo, is het gewoon het stabielste en beste productquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dit bij Ziggo wel ingecalculeerd hebben, en waar willen die mensen naartoe overstappen, aangezien UPC en Ziggo hetzelfde bedrijf zijnHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kan je dan überhaupt kiezen? In Tilburg heb je volgens mij maar 1 aanbieder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel van die mongolen echt opzeggen. Het domme is dat je er altijd op achteruit gaat, want ondanks dat mensen zeiken op Ziggo, is het gewoon het stabielste en beste productWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Je kon sowieso al niet van UPC naar Ziggo (of andersom) overstappen he. Of je moest verhuizen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga er vanuit dat ze dit bij Ziggo wel ingecalculeerd hebben, en waar willen die mensen naartoe overstappen, aangezien UPC en Ziggo hetzelfde bedrijf zijnVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Preciesquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:12 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vraag me af hoeveel van die mongolen echt opzeggen. Het domme is dat je er altijd op achteruit gaat, want ondanks dat mensen zeiken op Ziggo, is het gewoon het stabielste en beste productOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Proficiat met de nieuwe sponsordeal. Vind zelf dat gemeut altijd zo overtrokken - Adidas is van beide clubs sponsor, hoor je ook niemand over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ok, maar er is verder toch nauwelijks een alternatief. KPN is kwalitatief veel minder en niet overal beschikbaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kon sowieso al niet van UPC naar Ziggo (of andersom) overstappen he.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: