SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2014 07:36:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Koffie, goed punt!
Gisteren nog wat met de rem erop getraind, eens kijken wat volgende week de mogelijkheden zijn.![]()
Volgens mij is vóór de koffie juist het meest frequente miepmoment
On another note; Losse Veter magazine komt vandaag in de bus.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
het blijft vrouwvolk YURquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
please deze toevoegen![]()
1
2[b]17 mei [url=http://www.marathon.nl/]Leiden Marathon(Leiden)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM![]()
Zo, vanmorgen voor de tweede keer sinds de HM weer serieus (14,7km in dit geval) getraind. Was lekker. korte broek, lange mauwen (watje dat ik ben).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb nog een backlog van 3 edities minimaal Runnersworld. Ik moet 'm maar eens opzeggen.
Is dat Losse Veter Magazine leuker?![]()
done!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:11 schreef thelaudprince het volgende:
please deze toevoegen![]()
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier dit weekend YUR. Als ik de wilde verhalen die over deze weekenden rondgaan mag geloven, dan gaat dat vast lukken![]()
![]()
Blegh. Zit ik net naar het parcours te kijken van Dwars Door Dordt. Want dat zou .. dwars door Dordt zijnLekker in het centrum een beetje rennen. Is dat alleen de 10km
Bij de 5km zie je helemaal niks spannends.
* Maraca zet de 10km op haar verlanglijstje voor 2016Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je natuurlijk wel een puntquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Maar was wel mooi geweest als je toch door het historische centrum zou kunnen lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Meestal zie je toch wel dat de kortere afstanden sowieso het centrum pakken van de plaats.
Route voor mijn lokale loop is nog steeds niet beschikbaar
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, behalve dat de finish daar niet isquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef La_Tramposa het volgende:
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelenSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, behalve dat de finish daar niet isSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer die route inderdaadSPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben benieuwd naar de 5k hier, lees wel dat ze route gaan verbeteren en dat veel meer in centrum gaat plaats vinden ipv 2x zelfde rondje.Ook alleen dat stuk centrum, rest is zelfde uitloop als 5kquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Maraca het volgende:
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastigerquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Och daar kun je altijd wel wat op vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastiger
In Arnhem bij de Bridge to Bridge was het omkleden en tassenafgifte in de kerk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah, dat had hier natuurlijk ook gekund. Er is echt een mega kerk midden in het centrum van Dordtquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Och daar kun je altijd wel wat op vinden.
In Arnhem bij de Bridge to Bridge was het omkleden en tassenafgifte in de kerk
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijk
Mauwen, miepen.... wat zijn die hardlopers toch een zeikerds.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:18 schreef Corniel het volgende:
Zo, vanmorgen voor de tweede keer sinds de HM weer serieus (14,7km in dit geval) getraind. Was lekker. korte broek, lange mauwen (watje dat ik ben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens even kijken of we de Runnovation (bootcampachtig gebeuren) om 7.30 uur kunnen combineren met de normale training van 10 uur.![]()
En dan zit ook nog te twijfelen over een wedstrijdje op zondag... al hangt dat er ook vanaf ofdan weer beter is. Dan zijn we die dag op pad en kan ik hem zeker niet lopen. En anders kijk ik wel of ik wil, ze hebben toch geen voorinschrijving. En die Berekuilloop is best leuk.
![]()
Ik heb nog wat voer voor de OP.
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
1 [*] Hinder - 15 km
30 november 2014 - Vlasakkerloop (Amersfoort)
1 [*] Hinder - 10 EM
7 december 2014 - Bruggenloop (Rotterdam)
1 [*] Hinder - 15 km Get stoned![]()
Pff.. kom er tenminste nog mensen in de kerkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. kom er tenminste nog mensen in de kerk
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen looptquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef Hinder het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Voor een kleine bijdrage (en indien niet op zondag) gaan de deuren wel open natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijkTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja, we zouden ook nog een treinposse organiseren toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen looptIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarschijnlijk ga ik de avond ervoor al naar Nijmegen, maar op zich is dat wel een goed idee voor een FOK!meet. In Nijmegen afspreken zal lastiger worden denk ik![]()
Het lijkt mij ook wel chill om met iemand mee te reizen die al eerder is geweestIk heb altijd de neiging om in een OV drama te belanden en/of te verdwalen bij grote evenementen.
Het is op een zondagquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voor een kleine bijdrage (en indien niet op zondag) gaan de deuren wel open natuurlijk
Nee, dat is nog steeds de 10k. Maar na een paar HM's gelopen te hebben 'stellen 10k's niet zo veel meer voor'.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker last-minute hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen loopt. Ik wil 't niet missen, natuurlijk!
Voor reizigers via Utrecht, toch? Ik wil wel afspreken. Ik kan via Utrecht of via Roosendaal. 't Duurt beide even langquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, we zouden ook nog een treinposse organiseren toch?.
Get stoned![]()
Jij moet vanuit Utrecht reizen toch? Treinen zitten die dag sowieso vol met hardlopers die je kan volgen. Verder is in Nijmegen als je het station uitloopt alles altijd heel goed aangegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lijkt mij ook wel chill om met iemand mee te reizen die al eerder is geweestIk heb altijd de neiging om in een OV drama te belanden en/of te verdwalen bij grote evenementen.
![]()
Ja, ik ga via Utrecht. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar ik denk dat ik in startvak groen zit. Die gaat om 12 uur open dus ik wil wel rond 11 uur plannen aanwezig te zijn, dat betekent 9.53 de trein vanaf Utrecht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volg de neon kolonne!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jij moet vanuit Utrecht reizen toch? Treinen zitten die dag sowieso vol met hardlopers die je kan volgen. Verder is in Nijmegen als je het station uitloopt alles altijd heel goed aangegeven.
Eenmaal dichterbij staan de startvakken inderdaad prima aangegeven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja op een of andere manier zit ik dan toch altijd met de kolonne die ook in het OV drama belandt of verdwaald raakt
Vorig jaar zaten we lekker luxe. Op twee minuten van ons startvak! Eerst de eerste mensen zien finishen op tv, ondertussen binnen lekker warm blijvend. En pas kort voor onze eigen start naar buiten de kou in.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nijmegen station uitlopen, rechtdoor de expo in, rechtdoor naar de start!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, ik ga via Utrecht. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar ik denk dat ik in startvak groen zit. Die gaat om 12 uur open dus ik wil wel rond 11 uur plannen aanwezig te zijn, dat betekent 9.53 de trein vanaf Utrecht.
Ja doei.![]()
Nu wil ik de 7^^ ook lopen![]()
Op de bucketlist voor volgend jaar dan maar! Mits twee weken genoeg hersteltijd is voor m'n eerste HM, die traditiegetrouw het eerste weekend van november plaatsvindt ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen station uitlopen, rechtdoor de expo in, rechtdoor naar de start!
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen heb![]()
Ik mag toch hopen van wel, want daar zou ik m'n nummer nog op moeten halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezien
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen hebGet stoned![]()
Vorig jaar hadden ze een Expoquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezien
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen heb
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:58 schreef Hinder het volgende:
De Vlasakkerloop heeft in ieder geval wel een 10K. Al lijkt het parcours mij minder leuk dan de 10EM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het nu ook in het deelnemersboekje staan. In mijn herinnering stonden daar altijd alleen maar toiletten![]()
![]()
Deze week vrijwel alleen hoogtemeters gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag maar eens 10km proberen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mij lijkt het parcours van de 10 EM ook leuker, ja. Het tekenen van het parcours in RunKeeper is in ieder geval al een hele uitdagingquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Vlasakkerloop heeft in ieder geval wel een 10K. Al lijkt het parcours mij minder leuk dan de 10EM..
Get stoned![]()
Dan zijn het nu toiletten met standjes ernaast: Expo!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef Mr.B. het volgende:
Ik zie het nu ook in het deelnemersboekje staan. In mijn herinnering stonden daar altijd alleen maar toilettenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Altijd leuk, van die pissende mannen in het zicht terwijl je tussen de camelbaks staat te neuzenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zijn het nu toiletten met standjes ernaast: Expo!![]()
![]()
Dan doe ik met je mee! Al wordt het misschien dan wel de drechtstadloop ipv de dwars door dordt loop. Ik vind die 5 km ook een beetje suf...quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:59 schreef Maraca het volgende:
Blegh. Zit ik net naar het parcours te kijken van Dwars Door Dordt. Want dat zou .. dwars door Dordt zijnLekker in het centrum een beetje rennen. Is dat alleen de 10km
Bij de 5km zie je helemaal niks spannends.
* Maraca zet de 10km op haar verlanglijstje voor 2016![]()
Oh de drechtstadloop klinkt ook goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:28 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee! Al wordt het misschien dan wel de drechtstadloop ipv de dwars door dordt loop. Ik vind die 5 km ook een beetje suf...Website is overigens exact hetzelfde als Dwars door Dordt
Ook gaaf dat de 10km door het Wantijpark gaat!
RD! Wil je mij toevoegen aan de OP?
1
2[b]1 november 2015 [url=http://www.drechtstedenloop.nl/]DrechtStadLoop (Dordrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - HM
Alhoewel dat ook kan veranderen naar de HM, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Edit: fuck it.. een jaar om voor de HM te trainen is een mooi doel. Kan nog altijd 10km worden als het echt niet lukt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Maraca op 07-11-2014 13:13:57 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Precies. Dat is ook mijn insteekquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:17 schreef _Peach_ het volgende:
Haha je maakt er werk van maraca! Doe ik gewoon mee en dan zien we wel of het lukt!Het is leuk om te trainen voor een doel en ik zou me er niet voor schamen als ik uiteindelijk besluit om de 10km te gaan doen
In een jaar kan je veel progressie maken, dus een HM zou zomaar mogelijk zijn. Het is in ieder geval een mooie doelstelling voor het komende jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh de drechtstadloop klinkt ook goedWebsite is overigens exact hetzelfde als Dwars door Dordt
[ code verwijderd ]
Edit: fuck it.. een jaar om voor de HM te trainen is een mooi doel. Kan nog altijd 10km worden als het echt niet lukt.![]()
![]()
Dit is even mijn theoretisch planquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:22 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
In een jaar kan je veel progressie maken, dus een HM zou zomaar mogelijk zijn. Het is in ieder geval een mooie doelstelling voor het komende jaar
December 2014: 5km
Maart 2015: 10km
Juli 2015: 20km
Dus ik heb voldoende speling om november te halen als mijn theoretisch plan toch te optimistisch blijkt te zijn.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat theoretisch plan klinkt best realistisch. En als het toch te optimistisch blijkt, dan zou je voor juli 15 km ipv 20 km als doelstelling kunnen pakken. Als dat lukt, dan lukt een relatief klein stukje meer in november ook wel.![]()
Ik vind de stap van 10 naar 20 wel snel, maar als je pas in november een HM wilt lopen hoef je ook niet in juli al 20km te kunnenGewoon kijken hoe het gaat, misschien worden duurlopen wel echt je ding en tik je zo km na km af!
Dat is een goedequote:Op vrijdag 7 november 2014 13:32 schreef Mr.B. het volgende:
Dat theoretisch plan klinkt best realistisch. En als het toch te optimistisch blijkt, dan zou je voor juli 15 km ipv 20 km als doelstelling kunnen pakken. Als dat lukt, dan lukt een relatief klein stukje meer in november ook wel.
Op basis van het schema van Evy moet het binnen 12 weken mogelijk zijn om van 10km naar 20km te gaan (en ik reken voor mezelf even 16 weken). Maar het is natuurlijk afhankelijk van mezelf. Als het niet gaat, gaat het nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind de stap van 10 naar 20 wel snel, maar als je pas in november een HM wilt lopen hoef je ook niet in juli al 20km te kunnenGewoon kijken hoe het gaat, misschien worden duurlopen wel echt je ding en tik je zo km na km af!
Dan doe ik wat Mr. B zegt en bouw ik het over een langere periode op.
Ik had het volgende schema in gedachten:
5 km op cpc (kan ik nu al wel maar heb pas vanaf februari tijd om voor een langere afstand te trainen)
10 km in juni in rdam
16 km dam tot dam in september
HM november drechtstadloop
En alleen maar zolang het zonder pijntjes gaat, en ik het nog leuk vind om langere afstanden te lopen :p![]()
Zal ik volgend jaar aan de Batavierenrace meedoen, aangezien het me in 6 jaar studeren niet gelukt is?*gekkeplannen*
DtDquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:46 schreef _Peach_ het volgende:
Ik had het volgende schema in gedachten:
5 km op cpc (kan ik nu al wel maar heb pas vanaf februari tijd om voor een langere afstand te trainen)
10 km in juni in rdam
16 km dam tot dam in september
HM november drechtstadloop
En alleen maar zolang het zonder pijntjes gaat, en ik het nog leuk vind om langere afstanden te lopen :pDie wil ik ook!
Misschien dat ik die vanuit mijn werk ga doen
Dat is wel een gemis, geen B44quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Zal ik volgend jaar aan de Batavierenrace meedoen, aangezien het me in 6 jaar studeren niet gelukt is?*gekkeplannen*
Ik heb nog wel contacten bij mijn studentensportverenigingen, dus het zou prima kunnenquote:Ik ben alleen nooit zo goed in nachten doorhalen en zo.
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannend![]()
dan moet je nu wel hier je instagram handle neerplempen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannendMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
gaaf!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannendIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tof Danter!
Mijn schoenen waren blijkbaar niet echt goed gerepareerd, dus ze liggen weer bij de schoenmaker. Hopelijk zijn ze als ik ze morgen ophaal wel goed hersteld en hoef ik niet weer zo snel terug.![]()
Leuk!!!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannend
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Nachtploeg was leuk, zit je al in het ritme om bij het feest even goed door te trekkenquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:00 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb nog wel contacten bij mijn studentensportverenigingen, dus het zou prima kunnenIk ben alleen nooit zo goed in nachten doorhalen en zo.
Gefeliciteerd! Ik heb (nog) niks gehad......quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannend![]()
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannend
Crocs.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
quote:![]()
Wij zijn geloof ik ook nog het enige land dat crocs koopt
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Mijn neef loopt alleen maar op crocs. Altijd. Al jaren. In de winter volgens mij met geitenwollen sokken erin, maar dat weet ik niet zeker.![]()
nee..weet je als het nou nog lekker loopt.. maar zo n hard stuk plastic lijkt mij alles behalve comfortabel
![]()
Net even bij de Decathlon in Amsterdam geweest. Wat een chagrijnig personeel loopt daar rond zeg. Heb een kwartier staan wachten om contant te kunnen afrekenen omdat er geen kassa open was.
Wel twee nieuwe shirts gescoord.Get stoned![]()
2 * 15 min D3 met 6 min rust.
Ging heerlijk
Lekker korte training dus voor het donker thuis
In de gezondheidszorg kom je aardig wat mensen tegen die op Crocs lopen. Heimelijk vind ik mannen die er op lopen wel een beetje foutI know, ik kan het ook niet helpen...
![]()
Pff, Druk! Weer een hele dag niet gepost. En ik ben eigenlijk nog niet klaar, want ik heb de planning voor volgende week nog niet af. Het is best puzzelen om alle opdrachtgevers tevreden te houden als je meerdere andere freelancers moet inschakelen om voor je te werken.
/firstworldproblems
Morgen stukkie lopen denk ik. Of zondag.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Korte loop van 3.5 gedaan net, had vandaag 12 willen lopen maar geen zin om in het donker te lopen, kortom dit weekend maar een wat langere loop doen
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mooi streven, hopen dat het wat minder hard waait, tenzij je natuurlijk met wind mee looptquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:36 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, het plan voor morgen is een 15km testloop in 1u30.
Kijken of het wil lukken...
Ik vond de winkel ook enorm tegenvallenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:49 schreef Hinder het volgende:
Net even bij de Decathlon in Amsterdam geweest. Wat een chagrijnig personeel loopt daar rond zeg. Heb een kwartier staan wachten om contant te kunnen afrekenen omdat er geen kassa open was.
Wel twee nieuwe shirts gescoord.Was van de week naar die in Best gegaan. Amper pashokjes ook.. niet echt voor herhaling vatbaar
Mjah prijzen zijn vaak wel interessant, met name wintersportkleding in de uitverkoop scheelt je bakken met geld, echt kortingen van 80 procent, zelf kom ik er zelden omdat ik aan de andere kant van Amsterdam woon en het gebied van de Arena maar dooie bedoening vind.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vond de winkel ook enorm tegenvallenWas van de week naar die in Best gegaan. Amper pashokjes ook.. niet echt voor herhaling vatbaar
Nou ja, als je weet wat je wil hebben... Rugzakje ofzo...zit ik zelf naar te kijken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vond de winkel ook enorm tegenvallenWas van de week naar die in Best gegaan. Amper pashokjes ook.. niet echt voor herhaling vatbaar
![]()
Ja, dat zal maar dan bestel ik lekker onlinequote:Op vrijdag 7 november 2014 17:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah prijzen zijn vaak wel interessant, met name wintersportkleding in de uitverkoop scheelt je bakken met geld, echt kortingen van 80 procent, zelf kom ik er zelden omdat ik aan de andere kant van Amsterdam woon en het gebied van de Arena maar dooie bedoening vind.Heb ook wel twee broeken gehaald daar
Mjah ik ben nooit zo van online kopen van spullen (ondanks dat ik zelf jarenlang webshops heb gehadquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat zal maar dan bestel ik lekker onlineHeb ook wel twee broeken gehaald daar
), ik laat alles door mijn moeder kopen
Helpt het als ik zeg dat ik 2 uur van een Decathlon winkel vandaan woon (totale reistijd)?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mjah ik ben nooit zo van online kopen van spullen (ondanks dat ik zelf jarenlang webshops heb gehad), ik laat alles door mijn moeder kopen
Misschien dat ik wel weer een keertje ga hoor..
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik 2 uur van een Decathlon winkel vandaan woon (totale reistijd)?Misschien dat ik wel weer een keertje ga hoor..
Ja nee dat scheelt nogal, overigens hebben ze bij de Aldi ook af en toe kleding, ik heb laatst 2 hardloopbroeken, een lange wielerbroek en een sportshirt gekocht, voor de broeken betaalde ik 15 euro per stuk, en de kwaliteit vind ik zeer behoorlijk.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Het nadeel vind ik alleen wel dat zulke broeken eigenlijk nooit aan mijn eisen voldoenBij Dacathlon heb ik eindelijk tights gevonden met een apart zakje voor een iPhone
Sowieso niet ideaal want nachtdienstquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:47 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mooi streven, hopen dat het wat minder hard waait, tenzij je natuurlijk met wind mee looptMaar ach, het komt zo uit...
![]()
Ah ja, ging dus om de broek die het tropische figuur aan heeft:quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:07 schreef Maraca het volgende:
Het nadeel vind ik alleen wel dat zulke broeken eigenlijk nooit aan mijn eisen voldoenBij Dacathlon heb ik eindelijk tights gevonden met een apart zakje voor een iPhone
Zoiets jaquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah ja, ging dus om de broek die het tropische figuur aan heeft:
[ afbeelding ]En dan roze ipv groen.. past mooi bij de schoenen
Vandaag m'n nieuwe (lang-lang) hardloopkleren ontvangenHeb ik in ieder geval een geldig excuus om morgen m'n wedstrijdje in lang-lang te lopen
Altijd leuk, nieuw hardloopspulquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:13 schreef trolley het volgende:
Vandaag m'n nieuwe (lang-lang) hardloopkleren ontvangenHeb ik in ieder geval een geldig excuus om morgen m'n wedstrijdje in lang-lang te lopen
![]()
![]()
Brrr. Ik heb het maar koud! Ik moet mezelf straks echt van de bank af beitelen. Maarja, zo'n 14 km is wel even goed nog zo voor de 7HL(en na een week coachpotatoen
)
Dan gaan de zaken goed, denk ik dan maarquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:40 schreef mosselmossel het volgende:
Pff, Druk! Weer een hele dag niet gepost. En ik ben eigenlijk nog niet klaar, want ik heb de planning voor volgende week nog niet af. Het is best puzzelen om alle opdrachtgevers tevreden te houden als je meerdere andere freelancers moet inschakelen om voor je te werken.
/firstworldproblems
Morgen stukkie lopen denk ik. Of zondag.![]()
![]()
Hop hop, Fok uit en hobbelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:16 schreef Quoi het volgende:
Brrr. Ik heb het maar koud! Ik moet mezelf straks echt van de bank af beitelen. Maarja, zo'n 14 km is wel even goed nog zo voor de 7HL(en na een week coachpotatoen
)
[..]
Dan gaan de zaken goed, denk ik dan maar
quote:
Heb vandaag zo'n hoofdband gehaald voor mijn oortjes.. die beginnen toch wel snel pijn te doen als het koud is
Watjequote:Op vrijdag 7 november 2014 18:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb vandaag zo'n hoofdband gehaald voor mijn oortjes.. die beginnen toch wel snel pijn te doen als het koud is![]()
![]()
![]()
Heimelijk? Volgens mij zijn crocs ongeveer net zo fout als witte driekwart leggingsquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:30 schreef Liesje68 het volgende:
In de gezondheidszorg kom je aardig wat mensen tegen die op Crocs lopen. Heimelijk vind ik mannen die er op lopen wel een beetje foutI know, ik kan het ook niet helpen...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh de drechtstadloop klinkt ook goedWebsite is overigens exact hetzelfde als Dwars door Dordt
[ code verwijderd ]
Edit: fuck it.. een jaar om voor de HM te trainen is een mooi doel. Kan nog altijd 10km worden als het echt niet lukt.done!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef Hinder het volgende:
[ code verwijderd ]
30 november 2014 - Vlasakkerloop (Amersfoort)
[ code verwijderd ]
7 december 2014 - Bruggenloop (Rotterdam)
sommige dingen wil je op de vroege morgen helemaal niet lezen..quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet zo serieus![]()
Ik durf te bekennen dat ik een elektrische deken al aan heb...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Merciquote:Wil je _Peach_ ook bij de DrechtStadLopen zetten? Voor de HM
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sommige dingen wil je op de vroege morgen helemaal niet lezen..![]()
![]()
![]()
Uurtje wachten nog, tot het net een paar graden kouder is en de wind pal tegen staat op de dijkquote:![]()
![]()
![]()
Het is dat die van mij stuk is gegaan, anders had ik hem ook aangezetquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:25 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Niet zo serieus![]()
Ik durf te bekennen dat ik een elektrische deken al aan heb...Warmte
quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is dat die van mij stuk is gegaan, anders had ik hem ook aangezetWarmte
![]()
Ik stond gister in de sportschool onder de warme douche en nog had ik hele witte handen van de kou![]()
Gotta love Raynaud's disease...![]()
![]()
Net terug van een leuk loopje. 7 km afgelegd in 1:15 uur.
Het was weer zo'n loopje dat je halverwege omkeert, in de diepte het dorpje ziet liggen waar je vandaan gekomen bent, en denkt, Fok! Moeten we dat hele teringeind weer afdalen?
Maar wel lekker gelopen. En nu gaan we wat eten. Kaas waarschijnlijk, want we zitten in het Gouda van Groot-Brittanië. (Geen stroopwafels.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hol ze!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:16 schreef Quoi het volgende:
)
[..]
Dan gaan de zaken goed, denk ik dan maar
En. Het gaat top momenteel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De 15km testloop morgen geeft mij de gelegenheid een aantal dingen te testen. Zoals de avondmaaltijd de avond er voor:
pasta met glaasje rode wijn![]()
![]()
Ik zou het echt niet doen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:13 schreef trolley het volgende:
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Hmm twijfel twijfel ..quote:'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Morgen pas besluiten, maar kort kan nog best hoor (hier tenminste, maar ja ik zit ook in het altijd warme zuidenquote:)
Denk dat ik het morgenochtend even aankijk inderdaad. Vond het deze week 's ochtends toch behoorlijk koud al, en was ik blij met m'n winterjas. (Maar ja, ik zit dan ook in het altijd hoge koude noordenquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Morgen pas besluiten, maar kort kan nog best hoor (hier tenminste, maar ja ik zit ook in het altijd warme zuiden)
)
De route van de BGL is dit jaar weer een tikkie anders na de Vanbrienenoord. Er zit wederom een klein lusje in, die volgens mij niet nodig is om tot 15 km te komen.![]()
Ik mag van mezelf eind van de maand weer hardloopspul shoppenEven los op sportsshoes/wiggle. Ik heb vooral nog een shirt met lange mouwen nodig, en misschien nog een jas, en dunne hogere sokken (Falke RU5-ish, maar dan tot over m'n enkel).
![]()
Ik heb drie keer de hele winkel gezien voor ik een vrij 'hokje' zagquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
.
Dank!quote:Get stoned![]()
Het schijnt dat we nog steeds 15km moeten lopen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:58 schreef Zwabberhark het volgende:
De route van de BGL is dit jaar weer een tikkie anders na de Vanbrienenoord. Er zit wederom een klein lusje in, die volgens mij niet nodig is om tot 15 km te komen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vond eindelijk een 'vrij' hokje en toen ik de deur opendeed stond daar een man in alleen z'n onderbroekquote:Op vrijdag 7 november 2014 19:06 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ik heb drie keer de hele winkel gezien voor ik een vrij 'hokje' zag.
*grijns*quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
MerciWil je _Peach_ ook bij de DrechtStadLopen zetten? Voor de HM
![]()
![]()
ik stap in de auto voor een stukje Kepler.... verzoeken voor de WLWW graag door sturen naar het secretariaat in mijn afwezigheid....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
We gaan er samen voor!quote:
De loop is niet gecertificeerd en waarschijnlijk net als vorig jaar iets langer dan 15 km. Daarmee telt het wel officieel mee volgens de Wet van Pijll.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:17 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Het schijnt dat we nog steeds 15km moeten lopen.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik stap in de auto voor een stukje Kepler.... verzoeken voor de WLWW graag door sturen naar het secretariaat in mijn afwezigheid....
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Kort kan ik hier in het vriezende amsterdam echt niet aan.. ik vind het s'ochtends echt koud en ik loop dus al in lang/lang mouwen stroop ik op tot 3/4 halverwege maar dat is het dan ook.. mijn huid tintelde donderdag ochtend zelfs onder de douche van de koude mistquote:Op vrijdag 7 november 2014 18:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Morgen pas besluiten, maar kort kan nog best hoor (hier tenminste, maar ja ik zit ook in het altijd warme zuiden)
![]()
Maar is die wedstrijd morgen in de ochtend?quote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef Danter het volgende:
[..]
Kort kan ik hier in het vriezende amsterdam echt niet aan.. ik vind het s'ochtends echt koud en ik loop dus al in lang/lang mouwen stroop ik op tot 3/4 halverwege maar dat is het dan ook.. mijn huid tintelde donderdag ochtend zelfs onder de douche van de koude mist
Heb vanavond nog met korte mouwen gelopen (wel lange pijpen, want ik had een relatief lange rustpauze in de training en dan koelen mijn benen teveel af) en dat was echt niet koud voor mij.
Maar iedereen is anders, ken dat van mijn zus, die doet altijd veel te veel aan als ze gaat lopen. Omdat ze bang is dat ze het koud krijgt. Nou die krijgt het nooit koud met al die laagjes die ze altijd aanheeft
4arms ftwquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:49 schreef Danter het volgende:
[..]
Kort kan ik hier in het vriezende amsterdam echt niet aan.. ik vind het s'ochtends echt koud en ik loop dus al in lang/lang mouwen stroop ik op tot 3/4 halverwege maar dat is het dan ook.. mijn huid tintelde donderdag ochtend zelfs onder de douche van de koude mist
Ik denk dat ik zoiets ook maar op mijnquote:-lijstje ga zetten.
11 uur start. Dus redelijk ochtend nogquote:Op vrijdag 7 november 2014 20:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar is die wedstrijd morgen in de ochtend?
Het is ook meer dat het een kleine loop is met weinig tot geen kleedruimtes en sowieso geen douches. Dus vooral voor voor- en na de tijd is lang-lang wel prettig dan denk ik ..'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Doen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:28 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zoiets ook maar op mijn-lijstje ga zetten.
En ze zijn er ook in betaalbare varianten. Dan kan je ze misschien eerder aanschaffen.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De Expo staat daar pas sinds afgelopen jaar, omdat die boulevard nieuw is.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef Mr.B. het volgende:
Ik zie het nu ook in het deelnemersboekje staan. In mijn herinnering stonden daar altijd alleen maar toiletten
Tijdens de Vierdaagsefeesten staan er ook kraampjes, sofa's, piano etcetera.![]()
![]()
¤3,95 bij Decathlon http://www.decathlon.nl/groene-armwarmers-id_8303773.html, zwarte voor ¤5,95. Ik heb ze van Asics, die hebben duimgaatjesquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Doen!
En ze zijn er ook in betaalbare varianten. Dan kan je ze misschien eerder aanschaffen.![]()
![]()
Ja dan wel! Heb je geen draagslaaf bij de hand?quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef trolley het volgende:
[..]
11 uur start. Dus redelijk ochtend nog
Het is ook meer dat het een kleine loop is met weinig tot geen kleedruimtes en sowieso geen douches. Dus vooral voor voor- en na de tijd is lang-lang wel prettig dan denk ik ..
Ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen met loopjes in de winter. Brrr!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Zo, dat was toch best bijten vanavond. 14 km in 6:49 min/km gemiddeld uiteindelijk. Dat is met helaas eenmaal stopppen ertussen, want een loopmaatje hoorde na 1 km *knak* in haar kuit![]()
Mooie avond. Licht (volle maan!), niet te koud (toch niet nee) en de wind viel best mee (in een waaiertje).
De laatste 3 km waren wel een overwinning op mezelf. Er zijn vergelijkbare momenten geweest tijdens een HM waarop ik ben gaan wandelen. Mijn trainer merkte dat ik het zwaar had. Hij weet van mijn dipje na de HM's en probeerde me op te peppen. Hoe? Verhaaltjes vertellen ter afleiding en heel stiekem creëerde hij een soort cirkeltje van lopers om me heen. Zo'n groepje waar je qua tempo niet uit kunt. En zo was het dus een km flink bijten, maar wel erdoorhéén bijten. Hij zette me de laatste anderhalve km op kop samen met een loopmaatje die het ook niet makkelijk had. En vanaf toen: doorstomen! En eigenlijk ging het wel weer en eindigden we met een tempo van 6:00 min/km.
Ik vind dat LDL's keuvelend moeten kunnen, maar dit was ook wel even fijn. Goede leerschool. Leren doorbijten![]()
![]()
Mooie kleur. Maar ik heb veel te korte armen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]
¤3,95 bij Decathlon http://www.decathlon.nl/groene-armwarmers-id_8303773.html, zwarte voor ¤5,95. Ik heb ze van Asics, die hebben duimgaatjes![]()
![]()
M'n zusje gaat mee aanmoedigen morgen ja. Maar om haar nou te bombarderen tot draagslaaf ..quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dan wel! Heb je geen draagslaaf bij de hand?
Ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen met loopjes in de winter. Brrr!En wat een gedoe, dan moet ik na de tijd m'n bezwete lichaam weer in warme kleren wurmen enzo. Krijg ik 't alleen nog maar warmer van
Neuh, ik ga maar gewoon lang-lang morgen, dan onderweg maar wat warmer en na de tijd prettiger
En Quoi:voor je door(heenbijtend)zettingsvermogen
![]()
En eenvoor je loopmaatje
Blauwquote:Op vrijdag 7 november 2014 21:55 schreef Angel-A het volgende:
[..]
¤3,95 bij Decathlon http://www.decathlon.nl/groene-armwarmers-id_8303773.html, zwarte voor ¤5,95. Ik heb ze van Asics, die hebben duimgaatjesMaar ik vind duimgaatjes ook altijd wel heel fijn. Asics site aanzwengelen gaat...
Ik zou dan iets van een dun jasje aandoen, wat je makkelijk kunt uittrekken en omknopen tijdens je wedstrijd. Want een wedstrijd lopen als je te warm bent aangekleed is echt heel vervelend.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:18 schreef trolley het volgende:
[..]
M'n zusje gaat mee aanmoedigen morgen ja. Maar om haar nou te bombarderen tot draagslaaf ..En wat een gedoe, dan moet ik na de tijd m'n bezwete lichaam weer in warme kleren wurmen enzo. Krijg ik 't alleen nog maar warmer van
Neuh, ik ga maar gewoon lang-lang morgen, dan onderweg maar wat warmer en na de tijd prettiger
En Quoi:voor je door(heenbijtend)zettingsvermogen
![]()
En eenvoor je loopmaatje
Nee, zeg dat nou niehieet. Nu begin ik weer te twijfelenquote:Op vrijdag 7 november 2014 22:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou dan iets van een dun jasje aandoen, wat je makkelijk kunt uittrekken en omknopen tijdens je wedstrijd. Want een wedstrijd lopen als je te warm bent aangekleed is echt heel vervelend.![]()
Oh sorry, doe vooral waar je je goed bij voeltDe rest is bijzaak!
Hmm. Ik ga wel in lang-lang heen, neem een dun jackje en t-shirt mee in de tas en dan kijk ik daar wel hoe de andere lopers gekleed zijnIets met kuddedier enzo
Lang-lang is waarschijnlijk te warm. Ik liep van de week 's avonds nog met korte mouwen; dat was alleen een beetje koud als we rustig liepen of wandelden.
En sportkleding weegt niks, dus je zus kan heus iets voor je dragen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeker als je een wedstrijdje loopt is dat morgen meer dan genoeg.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Korte broek wil ik sowieso zo lang mogelijk blijven dragen, het is bij mij vaak de handen en vooral de borst/hals wat ik tegen de kou beschermen moet, anders lig ik zo een week ziek op bed.
Maar dat ligt meer aan mij, als ik 10 min bij een airco sta ben ik al ziek![]()
![]()
Handschoentjes okquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:30 schreef wyccie het volgende:
HD, thermoshirt en dunne handschoentjes?maar thermo shirt vind ik niks, trek ik liever een jasje met een hoge hals aan, zolang de wind maar niet op mijn borst slaat overleef ik het
![]()
![]()
Blij dat ik morgen trouwens weer lopen mag, ook al moet ik van mijn schema 5 km joggen (liever rustig rondje dan helemaal niks) , 2 dagen rust vind ik echt poep.![]()
Ja, ik wil ook weer gewoon vier keer in de week lopen. Dan heb ik tenminste geen twee rustdagen achter elkaar meerquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:35 schreef HDLed het volgende:
Blij dat ik morgen trouwens weer lopen mag, ook al moet ik van mijn schema 5 km joggen (liever rustig rondje dan helemaal niks) , 2 dagen rust vind ik echt poep.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik liep eerst 4 keer per week, maar omdat ik dat niet kan redden ivm werk (onregelmatige diensten), eten koken waardoor ik dan laat pas ga eten, en andere verplichtingen heb. had ik het maar naar 3 keer per week verzet. dus doordeweeks 2 qua afstand rustige rondjes en elke zondag een lange duurloopquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook weer gewoon vier keer in de week lopen. Dan heb ik tenminste geen twee rustdagen achter elkaar meer![]()
3 x per week is prima nu voor mij, en dat ga ik de komende paar weken niet eens redden, dan ben ik blij met 1 a 2 keer
Begin december weer terug naar 3x en dan volgend jaar februari of maart of zo maar weer eens wat vaker 4 x lopen, lekker naar een piek toe werken op (hopelijk) de KvS.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga tot 19 april 3 keer per week trainen voor de halve marathon, die ik gewoon uit wil lopen en niet echt een streeftijd heb, althans wel onder de 2 uur het liefst, daarna ga ik schema's aanhouden om mijn tempo flink te verhogen, ik ben best wel competitief ingesteld, dus wil in een pakweg 2 jaar meedoen in een top 15/10 uitslag in kleine evenementen van zo rond de 10 km wedstrijden, ik weet dat ik er aanleg voor heb en ik moet mijzelf doelen voorleggen anders komt er toch van het hele lopen niks van, mijn doel is dan ook om oooooooit een marathon tegen de 3 uur aan te tikken, maar zover ben ik nog lang lang lang niet, ambities heb ik dus zat, nu nog proberen te realiserenquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:49 schreef Guard het volgende:
3 x per week is prima nu voor mij, en dat ga ik de komende paar weken niet eens redden, dan ben ik blij met 1 a 2 keer
Begin december weer terug naar 3x en dan volgend jaar februari of maart of zo maar weer eens wat vaker 4 x lopen, lekker naar een piek toe werken op (hopelijk) de KvS.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik ga tot 19 april 3 keer per week trainen voor de halve marathon die ik gewoon uit wil lopen en niet echt een streeftijd voor heb, althans wel onder de 2 uur het liefst, daarna ga ik schema's aanhouden om mijn tempo flink te verhogen, ik ben best wel competitief ingesteld, dus wil in een pakweg 2 jaar meedoen in een top 15/10 uitslag in kleine evenementen van zo rond de 10 km wedstrijden, ik weet dat ik er aanleg voor heb en ik moet mijzelf doelen voorleggen anders komt er toch van het hele lopen niks van, mijn doel is dan ook om oooooooit een marathon tegen de 3 uur aan te tikken, maar zover ben ik nog lang lang lang niet, ambities heb ik dus zat, nu nog proberen te realiseren![]()
RD, kom maar op met je verslag. De foto's op fb zagen er spectaculair uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooi verhaal, goede leraar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:09 schreef Quoi het volgende:
Zo, dat was toch best bijten vanavond. 14 km in 6:49 min/km gemiddeld uiteindelijk. Dat is met helaas eenmaal stopppen ertussen, want een loopmaatje hoorde na 1 km *knak* in haar kuit![]()
Mooie avond. Licht (volle maan!), niet te koud (toch niet nee) en de wind viel best mee (in een waaiertje).
De laatste 3 km waren wel een overwinning op mezelf. Er zijn vergelijkbare momenten geweest tijdens een HM waarop ik ben gaan wandelen. Mijn trainer merkte dat ik het zwaar had. Hij weet van mijn dipje na de HM's en probeerde me op te peppen. Hoe? Verhaaltjes vertellen ter afleiding en heel stiekem creëerde hij een soort cirkeltje van lopers om me heen. Zo'n groepje waar je qua tempo niet uit kunt. En zo was het dus een km flink bijten, maar wel erdoor![]()
Mentaal spelletje dat hardlopen.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat zeker! Zat laatst tijdens het hardlopen te kloten met mijn nieuwe broek, waardoor ik eigenlijk niet meer 'bewust' aan het hardlopen was. Heb nog nooit zo goed gelopenquote:Op zaterdag 8 november 2014 07:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mooi verhaal, goede leraar.![]()
Mentaal spelletje dat hardlopen.(maar ongemakkelijk was het wel
)
quote:Op zaterdag 8 november 2014 06:49 schreef McTwente het volgende:
RD, kom maar op met je verslag. De foto's op fb zagen er spectaculair uit...was een fantastische dag.... een van mijn loopmaatjes loopt eigenlijk in edstrijdverband niets anders dan 100 milers (waaronder 2 keer de UTMB) en dus een hele hoop van haar opgestoken, ook de meest bizarre tips die volgens haar werken....... bijv. je tanden na verloop van tijd poetsen omdat je een heerlijk fris gevoel geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
frolicking around op de top van Mount Luxmore na 800 meter klimmen
en na de hut weer terug naar The Control Gates waar het even verkeerd ging en ik domweg over mijn eigen voeten struikelde ,300 meter voordat we terug bij de trailhead waren
Dus even naar de dienstdoende huisarts om de boel met wat naald en draad weer in elkaar te laten zetten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
deuk in mijn ego, 5 hechtingen onder mijn oog, tand door mijn lip met een paar hechtingen,schaafwond op mijn schouder en een kleuterknie ...... maar benen zijn verder oke!!quote:
en mijn favo shirt onder het bloed
Noesssquote:Op zaterdag 8 november 2014 08:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
en mijn favo shirt onder het bloed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ja en dan gaan ze het ook nog promoten met een eigen topicquote:
Wat is een kleuterknie? Als ik erop Google kom ik weer in deze reeks terechtquote:Op zaterdag 8 november 2014 08:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deuk in mijn ego, 5 hechtingen onder mijn oog, tand door mijn lip met een paar hechtingen,schaafwond op mijn schouder en een kleuterknie ...... maar benen zijn verder oke!!
en mijn favo shirt onder het bloed_!
een knie met een grote schaafwond er op!quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat is een kleuterknie? Als ik erop Google kom ik weer in dit topic terecht_!
Ah! Makes sense..quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een knie met een grote schaafwond er op!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Autsj, RD![]()
Hier schijnt de zon momenteel. Dus ik ga voor kort-lang (shirt-broek) zometeen
inderdad......het was gewoon een pechdagquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hoi RD, kan je ons toevoegen in de Wie-loopt-waar?
1
2
3[b]21 maart 2015 - [url=http://vuurtorentrail.nl]Vuurtorentrail (Hollum/Ameland)[/url][/b]
[*] Murmeli - 18 km
[*] pijll - 18 km![]()
nee, ik zit in de ziektewetquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:25 schreef pijll het volgende:
Hoi RD, kan je ons toevoegen in de Wie-loopt-waar?
Auw!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdad......het was gewoon een pechdag
Ziet er wel stoer uit though!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik zit in de ziektewet
Verdomme RD! Bijna thee op m'n laptopquote:Op zaterdag 8 november 2014 09:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nee, ik zit in de ziektewet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik had hem gelukkig net op.quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Verdomme RD! Bijna thee op m'n laptop
Enne RD ook 300 meter voor de finish moet je dus gewoon je voeten nog gewoon optillen hè.
Het is echt het allermooiste hardloopweer dat er is momenteel! Wow! Maar ik mag morgen pas van mezelf.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:37 schreef Nanook24 het volgende:
Enne RD ook 300 meter voor de finish moet je dus gewoon je voeten nog gewoon optillen hè.
Lekker gelopen niet zo heel ver (3.5) maar wel onder de 5 minuten gebleven
Veel plezier allemaal dit weekend.
Ik ga morgen weer een stukje. Hoop dat ik snel weer vaker dan 1 keer in de week kan lopen, even privé een situatie die de aandacht vraagt.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Vervelend, veel succes!quote:Op zaterdag 8 november 2014 09:54 schreef Xilantof het volgende:
Veel plezier allemaal dit weekend.
Ik ga morgen weer een stukje. Hoop dat ik snel weer vaker dan 1 keer in de week kan lopen, even privé een situatie die de aandacht vraagt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Gisteravond om 9 uur nog gaan lopen, rustig rondje asfalt. Maar liep gister ook super lekker. Lekker fris, heen een meewindje, terug een tegenwindje. En een prachtige volle maan. Vooral in het begin ook een erg lage hartslag. Gemiddeld op 137 uitgekomen met 4'50/km. Tevreden mee! Morgen weer wat tempo denk ik.![]()
Mooie badge of honor RD. Maar dat zei ik al op FBLijkt me wel echt een supermooie training!
Murmeli goed bezig. Lijkt mij ook een hele leuke trail, zit alleen 2 weken ervoor al op Ameland als het goed is. Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.![]()
Ik had me voorgenomen om 4 biertjes op een dag te drinken hier.
Heb meteen voor de hele week gedronken. Op naar de Mosselloop
F means you're fucked![]()
Ach joh, heb je dat ook maar weer gehadquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Heb meteen voor de hele week gedronken.
Al een dag of 100 geen druppel meer hier, maar er waren weken dat ik feitelijk gewoon geen moment nuchter ben geweest technisch gezien. Nu nog kappen met roken want een pakje shag per dag voel je wel bij het lopenquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Ja, dank je! Ik heb er zin in...quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Murmeli goed bezig. Lijkt mij ook een hele leuke trail, zit alleen 2 weken ervoor al op Ameland als het goed is. Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:16 schreef Jero_nimo het volgende:
Mooie badge of honor RD. Maar dat zei ik al op FBLijkt me wel echt een supermooie training!
Murmeli goed bezig. Lijkt mij ook een hele leuke trail, zit alleen 2 weken ervoor al op Ameland als het goed is. Ben benieuwd hoe je hem gaat vinden.
Mooie compensatie voor de HM die ik niet ga lopen.
Arme pijll wordt genegeerd
Pijl?quote:Op zaterdag 8 november 2014 10:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ook!
Mooie compensatie voor de HM die ik niet ga lopen.
Arme pijll wordt genegeerd![]()
![]()
Ja, je weet wel, die trailrunner in ontkenningsfase, ook wel mijn vriendje, met dubbel l.quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Daar is zo'n weekend toch voor? Heeft helemaal niets met lopen te makenquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Mooie doelen!quote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik ga tot 19 april 3 keer per week trainen voor de halve marathon, die ik gewoon uit wil lopen en niet echt een streeftijd heb, althans wel onder de 2 uur het liefst, daarna ga ik schema's aanhouden om mijn tempo flink te verhogen, ik ben best wel competitief ingesteld, dus wil in een pakweg 2 jaar meedoen in een top 15/10 uitslag in kleine evenementen van zo rond de 10 km wedstrijden, ik weet dat ik er aanleg voor heb en ik moet mijzelf doelen voorleggen anders komt er toch van het hele lopen niks van, mijn doel is dan ook om oooooooit een marathon tegen de 3 uur aan te tikken, maar zover ben ik nog lang lang lang niet, ambities heb ik dus zat, nu nog proberen te realiseren![]()
Lekker loopweer was het! Bijna 10 km gelopen, ging wel lekker, behalve wat pijntjes in m'n voet. Heb toch het idee dat deze schoenen het ook niet helemaal voor me zijn, kreeg na een kilometer of vijf pijn in m'n "knokkel" bij m'n grote teen, heb vaak blaarvorming bij langere loopjes en gewoon meh.. Zijn er meer mensen bij wie het zo lastig lijkt om goeie schoenen te vinden? Nog geen paar wat ik heb gehad was echt geweldig. Als ik 13e maand heb gehad denk ik toch weer verder kijken, zou ik wel op 2 paar schoenen per jaar zitten, maar ja, als ik er maar niet lekker op loop...![]()
Zit met 2 mooie blaren op mn hielen, 1 open en 1 dicht. Normaal lopen gaat al niet van harte maar wil straks toch eigenlijk wel een rondje maken.
Door flink wat drukte uiteindelijk sinds vorige week zaterdag niet meer gelopen.![]()
Schoenen moeten gewoon goed/fijn zitten, dat is m.i. belangrijker dan de hoeveelheid paren die je per jaar koopt.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:43 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker loopweer was het! Bijna 10 km gelopen, ging wel lekker, behalve wat pijntjes in m'n voet. Heb toch het idee dat deze schoenen het ook niet helemaal voor me zijn, kreeg na een kilometer of vijf pijn in m'n "knokkel" bij m'n grote teen, heb vaak blaarvorming bij langere loopjes en gewoon meh.. Zijn er meer mensen bij wie het zo lastig lijkt om goeie schoenen te vinden? Nog geen paar wat ik heb gehad was echt geweldig. Als ik 13e maand heb gehad denk ik toch weer verder kijken, zou ik wel op 2 paar schoenen per jaar zitten, maar ja, als ik er maar niet lekker op loop...
En je hebt er dan nog altijd een stuk minder dit jaar gekocht dan stipstreep
Haha, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 8 november 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Schoenen moeten gewoon goed/fijn zitten, dat is m.i. belangrijker dan de hoeveelheid paren die je per jaar koopt.
En je hebt er dan nog altijd een stuk minder dit jaar gekocht dan stipstreep![]()
![]()
Het ziet er inderdaad uit alsof vandaag een hele mooie dag gaat worden om te hardlopen. Van Evy mag ik weer dus dat komt goed uit
Kort verslagje, want lichte teleurstelling overheerst hier![]()
Om 10 uur vertrokken, in kort-lang, richting het bosrijke gebied van Friesland, naar Oudemirdum waar om 11 uur het startschot zou klinken. 10:35 waren we ter plaatse, waar ik eerst een banaan naar binnen heb gewerkt en vervolgens inschrijven en startnummer ophalen. Wat bleek: Er was helemaal geen 8kmJe kon de 5, 10 of 10EM lopen. Deceptie, en dan moest het lopen nog beginnen. Nu moest ik dus kiezen tussen een 5 PR of 10 als trainingsloop. Ik koos voor het eerste. Het was mooi weer, mentaal was ik ingesteld op 8km en dus zou ik mentale energie over hebben om een PR op de 5km te lopen.
Na 4 kilometer zat ik op een knappe avg. pace van 5:28min/km. De laatste kilometer was aangebroken, en ik probeerde nog wat te versnellen. Ik was nog maar net versneld, ging ergens rechtsaf en zag in de verte de finish al, met 4,3 kilometer op het horloge. ''Dit gaat nooit een officiële 5km worden'' dacht ik. En inderdaad, ik passeerde de finish in 24:46 met 4,54km geklokt. Tevreden? Ja. Maar de teleurstelling overheerst de tevredenheid. Ik had hier een knappe PR kunnen lopen indien het een officiële 5km was geweest![]()
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/434964370/18161294
Antiklacht: Het weer was fantastisch, en de route was minstens zo prachtig
Oh das wel erg jammer!!
Maar wel goed gelopen, dus volgende 5km wedstrijd loop je zeker een mooie tijd!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
500meter verschil op een 5km is wel veel
Net m'n brandstof weer aangevuld, hoop dat ik het nu weer snel warm krijgVanmorgen 10km in het zonnetje gelopen.. beetje veel wind. Beetje te snel gelopen naar m'n zin; te langzaam voor een tempoloop, te snel voor LDL
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja, beetje jammer inderdaad. Helemaal omdat ze de route ook makkelijk met 500m hadden kunnen verlengen, om op die 5km te komen. Het was niet zo dat dit de enigste optie was om zo dicht mogelijk in de buurt van die 5km te komen![]()
Over twee weken een nieuwe kans, dat is wél een gecertificeerde 5km in ieder geval. Dus dan proberen we het dan gewoon nog een keer!
Het is echt fantastisch weer om hard te lopen![]()
Vraagje voor de marathonlopers onder ons. Hebben jullie tijdens de trainingsperiode nog extra dingen gedaan of gelaten mbt voeding? Ik bedoel, anders dan gewoon normaal eten en af en toe wat extra aanvullen na een lange loop?![]()
Dat zijn ambiteuze plannen! Al hangt het er natuurlijk ook vanaf wat je onder "kleine evenementen" verstaatquote:Op vrijdag 7 november 2014 23:57 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik ga tot 19 april 3 keer per week trainen voor de halve marathon, die ik gewoon uit wil lopen en niet echt een streeftijd heb, althans wel onder de 2 uur het liefst, daarna ga ik schema's aanhouden om mijn tempo flink te verhogen, ik ben best wel competitief ingesteld, dus wil in een pakweg 2 jaar meedoen in een top 15/10 uitslag in kleine evenementen van zo rond de 10 km wedstrijden, ik weet dat ik er aanleg voor heb en ik moet mijzelf doelen voorleggen anders komt er toch van het hele lopen niks van, mijn doel is dan ook om oooooooit een marathon tegen de 3 uur aan te tikken, maar zover ben ik nog lang lang lang niet, ambities heb ik dus zat, nu nog proberen te realiseren
Zonder een beetje bloed, zweet en tranen bereik je natuurlijk ook niets. Was een toptraining dus!quote:Op zaterdag 8 november 2014 08:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
en na de hut weer terug naar The Control Gates waar het even verkeerd ging en ik domweg over mijn eigen voeten struikelde ,300 meter voordat we terug bij de trailhead waren
[ afbeelding ]
Dus even naar de dienstdoende huisarts om de boel met wat naald en draad weer in elkaar te laten zettenDe wilde verhalen kloppen dus. Het "trainingsweekend" van Haagquote:Op zaterdag 8 november 2014 10:26 schreef YUR het volgende:
Heb meteen voor de hele week gedronken. Op naar de Mosselloop![]()
![]()
![]()
Stond na mijn duurloopje onder de douche te lachen. Wat blijkt?
Het is 8 november, het was 9 graden toen ik klaar was. En ik heb tan lines op mijn armen.![]()
Gelukkig had ik crème met SPF op mijn gezicht gesmeerd.
Overigens had ik het met kort-kort op momenten best warm, en wilde dat ik een singlet had aangetrokken. En een zonnebril was ook geen overbodige luxe.
Het lopen zelf ging best kut. Heb nu maar eens op mijn hartslag gelet, aangezien ik het gevoel heb dat mijn conditie kut is na een week niet lopen.
Eerste kilometer veel te hard, hartslag op 160, toen afgeremd, bleef 160. Daarna maar gewoon gaan wandelen tot het zakte tot 130. Zodra ik ging lopen weer hup richting 160. En ik was echt maar een beetje aan het dribbelen. Zal wel van het spinnen van gisteren zijn. Weet ik dat ook weer; niet spinnen de dag voor ik ga lopen. Na een uur joggen zakte het pas weer naar 150. Uiteindelijk 17.5 km in 2 uur gelopen. Vier keer over drie verschillende bruggen gegaan, wat kleine heuveltjes erbij.
Heerlijk.![]()
![]()
HOIquote:Op zaterdag 8 november 2014 13:36 schreef Jero_nimo het volgende:
Twinky is back in business!![]()
Nu ook weer even posten dan he!![]()
![]()
Telt dit als trailen?
Het was wel grappig... ineens hield het pad op.. en ben ik maar wat oude voetsporen gaan volgen om vervolgens in een compleet lege vlakte uit te komen.
Overgestoken, richting de zon lopen want ik wist dat mijn auto ergens in het zuiden moest staan.
Uiteindelijk kwam ik weer bij een zand en grind pad uit wat mij wel bekend voorkwam. Doorgelopen en een stukje strand meegenomen.
Bijna geen ziel gezien
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Telt dit als trailen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel grappig... ineens hield het pad op.. en ben ik maar wat oude voetsporen gaan volgen om vervolgens in een compleet lege vlakte uit te komen.
Overgestoken, richting de zon lopen want ik wist dat mijn auto ergens in het zuiden moest staan.
Uiteindelijk kwam ik weer bij een zand en grind pad uit wat mij wel bekend voorkwam. Doorgelopen en een stukje strand meegenomen.
Bijna geen ziel gezienMaar als het eenmalig was mag je gewoon hier blijven posten hoor.
Maar op zich is er niks mis met een hartslag van 160 toch? Of heb je al vaker op hartslag gelopen en is het normaal veel lager?quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:58 schreef wyccie het volgende:
Stond na mijn duurloopje onder de douche te lachen. Wat blijkt?
Het is 8 november, het was 9 graden toen ik klaar was. En ik heb tan lines op mijn armen.![]()
Gelukkig had ik crème met SPF op mijn gezicht gesmeerd.
Overigens had ik het met kort-kort op momenten best warm, en wilde dat ik een singlet had aangetrokken. En een zonnebril was ook geen overbodige luxe.
Het lopen zelf ging best kut. Heb nu maar eens op mijn hartslag gelet, aangezien ik het gevoel heb dat mijn conditie kut is na een week niet lopen.
Eerste kilometer veel te hard, hartslag op 160, toen afgeremd, bleef 160. Daarna maar gewoon gaan wandelen tot het zakte tot 130. Zodra ik ging lopen weer hup richting 160. En ik was echt maar een beetje aan het dribbelen. Zal wel van het spinnen van gisteren zijn. Weet ik dat ook weer; niet spinnen de dag voor ik ga lopen. Na een uur joggen zakte het pas weer naar 150. Uiteindelijk 17.5 km in 2 uur gelopen. Vier keer over drie verschillende bruggen gegaan, wat kleine heuveltjes erbij.
Heerlijk.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gelukkig maar! Het was stiekem wel voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:10 schreef Nanook24 het volgende:
[..]Maar als het eenmalig was mag je gewoon hier blijven posten hoor.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo, terug van mijn 15km testloop. Het doel was om die binnen de 1u30 te lopen en het is gelukt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1u29m9s : best tevreden! Heb ook een aantal zaken uitgeprobeerd. Het avondeten de dag er voor, het ontbijt en drinken met hydration bag tijdens het lopen. Dat laatste moet ik nog wel aan wennen of anders een andere hydration bag, dat weet ik nog niet.
Wat het lopen betreft: ik was blij dat ik me niet aangesteld heb en een trui tijdens het lopen aan had... Lang/lang was al meer dan genoeg. Wel slim een petje en zonnebril op. Ik wilde weggaan op een snelheid van 10.2 en dan kijken hoe het ging. Nou, daar er aardig wat wind stond was een eventuele versnelling niet aan de orde en had ik zelfs echt moeite om de 10km/u vast te houden aan het eind want pijn in liezen. Maar wat boeit het: we did it!![]()
Kom maar op met die Bruggenloop!![]()
De Mosselloop blijkt een geinig crossje te zijn. Lekker ontspannen gelopen, netjes ingehouden enzo.
Nu bier. Laten we dan ook voor de rest van het jaar alvast vooruit drinken
F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:52 schreef YUR het volgende:
De Mosselloop blijkt een geinig crossje te zijn. Lekker ontspannen gelopen, netjes ingehouden enzo.
Nu bier. Laten we dan ook voor de rest van het jaar alvast vooruit drinkenVeel plezier.
Gelukkig is het jaar niet zo heel lang meer , have fun!quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:52 schreef YUR het volgende:
Nu bier. Laten we dan ook voor de rest van het jaar alvast vooruit drinken
Twinky, welkom terug![]()
Kluiz, zo zou ik elke dag wel willen lopen .
Ik was een week zwaar verkouden en vanmorgen had ik knallende koppijn maar ben toch de deur uitgegaan voor een ontspannen 8 km. Nu na een warme douche voel ik me beter dan voor ik de deur uitging.
Nu thee, bank en e-reader![]()
![]()
Lopen, douche, bank, ereader ... what more does a woman need?quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik was een week zwaar verkouden en vanmorgen had ik knallende koppijn maar ben toch de deur uitgegaan voor een ontspannen 8 km. Nu na een warme douche voel ik me beter dan voor ik de deur uitging.
Nu thee, bank en e-reader![]()
Fijn dat het lopen je beter deed voelen. Gebeurde mij van de week ook...![]()
thnx, komt ook allemaal wel weer goed.quote:
Wel besloten nu nog even te rennen.... Dit mooie weer vandaag kan ik niet voorbij laten gaan.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Ik zit vandaag opgesloten in een wellness resort (kadootje van mijn oude baas)![]()
Ik kan je zeggen, zo'n hot stone massage is de bom! Vooral als ze die stenen lekker in je kuit/achilles/hamstring porren. Top![]()
![]()
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 8 november 2014 15:38 schreef Quoi het volgende:
Ik zit vandaag opgesloten in een wellness resort (kadootje van mijn oude baas)![]()
Ik kan je zeggen, zo'n hot stone massage is de bom! Vooral als ze die stenen lekker in je kuit/achilles/hamstring porren. Top![]()
Ik heb vorige week van de baas een appel gekregen in het kader van Week van de Gezondheid ( of zo iets ) in de gezondheidszorg....
Verschil moet er zijn...![]()
Zulke cadeautjes van de baas zijn fijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 15:38 schreef Quoi het volgende:
Ik kan je zeggen, zo'n hot stone massage is de bom! Vooral als ze die stenen lekker in je kuit/achilles/hamstring porren. Top
Wauw, dat ziet er erg goed uit! Lekker pittig ook door dat mulle zandquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Telt dit als trailen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna geen ziel gezien. Mooi loopje!
![]()
YUR veel plezier met je bier!![]()
![]()
Nicequote:Op zaterdag 8 november 2014 14:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Telt dit als trailen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna geen ziel gezien
Haaaaiquote:![]()
Leuk dat je er weer bent
Wij ookquote:
En blogt!quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
ik ook! Ik had het op Garmin connect al gezien. Welkom terugquote:![]()
is er al een 7^^ groepsapp?
zoveel mogelijk FOK!kers in 1 trein?![]()
![]()
7^^ app is wel een idee ja, voor de mensen die tegen de drukte kunnenquote:Op zaterdag 8 november 2014 16:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
ik ook! Ik had het op Garmin connect al gezien. Welkom terug![]()
is er al een 7^^ groepsapp?
zoveel mogelijk FOK!kers in 1 trein?![]()
. Ik ga niet met de trein, maar wel handig om nog te kunnen meeten.
![]()
Het lopen ging fijner als het fietsen, frontaaltje met een vriendelijke AH medewerker die dreigde mijn tanden uit mijn bek te rossen
Ik wil ook wel in een groepsapp. Is 'ie er al? Of zal ik 'm aanmaken? Heb alleen van bijna niemand een nummer, maar daar is DM voor.
Get stoned![]()
Waar ik gisteren zoveel zin had om vandaag te rennen, kan ik die zin vandaag nergens meer vinden![]()
maja niet piepen schoentjes aan, en gaan
Adios![]()
![]()
Dit was op hobbeltempo. Normaal zit ik met duurloopjes rond 145.quote:Op zaterdag 8 november 2014 14:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar op zich is er niks mis met een hartslag van 160 toch? Of heb je al vaker op hartslag gelopen en is het normaal veel lager?![]()
Net even een heerlijke 10 km gelopen met de ondergaande zon mee.
Tijd om wat verlichting voor onder weg te gaan zoeken voor de donkeren dagen.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
RD, dat ziet er niet prettig uit, maar geeft je misschien wel streetcred in de trail wereld?
Ik heb gefietst vandaag *heiden*.
Nog wel een beetje moeie benen van de afgelopen week..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik mis de hoogtemetersquote:Op zaterdag 8 november 2014 14:06 schreef De_kluizenaar het volgende:
Telt dit als trailen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
absoluut,mijn loopmaatjes wisten niet hoe snel ze hun phone voor foto's moesten pakkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:28 schreef La_Tramposa het volgende:
RD, dat ziet er niet prettig uit, maar geeft je misschien wel streetcred in de trail wereld?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het zijn duinen. Geen bergen.quote:Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:47 schreef Hinder het volgende:
Ik wil ook wel in een groepsapp. Is 'ie er al? Of zal ik 'm aanmaken? Heb alleen van bijna niemand een nummer, maar daar is DM voor.
![]()
Nog iets meer dan een week!!![]()
Een halve kilometer verschil op die afstand is wel veel ja. Had niet verwacht dat ik ooit iemand hier over Oudemirdum zou zien posten. Ben er dit jaar met vrienden geweest, heb toen ook gezien dat daar hele mooie stukken bos liggen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 12:45 schreef trolley het volgende:
Kort verslagje, want lichte teleurstelling overheerst hier![]()
Om 10 uur vertrokken, in kort-lang, richting het bosrijke gebied van Friesland, naar Oudemirdum waar om 11 uur het startschot zou klinken. 10:35 waren we ter plaatse, waar ik eerst een banaan naar binnen heb gewerkt en vervolgens inschrijven en startnummer ophalen. Wat bleek: Er was helemaal geen 8kmJe kon de 5, 10 of 10EM lopen. Deceptie, en dan moest het lopen nog beginnen. Nu moest ik dus kiezen tussen een 5 PR of 10 als trainingsloop. Ik koos voor het eerste. Het was mooi weer, mentaal was ik ingesteld op 8km en dus zou ik mentale energie over hebben om een PR op de 5km te lopen.
Na 4 kilometer zat ik op een knappe avg. pace van 5:28min/km. De laatste kilometer was aangebroken, en ik probeerde nog wat te versnellen. Ik was nog maar net versneld, ging ergens rechtsaf en zag in de verte de finish al, met 4,3 kilometer op het horloge. ''Dit gaat nooit een officiële 5km worden'' dacht ik. En inderdaad, ik passeerde de finish in 24:46 met 4,54km geklokt. Tevreden? Ja. Maar de teleurstelling overheerst de tevredenheid. Ik had hier een knappe PR kunnen lopen indien het een officiële 5km was geweest![]()
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/434964370/18161294
Antiklacht: Het weer was fantastisch, en de route was minstens zo prachtig![]()
Pro-tip: je kan meldingen van een groepsapp uit zetten indien gewenstquote:Op zaterdag 8 november 2014 17:28 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
7^^ app is wel een idee ja, voor de mensen die tegen de drukte kunnen. Ik ga niet met de trein, maar wel handig om nog te kunnen meeten.
![]()
![]()
Mijn jasje gaat de kast weer in, zweette me kapot met een rondje joggen van 5 km. Nope voor mij de eerst komende tijd nog in kort/kort.
![]()
Oke, dus iedereen Hinder DMen voor een groepsapp?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Jawel hoor, gewoon je groepsapp naar links swipen (op de iPhone dan)quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:40 schreef wyccie het volgende:
En de blauwe vinkjes gelden niet voor groepsapps.
Correct!quote:Op zaterdag 8 november 2014 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Oke, dus iedereen Hinder DMen voor een groepsapp?Get stoned![]()
Dan nog kan het te druk zijn voor sommigen, zo leert de ervaringquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:28 schreef Serinde het volgende:
[..]
Pro-tip: je kan meldingen van een groepsapp uit zetten indien gewenst
Vanmorgen in alle vroegte de deur uit voor een dagje met de schoonouders, dus geen training bij Haag.
Zou bij thuiskomst nog gaan lopen, maar MOE en een beetje algehele malaise. Bah
Voor het eerst in maanden dus een training overgeslagen () buiten taperen om. Raar.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
over eten geproken....ontbijten was nog een pijnijke zaak'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lekker blender mixje met een rietje?quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
over eten geproken....ontbijten was nog een pijnijke zaak![]()
zuigen is nog erger maar het komt allemaal we goed hoor....goed voor het wedstrijdgewichtquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef HDLed het volgende:
[..]
Lekker blender mixje met een rietje?
Smoothiesquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:22 schreef HDLed het volgende:
[..]
Lekker blender mixje met een rietje?
dat lukte gister na afloop op het terrasje in Te Anau nog wel maar nu iets moeilijkerquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Maar je kunt ze wel zonder rietje drinkenquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lukte gister na afloop op het terrasje in Te Anau nog wel maar nu iets moeilijker
Haha, weinig andere mogelijkheden voor mij hier in Friesland. Dan zijn dat soort bosrijke plaatsen bij uitstek de meest geschikte locaties om een mooie hardloopwedstrijd te organiseren natuurlijkquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:26 schreef Voccar het volgende:
[..]
Een halve kilometer verschil op die afstand is wel veel ja. Had niet verwacht dat ik ooit iemand hier over Oudemirdum zou zien posten. Ben er dit jaar met vrienden geweest, heb toen ook gezien dat daar hele mooie stukken bos liggen.
Maar inderdaad, Oudemirdum en dat hele gebied eromheen stikt zomers van het toerisme. Mooie provincie is het toch ook
Dit is heel persoonlijk, zelf doe ik niks bijzonders of speciaals. Tegenwwordig drink ik wel wat boullion om mijn zouten wat aan te vullen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 13:49 schreef TMan het volgende:
Het is echt fantastisch weer om hard te lopen![]()
Vraagje voor de marathonlopers onder ons. Hebben jullie tijdens de trainingsperiode nog extra dingen gedaan of gelaten mbt voeding? Ik bedoel, anders dan gewoon normaal eten en af en toe wat extra aanvullen na een lange loop?![]()
Ondanks de blaren toch een rondje (5km) gehobbeld. Blij dat ik gegaan ben
Toch wel wat pijntjes van de wedstrijd van vorige week. Dus komende week nog ff rustig aan.
http://app.endomondo.com/workouts/435158247/10707661
[ Bericht 21% gewijzigd door RunnerAdd op 08-11-2014 22:09:27 ]![]()
eens met TWC, eet hooguit iets meer maar verder eet ik sowieso a behoorlijk gezondquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Dit is heel persoonlijk, zelf doe ik niks bijzonders of speciaals.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ga morgen ook weer lopen, denk een kilometertje of 15. Moet natuurlijk niet te veel achter gaan lopen op m'n challenge.![]()
Hij moet nog beginnen die winterquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Twinky weer gespot. Ik begin ook weer als de ergste winter over is.![]()
![]()
Dat doet weinig af aan mijn statementquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:05 schreef Shravani het volgende:
[..]
Hij moet nog beginnen die winter![]()
![]()
Watjequote:Op zaterdag 8 november 2014 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat doet weinig af aan mijn statement![]()
Beetje samenloop van omstandigheden jaquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:42 schreef Shravani het volgende:
Ik ruik een nieuw te openen topic : hardlopen voor gelegenheids lopers en watjes![]()
![]()
Hmm is dat nou wat zo'n tight? Ik vind het idee maar niets eigenlijk, loop liever in een trainingsbroek met nauwe pijpen.quote:Op zaterdag 8 november 2014 22:44 schreef Wolve000 het volgende:
Nieuw spul!
Waterdicht jasje besteld, fijn voor de winter:
[ afbeelding ]
M'n eerste tight gekocht!
[ afbeelding ]
En nog een waterdichte broek om het af te maken!
[ afbeelding ]
Nu kan ik onder alle weersomstandigheden de omgeving onveilig maken!
Edit: mooi jasje trouwens!![]()
Als het nat is wordt een trainingsbroek onaangenaam plakkerig. Maar het losse helpt ook niet erg met isoleren. Dat doet een tight veel beter. Deze is dan ook specifiek voor kouder weer (iets dikker materiaal dan een zomer tight).quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Hmm is dat nou wat zo'n tight? Ik vind het idee maar niets eigenlijk, loop liever in een trainingsbroek met nauwe pijpen.
Edit: mooi jasje trouwens!
Kortom: ideaal voor nat en/of koud weer. Maar ik heb 'm pas net. Dus heb er nog geen concrete ervaring mee.
Voor de mensen die zich er wat zelfbewust door gaan voelen, hier wordt er nog wel eens een korte broek over de tight gedragen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
kijk bij elk willekeurig hardloopevenement en dan kan je de vraag zelf wel beantwoorden denk ik.quote:Op zaterdag 8 november 2014 23:00 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Hmm is dat nou wat zo'n tight? Ik vind het idee maar niets eigenlijk, loop liever in een trainingsbroek met nauwe pijpen.
Edit: mooi jasje trouwens!![]()
als dit de eerste zin was geweest was ik hier gestoptquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Voor de mensen die zich er wat zelfbewust door gaan voelen, hier wordt er nog wel eens een korte broek over de tight gedragen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Na mijn escapades van gister kan ik alleen maar zeggen :stadionlopers, snelweglopers en vooral de trailerts......veel succes en....
Ik zal opletten, zeker vlak voor het eindquote:Op zondag 9 november 2014 07:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
Na mijn escapades van gister kan ik alleen maar zeggen :stadionlopers, snelweglopers en vooral de trailerts......veel succes en....
Volgens mij zat de truc hem vooral in het niet struikelen over je eigen voetenquote:Op zondag 9 november 2014 08:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zal opletten, zeker vlak voor het eind
quote:Op zondag 9 november 2014 09:12 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij zat de truc hem vooral in het niet struikelen over je eigen voeten
Ik ben denk ik één van de weinigen hier die echt nooit in een tight loopt. Hier is het altijd kort/kort of kort/lang. Maar dat laatste komt eingenlijk ook zelden voor.![]()
Toch kun je er als een berg tegenop zien.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:41 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het zijn duinen. Geen bergen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zo, k ga voor een 3x is scheepsrecht dit jaar.
Gisteren weer opnieuw begonnen met groep 1 en op naar de 5 km in maart.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Dat lijkt mij persoonlijk juist stommer staanquote:Op zaterdag 8 november 2014 23:57 schreef Wolve000 het volgende:
Voor de mensen die zich er wat zelfbewust door gaan voelen, hier wordt er nog wel eens een korte broek over de tight gedragen.![]()
* Maraca verstopt hardlooprokje
Dat is anders![]()
succes!!quote:Op zondag 9 november 2014 09:18 schreef Ynske het volgende:
Zo, k ga voor een 3x is scheepsrecht dit jaar.
Gisteren weer opnieuw begonnen met groep 1 en op naar de 5 km in maart.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: