SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2014 07:36:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Koffie, goed punt!
Gisteren nog wat met de rem erop getraind, eens kijken wat volgende week de mogelijkheden zijn.![]()
Volgens mij is vóór de koffie juist het meest frequente miepmoment
On another note; Losse Veter magazine komt vandaag in de bus.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
het blijft vrouwvolk YURquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
please deze toevoegen![]()
1
2[b]17 mei [url=http://www.marathon.nl/]Leiden Marathon(Leiden)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM![]()
Zo, vanmorgen voor de tweede keer sinds de HM weer serieus (14,7km in dit geval) getraind. Was lekker. korte broek, lange mauwen (watje dat ik ben).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb nog een backlog van 3 edities minimaal Runnersworld. Ik moet 'm maar eens opzeggen.
Is dat Losse Veter Magazine leuker?![]()
done!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:11 schreef thelaudprince het volgende:
please deze toevoegen![]()
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier dit weekend YUR. Als ik de wilde verhalen die over deze weekenden rondgaan mag geloven, dan gaat dat vast lukken![]()
![]()
Blegh. Zit ik net naar het parcours te kijken van Dwars Door Dordt. Want dat zou .. dwars door Dordt zijnLekker in het centrum een beetje rennen. Is dat alleen de 10km
Bij de 5km zie je helemaal niks spannends.
* Maraca zet de 10km op haar verlanglijstje voor 2016Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je natuurlijk wel een puntquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Maar was wel mooi geweest als je toch door het historische centrum zou kunnen lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Meestal zie je toch wel dat de kortere afstanden sowieso het centrum pakken van de plaats.
Route voor mijn lokale loop is nog steeds niet beschikbaar
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, behalve dat de finish daar niet isquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef La_Tramposa het volgende:
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelenSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, behalve dat de finish daar niet isSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer die route inderdaadSPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben benieuwd naar de 5k hier, lees wel dat ze route gaan verbeteren en dat veel meer in centrum gaat plaats vinden ipv 2x zelfde rondje.Ook alleen dat stuk centrum, rest is zelfde uitloop als 5kquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Maraca het volgende:
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastigerquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Och daar kun je altijd wel wat op vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastiger
In Arnhem bij de Bridge to Bridge was het omkleden en tassenafgifte in de kerk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah, dat had hier natuurlijk ook gekund. Er is echt een mega kerk midden in het centrum van Dordtquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Och daar kun je altijd wel wat op vinden.
In Arnhem bij de Bridge to Bridge was het omkleden en tassenafgifte in de kerk
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijk
Mauwen, miepen.... wat zijn die hardlopers toch een zeikerds.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:18 schreef Corniel het volgende:
Zo, vanmorgen voor de tweede keer sinds de HM weer serieus (14,7km in dit geval) getraind. Was lekker. korte broek, lange mauwen (watje dat ik ben).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen eens even kijken of we de Runnovation (bootcampachtig gebeuren) om 7.30 uur kunnen combineren met de normale training van 10 uur.![]()
En dan zit ook nog te twijfelen over een wedstrijdje op zondag... al hangt dat er ook vanaf ofdan weer beter is. Dan zijn we die dag op pad en kan ik hem zeker niet lopen. En anders kijk ik wel of ik wil, ze hebben toch geen voorinschrijving. En die Berekuilloop is best leuk.
![]()
Ik heb nog wat voer voor de OP.
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
1 [*] Hinder - 15 km
30 november 2014 - Vlasakkerloop (Amersfoort)
1 [*] Hinder - 10 EM
7 december 2014 - Bruggenloop (Rotterdam)
1 [*] Hinder - 15 km Get stoned![]()
Pff.. kom er tenminste nog mensen in de kerkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pff.. kom er tenminste nog mensen in de kerk
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen looptquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:43 schreef Hinder het volgende:
Ik heb nog wat voer voor de OP.
16 november 2014 - Scholten Awater Zevenheuvelenloop (Nijmegen)
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Voor een kleine bijdrage (en indien niet op zondag) gaan de deuren wel open natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:37 schreef Guard het volgende:
Nou zal niet ieder kerkbestuur heel happig zijn om zoiets te doen natuurlijkTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ja, we zouden ook nog een treinposse organiseren toch?quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen looptIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Waarschijnlijk ga ik de avond ervoor al naar Nijmegen, maar op zich is dat wel een goed idee voor een FOK!meet. In Nijmegen afspreken zal lastiger worden denk ik![]()
Het lijkt mij ook wel chill om met iemand mee te reizen die al eerder is geweestIk heb altijd de neiging om in een OV drama te belanden en/of te verdwalen bij grote evenementen.
Het is op een zondagquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:50 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Voor een kleine bijdrage (en indien niet op zondag) gaan de deuren wel open natuurlijk
Nee, dat is nog steeds de 10k. Maar na een paar HM's gelopen te hebben 'stellen 10k's niet zo veel meer voor'.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker last-minute hierquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:49 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Het lijkt wel of bijna dit hele topic volgende week in Nijmegen loopt. Ik wil 't niet missen, natuurlijk!
Voor reizigers via Utrecht, toch? Ik wil wel afspreken. Ik kan via Utrecht of via Roosendaal. 't Duurt beide even langquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:52 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, we zouden ook nog een treinposse organiseren toch?.
Get stoned![]()
Jij moet vanuit Utrecht reizen toch? Treinen zitten die dag sowieso vol met hardlopers die je kan volgen. Verder is in Nijmegen als je het station uitloopt alles altijd heel goed aangegeven.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lijkt mij ook wel chill om met iemand mee te reizen die al eerder is geweestIk heb altijd de neiging om in een OV drama te belanden en/of te verdwalen bij grote evenementen.
![]()
Ja, ik ga via Utrecht. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar ik denk dat ik in startvak groen zit. Die gaat om 12 uur open dus ik wil wel rond 11 uur plannen aanwezig te zijn, dat betekent 9.53 de trein vanaf Utrecht.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Volg de neon kolonne!quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:59 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Jij moet vanuit Utrecht reizen toch? Treinen zitten die dag sowieso vol met hardlopers die je kan volgen. Verder is in Nijmegen als je het station uitloopt alles altijd heel goed aangegeven.
Eenmaal dichterbij staan de startvakken inderdaad prima aangegeven.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ja op een of andere manier zit ik dan toch altijd met de kolonne die ook in het OV drama belandt of verdwaald raakt
Vorig jaar zaten we lekker luxe. Op twee minuten van ons startvak! Eerst de eerste mensen zien finishen op tv, ondertussen binnen lekker warm blijvend. En pas kort voor onze eigen start naar buiten de kou in.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nijmegen station uitlopen, rechtdoor de expo in, rechtdoor naar de start!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Ja, ik ga via Utrecht. Ik weet het even niet meer uit mijn hoofd maar ik denk dat ik in startvak groen zit. Die gaat om 12 uur open dus ik wil wel rond 11 uur plannen aanwezig te zijn, dat betekent 9.53 de trein vanaf Utrecht.
Ja doei.![]()
Nu wil ik de 7^^ ook lopen![]()
Op de bucketlist voor volgend jaar dan maar! Mits twee weken genoeg hersteltijd is voor m'n eerste HM, die traditiegetrouw het eerste weekend van november plaatsvindt ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nijmegen station uitlopen, rechtdoor de expo in, rechtdoor naar de start!
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen heb![]()
Ik mag toch hopen van wel, want daar zou ik m'n nummer nog op moeten halen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezien
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen hebGet stoned![]()
Vorig jaar hadden ze een Expoquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:17 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Heeft Nijmegen een expo? Nog nooit gezien
Al kan dat ook komen doordat ik de 7HL in 2011 voor het laatst gelopen heb
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:58 schreef Hinder het volgende:
De Vlasakkerloop heeft in ieder geval wel een 10K. Al lijkt het parcours mij minder leuk dan de 10EM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zie het nu ook in het deelnemersboekje staan. In mijn herinnering stonden daar altijd alleen maar toiletten![]()
![]()
Deze week vrijwel alleen hoogtemeters gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag maar eens 10km proberen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Mij lijkt het parcours van de 10 EM ook leuker, ja. Het tekenen van het parcours in RunKeeper is in ieder geval al een hele uitdagingquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef McTwente het volgende:
[..]
De Vlasakkerloop heeft in ieder geval wel een 10K. Al lijkt het parcours mij minder leuk dan de 10EM..
Get stoned![]()
Dan zijn het nu toiletten met standjes ernaast: Expo!quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:31 schreef Mr.B. het volgende:
Ik zie het nu ook in het deelnemersboekje staan. In mijn herinnering stonden daar altijd alleen maar toilettenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Altijd leuk, van die pissende mannen in het zicht terwijl je tussen de camelbaks staat te neuzenquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Dan zijn het nu toiletten met standjes ernaast: Expo!![]()
![]()
Dan doe ik met je mee! Al wordt het misschien dan wel de drechtstadloop ipv de dwars door dordt loop. Ik vind die 5 km ook een beetje suf...quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:59 schreef Maraca het volgende:
Blegh. Zit ik net naar het parcours te kijken van Dwars Door Dordt. Want dat zou .. dwars door Dordt zijnLekker in het centrum een beetje rennen. Is dat alleen de 10km
Bij de 5km zie je helemaal niks spannends.
* Maraca zet de 10km op haar verlanglijstje voor 2016![]()
Oh de drechtstadloop klinkt ook goedquote:Op vrijdag 7 november 2014 12:28 schreef _Peach_ het volgende:
[..]
Dan doe ik met je mee! Al wordt het misschien dan wel de drechtstadloop ipv de dwars door dordt loop. Ik vind die 5 km ook een beetje suf...Website is overigens exact hetzelfde als Dwars door Dordt
Ook gaaf dat de 10km door het Wantijpark gaat!
RD! Wil je mij toevoegen aan de OP?
1
2[b]1 november 2015 [url=http://www.drechtstedenloop.nl/]DrechtStadLoop (Dordrecht)[/url][/b]
[*] Maraca - HM
Alhoewel dat ook kan veranderen naar de HM, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Edit: fuck it.. een jaar om voor de HM te trainen is een mooi doel. Kan nog altijd 10km worden als het echt niet lukt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Maraca op 07-11-2014 13:13:57 ]Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Precies. Dat is ook mijn insteekquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:17 schreef _Peach_ het volgende:
Haha je maakt er werk van maraca! Doe ik gewoon mee en dan zien we wel of het lukt!Het is leuk om te trainen voor een doel en ik zou me er niet voor schamen als ik uiteindelijk besluit om de 10km te gaan doen
In een jaar kan je veel progressie maken, dus een HM zou zomaar mogelijk zijn. Het is in ieder geval een mooie doelstelling voor het komende jaarquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh de drechtstadloop klinkt ook goedWebsite is overigens exact hetzelfde als Dwars door Dordt
Ook gaaf dat de 10km door het Wantijpark gaat!
RD! Wil je mij toevoegen aan de OP?
[ code verwijderd ]
Alhoewel dat ook kan veranderen naar de HM, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Edit: fuck it.. een jaar om voor de HM te trainen is een mooi doel. Kan nog altijd 10km worden als het echt niet lukt.![]()
![]()
Dit is even mijn theoretisch planquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:22 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
In een jaar kan je veel progressie maken, dus een HM zou zomaar mogelijk zijn. Het is in ieder geval een mooie doelstelling voor het komende jaar
December 2014: 5km
Maart 2015: 10km
Juli 2015: 20km
Dus ik heb voldoende speling om november te halen als mijn theoretisch plan toch te optimistisch blijkt te zijn.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat theoretisch plan klinkt best realistisch. En als het toch te optimistisch blijkt, dan zou je voor juli 15 km ipv 20 km als doelstelling kunnen pakken. Als dat lukt, dan lukt een relatief klein stukje meer in november ook wel.![]()
Ik vind de stap van 10 naar 20 wel snel, maar als je pas in november een HM wilt lopen hoef je ook niet in juli al 20km te kunnenGewoon kijken hoe het gaat, misschien worden duurlopen wel echt je ding en tik je zo km na km af!
Dat is een goedequote:Op vrijdag 7 november 2014 13:32 schreef Mr.B. het volgende:
Dat theoretisch plan klinkt best realistisch. En als het toch te optimistisch blijkt, dan zou je voor juli 15 km ipv 20 km als doelstelling kunnen pakken. Als dat lukt, dan lukt een relatief klein stukje meer in november ook wel.
Op basis van het schema van Evy moet het binnen 12 weken mogelijk zijn om van 10km naar 20km te gaan (en ik reken voor mezelf even 16 weken). Maar het is natuurlijk afhankelijk van mezelf. Als het niet gaat, gaat het nietquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:39 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind de stap van 10 naar 20 wel snel, maar als je pas in november een HM wilt lopen hoef je ook niet in juli al 20km te kunnenGewoon kijken hoe het gaat, misschien worden duurlopen wel echt je ding en tik je zo km na km af!
Dan doe ik wat Mr. B zegt en bouw ik het over een langere periode op.
Ik had het volgende schema in gedachten:
5 km op cpc (kan ik nu al wel maar heb pas vanaf februari tijd om voor een langere afstand te trainen)
10 km in juni in rdam
16 km dam tot dam in september
HM november drechtstadloop
En alleen maar zolang het zonder pijntjes gaat, en ik het nog leuk vind om langere afstanden te lopen :p![]()
Zal ik volgend jaar aan de Batavierenrace meedoen, aangezien het me in 6 jaar studeren niet gelukt is?*gekkeplannen*
DtDquote:Op vrijdag 7 november 2014 13:46 schreef _Peach_ het volgende:
Ik had het volgende schema in gedachten:
5 km op cpc (kan ik nu al wel maar heb pas vanaf februari tijd om voor een langere afstand te trainen)
10 km in juni in rdam
16 km dam tot dam in september
HM november drechtstadloop
En alleen maar zolang het zonder pijntjes gaat, en ik het nog leuk vind om langere afstanden te lopen :pDie wil ik ook!
Misschien dat ik die vanuit mijn werk ga doen
Dat is wel een gemis, geen B44quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Zal ik volgend jaar aan de Batavierenrace meedoen, aangezien het me in 6 jaar studeren niet gelukt is?*gekkeplannen*
Ik heb nog wel contacten bij mijn studentensportverenigingen, dus het zou prima kunnenquote:Ik ben alleen nooit zo goed in nachten doorhalen en zo.
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannend![]()
dan moet je nu wel hier je instagram handle neerplempen natuurlijkquote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannendMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
gaaf!quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:02 schreef Danter het volgende:
whoop whoop wie gisteren dat linkje dropte voor schoenen tester via RW bedankt! Ik heb net de mail gehad dat ik mag gaan testen.. merk is alleen nog steeds niet bekend.. spannendIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: