SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 09-11-2014 07:36:24 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Koffie, goed punt!
Gisteren nog wat met de rem erop getraind, eens kijken wat volgende week de mogelijkheden zijn.![]()
Volgens mij is vóór de koffie juist het meest frequente miepmoment
On another note; Losse Veter magazine komt vandaag in de bus.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
het blijft vrouwvolk YURquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
please deze toevoegen![]()
1
2[b]17 mei [url=http://www.marathon.nl/]Leiden Marathon(Leiden)[/url][/b]
[*] thelaudprince - HM![]()
Zo, vanmorgen voor de tweede keer sinds de HM weer serieus (14,7km in dit geval) getraind. Was lekker. korte broek, lange mauwen (watje dat ik ben).Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb nog een backlog van 3 edities minimaal Runnersworld. Ik moet 'm maar eens opzeggen.
Is dat Losse Veter Magazine leuker?![]()
done!quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:11 schreef thelaudprince het volgende:
please deze toevoegen![]()
[ code verwijderd ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Veel plezier dit weekend YUR. Als ik de wilde verhalen die over deze weekenden rondgaan mag geloven, dan gaat dat vast lukken![]()
![]()
Blegh. Zit ik net naar het parcours te kijken van Dwars Door Dordt. Want dat zou .. dwars door Dordt zijnLekker in het centrum een beetje rennen. Is dat alleen de 10km
Bij de 5km zie je helemaal niks spannends.
* Maraca zet de 10km op haar verlanglijstje voor 2016Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar heb je natuurlijk wel een puntquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij 5 km heb je sowieso niet zoveel tijd om om je heen te kijkenRennen en doodgaan en verder rennen zul je
Maar was wel mooi geweest als je toch door het historische centrum zou kunnen lopen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Meestal zie je toch wel dat de kortere afstanden sowieso het centrum pakken van de plaats.
Route voor mijn lokale loop is nog steeds niet beschikbaar
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, behalve dat de finish daar niet isquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:09 schreef La_Tramposa het volgende:
En het voordeel is, na de 5km kunnen je benen het nog wel aan om door Dordrecht te wandelenSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, behalve dat de finish daar niet isSPOILER: 5kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer die route inderdaadSPOILER: 10kmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ben benieuwd naar de 5k hier, lees wel dat ze route gaan verbeteren en dat veel meer in centrum gaat plaats vinden ipv 2x zelfde rondje.Ook alleen dat stuk centrum, rest is zelfde uitloop als 5kquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:28 schreef Maraca het volgende:
Ja, en dan zie je die van de 10km en die is dan weer ontzettend tofMaar ben in maart nog niet klaar met mijn 10km training dus, helaas
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastigerquote:Op vrijdag 7 november 2014 10:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Mwah die 10km route had ook wel leuker gekund toch.. ook voor 70% hetzelfde stuk dubbel.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Och daar kun je altijd wel wat op vinden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar daar ontkom je niet aan. Startlocatie is (als ik mij niet vergis) een atletiekvereniging dus daar kun je dan spullen droppen en omkleden. In het centrum is dat al wat lastiger
In Arnhem bij de Bridge to Bridge was het omkleden en tassenafgifte in de kerk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: