Ik hoop hij.quote:Wat weegt zwaarder?
Langere chicksquote:Op donderdag 6 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Thigh gap, bikini bridge, lower back dimples, lang haar, 1m70-1m75 en 18-21 jaar zijn harde eisen.
Verder moet ze intelligent, lief zijn en klasse hebben.
Mijn smaak is wel veranderd. Val nu op langere chicks omdat dat wel van belang is voor het nageslacht
Yup dat is te lang maar wil geen manletkinderen dus moet er wel een met goede genen hebbenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:35 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
Langere chicksMijn vriendin is ook vrij lang (1.82) maar sommige standjes zijn veel beter met kleinere chicks. Doggy bv
Twee keer de helft.quote:
eindbaasquote:Op donderdag 6 november 2014 23:37 schreef Trebo het volgende:
37 graden en een kut, ik stel niet zulke hoge eisen.
Dat geloof ik wel ja, wat je noemt (Thigh gap, bikini bridge, lower back dimples,) is pas iets van de laatste tijd, ik had er tot een tijd geleden nog nooit van gehoord in iedere geval.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
Thigh gap, bikini bridge, lower back dimples, lang haar, 1m70-1m75 en 18-21 jaar zijn harde eisen.
Verder moet ze intelligent, lief zijn en klasse hebben.
Mijn smaak is wel veranderd.
Een potentiële vriendin kies ik niet. Het 'gebeurt' gewoon. Opeens zijn er gevoelens en dan ga je er voor.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:26 schreef Intellectual- het volgende:
Hoe kiezen jullie je potentiele vriend(in) voordat jullie er voor gaan of interesse gaan tonen e.d. ?
Kijken jullie naar het uiterlijk of ook naar het innerlijk? Wat weegt zwaarder?
quote:
Juist geweldig, lange dames. Vriendin is ook 1.82, wil eigenlijk nooit meer kleiner dan datquote:Op donderdag 6 november 2014 23:35 schreef whatdafuck het volgende:
Langere chicksMijn vriendin is ook vrij lang (1.82) maar sommige standjes zijn veel beter met kleinere chicks. Doggy bv
Doe mij maar kleiner, als >1.75, ook al ben ik 1.93.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Juist geweldig, lange dames. Vriendin is ook 1.82, wil eigenlijk nooit meer kleiner dan dat
En trouwens, doggy gaat gewoon prima bij mij en mijn vriendin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |