Morgen

De schade op de weegschaal na een week Duitsland viel echt ontzettend mee, er was zelfs 0.5 kg af

Nou heb ik ook niet buitensporig veel gegeten die dagen, maar wel heel anders dan ik normaal zou doen (en wat meer koekjes dan anders

). Ik heb bewust wat vegetarische gerechten gekozen een aantal keer om toch maar wat groenten binnen te krijgen, want ze serveren vooral veel vlees en dan een prutje 'kraut' als garnering

Een van die vegetarische gerechten die ik daar op heb (risotto met daarnaast champignons, tomaatjes en rucola met een balsamico dressing/sausje) vond ik zo lekker, dat ik er gisteren een eigen versie van heb gemaakt

Wat wel scheelt denk ik, is dat we wel elke dag een uur hebben gewandeld (verdeeld over 4x een kwartier). Dus om dat voort te zetten, ben ik zaterdag te voet naar de stad gegaan toen ik nog wat nodig had (zulk mooi weer ook

) en gisteren heb ik heel de dag in huis allerlei klusjes gedaan. Verder netjes gegeten, maar vanochtend gaf de weegschaal toch weer een kilo meer aan

Ik haat die schommelingen...
Lijstje voor vandaag:
O: beker melk; optimel yoghurt met aardbeien en granola
T: appel
L: kop soep en 1 volkoren bth kipfilet/tomaatjes en 1 bruine bth pindakaas nootjes/komkommer
T: 2 mandarijnen
L: salade van sperziebonen/witte bonen/rode ui/rucola en een mosterd/olie/azijn dressing met een schnitzel ernaast