abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146440086
De taco's zijn een succes. Had ze voor m'n schoonouders gemaakt en er werd letterlijk om de laatste gevochten. Ik had er wel wat minder kookroom ingedaan want het was vloeibaar genoeg. :D
pi_146461055
Zo vandaag aan de kook en bak voor een viezervoorraadje!

Op de planning om te maken vandaag:
Bloemkoolovenschotel
Spruitjesstamppot
Bamisaus

Verder nog bananenbrood voor tussendoortjes deze week.

En verder morgen nasi waarvan er wel een portie de vriezen in kan. Gisteren een portie hachee de vriezer ingedaan en een flinke pam soep waarvan ook nog wel wat in de vriezer beland.. Genoeg op voorraad dus zodat ik savonds niet in de valkuil frietzaak/afhaal/makkelijk kant en klaar/broodmaaltijd terecht kom!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_146462156
Bananenbrood _O_ Nou, dat is lang geleden dat ik dat heb gemaakt :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_146464429
Had nog 3 overrijpe bananen liggen.. amandelmeel, eieren wat noten een zakje bakpoeder en je heb een lekker bananenbrood. Ben alleen lekker lui. Dus ik moet zo even aan de slag ;)
pi_146464801
Oh weet je wat ook ontzettend lekker is met hele rijpe bananen! (Grote kans dat de meeste het al kennen). Banana pancakes! Banaan prakken, twee eitjes erdoor heen kloppen en mini pannekoekjes er van bakken. Je kan er ook een snufje kaneel doorheen doen. Het lekkerst zijn ze als je ze meteen opeet.

Meteen mijn lijstje voor vandaag. Vind het voor m'n eigen houvast wel fijn om ze te posten.

O: Twee crackers met Filet Americain en een pakje chocomel light.
L: Tosti van kipfilet en kaas met een heel klein beetje chilisaus.
T: Plakje peperkoek
D: Bij mijn ouders

En voor morgen:

O: Twee crackers met filet americain
L: Twee boterhammen met kipgrilworst.
T: Appeltje
D: Ovenaardappeltjes met schnitzel en wortels en broccoli.
T: Opkikker

En voor als ik echt honger krijg nog een muesli reep in mijn tas :) Morgen weer op de weegschaal,duimen dat ik dan onder de 90 ben. *O*
  zondag 9 november 2014 @ 16:33:23 #56
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146466870
Hoera, mijn 79 is weg!
Prrrrr
pi_146469319
Oh jongens ik kan echt de spruitjes stamppot aanraden. Bijna jammer dat we vanavond wat anders eten en dit in de vriezer verdwijnt. Aardappels, spruitjes, appeltje, wat blokjes kaas en honing naar smaak eventueel.. Yumm!!!
  Licht Ontvlambaar zondag 9 november 2014 @ 21:02:52 #58
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_146477622
Ow echt? Ik vind spruitjes heerlijk, maar als stamppot echt niet weg te krijgen :o :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_146477844
Ik lust alles geloof ik wel als stamppot :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 9 november 2014 @ 21:18:06 #60
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_146478186
Spruiten in de wok, kapotgeroerd met beetje room, kaas en spekjes en dan door de macaroni. Eigenlijk zijn spruitjes altijd lekker.
Prrrrr
pi_146479785
Naja ik lust ze dus niet gewoon gekookt ;) Dus voor mij was dit wel een ontdekking!
pi_146489480
Baalmomentje.. Super m'n best gedaan en dan toch zwaarder wegen.
pi_146489620
Ik heb een raar weekend gehad. Was bij mn schoonouders maar had zaterdag een flinke migraine-aanval. Alles wat ik at die dag kwam eruit. De dag erna 2500 kcal gegeten om het te compenseren en toch kilo eraf. Dus eerste week totaal -2,5 :D
My salvation lies in your love..
pi_146489857
Prima weekend hier: geen al te grote buitensporigheden qua eten (en drinken), maar wel zaterdag een grote fietstocht gemaakt, en zondag vrienden helpen verhuizen. Nu ben ik moe. :O

Oh en vergeten op de weegschaal te kijken of e.e.a. effect had. :s) (Sta nu, aangekleed en ontbeten, op het punt om te gaan werken.)
pi_146490371
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 08:00 schreef Fripsel het volgende:
Balen... Gewoon volhouden komt vanzelf goed, gaat soms met horten en stoten.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  maandag 10 november 2014 @ 09:15:40 #66
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146490435
quote:
Is normaal. Je lichaam moet zich ook aanpassen. Ik woog ook onwijs zwaarder vanmorgen :D Heb er even flink om gelachen iig.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146490491
Redelijk Fok! loos weekend hier. Qua eten niet super netjes maar ook niet heel erg slecht. Vrijdag vleesch en bier, maar wel maar 2 dus dat was niet erg. Zaterdag wel wat hapjes 's avonds maar dat was vooral humus en olijven dus ook niet van het ergste soort.

Nu weer maandag dus daar gaan we weer.
O: havermout met banaan
T: mandarijntjes
L: 2 speltboterham rookvlees, karnemelk, soepje
T: gekookt ei, sinaasappel
D: Eigengemaakte Noodlesoep met veel spitskoop en champignons
T: 0% griekse yoghurt met mandarijn of banana.
Whiskyplankje
pi_146493231
Morgen :W

De schade op de weegschaal na een week Duitsland viel echt ontzettend mee, er was zelfs 0.5 kg af :o
Nou heb ik ook niet buitensporig veel gegeten die dagen, maar wel heel anders dan ik normaal zou doen (en wat meer koekjes dan anders :') ). Ik heb bewust wat vegetarische gerechten gekozen een aantal keer om toch maar wat groenten binnen te krijgen, want ze serveren vooral veel vlees en dan een prutje 'kraut' als garnering :') Een van die vegetarische gerechten die ik daar op heb (risotto met daarnaast champignons, tomaatjes en rucola met een balsamico dressing/sausje) vond ik zo lekker, dat ik er gisteren een eigen versie van heb gemaakt :9

Wat wel scheelt denk ik, is dat we wel elke dag een uur hebben gewandeld (verdeeld over 4x een kwartier). Dus om dat voort te zetten, ben ik zaterdag te voet naar de stad gegaan toen ik nog wat nodig had (zulk mooi weer ook O+ ) en gisteren heb ik heel de dag in huis allerlei klusjes gedaan. Verder netjes gegeten, maar vanochtend gaf de weegschaal toch weer een kilo meer aan :( Ik haat die schommelingen...

Lijstje voor vandaag:
O: beker melk; optimel yoghurt met aardbeien en granola
T: appel
L: kop soep en 1 volkoren bth kipfilet/tomaatjes en 1 bruine bth pindakaas nootjes/komkommer
T: 2 mandarijnen
L: salade van sperziebonen/witte bonen/rode ui/rucola en een mosterd/olie/azijn dressing met een schnitzel ernaast
pi_146493256
quote:
Herkenbaar :')
  maandag 10 november 2014 @ 11:59:55 #70
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146493945
Lijstje!

O: 2 volkoren kapjes met flinterdun gehakt. 250 ml lv yoghurt, handje notencruesli.
T: 2 volkoren 30+kaas en kalkoenfilet.
L: 2 volkoren 30+kaas en kalkoenfilet, 1/3 komkommer, misschien kommetje groentesoep.
T: Appel of banaan.
D: Zuurkool met zelfgemaakte puree met spekjes, klein stukje rookworst en ananas.
T: Niks meer.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146494835
Ik zal ook maar een lijst doen dan

O: 3 volkorencrackers met komkommersalade
T: banaan
L: 3 meergranenboterhammen met 2x dunne laag roomkaas, 1 x brie
D: kant en klare wraps voor in de oven (moet werken tot half 8). Met kip en cherrytomaatjes
T: sinaasappel
  maandag 10 november 2014 @ 13:33:16 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146496122
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:39 schreef BananaPancake het volgende:
Ik zal ook maar een lijst doen dan

O: 3 volkorencrackers met komkommersalade
T: banaan
L: 3 meergranenboterhammen met 2x dunne laag roomkaas, 1 x brie
D: kant en klare wraps voor in de oven (moet werken tot half 8). Met kip en cherrytomaatjes
T: sinaasappel
Waarom alleen crackers als ontbijt? Komkommersalade klinkt wel gezond, maar is het (meestal) niet. Kun je niet beter twee bth'en nemen?
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_146496189
Is het verschil tussen crackers en boterhammen zo groot dan?

Ik heb zelf altijd deze:
pi_146496679
Even vergeleken met volkorenbrood, per 100 gr:
Bolletje 420kcal - vet 7,5gr (verz 3,5) - koolh 75gr (suiker 4,5) - vezels 3,5gr - eiwit 12gr
Volkoren brood 246kcal - vet 2,6gr (verz 0,5) - koolh 43,5gr (suiker 1,5) - vezels 6,9gr - eiwit 8,4gr

Overigens, nog even inhaken op het baalmomentje: schommelingen horen erbij zoals gezegd, maar bij mij duurde het ook zeker een maand voor m'n lijf snapte wat de bedoeling was, en ik begon af te vallen. Erg balen die eerste weken, want "de eerste weken gaan altijd hard!" nou, niet dus. Gewoon vol blijven houden, die verandering komt vanzelf! :Y
pi_146496882
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:54 schreef Holyme het volgende:
Even vergeleken met volkorenbrood, per 100 gr:
Bolletje 420kcal - vet 7,5gr (verz 3,5) - koolh 75gr (suiker 4,5) - vezels 3,5gr - eiwit 12gr
Volkoren brood 246kcal - vet 2,6gr (verz 0,5) - koolh 43,5gr (suiker 1,5) - vezels 6,9gr - eiwit 8,4gr

Overigens, nog even inhaken op het baalmomentje: schommelingen horen erbij zoals gezegd, maar bij mij duurde het ook zeker een maand voor m'n lijf snapte wat de bedoeling was, en ik begon af te vallen. Erg balen die eerste weken, want "de eerste weken gaan altijd hard!" nou, niet dus. Gewoon vol blijven houden, die verandering komt vanzelf! :Y
Ja ik moet zeggen dat ik bij mezelf ook een regelmaat begin te zien. Ik heb vaak dat ik eerst weer iets aan kom, om daarna dat plus wat extra weer lichter te zijn. Dus woensdag weer proberen :D .

Ik ben ter motivatie nu allemaal zwemkleding en jurkjes enzo aan het bekijken. Hahah. Ik heb ook een kerstjurkje gezien waar ik verliefd op ben maar ik weet niet of dat gaat lukken.
pi_146496956
Lijstje:
O: 1 roggebrood met katenspek
T: Rubens appel. :9
L: Courgettepannekoekjes met ruim 100 gram courgette, 1 ei, beetje bloem, beetje spek.
T: Weet ik nog niet
D: Stoof van varkenswangetjes, courgette, aardappel, rode kool

Het is, tot nu toe, wat weinig, maar een balansdag is prima na een weekend met 3 feestjes waaronder m'n eigen. :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_146497911
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waarom alleen crackers als ontbijt? Komkommersalade klinkt wel gezond, maar is het (meestal) niet. Kun je niet beter twee bth'en nemen?
Ik vind het lekker en ik weet ook dat komkommersalade niet heel gezond is. Doe ook niet zoveel erop.

's ochtends heb ik ook minder honger dan 's middags en heb ik aan die crackers genoeg.
pi_146498652
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:33 schreef BananaPancake het volgende:

[..]

Ik vind het lekker en ik weet ook dat komkommersalade niet heel gezond is. Doe ook niet zoveel erop.

's ochtends heb ik ook minder honger dan 's middags en heb ik aan die crackers genoeg.
Als ik 's ochtends met iets anders dan yoghurt ontbijt, dan zijn het ook crackers. Is net wat lichter dan brood, dat krijg ik zo vroeg niet lekker weg :N
  maandag 10 november 2014 @ 15:09:19 #79
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146499295
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:35 schreef Fripsel het volgende:
Is het verschil tussen crackers en boterhammen zo groot dan?

Ik heb zelf altijd deze:
[ afbeelding ]
Neem dan op z'n minst een volkorencracker. Wasa heeft ze, maar ook die van Bolletje zijn er volgens mij in een volkorenvariant :Y Net zo lekker, maar wel wat meer vezels :)
pi_146500109
Ik heb een medium goed weekend gehad, alleen gisteren op werk ging het even mis, toen ik 2 uur later dan normaal pas pauze had wegens drukte. Ik had de hele tijd broodjes staan smeren, en wilde een broodje voor mezelf maken, maar dan zonder of met een heel stuk minder mayo dan normaal. En voor ik het wist had ik uit automatisme (zo serveren we hem voor gasten) een enorme lik mayo erop gedaan. Heb het er maar een beetje afgeschraapt, want vond het ook zonde om dat broodje weg te gooien, maar ik stond echt te lachen om mezelf, ik was echt even vergeten dat dit broodje voor mij was.

Weegschaal was vanmorgen trouwens niet positief (gelijk aan vorige maandag), maar volgens mij sta ik op t punt ongesteld te worden, dus ik neem er niet teveel notie van.
pi_146500766
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 15:09 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Neem dan op z'n minst een volkorencracker. Wasa heeft ze, maar ook die van Bolletje zijn er volgens mij in een volkorenvariant :Y Net zo lekker, maar wel wat meer vezels :)
Die Wasa volkoren crackers zijn wel lekker inderdaad, die hebben wij thuis ook altijd :Y
  maandag 10 november 2014 @ 16:50:31 #82
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146502850
Zo, op naar huis en zuurkoolstamp maken! Jum :D
pi_146503396
Ik vind de crackers die ik nu heb het lekkerst. :@ En met m'n stoelgang is niks mis dus ik moet heel eerlijk zeggen dat die extra vezels me niet zo heel veel doen. Al is dat vast heel verkeerd.
pi_146505679
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
L: Courgettepannekoekjes met ruim 100 gram courgette, 1 ei, beetje bloem, beetje spek.

Het is, tot nu toe, wat weinig, maar een balansdag is prima na een weekend met 3 feestjes waaronder m'n eigen. :D
Nog een gelukkige verjaardag, was het een leuke dag?

Het weekend is voor mij het moeilijkste omdat ik dan veel keuze heb van eten. Als je ergens zin in hebt, ga je het halen of maak je het. Ik heb dus wel wat chocolade en koeken gegeten. Geen ramp, maar toch spijtig.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 snede speltbrood met jam
T: kerstomaten
L: 4 snede speltbrood met tonijnsalade (zelfgemaakt)
D: Bami met groenten, kipfilet, ei en beetje satésaus
pi_146505727
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 18:13 schreef Serieliefhebber het volgende:

[..]

Nog een gelukkige verjaardag, was het een leuke dag?

Het weekend is voor mij het moeilijkste omdat ik dan veel keuze heb van eten. Als je ergens zin in hebt, ga je het halen of maak je het. Ik heb dus wel wat chocolade en koeken gegeten. Geen ramp, maar toch spijtig.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 snede speltbrood met jam
T: kerstomaten
L: 4 snede speltbrood met tonijnsalade (zelfgemaakt)
D: Bami met groenten, kipfilet, ei en beetje satésaus
Ja! 's Middags wezen shoppen, 's avonds wat gezellig mensen en paar glaasjes bier. :Y
Mijn weekenden zijn ook lastig. Ik heb dan het idee dat ik van alles "mag" en mijn tijden zijn heul onregelmatig n het weekend.
pi_146515439
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 14:04 schreef Lonaa het volgende:
Lijstje:
T: 1 blokje chocola, klein handje cashews
T2: Roggebrood met kaas

Dit is het tot nu toe, 1626 kcal. :)
pi_146519173
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 22:16 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is het tot nu toe, 1626 kcal. :)
Ziet er goed uit Lonaa! En lekker ;)

Hier mijn planning voor morgen:

O: Havermoutpap met cranberries gezoet met wat honing
L: Optie 1 als ik moet werken -> 2 boterhammen met kipfilet of magerham, 1 boterham appelstroop en een volkoren cracker met een dun laagje philadelphia en heen theelepel honing. Optie 2 als ik thuis ben -> Een omelet met verschillende groentes en een smoothie van 250ml vanilleyoghurt en diepvriesbosvruchten (lunch doe ik dan vaak in 2 etappes)
T: Rode Paprika
(T2: plakje peperkoek met een laagje boter, alleen als ik moet werken)
D: Gegrilde groentes met couscous en een stukje kipfilet.
T: Een lekkere latte machiatto met 1 speculaasje.
  dinsdag 11 november 2014 @ 02:19:35 #88
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146522143
Ik was jullie kwijt... :'(
Jullie gevonden.. nu de kilo's weer kwijt!

Ben nu nog op vakantie , maar als terug ben gaat de knop weer om. De strategie : Letten op hoeveelheden. . Weer netjes 75 gram vlees, 100 gram kh's en 200 gram groente bij het avond eten..

Nu is dat lastig inschatten want onbekende gerechten (vakantie in vietnam) maar het eten hier "voelt" heel gezond. .

Dus.. voor de posters succes ik weet dat jullie het kunnen en tot snel ! :W
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_146523587
Tot snel, geniet er nog even van! :W

Lijstje voor vandaag:

O: Havermout
T: Banaan
L: 4 speltboterhammen (2 met kaas, 2 met kipfilet)
T: Appel, twee gekookte eitjes
D: Erwten, kip, aardappelen
  dinsdag 11 november 2014 @ 08:52:01 #90
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146523830
Welkom terug Barrel! :D

Geniet van je vakantie en lekker veel groente eten daar!

Ik heb exact hetzelfde lijstje als gisteren, dus ga eens proberen om het hier niet neer te zetten. Kijken of ik me er dan ook aan kan houden.

Het is btw misschien wat vroeg, maar hebben jullie gezonde ideeën voor een kerstdiner? We zijn met z'n vieren en ik kook. Kan dus precies bepalen wat er op tafel komt en zoek wat luxere, maar wel gezonde gerechten.
pi_146524766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:52 schreef Tink89 het volgende:

Ik heb exact hetzelfde lijstje als gisteren, dus ga eens proberen om het hier niet neer te zetten. Kijken of ik me er dan ook aan kan houden.

Het is btw misschien wat vroeg, maar hebben jullie gezonde ideeën voor een kerstdiner? We zijn met z'n vieren en ik kook. Kan dus precies bepalen wat er op tafel komt en zoek wat luxere, maar wel gezonde gerechten.
Paar dingen die me zo te binnen schieten:
Rosbief
Consommé (duur woord voor ontvette runderboullion)
Pommes Duchesse kan je zelf maken, staat chique en is een stuk beter dan gebakken of gefrituurde aardappel producten.
Bietencarpaccio met peer en geitenkaas.
Whiskyplankje
pi_146524852
Gister noodlesoup gemaakt. Ik ben niet zo goed in verhoudingen met noodlesoep dus ik had weer eens genoeg voor 4 dagen dus vanavond ook weer en de helft in de vriezer (zonder de noodles dan hè :) )

Lijstje:
O: havermout met banaan
L: 2 speltboterham met kipfilet en milner 30+ komijn
T: gekookt ei, sinaasappel
D: noodlesoep
T: griekse yoghurt met mandarijntjes
Verder vandaag 2 verjaardagen met taart schadevrij zien te overleven :)
Whiskyplankje
pi_146525054
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 08:52 schreef Tink89 het volgende:

Konijnenstoof? Konijn is mooi mager en een luxe (kerst) product.
  dinsdag 11 november 2014 @ 09:59:17 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146525234
Ik had misschien even erbij moeten zetten dat alles strikt melkproductenvrij moet zijn... Toch zitten er al leuke suggesties bij. Pommes duchesse had ik vorig jaar ook al zelf gemaakt. Idd wel lekker, maar stiekem vind ik de voorgefrituurde uit de vriezer dan toch nog lekkerder :@
Konijn heb ik nog nooit gegeten. Is dat lekker?
pi_146525682
Ik vind konijn wel lekker. Konijnenbout gestoofd in bokbier bijvoorbeeld :9~
Whiskyplankje
pi_146525683
Gepofte aardappelen vind ik ook altijd wel lekker tink89! Of geglaceerde worteltjes. En qua vlees ik weet niet of het heel chique moet maar kipfilet gevuld met Philadelphia en met een stukje ham eromheen gewikkeld in de oven is ook lekker en iets uitgebreider als ik normaal maak..

Mijn lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers met kaas
S: fysiotherapie
L: twee boterhammen met filet americain
T: banaan en een opkikker
D: pasta van julia's op het station
T: onbekend
pi_146526086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 09:59 schreef Tink89 het volgende:
Ik had misschien even erbij moeten zetten dat alles strikt melkproductenvrij moet zijn... Toch zitten er al leuke suggesties bij. Pommes duchesse had ik vorig jaar ook al zelf gemaakt. Idd wel lekker, maar stiekem vind ik de voorgefrituurde uit de vriezer dan toch nog lekkerder :@
Konijn heb ik nog nooit gegeten. Is dat lekker?
Ik vind van wel. Wat kruidiger dan kip, maar niet als wild. Ofzo.

Het recept dat ik heb is lactosevrij. :)
  dinsdag 11 november 2014 @ 10:42:21 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_146526309
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:33 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Wat kruidiger dan kip, maar niet als wild. Ofzo.

Het recept dat ik heb is lactosevrij. :)
Kom maar op met dat recept!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:17 schreef Fripsel het volgende:
Gepofte aardappelen vind ik ook altijd wel lekker tink89! Of geglaceerde worteltjes. En qua vlees ik weet niet of het heel chique moet maar kipfilet gevuld met Philadelphia en met een stukje ham eromheen gewikkeld in de oven is ook lekker en iets uitgebreider als ik normaal maak..

Philadelphia ga ik een beetje dood van :9
pi_146526352
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb er nog geen blog over geschreven op m'n eigen site, helaas, maar het is dit recept:
https://www.flickr.com/photos/fotoosvanrobin/2292837420
pi_146527142
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 10:42 schreef Tink89 het volgende:

[..]

[..]

Philadelphia ga ik een beetje dood van :9
Oh sorry ik heb echt geen idee waar allemaal lactose inzit :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties