Dan ben ik oud ja. Never stopped me, thoughquote:
Gewoon relax jongen, nog wat aan m'n game doen voor ik vertrekquote:Op donderdag 6 november 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt anderhalf uur nodig?
Ben je een vrouw?
Eigenlijk wil ik alleen jou...quote:
Ik heb die term zelf geïntroduceerd, dus ik mag dat.quote:
Ouwetjequote:Op donderdag 6 november 2014 22:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ben ik oud ja. Never stopped me, though
quote:
?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:23 schreef El_Thijs het volgende:
Goede TT. Zonde van die spelfout, maar verder goed.
En nee, ze leren het nooit. Die jonkies.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon relax jongen, nog wat aan m'n game doen voor ik vertrek
Douchen 20 minuten ofzo, op m'n gemak wakker worden, scheren, dat soort shit..
Dan aankleden en ontbijt.. Zorgen dat ik niet meteen m'n uniform onder de vlekken heb
Vergeet et maar? Et? ET?!quote:
Man, jouw pussygame is zo mad dat Faxie er jaloers op is.quote:
Aaahw ik ook straksquote:
Keep on going this course and it's going to backfire, missy.....quote:
Oh. Dat kan ook.quote:
Ook huilen?quote:
Ik weet welke scene dit is in welke filmquote:
Jezus, dat is zo zwaar irritant. Al heb ik er nu ook last van. Sommige mensen.quote:
Nohquote:Op donderdag 6 november 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Keep on going this course and it's going to backfire, missy.....
Tranen van geluk zijn niet ergquote:
Foei Yvie.quote:
Zo'n nerd ben je ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet welke scene dit is in welke film.
I wish.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tranen van geluk zijn niet erg
[..]
Foei Yvie.
Wat moet je ermee hequote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Jezus, dat is zo zwaar irritant. Al heb ik er nu ook last van. Sommige mensen.
Tweede, bezoekje aan Aragog.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo'n nerd ben je ook.
Is het eerste of tweede film?
Je had het gewoon voor jezelf moeten houden. Nu weten we dat Yvie eigenlijk een stalkster is en hier de schone schijn ophoudt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ook dat ik het in de groep gooi...
Never give up!quote:
Wees blijquote:
Dat zou je met haar ook wel willen doen?quote:
Ah, natuurlijk.quote:
Ik zei er geen naam bij.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je had het gewoon voor jezelf moeten houden. Nu weten we dat Yvie eigenlijk een stalkster is en hier de schone schijn ophoudt.
[..]
Never give up!
Het boek is veel beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, natuurlijk.
Ik zit een beetje die film te kijken nu op Veronica.
Was vergeten hoe slecht het was.
Niet voor mezelf houden?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou je met haar ook wel willen doen?
Yvie haakte erop in.quote:
Ja, mijn eigen glazen aan het ingooien...quote:
Jij kan ws. beter beoordelen dan ik of het dat waard is.quote:
Dat klopt ook wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, mijn eigen glazen aan het ingooien...![]()
Nee, mijn DM's zijn niet ongewenst voor zover ik weet tenminste.
quote:
Ja, nu mag je wel gaan huilen jaquote:
Picsquote:
Waar gaat het heen hequote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je vergeet het 'hey' ervoor anders is het wel erg onbeleefd.
Godver Samzz, het werkt niet.quote:
Samzz zei dat het werkte ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, nu mag je wel gaan huilen ja
"Het"?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij kan ws. beter beoordelen dan ik of het dat waard is.
Neukpics?quote:
O wacht even.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, neuken?quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Samzz, het werkt niet.
En ik heb geen dickpics. Sorry.
[..]
Samzz zei dat het werkte ja.
Anders was er wel een kans geweest dat je ja had gezegd?quote:
Gabber.quote:
Lach je hem nu uit? Dat is ook niet aardig.quote:
Hé, er staat geen nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Godver Samzz, het werkt niet.
En ik heb geen dickpics. Sorry.
[..]
Samzz zei dat het werkte ja.
Ik had niet meer terug gereageerd.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren afgelopen eigenlijk met het berichtje wat je gestuurd had?
Ik heb over 1,5 week een datequote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoe was het gisteren afgelopen eigenlijk met het berichtje wat je gestuurd had?
Geen manieren meer tegenwoordig he?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:
Nicequote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb over 1,5 week een date![]()
Tegenwoordig niet nee. Bedroevend.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen manieren meer tegenwoordig he?
Wie weetquote:Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Anders was er wel een kans geweest dat je ja had gezegd?
Ze heeft je gewoon gespeeld man.quote:
Waarom pas over 1,5 week?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb over 1,5 week een date![]()
.
Nogal ja...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon gespeeld man.
Nou mij niet.quote:
He, de vrouwelijke versie van mij. A chantee. :pquote:
We hebben allebei een leven en hij woont 2,5 uur met de trein wegquote:
Gelukkig zijn er nog mannen met manieren.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet nee. Bedroevend.
Weer een die niet weet dat het hof maken veel beter is en klinkt.quote:
Nou, pak haar.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
He, de vrouwelijke versie van mij. A chantee. :p
Precies. Laten we ons pak aantrekken en naar de bar gaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mannen met manieren.
Pak haar? Vrouwen zijn niet zomaar een stuk vlees hoor Thijs...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weer een die niet weet dat het hof maken veel beter is en klinkt.
[..]
Nou, pak haar.
En meer tijd kost om te typen. Ik hou jullie nu al niet bijquote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop. Maar je moet er soms wat voor over hebben.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
We hebben allebei een leven en hij woont 2,5 uur met de trein weg?
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef yats het volgende:
[..]
He, de vrouwelijke versie van mij. A chantee. :p
Het is maar 1,5 uur voor mij hoor, hoe kom je nou op 2,5? Gekke meid.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Californium het volgende:
[..]
We hebben allebei een leven en hij woont 2,5 uur met de trein weg?
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pak haar? Vrouwen zijn niet zomaar een stuk vlees hoor Thijs...
Ja, gelukkigquote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mannen met manieren.
Doe je vanavond wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is maar 1,5 uur voor mij hoor, hoe kom je nou op 2,5? Gekke meid.
Nou nou thijs. Een beetje respect mag wel. Een vrouw dien je het hof te maken, niet zomaar te pakken.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Nou, pak haar.
Ik hou het ook maar amper bijquote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef rival het volgende:
[..]
En meer tijd kost om te typen. Ik hou jullie nu al niet bij
Heb je kroepoek erbij?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie heeft er nog meer zin in nasi uit eigen keuken?
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tenzij ze daarom vraagt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou thijs. Een beetje respect mag wel. Een vrouw dien je het hof te maken, niet zomaar te pakken.
Nu naar de trein gaan.quote:
Ohquote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Nou nou thijs. Een beetje respect mag wel. Een vrouw dien je het hof te maken, niet zomaar te pakken.
Respect genoeg. Aan jou om haar het hof te maken en dan te pakken!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb net mijn keuken gepoetst, ga hem niet weer smerig maken.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Lekker! Heb nog wel trekquote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Tell me morequote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben wel altijd heel duidelijk in wat ik wil en scheelt dat ik een vrouw ben.
Dat komen is dan echt geen probleem hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als hij echt kwam![]()
.
Brengen of halen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Nasi uit eigen keuken.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat begint met een N en eindigt op euken.... hihihi
Nieuwbouwkeuken hahahahhahahahahahahquote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je wil neuken is het makkelijker te regelenquote:
Hebben we het Fax-virus ofzo?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat komen is dan echt geen probleem hoor.
Wees blijquote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat komen is dan echt geen probleem hoor.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwbouwkeuken hahahahhahahahahahah
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb net mijn keuken gepoetst, ga hem niet weer smerig maken.
Goede. Ik had het niet eens gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Eens, al is dat eigenlijk meer iets voor date twee. Of de vrouw moet erg duidelijk zijn.quote:
Firetruck.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Starts with an F and ends with uck?
Dat ik die nu voor het eerst lees zegquote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nieuwbouwkeuken hahahahhahahahahahah
Is het raar dat ik het voor date 1 voorstel?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al is dat eigenlijk meer iets voor date twee. Of de vrouw moet erg duidelijk zijn.
Is daar wat te beleven dan?quote:
Nee hoor, wanneer gaan we?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Is het raar dat ik het voor date 1 voorstel?
Nee. Was een grap.quote:
Nee, zeer duidelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nasi?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee hoor. Waarom zou dat? Als je dat wilt, dan doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
quote:
Hm, dat is nieuwe informatie voor mij.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je wil neuken is het makkelijker te regelen
Nasi?quote:
Uit eigen keuken dan wel.quote:
Uiteraard. Die is het beste.quote:
Nee hoor, wat mij betreft niet. Heb je een agenda bij de hand?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Even Johannes lokken.quote:
Achteraan in de rij yats.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, wat mij betreft niet. Heb je een agenda bij de hand?
Behoorlijke lange rij al, duurt zeker 1,5 week of langer.quote:
rip sherlockquote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Johannes lokken.
Johannes nasibaas jessica alba simba
That's what she said.quote:
Dat hangt af van de keuken.quote:
Gevolgd door auw?quote:
Mijn nasi is het beste.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even Johannes lokken.
Johannes nasibaas jessica alba simba
Heet mycroft nu.quote:
DIe heb je nooit geproefd. Weet je niks van.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lekker.Wel a la Kaneel dan.
Zo ver kom ik nooit.quote:
Long hair, don't care. Toch MIJN eten.quote:
Ahwquote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen seks in ieder geval
Nee, dat is iets anders. Tijdelijk alternatief dacht ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet mycroft nu.
[..]
DIe heb je nooit geproefd. Weet je niks van.
quote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Long hair, don't care. Toch MIJN eten.
Oh, oké.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, dat is iets anders. Tijdelijk alternatief dacht ik.
Ik ook niet hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ik gebruik het toch niet want men roddelt niet over mij. Ben niet boeiend genoeg.
Niet? En ik maar denken dat dat normaal wasquote:
Pothead.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch eventjes wat wiet halen![]()
Neem wat voor mij mee.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch eventjes wat wiet halen![]()
Die 30 cm? Ja dat wel. Maar celibaatleef enzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet? En ik maar denken dat dat normaal was
En dat hij dan doet alsof het zijn schuld was en helemaal verontschuldigdquote:
Ik heb de foto's gezien.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heet mycroft nu.
[..]
DIe heb je nooit geproefd. Weet je niks van.
Een huisdier dat zijn excuses aanbiedt?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat hij dan doet alsof het zijn schuld was en helemaal verontschuldigd
Hahaha. Lompe hork.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. En ik heb geen eigen dieren.. Dus dan krijg ik er nog een boze blik bij ook
Waren ze niet alweer weggehaald?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar zijn die fucking blauwe vinkjes.Ik heb ze nog niet, maar anderen al wel bij mij.
Ja, bij wijze van. Ze doen dan altijd zo schuldig. :$quote:Op donderdag 6 november 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Een huisdier dat zijn excuses aanbiedt?
Welke blauwe vinkjes?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar zijn die fucking blauwe vinkjes.Ik heb ze nog niet, maar anderen al wel bij mij.
Staart tussen de pootjes en zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bij wijze van. Ze doen dan altijd zo schuldig. :$
Wel de update van WA al gedaan..?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Heel herkenbaar, al komt het tegenwoordig zelden voor gelukkig.quote:
Ik heb ze ook nog niet. Maar ik mis ze niet ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
O, die ervaring heb ik niet. Meer zo'n zielige blik van: "WHY DID YOU HURT ME? I'VE DONE NOTHING WRONG!"quote:Op donderdag 6 november 2014 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bij wijze van. Ze doen dan altijd zo schuldig. :$
Whatsapp is ook van FB geworden.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:10 schreef Fera het volgende:
Ik heb wel vinkjes. Maar ik zit toch bijna nooit op WhatsApp. Gebruik Facebook messenger veel meer. Die die functie trouwens al eeuwen heeft.
Weet ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Whatsapp is ook van FB geworden.
Same here, trusten mensen.quote:
Gewoon geen ruzie zoeken om zoiets knulligs. Dan maakt het ook niet uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ach, ik snap het probleem niet. Je privacy is met whatsapp sowieso al naar de tering.
Ruzie maken doen mensen toch wel. Is makkelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon geen ruzie zoeken om zoiets knulligs. Dan maakt het ook niet uit.
Ik ben the Big Bang Theory aan het kijkenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
Zeg, staan we allemaal in de file of zo? Ging zo lekker snel net
Nu al?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb net gewoon gedaan wat rival zei gisteren![]()
Winterdekbed erbij gepakt, hopelijk helpt het iets nu
Ik heb het wel zo koud, dus ja, nu al.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu al?
Zo koud is het toch nog niet.
Blij dat ik het niet zo snel koud heb.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb het wel zo koud, dus ja, nu al.
Misschien woon jij gewoon in een goed geïsoleerd huisquote:Op donderdag 6 november 2014 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blij dat ik het niet zo snel koud heb.
Dan wil je morgenochtend je bed niet uit omdat het zo lekker is.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb net gewoon gedaan wat rival zei gisteren![]()
Winterdekbed erbij gepakt, hopelijk helpt het iets nu
Nja dan hoef ik er iig niet uit nood in de blijven liggen omdat ik zo slecht geslapen heb omdat ik het koud had, dus tsja dan heb ik toch liever deze optiequote:Op donderdag 6 november 2014 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan wil je morgenochtend je bed niet uit omdat het zo lekker is.
Ja dat ook.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien woon jij gewoon in een goed geïsoleerd huis
Lekker slapen zul je vast wel denk ik, en heb je een excuus om langer te blijven liggen. Mijn bed is ook al aan het lonken maar ik wacht nog even.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:42 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja dan hoef ik er iig niet uit nood in de blijven liggen omdat ik zo slecht geslapen heb omdat ik het koud had, dus tsja dan heb ik toch liever deze optie
RIPquote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
Verdomme, denk ik voor het slapen gaan nog even manga te lezen, is het de allerlaatste. Bijna 13 jaar trouw elke week gelezen.
Welke?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef aeque het volgende:
Verdomme, denk ik voor het slapen gaan nog even manga te lezen, is het de allerlaatste. Bijna 13 jaar trouw elke week gelezen.
Naruto, en Bleach stopt binnenkort helaas ook.quote:
All good things must end sometime.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Naruto, en Bleach stopt binnenkort helaas ook.
Waarom?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
All good things must end sometime.
Inderdaad.quote:
Anders wordt het uitgemolken. Ik kan legio voorbeelden noemen waarvan de kwaliteit minder werd naarmate er meer en meer van uit kwam. Zijn geen boeken, maar toch.quote:
Nou ja dit is ook niet echt een boek he.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Anders wordt het uitgemolken. Ik kan legio voorbeelden noemen waarvan de kwaliteit minder werd naarmate er meer en meer van uit kwam. Zijn geen boeken, maar toch.
Soms is een goed afsluitend einde het beste
Misschien doen ze dat ook. Als ik naar de manga van Berserk kijk is die ook al weet ik hoelang. En volgens mij gaat die nog steeds verder. Je kan heel goed zien als bedenkers van zoiets om hun verhaal etc. geven. Ze geven het een goed einde en laten het dan voor wat het is. En zoals gezegd: misschien gaan ze nog wel verder, dat kan altijd. En voor de fans is dat ook erg leuk als ze dat doen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja dit is ook niet echt een boek he.
Maar nee in de 15 jaar dat het bestaat, heb ik het nooit minder gevonden. Het is wel zo dat het niet anders kon dan nu eindigen. Al was het laatste hoofdstuk wat verder in de toekomst en daar hadden ze eventueel wel op verder kunnen gaan.
I doubt it dat ze nog verder gaan. Meestal komt de bedenker met wat nieuws wat nooit dit resultaat gaat halen. Maar ik kan er mee leven, al is het wel raar als ik me nu bedenk dat ik niet meer elke woensdag/donderdag hoef te kijken of er een nieuw hoofdstuk staat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat ook. Als ik naar de manga van Berserk kijk is die ook al weet ik hoelang. En volgens mij gaat die nog steeds verder. Je kan heel goed zien als bedenkers van zoiets om hun verhaal etc. geven. Ze geven het een goed einde en laten het dan voor wat het is. En zoals gezegd: misschien gaan ze nog wel verder, dat kan altijd. En voor de fans is dat ook erg leuk als ze dat doen.
Is even wennen, dat klopt. Ik verzamel zelf oude strips van de Rode Ridder. En sinds Karel Biddeloo is overleden en Martin Lodewijk het heeft overgenomen zijn de verhalen anders van toon, wat jammer is. Vermakelijk nog steeds, maar toch minder.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:05 schreef aeque het volgende:
[..]
I doubt it dat ze nog verder gaan. Meestal komt de bedenker met wat nieuws wat nooit dit resultaat gaat halen. Maar ik kan er mee leven, al is het wel raar als ik me nu bedenk dat ik niet meer elke woensdag/donderdag hoef te kijken of er een nieuw hoofdstuk staat.
Zoals het hoortquote:Op donderdag 6 november 2014 23:36 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb net gewoon gedaan wat rival zei
Pauzequote:Op vrijdag 7 november 2014 00:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zo lekker aan het werk dat het eenwaard is?
Dat doe ik gewoon.quote:
Moe ben ik wel, maar slapen lukt toch niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:02 schreef Samzz het volgende:
Ik kan ook niet slapen. M'n keel doet zeer. Daarnaast ben ik ook totaal niet moe.
Een 'vrolijk' mailtje... Hmmm.
Join the clubquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:05 schreef Samzz het volgende:
Dat is bagger.
Ik wil op zich wel slapen, maar ik ben gewoon niet moe. En ik zit te piekeren. Geen idee waarom.
Nogmaals join the club.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:10 schreef Samzz het volgende:
Het is gewoon kut. Ik heb geen idee waarom ik me voel zoals ik me voel.
Dat kan, het blije/gelukkige hoeft natuurlijk ook niet met het laatste te maken hebben. Gewoon eens heel goed kijken wat je nu 'hebt' en wat je nog wilt.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:15 schreef Samzz het volgende:
Ik kan het niet zo goed beschrijven. Ik ben gelukkig, blij, verliefd, aan de andere kan ook down en heb ik het gevoel dat ik een deel van mijn leven gewoon weggooi. Ik zit vast in een sleur, denk ik.
Ik weet al dat ik hier weg wilquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat kan, het blije/gelukkige hoeft natuurlijk ook niet met het laatste te maken hebben. Gewoon eens heel goed kijken wat je nu 'hebt' en wat je nog wilt.
Het hoe en wat is ook vaak het lastigste om te bedenken.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet al dat ik hier weg wil. Ik weet alleen niet precies wat ik wil gaan doen en waar
.
Klopt. Dus ik zit een beetje vastquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Het hoe en wat is ook vaak het lastigste om te bedenken.
Hahaquote:
Ik wil iets doen waarin ik ook wat kan groeienquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:26 schreef aeque het volgende:
[..]
HahaWil je wel een beetje hetzelfde blijven doen of misschien totaal iets anders?
Dat laatste is lastig ja. Maar je hebt nog geen idee verder wat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil iets doen waarin ik ook wat kan groeien. Ik vind buiten werken heerlijk en ik doe dit werk met plezier, maar ik ga dit niet mijn hele leven doen. Ik wil toch wel iets doen waarbij ik hogerop kan komen. Of zelf iets beginnen, maar dat is vrij lastig zonder eigen kapitaal.
Nee, totaal niet. Ik zie wel dingen, maar dan denk ik, dat kán ik helemaal niet. Terwijl dat denk ik onzin is, want ik ben absoluut niet dom en ben heel veelzijdig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat laatste is lastig ja. Maar je hebt nog geen idee verder wat?
Nee dat snap ik, gewoon eens wat dingen proberen. Niet geschoten is altijd mis.quote:Op vrijdag 7 november 2014 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Ik zie wel dingen, maar dan denk ik, dat kán ik helemaal niet. Terwijl dat denk ik onzin is, want ik ben absoluut niet dom en ben heel veelzijdig.
Ach ja...
Ik hoef ook geen hoge functie. Maar ik wil ook niet 70 uur werken voor een hongerloontje, om het zo maar te zeggen.
Ja, ik ga zo wel tv kijken of zoquote:Op vrijdag 7 november 2014 01:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, gewoon eens wat dingen proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Ik moet je helaas wel teleurstellen...Begin toch wat slaperig te worden nu.
Haha mijn excuses! Slaap lekker alvast Samzzquote:
quote:
Alsof dat wat uitmaaktquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Net wanneer je denkt misschien moet ik toch maar overstappen naar Ziggo,
worden ze hoofdsponsor van Ajax
Niet als je er al zit, zou dan niet weggaan, maar aangezien ik nog geen keuze heb gemaakt en er nog genoeg andere keuzes zijn wel ja.quote:
Daarom heb ik mijn Opel weer weggedaanquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
lol. Nja Opel is ook gewoon niet mooi helaas. Beetje jammer van die combinatie ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn Opel weer weggedaan
Ik ga voor tele2 denk ik.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Zou eerder kijken naar aanbod, prijs dan welke voetbalclub ze sponsoren, maar ok.quote:Op vrijdag 7 november 2014 09:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet als je er al zit, zou dan niet weggaan, maar aangezien ik nog geen keuze heb gemaakt en er nog genoeg andere keuzes zijn wel ja.
Dat doe ik ook, maar er zijn momenteel 3 die op dat lijstje staan, dus dan valt er nu gewoon 1 af.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou eerder kijken naar aanbod, prijs dan welke voetbalclub ze sponsoren, maar ok.
Dus ook geen philips in huis en grolsch in de koelkast?
Dan is dat wat makkelijker, ja.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar er zijn momenteel 3 die op dat lijstje staan, dus dan valt er nu gewoon 1 af.
Bij andere keuzes is dat wat minder simpel.
En nee, dat heb ik beide inderdaad niet nee geloof ik maar dat is dan meer toeval.
Ligt er aan, valt meestal wel mee.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:15 schreef Yvie_lu het volgende:
Hebben jullie bij jullie tandarts ook altijd van die lange wachttijden voor een afspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |