En vervolgens toch wonnenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat Feyenoord eens van 3-0 naar 3-3 is gegaan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat Feyenoord eens van 3-0 naar 3-3 is gegaan.
Een wedstrijd gespeeld/quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft PSV gedaan jongens?
Ze hebben gevoetbald.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-3 GEWONNENquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is FreekGodquote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wel schattig dat de TS jou als UI heeft
Oh sorry man, de scheids mag hem niet overrulen ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Die grens vlagt, niet die scheids. Heb je MDMA op?
Jij kijkt een andere wedstrijd neem ik aan...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Oh sorry man, de scheids mag hem niet overrulen ofzo
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof de scheids dit kan zien...
Wie? Die kut Portugees van gisteren? Wederom een overwinning door de neus geboord door arbitrage.quote:
Dat doet een scheids doorgaans niet natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Niet als hij het onmogelijk gezien kan hebben iig.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doet een scheids doorgaans niet natuurlijk.
Uuuuh nee? Feyenoord is niveau Aberdeen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Nober het volgende:
Van Aberdeen v Kilmarnock naar Feyenoord v Rijeka is dan ook wel een grote stap voor een Schot natuurlijk.
Deze man is gefrustreerd en jaloers.quote:
Denk dat een plus een al te moeilijk is voor hemquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
heeft oneplusone verstand van voetbal
Valt meequote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV uit, was echt de grootste schijtpot ooit
Welkom bij RTL en SBSquote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
RTL7... 2 minuten "analyse", 10 minuten reclame
Met Johan en Genee kan je ook geen diepe analyse verwachten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
RTL7... 2 minuten "analyse", 10 minuten reclame
Vandaar dan ook de quotesquote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met Johan en Genee kan je ook geen diepe analyse verwachten.
Oke PSV - Twente en PSV - PEC waren erger.quote:
aan een dartboRd hangen . BULLSSEYEquote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat kutkind met d'r IJSSSSSS bij die reclame met dat waar elke nobody een gerecht noemt
quote:Halloooowwwww Stijn hier. Wat een goede site zeg, ik mis alleen een foto van mijn voorbeeld Barney Gr gr De man uit Leiden ~ Stin Ho
Zou Bas van de Goor nog ergens rondlopen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
aan een dartboRd hangen . BULLSSEYE
Ja die zag ik even niet.quote:
Dit ben ik niet. Zal vast weer Knut zijn/quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sympathiek van Stinho dat hij ook een berichtje op de site heeft geplaatst.
[..]
Die heb ik in zijn krentenbol laten stikkenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Bas van de Goor nog ergens rondlopen?
Ik denk wel dat jij het bent want jouw naam staat er onder.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ben ik niet. Zal vast weer Knut zijn/
Is illustratief voor het voetbal van RJK... Zaaddodendquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Er ligt een opgeblazen condoom op het veld.
En dat kutkind dat wil trouwen met Claudia Schifferquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heb ik in zijn krentenbol laten stikken
Aan het formaat te zien is het of een fokker of een negerquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Neejoh, dat is immers.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Hup met de Opel eroverheenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat kutkind dat wil trouwen met Claudia Schiffer
Roda JC Kerkrade?quote:
Mij hoor je niet klagenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Ajax heeft Vermeer voor 1 miljoen laten gaan
Tsjaa twee wereldkeepers hebben is niet aan iedereen besteed.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:26 schreef Mani89 het volgende:
Ajax heeft Vermeer voor 1 miljoen laten gaan
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef Adames het volgende:
PSV wint, Feyenooord lijkt het ook te doen. Mooi man
Ook mijn eerste gedachtequote:Op donderdag 6 november 2014 22:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
dat lijkt me een hamstringblessure.
Terwijl de melkzuur concentratie in de spiertjes stijgt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zakt in de tweede helft door de ondergrens. Dit kan niet zo langer :S
Welke Nederlandse "top"club laat dat weer na?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:28 schreef Adames het volgende:
PSV wint, Feyenooord lijkt het ook te doen. Mooi man
Ajax, tegen Barcelona. Schande.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke Nederlandse "top"club laat dat weer na?
Ja precies. Eredivisie is echt zielig aan het worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
een keertje de boot in gaan kan ik wel om lachen, maar het moet niet te triest worden
Had eerder een prijs van ¤40,45 in gedachten bij een Duitse autoquote:Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Oh wow leren bekleding nu voor maar ¤ 95 extra bij een Insignia.
Helaas rijd je dan wel Opel.
Ach, altijd nog beter dan Ten Napelquote:Op donderdag 6 november 2014 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is Leo Driessen toch een waardeloze commentator..
haha xDquote:Op donderdag 6 november 2014 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had eerder een prijs van ¤40,45 in gedachten bij een Duitse auto
Ik vind het altijd wel schattig dat Opel denkt dat ze op het niveau van de andere Duitsers zitten en er daarom heel erg mee dwepen.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Had eerder een prijs van ¤40,45 in gedachten bij een Duitse auto
Heb 2x een Opel gehad, nooit mankementen etc. Rijd altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel schattig dat Opel denkt dat ze op het niveau van de andere Duitsers zitten en er daarom heel erg mee dwepen.
Blijf maar bij Friends.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:38 schreef Rabieluh het volgende:
Is de wedstrijd nog een beetje te doen? Ik schakel de hele tijd tussen voetbal en Friends.
Thx.quote:
Je wordt ouder, je brein poreuzer en makkelijker vatbaar voor slappe tv-humor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Thx.
Vond die serie vroeger afschuwelijk maar kan er nu wel om lachen. Gek hoe dat zo kan veranderen.
Goeie verklaring. Mijn brein is in elkaar aan het storten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je wordt ouder, je brein poreuzer en makkelijker vatbaar voor slappe tv-humor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt vrij weinig gemist.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ben weer terug van een geslaagde FIFA-sessie.
Jammer dat je dit niet gestreamd hebt.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
Ik ben blij voor je.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik wil de kampioenswedstrijd wel voor je streamen hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat je dit niet gestreamd hebt.
Gaat ie weer op alles lopen kankeren en zuur doen?quote:
Morgen FM15, topshowquote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil de kampioenswedstrijd wel voor je streamen hoor.
Lijkt me leuk.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil de kampioenswedstrijd wel voor je streamen hoor.
Dat heeft die commentator echt iedere minuut gezegdquote:Op donderdag 6 november 2014 22:54 schreef Max23 het volgende:
Mooi resultaat zo, onderling resultaat nu ook in het voordeel voor Feyenoord, dat kan nog van belang zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt idd zowaar een Nederlandse club ja...quote:Op donderdag 6 november 2014 22:55 schreef Shreyas het volgende:
Goede overwinning Feyenoord, vooral dankzij een goede eerste helft. Als je de tweede helft bekijkt kun je niet anders dan concluderen dan Feyenoord een veredelde amateurclub is, maar goed dat wisten we al.
Waarom krijgen wij die link niet van Cavaliers?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kijk nu naar twitch van cavaliers
het is spannend
Alleen ik mag kijken denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom krijgen wij die link niet van Cavaliers?
Ik heb hem de link gedm't.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen ik mag kijken denk ik.
vrienden van den haagquote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia geplaats voor volgende ronde.
12 uit 3
LEGIA
12 uit 3? Dat is wel heel erg knap, zeg.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia geplaats voor volgende ronde.
12 uit 3
LEGIA
Allemaal even lachen ik vertypte me.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
12 uit 3? Dat is wel heel erg knap, zeg.
Jammer dat hij niet aan mijn kant stond. Ik had beter van hem verwacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte had weer een paar rake opmerkingen.
Zijn leven is een act.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM_de_echte had weer een paar rake opmerkingen.
Vond ik ook een hele rare opmerking.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:14 schreef TheVulture het volgende:
PSV en Feyenoord draaien aardig maar om ze nu hoger in te schatten dan Ajax zoals Derksen en Kieft vind ik overdreven. Ik denk dat alle 3 de ploegen behoorlijk aan elkaar gewaagd zijn en dat PSV en Feyenoord eerst maar eens dit nivea vast moeten houden, terwijl Ajax tot op heden nog niet best voetbal speelt.
Hij lijkt het aardig onder controle te hebben nu, maar dat hij eerder bij Vitesse en PSV ook en dan op het moment supreme is het ineens weer complete bagger en laat hij alles in stront veranderenquote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een cliché teksten weer van Fredje
Nouja, Ajax werd ook compleet weggespeeld in De Kuip.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Vond ik ook een hele rare opmerking.
Die gozer voelt zich zo verheven boven alles en echt niemand zit op zijn schijthumor te wachten... hij maakt overal de Genee-show van. Doe gewoon je werk en analyseer die potjes, of ga in een theater staan als je zo graag de komiek uit wil hangenquote:
Ik zit daar wel op te wachten.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef TheVulture het volgende:
echt niemand zit op zijn schijthumor te wachten
Waarvan aktequote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gozer voelt zich zo verheven boven alles en echt niemand zit op zijn schijthumor te wachten... hij maakt overal de Genee-show van. Doe gewoon je werk en analyseer die potjes, of ga in een theater staan als je zo graag de komiek uit wil hangen
Omdat het tuig van de straat is dat zich te stoer voelt om te juichen en als ze juichen doen ze het op een debiele manierquote:Op donderdag 6 november 2014 23:22 schreef Merkie het volgende:
Waarom juicht PSV nooit?![]()
Alleen Wijnaldum.
Hoezo stond hij niet aan jouw kant?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet aan mijn kant stond. Ik had beter van hem verwacht.
Ik heb geen idee. Hij wilde erg graag laten merken een Werder Bremen tifosi te zijn, zwak.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoezo stond hij niet aan jouw kant?
Wat een vervelende streek van GGMM_de_echte.
Ik hoorde dat hij het wel zag zitten in Isimat?quote:Op donderdag 6 november 2014 23:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Hij wilde erg graag laten merken een Werder Bremen tifosi te zijn, zwak.
Dat klopt inderdaad, die man heeft ook totaal geen voetbalvisie. Ook vond hij jouw leven een act, dus toen heb ik hem even op zijn plek gezet.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij het wel zag zitten in Isimat?
Dat kan nog, maar van Littlerabbit is hij hopelijk afgebleven.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, die man heeft ook totaal geen voetbalvisie. Ook vond hij jouw leven een act, dus toen heb ik hem even op zijn plek gezet.
Ik moet je teleurstellen, ook van LR liet GGMM_de_echte geen spaan heel.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan nog, maar van Littlerabbit is hij hopelijk afgebleven.
absoluutquote:
Wat een naarling.quote:Op donderdag 6 november 2014 23:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen, ook van LR liet GGMM_de_echte geen spaan heel.
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:07 schreef hafcfan het volgende:
Fiorentina rBoren me 459 euro door de neus. Allemaal de schuld van Gomez kut mof.
en ajax?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wint met 2-1 bij Estoril
Feyenoord verliest thuis met 0-2
Jullie hoeven niet meer te kijken
Wie maken de goals?quote:Op woensdag 26 november 2014 23:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV wint met 2-1 bij Estoril
Feyenoord verliest thuis met 0-2
Jullie hoeven niet meer te kijken
Wist niet dat je in zo'n klein stadion Europees mag spelen, is gewoon een jupiler ploegquote:PSV bezorgt Estoril toeschouwersrecord
Waar de PSV-fans het in de eerste twee uitduels van de groepsfase van Europa League nog massaal lieten afweten, bezorgen ze tegenstander Estoril vanavond een toeschouwersrecord.
In de eerste twee groepsduels tegen Panathinaikos en Dinamo Moskou trok Estoril respectievelijk 2164 en 1985 toeschouwers. Donderdagavond worden er 2500 fans verwacht, een record.
PSV zorgt met 500 meegereisde fans voor 20 procent van de stadionbezetting. Een heel verschil met de 7 PSV-fans in Borisov en 5 in Moskou eerder dit seizoen.
nou bedankt, heb ik helemaal chipies gehaald om lekker te gaan kijken ga jij de uitslag al zeggen.quote:
chipiesquote:Op donderdag 27 november 2014 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nou bedankt, heb ik helemaal chipies gehaald om lekker te gaan kijken ga jij de uitslag al zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |