En vervolgens toch wonnenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat Feyenoord eens van 3-0 naar 3-3 is gegaan.
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:35 schreef MouzurX het volgende:
Laten we trouwens niet vergeten dat Feyenoord eens van 3-0 naar 3-3 is gegaan.
Een wedstrijd gespeeld/quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat heeft PSV gedaan jongens?
Ze hebben gevoetbald.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
2-3 GEWONNENquote:Op donderdag 6 november 2014 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is FreekGodquote:Op donderdag 6 november 2014 21:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wel schattig dat de TS jou als UI heeft
Oh sorry man, de scheids mag hem niet overrulen ofzoquote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Die grens vlagt, niet die scheids. Heb je MDMA op?
Jij kijkt een andere wedstrijd neem ik aan...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Oh sorry man, de scheids mag hem niet overrulen ofzo
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Alsof de scheids dit kan zien...
Wie? Die kut Portugees van gisteren? Wederom een overwinning door de neus geboord door arbitrage.quote:
Dat doet een scheids doorgaans niet natuurlijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:47 schreef OnePlusOne het volgende:
[..]
Niet als hij het onmogelijk gezien kan hebben iig.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doet een scheids doorgaans niet natuurlijk.
Uuuuh nee? Feyenoord is niveau Aberdeen.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Nober het volgende:
Van Aberdeen v Kilmarnock naar Feyenoord v Rijeka is dan ook wel een grote stap voor een Schot natuurlijk.
Deze man is gefrustreerd en jaloers.quote:
Denk dat een plus een al te moeilijk is voor hemquote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
heeft oneplusone verstand van voetbal
Valt meequote:Op donderdag 6 november 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV uit, was echt de grootste schijtpot ooit
Welkom bij RTL en SBSquote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
RTL7... 2 minuten "analyse", 10 minuten reclame
Met Johan en Genee kan je ook geen diepe analyse verwachten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:00 schreef RvLaak het volgende:
RTL7... 2 minuten "analyse", 10 minuten reclame
Vandaar dan ook de quotesquote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met Johan en Genee kan je ook geen diepe analyse verwachten.
Oke PSV - Twente en PSV - PEC waren erger.quote:
aan een dartboRd hangen . BULLSSEYEquote:Op donderdag 6 november 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat kutkind met d'r IJSSSSSS bij die reclame met dat waar elke nobody een gerecht noemt
quote:Halloooowwwww Stijn hier. Wat een goede site zeg, ik mis alleen een foto van mijn voorbeeld Barney Gr gr De man uit Leiden ~ Stin Ho
Zou Bas van de Goor nog ergens rondlopen?quote:Op donderdag 6 november 2014 22:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
aan een dartboRd hangen . BULLSSEYE
Ja die zag ik even niet.quote:
Dit ben ik niet. Zal vast weer Knut zijn/quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sympathiek van Stinho dat hij ook een berichtje op de site heeft geplaatst.
[..]
Die heb ik in zijn krentenbol laten stikkenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou Bas van de Goor nog ergens rondlopen?
Ik denk wel dat jij het bent want jouw naam staat er onder.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit ben ik niet. Zal vast weer Knut zijn/
Is illustratief voor het voetbal van RJK... Zaaddodendquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Er ligt een opgeblazen condoom op het veld.
En dat kutkind dat wil trouwen met Claudia Schifferquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heb ik in zijn krentenbol laten stikken
Aan het formaat te zien is het of een fokker of een negerquote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Neejoh, dat is immers.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Gramulanion het volgende:
Hup met de Opel eroverheenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dat kutkind dat wil trouwen met Claudia Schiffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |