Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:13 schreef Samzz het volgende: [..] Tuurlijk wel
. Het ligt altijd aan de persoon. Afstand is overkomelijk, namelijk.
Ligt aan de ploeg, maar in ochtend- of nachtdienst 3 keer per week. Van die eenmansgerechten zijn ook vermoeiend.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij eet ook vaak bij je ouders.
Maar smakelijk.
Nou ja, eerlijk is eerlijk, in Nederland is niets 'ver weg'quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
Afstand bestaat niet in Nederland... Ofzo toch!
maar wel beginnenquote:
Ja dat wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar wel beginnen
Beetje jammer dan dat de speeltijden van PSV en Feyenoord niet omgedraaid zijn
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)quote:Op donderdag 6 november 2014 17:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Dagje mee vangrails plaatsen.
Dan zullen we zien of mijn reflexen zich kunnen meten met die van Spiderman.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk (zolang niemand je aanrijdt tenminste)
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 17:26 schreef El_Thijs het volgende:
Hmm, kreeg zojuist een mailtje van het bedrijf waar ik op gesprek ben geweest. Hij wil mij graag vergelijken met andere kandidaten, maar die moeten eerst gevonden worden. Zijn argument was dat er verschillende HBO ICT-opleidingen zijn. Over 1-2 weken hoor ik meer.
Ik weet even niet of ik dit nu positief of negatief moet opvatten.
Nee, dat niet in ieder gevalquote:
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt meer als een stomme smoes om te kijken of er nog meer kandidaten zijn omdat ze denken dat er betere te vinden zijn.
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!quote:Op donderdag 6 november 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat niet in ieder geval
[..]
Dat idee heb ik dus ook een beetje. We zullen het zien.
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:31 schreef K44S het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik:Op meer paarden gokken!
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kanquote:Op donderdag 6 november 2014 17:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik veel meer hengels in de vijver inderdaad.
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....quote:Op donderdag 6 november 2014 17:37 schreef K44S het volgende:
[..]
Ach, je hebt iig een opleiding waar je veel mee kan
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleidingquote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zie anders zat mensen met een prima opleiding thuis zitten tegenwoordig hoor....
Ik geef jullie gelijk hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. Of in functies die niet aansluit bij de opleiding.
Veel vraag, veel aanbod.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:43 schreef K44S het volgende:
[..]
[..]
Ik geef jullie gelijk hoor.
Al zie ik veel ICT gerelateerde vacatures open staan.
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.quote:
Commercieel medewerker is niet breedquote:Op donderdag 6 november 2014 17:46 schreef K44S het volgende:
[..]
DAT in tegenstelling tot de opleiding waar ik voor heb gestudeerd (commercieel medewerker) is nogal breed.
Maar ik mag niet klagen.
Is juist wel breed?quote:Op donderdag 6 november 2014 17:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Commercieel medewerker is niet breed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |