Helaas kan ik niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
Hoeveel mannen hier hebben er interesse in een fok-speeddate-meet?
Rotterdam, 22 Nov, 27,50 p.p.
Als er genoeg interesse is wil ik best wat organiseren. Bij interesse graag PM.
Serieus, leer eens waar dit topic voor bedoeld isquote:Op donderdag 13 november 2014 20:25 schreef Deezertje het volgende:
Kijken jullie geen Love at First Kiss? Best wel herkenbare ervaringen..
Serieus, zeik niet zo op hem steeds. Die andere vaste mensen hier, H_J enz, hebben het vaak genoeg over niet dates gerelateerde shit.quote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus, leer eens waar dit topic voor bedoeld is
Grappig.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Miou het volgende:
[..]
Serieus, zeik niet zo op hem steeds. Die andere vaste mensen hier, H_J enz, hebben het vaak genoeg over niet dates gerelateerde shit.
Meid, laat het los. Nu kom je over als een creepy stalker die thuis een collectie aan voodoopoppetjes in de vorm van HJ heeft.quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Miou het volgende:
[..]
Serieus, zeik niet zo op hem steeds. Die andere vaste mensen hier, H_J enz, hebben het vaak genoeg over niet dates gerelateerde shit.
Nu je me eenmaal gevonden hebt en je mijn complete postgeschiedenis door hebt genomen is het je bedoeling dat je me als een psycho blijft stalken begrijp ik?quote:Op donderdag 13 november 2014 22:46 schreef Miou het volgende:
[..]
Gvdquote:Op vrijdag 14 november 2014 05:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nu je me eenmaal gevonden hebt en je mijn complete postgeschiedenis door hebt genomen is het je bedoeling dat je me als een psycho blijft stalken begrijp ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |