zolang het blondje achter het pistkastje <totaal bedrag:2> snapt zal dat wel kunnen ja....quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:
[..]
Wist tot voor kort niet eens dat je ook ieder de helft van de rekening kon pinnen (was restaurant in R'dam)
Af en toe beetje wereldvreemd
Kan dat serieus? Ok, ik denk dat dat mij dus ook wereldvreemd maakt dat ik dat niet weet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:
[..]
Wist tot voor kort niet eens dat je ook ieder de helft van de rekening kon pinnen (was restaurant in R'dam)
Je kan zelfs, ja echt!, alleen dat pinnen wat jij gegeten of gedronken hebt. Of zelfs alleen een klein gedeelte van het hele bedrag.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Kan dat serieus? Ok, ik denk dat dat mij dus ook wereldvreemd maakt dat ik dat niet weet.
Samen in 't schuitje...quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:37 schreef yats het volgende:
Kan dat serieus? Ok, ik denk dat dat mij dus ook wereldvreemd maakt dat ik dat niet weet.
Ik dacht ook "Wow, dat ik dit snap zonder beroepsopleiding gedaan te hebben!" Klein schouderklopjequote:
Er gaat een wereld voor me open nu.quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:43 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Je kan zelfs, ja echt!, alleen dat pinnen wat jij gegeten of gedronken hebt. Of zelfs alleen een klein gedeelte van het hele bedrag.
Nederland wordt steeds slimmer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ik gelukkig niet de enige in het schuitje. Maar waar varen we heen?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:49 schreef Vivie het volgende:
[..]
Samen in 't schuitje...
[..]
Ik dacht ook "Wow, dat ik dit snap zonder beroepsopleiding gedaan te hebben!" Klein schouderklopjeMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef yats het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open nu.Het werkt niet alleen in restaurants zo, maar in elke gelegenheid waar je kan pinnen. Kwestie van de juiste knopjes weten te vinden op de kassa/pinautomaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ben ik gelukkig niet de enige in het schuitje. Maar waar varen we heen?
Tenzij ze expliciet aangeven dat het niet kan of vantevoren moet worden aangegeven.
Je kan altijd apart betalen geloof ik, maar meestal vinden ze dat maar onhandig.quote:Op vrijdag 7 november 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:
[..]
Mijn laatste date was in de bioscoop en een cafe. Zo erg is het niet om de hele rekening te betalen. Ik maak me daar nooit zo druk om eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:01 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Het werkt niet alleen in restaurants zo, maar in elke gelegenheid waar je kan pinnen. Kwestie van de juiste knopjes weten te vinden op de kassa/pinautomaat.
Tenzij ze expliciet aangeven dat het niet kan of vantevoren moet worden aangegeven.
Ah Sekhmet! U is er ook nog! En zwaar gelukkig enzo?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:58 schreef Sekhmet het volgende:
[..]![]()
![]()
Even kijken hoe het mijn favofokkertjes in de datewereld vergaat.
Weinig dateverslagen terug te vinden
Is het geen allergische reactie op taalfouten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Betaalt jongens, betaalt. Ik mag dan wel koorts hebben, maar dat soort fouten zijn nog steeds onacceptabel.
Het zou raar zijn als je feminisme preekt, maar wel verwacht dat een man het geld ophoest voor de afspraakjes.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:49 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 alle vrouwen die het vreemd vinden dat een man alles betaalt
SARS is ook natuurlijk gewoon hip & happening. Of asbestplaten verzagen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 14:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee ik zet in op ebola. Of vogelgriep. Lekker retro.
Dan ga je gewoon terug jennen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:20 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg net lekker schunnige opmerkingen op Tinder over de kou en elkaar opwarmen. Had al snel door dat ze in college zat dus heb waarschijnlijk niet de antwoorden gegeven waar zij en haar vriendinnen op hoopte...En nee, ik heb niet de kans laten lopen want ze zat overduidelijk te jennen...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 15:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Weer een nr gescoord via Tinder. Ze lijkt een leuke meid
wel een beetje mee eens...quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef JAOC het volgende:
Sinds wanneer tellen matches via tinder of een nummer regelen via tinder als date ervaringen?
Iedere idioot haalt makkelijk 10 nummers per week via tinder
Ssshhhttt!! Gewoon een ''goed bezig!'' droppen en je mond houden.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef JAOC het volgende:
Sinds wanneer tellen matches via tinder of een nummer regelen via tinder als date ervaringen?
nee sorry, niet iedere idioot haalt dat...quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef JAOC het volgende:
Nee sorry, dat is alleen iets voor de pro's.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:16 schreef JAOC het volgende:
Blabla.. hoezo dan.. blablaquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Nog steeds even gezellig hier zie ik
Note-to-self; geen vragen meer stellen, vinden (sommige) mensen niet leuk
Dan zeg je "gaan we morgen dat drankje doen" .. probleem opgelostquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Meisje op Tinder wil precies weten wat we gaan doen op eerste date... dus ik: drankje drinken. Zegt ze: niet uit eten? ;-) Ik: Nee, mijn buikje is al gevuld.. Bam! Zegt ze: oh, nou vanavond gaat 'm niet worden dan. Wtf? Uit eten is bij mij echt geen eerste date hoor. Zoals hier ook al boven genoemd, ik ga niet voor je eten betalen als je me daarna meteen afwijst...
Zei ik ook maar ze kan pas volgende week weer....quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zeg je "gaan we morgen dat drankje doen" .. probleem opgelost
Echt, jij kan zo in herhaling vallenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zei ik ook maar ze kan pas volgende week weer....
Snap echt niet waarom sommige meiden verwachten dat ik ze maar uit eten neem de eerste date. En ze mogen misschien niet zeggen dat ze niks betalen, maar praktijk is anders.
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een meid de eerste dates (of haar helft) betaald, ook niet met degene bij wie het later wel een relatie is geworden..
Ik heb alles al in huis en het was dezelfde meid die gisteren zei dat ze nooit wat betaald op dates..quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
'Mijn buikje is al gevuld' is toch ook gewoon een raar antwoord?
Vooral om half 5...
Je kwam er niet op om voor te stellen voor haar te koken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Meisje op Tinder wil precies weten wat we gaan doen op eerste date... dus ik: drankje drinken. Zegt ze: niet uit eten? ;-) Ik: Nee, mijn buikje is al gevuld.. Zegt ze: oh, nou vanavond gaat 'm niet worden dan. Wtf? Uit eten is bij mij echt geen eerste date hoor. Zoals hier ook al boven genoemd, ik ga niet voor je eten betalen als je me daarna meteen afwijst...
En dat ie dan ook nog de boodschappen moet betalenquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kwam er niet op om voor te stellen voor haar te koken?
Ik woon nog thuis en zij ook. Lekker met je ouders erbij koken op je eerste datequote:Op vrijdag 7 november 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kwam er niet op om voor te stellen voor haar te koken?
Haha, ik las het commentaar van de "mislukte dates" en het posten hier..quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blabla.. hoezo dan.. blabla
echt mensen, waarom altijd die postings van "vraag t me asjeblieft zelf, ik doe liever mysterieus"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |