Zorg dat je zo snel mogelijk uit huis gaat. Serieus. Dit is veel belangrijker dan of zij mee betaalt of niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:49 schreef Deezertje het volgende:
Ik woon nog thuis en zij ook. Lekker met je ouders erbij koken op je eerste date
Ze houdt van backpacken en jij niet? Ik snap geen fuck van je postquote:Op vrijdag 7 november 2014 16:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, ik las het commentaar van de "mislukte dates" en het posten hier...
*valt met deur in huis, het ging over een rugzak, ze had het schijnbaar in een handtas zitten, en vond het raar dat ik het vroeg. Toen barstte de hel los en had ze alles zogenaamd op orde.. Tot ze vertelde dat ze "vertrouwens" issues had door haar ex.. Twee tellen later was ik al geblokt, dus kon geeneens antwoord geven.
Waarom zeg je dan niet gewoon dat je het er niet over willen hebben of stel je zelf iets anders voor, ik begrijp dat niet..
Iedereen heeft een rugzak, dingen die je meegemaakt hebt in je leven. Schijnbaar was dat een gevoelige snaar en heb ik daar patent op, om juist die snaren te rakenquote:
Tot nu toe vooral gedatet met meiden die al uit huis waren dus altijd bij haar afgesproken idd...quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zorg dat je zo snel mogelijk uit huis gaat. Serieus. Dit is veel belangrijker dan of zij mee betaalt of niet.
Zolang je logistieke problemen hebt zal je nooit echt een manhoer kunnen worden.
Wat heeft dat met een handtas te maken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Iedereen heeft een rugzak, dingen die je meegemaakt hebt in je leven. Schijnbaar was dat een gevoelige snaar en heb ik daar patent op, om juist die snaren te raken
Dus? Mijn punt blijft staan. Dit geldt trouwens ook voor alle andere mannen in deze reeks. Ga weg bij je ouders, of je nou 21 bent of 31. Het is financieel mss wel even handig maar op lange termijn helpt het je niet.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:54 schreef Deezertje het volgende:
Tot nu toe vooral gedatet met meiden die al uit huis waren dus altijd bij haar afgesproken idd...
Haar "rugzak" zat in een handtas ipv een rugzak. En ja, ik begon erover, aangezien ik gewoon nieuwsgierig was / ben en dat ging blijkbaar te ver voor haar.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met een handtas te maken?
Blijkbaar begon je erover ofzo, want neem aan dat als het zo gevoelig ligt ze er niet zelf over begint
Maar wat betekent dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haar "rugzak" zat in een handtas ipv een rugzak.
Dat de rugzak klein is inderdaad en ze alles op orde had. Twee tellen later gooide ze alsnog alles eruit over haar ex en allerlei dingen, zat er toch hoog, Vervolgens alvorens ik antwoord kon geven omdat ze hetzelfde aan mij vroeg, was ik al geblokkeerdquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat betekent dat?
Dat de rugzak relatief klein is? Omdat het in een handtas past. Of omdat het vaker meegenomen wordt.. of hoe moet ik dat zien?
Waarom praat je nog met haar? Je had toch al besloten dat je niet met haar uit wilde?quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb alles al in huis en het was dezelfde meid die gisteren zei dat ze nooit wat betaald op dates..
Maar was dat nog niet logisch voor je dan? Waarom zou je uberhaupt al over ellende / rugzak beginnen in de eerste gesprekken?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Op naar de volgende, note to self: rugzak met rust laten
Het onderwerp kwam deels ter sprake en aangezien ik zelf een rugzak heb en daar nu nog van aan het herstellen ben, zag ik er geen kwaad in. Niet iedereen ziet dat zo schijnbaar. Maakt ook niet uit, ieder zijn of haar ding.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar was dat nog niet logisch voor je dan? Waarom zou je uberhaupt al over ellende / rugzak beginnen in de eerste gesprekken?
Af en toe loopt het zo, dat klopt, maar dan is het gesprek zo goed dat iemand je niet zo maar zal blokkeren daarna.
Hoelang waren jullie al in gesprek dan?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het onderwerp kwam deels ter sprake en aangezien ik zelf een rugzak heb en daar nu nog van aan het herstellen ben, zag ik er geen kwaad in. Niet iedereen ziet dat zo schijnbaar. Maakt ook niet uit, ieder zijn of haar ding.
Het was bedoeld als interesse en om te peilen of iemand al "iets" heeft meegemaakt in zijn of haar leven, aangezien dat bij mij wel zo is en niet iedereen zich daarin kan verplaatsen.
Fair enoughquote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal wel weer als 'zuur' worden bestempeld maar het begint hier steeds meer op het 'als je niet zo goed weet hoe je het best kunt versieren' topic te lijken...
Misschien kunnen we allemaal iets kritischer zijn en het echt over dates hebben? En daarmee bedoel ik afspraakjes die hebben plaats gevonden
Natuurlijk hoort de aanloop daarnaartoe er ook bij maar een concrete date plannen is wel iets anders dan met iemand praten op tinder of een andere site...
Als je merkt dat je daar steeds tegen dezelfde hobbels op loopt is dat kut en natuurlijk de moeite van het bespreken binnen R&P waard maar misschien niet in dit topic?
Ben t wel met haar eens.quote:
Daten?quote:Op vrijdag 7 november 2014 13:53 schreef yats het volgende:
Ik ga overigens zelden naar een restaurant als ik date, ik doe liever iets actiefs, en dan wil ik zelf daar best volledig voor betalen. Geld is maar geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp wel waarom je het deed, ik ben daar ook vaak nieuwsgierig naar maar sommige kunnen er inderdaad niet zomaar open over praten. Het is nogal gevaarlijk om aan te kaarten als je die persoon nog niet goed kent. Bij personen die je gaat daten zou ik het wel vermijden, ook al heb je vermoedens dat ze haar gevuld rugzakje heeft. Ik vermijd die onderwerpen ook. Als jullie elkaar beter en langer zouden kennen zou ze het zelf misschien wel aanhalen.quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat de rugzak klein is inderdaad en ze alles op orde had. Twee tellen later gooide ze alsnog alles eruit over haar ex en allerlei dingen, zat er toch hoog, Vervolgens alvorens ik antwoord kon geven omdat ze hetzelfde aan mij vroeg, was ik al geblokkeerd
Op naar de volgende, note to self: rugzak met rust laten![]()
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
Ja dat.quote:Op vrijdag 7 november 2014 18:24 schreef Silenus het volgende:
Nou vooral omdat je blijkbaar met een of andere hoer/profiteur lijkt af te spreken lijkt me.
quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:27 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Daten?
Ik heb slechtere pogingen gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie doet dat?quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:44 schreef -Splash- het volgende:
Serieus... uit angst dat je moet betalen voor het eten ga je niet uit eten?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je zou een blog moeten starten...quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:25 schreef Deezertje het volgende:
Kreeg net een bericht van die meid van vorige week die ineens niet meer reageerde en FB-verzoek niet accepteerde. Ze had het te druk voor Tinder dus is daarmee gestopt. En op de vraag of ze een leuke boy had ontmoet zei ze ook ja. Helaas.. maar had al zo'n gevoel. Ze had 'm overigens niet op Tinder ontmoet maar gewoon tijdens uitgaan... Geen idee of dat voor of na mij was.
Voor nu 2 gesprekken op Tinder lopen maar reageren beide erg traag, maar als ze eenmaal reageren praten ze wel lekker door! Hoop dat 't wel wat aantrekt, want nu haken ze al af voordat er dates gepland worden helaas...
quote:Op vrijdag 7 november 2014 21:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Blauw!
Kan je niet ergens op Tinder de 'minuten actief' functie uitzetten? Best irritant dat je ziet dat ze wel actief zijn maar niet op je berichten antwoorden... of eigenlijk wel: weet je dat je niet meer interessant bent...
Claimerigheid dus. Doet het ook altijd goed, als een zak natte rijst op de rug van je gesprekspartner hangen en verwachten dat ze onmiddelijk in de houding springt en antwoord geeft als ze ook maar het idee zou kunnen hebben dat je online bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb dat op een of twee keer na echt nog nooit meegemaakt, dat afhaken op het laatste moment. En dat was nog met een goede reden ook. Als jou dat kennelijk keer op keer overkomt moet je je toch eens afvragen of er niet iets is waarmee je ze de stuipen op het lijf jaagt, Deezertje.
Wat zou dat kunnen zijn denk je? Naast de gebruikelijke stalkpartijen?
En tegelijkertijd niet voor HAAR rijst willen betalen...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Claimerigheid dus. Doet het ook altijd goed, als een zak natte rijst op de rug van je gesprekspartner hangen en verwachten dat ze onmiddelijk in de houding springt en antwoord geeft als ze ook maar het idee zou kunnen hebben dat je online bent.
check...quote:Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal wel weer als 'zuur' worden bestempeld maar het begint hier steeds meer op het 'als je niet zo goed weet hoe je het best kunt versieren' topic te lijken...
Misschien kunnen we allemaal iets kritischer zijn en het echt over dates hebben? En daarmee bedoel ik afspraakjes die hebben plaats gevonden
Natuurlijk hoort de aanloop daarnaartoe er ook bij maar een concrete date plannen is wel iets anders dan met iemand praten op tinder of een andere site...
Als je merkt dat je daar steeds tegen dezelfde hobbels op loopt is dat kut en natuurlijk de moeite van het bespreken binnen R&P waard maar misschien niet in dit topic?
Flikker eens heel snel op uit dit topic.quote:Op vrijdag 7 november 2014 16:37 schreef Deezertje het volgende:
Zei ik ook maar ze kan pas volgende week weer....
Snap echt niet waarom sommige meiden verwachten dat ik ze maar uit eten neem de eerste date. En ze mogen misschien niet zeggen dat ze niks betalen, maar praktijk is anders.
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een meid de eerste dates (of haar helft) betaald, ook niet met degene bij wie het later wel een relatie is geworden..
Het tinder topic is juist gesloten om hier verder te gaanquote:Op zondag 9 november 2014 01:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Flikker eens heel snel op uit dit topic.
Tinder is geen datingsite en dat cheapskate gejank van jou heeft ook niets met datingervaringen te maken.
Nee dat is dus niet helemaal waar. Het Tindertopic is gesloten omdat de hype wel voorbij was en het een slowchat werd. Dat wil niet zegge dat dit dan veranderd moet worden in een nieuw tindertopic. Dan gaat dit ook gewoon dicht. Dit is het datingtopic met de daarbij horende inhoud. Of nou ja, dat zou het moeten zijnquote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het tinder topic is juist gesloten om hier verder te gaan
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 9 november 2014 12:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het tinder topic is juist gesloten om hier verder te gaan
Het gaat over dating, en of dat dating is via Tinder, Paiq, Badoo of FOk! Maakt in deze geen fuck uit.quote:Op zondag 9 november 2014 12:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is dus niet helemaal waar. Het Tindertopic is gesloten omdat de hype wel voorbij was en het een slowchat werd. Dat wil niet zegge dat dit dan veranderd moet worden in een nieuw tindertopic. Dan gaat dit ook gewoon dicht. Dit is het datingtopic met de daarbij horende inhoud. Of nou ja, dat zou het moeten zijn
Punt is dat het alleen maar over de dates zelf mag gaan. Verder niet.quote:Op zondag 9 november 2014 15:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Tinder is toch dating of niet? het werkt beter dan die andere iig
Ah ok dat je ook echt naar buiten gaat enzoquote:Op zondag 9 november 2014 15:08 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Punt is dat het alleen maar over de dates zelf mag gaan. Verder niet.
Nou ja, bijvoorbeeld. Maar niet dat je een nummer hebt gescoord of dat je een bericht hebt gekregen van iemand. Of dat je een leuke Paiq-match hebt. Het moet per se over de date an sich gaan. Dat je het even weet. Ik deed het namelijk ook verkeerd. Mijn posts werden zelfs verwijderd, dus ik waarschuw gewoon evenquote:Op zondag 9 november 2014 15:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah ok dat je ook echt naar buiten gaat enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |