abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:37:44 #76
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146405854
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zei ik ook maar ze kan pas volgende week weer....
Snap echt niet waarom sommige meiden verwachten dat ik ze maar uit eten neem de eerste date. En ze mogen misschien niet zeggen dat ze niks betalen, maar praktijk is anders.
Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een meid de eerste dates (of haar helft) betaald, ook niet met degene bij wie het later wel een relatie is geworden..
Echt, jij kan zo in herhaling vallen :X
We weten het nu wel met jou en je uit eten en vrouwen en niet willen betalen.
pi_146405858
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
'Mijn buikje is al gevuld' is toch ook gewoon een raar antwoord?
Vooral om half 5...
Ik heb alles al in huis en het was dezelfde meid die gisteren zei dat ze nooit wat betaald op dates..
pi_146406136
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:33 schreef Deezertje het volgende:
Meisje op Tinder wil precies weten wat we gaan doen op eerste date... dus ik: drankje drinken. Zegt ze: niet uit eten? ;-) Ik: Nee, mijn buikje is al gevuld.. Zegt ze: oh, nou vanavond gaat 'm niet worden dan. Wtf? Uit eten is bij mij echt geen eerste date hoor. Zoals hier ook al boven genoemd, ik ga niet voor je eten betalen als je me daarna meteen afwijst...
Je kwam er niet op om voor te stellen voor haar te koken?
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:47:44 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406157
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

En dat ie dan ook nog de boodschappen moet betalen :( En zelf de vaat in de vaatwasser dient te zetten :(

Echt, jij snapt er niets van he :{w
pi_146406219
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik woon nog thuis en zij ook. Lekker met je ouders erbij koken op je eerste date :D
pi_146406242
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Blabla.. hoezo dan.. blabla

echt mensen, waarom altijd die postings van "vraag t me asjeblieft zelf, ik doe liever mysterieus" :') :X
Haha, ik las het commentaar van de "mislukte dates" en het posten hier.. ;).

*valt met deur in huis, het ging over een rugzak, ze had het schijnbaar in een handtas zitten, en vond het raar dat ik het vroeg. Toen barstte de hel los en had ze alles zogenaamd op orde.. Tot ze vertelde dat ze "vertrouwens" issues had door haar ex.. Twee tellen later was ik al geblokt, dus kon geeneens antwoord geven :X.

Waarom zeg je dan niet gewoon dat je het er niet over willen hebben of stel je zelf iets anders voor, ik begrijp dat niet..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2014 16:50:56 ]
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:52:49 #82
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406313
Rugtas in de handtas?.. je lult vaag :')
pi_146406339
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:49 schreef Deezertje het volgende:
Ik woon nog thuis en zij ook. Lekker met je ouders erbij koken op je eerste date :D
Zorg dat je zo snel mogelijk uit huis gaat. Serieus. Dit is veel belangrijker dan of zij mee betaalt of niet.

Zolang je logistieke problemen hebt zal je nooit echt een manhoer kunnen worden.
pi_146406343
Mocht ik voor 't einde van het jaar nog geen échte date hebben gescoord kan ik altijd mijn ex nog een berichtje sturen... jammer dat ze 't uitmaakte want ze was eigenlijk best een sociale meid :) Volgens mij is mijn laatste date een maand of 7 geleden... :(
pi_146406365
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:50 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, ik las het commentaar van de "mislukte dates" en het posten hier.. ;).

*valt met deur in huis, het ging over een rugzak, ze had het schijnbaar in een handtas zitten, en vond het raar dat ik het vroeg. Toen barstte de hel los en had ze alles zogenaamd op orde.. Tot ze vertelde dat ze "vertrouwens" issues had door haar ex.. Twee tellen later was ik al geblokt, dus kon geeneens antwoord geven :X.

Waarom zeg je dan niet gewoon dat je het er niet over willen hebben of stel je zelf iets anders voor, ik begrijp dat niet..
Ze houdt van backpacken en jij niet? Ik snap geen fuck van je post :')
pi_146406371
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:52 schreef Cue_ het volgende:
Rugtas, handtas.. je lult vaag :')
Iedereen heeft een rugzak, dingen die je meegemaakt hebt in je leven. Schijnbaar was dat een gevoelige snaar en heb ik daar patent op, om juist die snaren te raken :@
pi_146406378
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:53 schreef Weissman het volgende:

[..]

Zorg dat je zo snel mogelijk uit huis gaat. Serieus. Dit is veel belangrijker dan of zij mee betaalt of niet.

Zolang je logistieke problemen hebt zal je nooit echt een manhoer kunnen worden.
Tot nu toe vooral gedatet met meiden die al uit huis waren dus altijd bij haar afgesproken idd...
  vrijdag 7 november 2014 @ 16:55:58 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406408
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:54 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Iedereen heeft een rugzak, dingen die je meegemaakt hebt in je leven. Schijnbaar was dat een gevoelige snaar en heb ik daar patent op, om juist die snaren te raken :@
Wat heeft dat met een handtas te maken?
Blijkbaar begon je erover ofzo, want neem aan dat als het zo gevoelig ligt ze er niet zelf over begint
pi_146406435
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:54 schreef Deezertje het volgende:
Tot nu toe vooral gedatet met meiden die al uit huis waren dus altijd bij haar afgesproken idd...
Dus? Mijn punt blijft staan. Dit geldt trouwens ook voor alle andere mannen in deze reeks. Ga weg bij je ouders, of je nou 21 bent of 31. Het is financieel mss wel even handig maar op lange termijn helpt het je niet.
pi_146406498
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat heeft dat met een handtas te maken?
Blijkbaar begon je erover ofzo, want neem aan dat als het zo gevoelig ligt ze er niet zelf over begint
Haar "rugzak" zat in een handtas ipv een rugzak. En ja, ik begon erover, aangezien ik gewoon nieuwsgierig was / ben en dat ging blijkbaar te ver voor haar.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:00:01 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406537
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haar "rugzak" zat in een handtas ipv een rugzak.
Maar wat betekent dat?
Dat de rugzak relatief klein is? Omdat het in een handtas past. Of omdat het vaker meegenomen wordt.. of hoe moet ik dat zien?
pi_146406637
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wat betekent dat?
Dat de rugzak relatief klein is? Omdat het in een handtas past. Of omdat het vaker meegenomen wordt.. of hoe moet ik dat zien?
Dat de rugzak klein is inderdaad en ze alles op orde had. Twee tellen later gooide ze alsnog alles eruit over haar ex en allerlei dingen, zat er toch hoog, Vervolgens alvorens ik antwoord kon geven omdat ze hetzelfde aan mij vroeg, was ik al geblokkeerd

Op naar de volgende, note to self: rugzak met rust laten :+

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2014 17:03:55 ]
pi_146406642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 16:37 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb alles al in huis en het was dezelfde meid die gisteren zei dat ze nooit wat betaald op dates..
Waarom praat je nog met haar? Je had toch al besloten dat je niet met haar uit wilde?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:05:42 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Op naar de volgende, note to self: rugzak met rust laten :+
Maar was dat nog niet logisch voor je dan? Waarom zou je uberhaupt al over ellende / rugzak beginnen in de eerste gesprekken? :?

Af en toe loopt het zo, dat klopt, maar dan is het gesprek zo goed dat iemand je niet zo maar zal blokkeren daarna.
pi_146406827
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar was dat nog niet logisch voor je dan? Waarom zou je uberhaupt al over ellende / rugzak beginnen in de eerste gesprekken? :?

Af en toe loopt het zo, dat klopt, maar dan is het gesprek zo goed dat iemand je niet zo maar zal blokkeren daarna.
Het onderwerp kwam deels ter sprake en aangezien ik zelf een rugzak heb en daar nu nog van aan het herstellen ben, zag ik er geen kwaad in. Niet iedereen ziet dat zo schijnbaar. Maakt ook niet uit, ieder zijn of haar ding.

Het was bedoeld als interesse en om te peilen of iemand al "iets" heeft meegemaakt in zijn of haar leven, aangezien dat bij mij wel zo is en niet iedereen zich daarin kan verplaatsen.
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:11:06 #96
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146406860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het onderwerp kwam deels ter sprake en aangezien ik zelf een rugzak heb en daar nu nog van aan het herstellen ben, zag ik er geen kwaad in. Niet iedereen ziet dat zo schijnbaar. Maakt ook niet uit, ieder zijn of haar ding.

Het was bedoeld als interesse en om te peilen of iemand al "iets" heeft meegemaakt in zijn of haar leven, aangezien dat bij mij wel zo is en niet iedereen zich daarin kan verplaatsen.
Hoelang waren jullie al in gesprek dan?
pi_146406881
Ik zal wel weer als 'zuur' worden bestempeld maar het begint hier steeds meer op het 'als je niet zo goed weet hoe je het best kunt versieren' topic te lijken...
Misschien kunnen we allemaal iets kritischer zijn en het echt over dates hebben? En daarmee bedoel ik afspraakjes die hebben plaats gevonden
Natuurlijk hoort de aanloop daarnaartoe er ook bij maar een concrete date plannen is wel iets anders dan met iemand praten op tinder of een andere site...

Als je merkt dat je daar steeds tegen dezelfde hobbels op loopt is dat kut en natuurlijk de moeite van het bespreken binnen R&P waard maar misschien niet in dit topic?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_146406915
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zal wel weer als 'zuur' worden bestempeld maar het begint hier steeds meer op het 'als je niet zo goed weet hoe je het best kunt versieren' topic te lijken...
Misschien kunnen we allemaal iets kritischer zijn en het echt over dates hebben? En daarmee bedoel ik afspraakjes die hebben plaats gevonden
Natuurlijk hoort de aanloop daarnaartoe er ook bij maar een concrete date plannen is wel iets anders dan met iemand praten op tinder of een andere site...

Als je merkt dat je daar steeds tegen dezelfde hobbels op loopt is dat kut en natuurlijk de moeite van het bespreken binnen R&P waard maar misschien niet in dit topic?
Fair enough :)
pi_146407108
Niet zuur....rabarber!
  vrijdag 7 november 2014 @ 17:23:13 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_146407146
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 november 2014 17:21 schreef Vivie het volgende:
Niet zuur....rabarber!
Ben t wel met haar eens.
"Dating(site) ervaringen" is niet met opzet om elk Tinder gesprek of elk Paiq gesprek hier neer te gooien.
9/10 gesprekken zullen niets zijn, eventueel die ene die na 10 gesprekken doodloopt om een vage reden, kan hier natuurlijk best. Maar het gaat vooral om de Date ervaringen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')