Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: KNVB Beker
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Game on
Yup, een echte FOK! noob aan het werk. Geen idee hoe ik die tyfusplaatjes er weer in krijg.
[ Bericht 53% gewijzigd door BadderHaring op 06-11-2014 13:31:42 ]
Waarom is iedereen aan het zeiken over Umbro? Umbro is sinds een jaar vernieuwd en is bezig met leuke projecten. Meerdere clubs zijn in gesprek met Umbro over een samenwerking.
Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef Kermit. het volgende: Waarom is iedereen aan het zeiken over Umbro? Umbro is sinds een jaar vernieuwd en is bezig met leuke projecten. Meerdere clubs zijn in gesprek met Umbro over een samenwerking.
PSV zal het vandaag weer zeer zwaar krijgen vandaag. Maar goed, als Ajax een het zo goed tegen Barca kan doen, moet PSV Pana helemaal van de mat moeten kunnen tikken.
Ik denk dat mensen Panathinaikos een beetje onderschatten Laten we niet vergeten dat Marcus Berg nu daar speelt he. Ik verwacht een 3-1 winst voor Pana, met 3 doelpunten van Berg waarvan 1 met een panna.
Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef HL_Dog43 het volgende: Ik denk dat mensen Panathinaikos een beetje onderschatten Laten we niet vergeten dat Marcus Berg nu daar speelt he. Ik verwacht een 3-1 winst voor Pana, met 3 doelpunten van Berg waarvan 1 met een panna.
Geen idee of ze zich misschien inhielden, maar Panathinaikos stelde hier in Eindhoven echt helemaal niets voor. Toch houd ik overigens ook wel rekening met een verliespartij.
Hoor zonet dat Hendrix niet speelt en Maher wel. Ik snap dat niet, laat Hendrix gewoon spelen, want komend weekend is hij geschorst. Straks raakt Maher geblesseerd en kan hij komend weekend niet spelen. Sowieso lijkt me in die heksenketel, een speler als Hendrix een betere optie dan Maher.
Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef tja77 het volgende: Hoor zonet dat Hendrix niet speelt en Maher wel. Ik snap dat niet, laat Hendrix gewoon spelen, want komend weekend is hij geschorst. Straks raakt Maher geblesseerd en kan hij komend weekend niet spelen. Sowieso lijkt me in die heksenketel, een speler als Hendrix een betere optie dan Maher.
Op donderdag 6 november 2014 18:19 schreef tja77 het volgende: Hoor zonet dat Hendrix niet speelt en Maher wel. Ik snap dat niet, laat Hendrix gewoon spelen, want komend weekend is hij geschorst. Straks raakt Maher geblesseerd en kan hij komend weekend niet spelen. Sowieso lijkt me in die heksenketel, een speler als Hendrix een betere optie dan Maher.
Zullen we Depay dan ook sparen? Kom op zeg..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ik vond Hendrix (afgezien van die 2 gele kaarten tegen ADO) helemaal niet zo slecht spelen. En juist in deze wedstrijd zou ik eerder kiezen voor Hendrix dan voor Maher.
Ik vond Hendrix (afgezien van die 2 gele kaarten tegen ADO) helemaal niet zo slecht spelen. En juist in deze wedstrijd zou ik eerder kiezen voor Hendrix dan voor Maher.
Ik heb Hendrix nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen. Zie niet wat die jongen toevoegt aan PSV.
Ik heb Hendrix nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd zien spelen. Zie niet wat die jongen toevoegt aan PSV.
Wellicht omdat je alleen kijkt in aanvallend opzicht. Zoveel spelers worden voortaan beoordelend op scorend vermogen en individuele acties. Als je zo'n jongen ziet spelen dan weet je dat hij als een blok voor de verdediging staat en direct de goede keuzes maakt. Zonder zo'n speler zal je moeite blijven hebben met de opbouw.
Maher slap De Jong slap Wijnaldum voldoende Rekik slap Isimat waardeloos Depay tsja, wel leuk Guardado held Narsingh veel balverlies Zoet stomme fout bij de 1-0 Arias veel balverlies Willems balt wel lekker
Zoet bokst gewoon weer 2 ballen door het centrum weg. Godverdomme, als ik op mijn werk zo kut naar mijn baas luister dan krijg ik echt geen 1 leuk project meer hoor.
Het is simpel Zoet, 2 regels: 1. Als je naar de bal gaat, dan moet je hem hebben.
2. Als je moet boksen omdat je niet zo goed kunt vangen, (wat op zich voor een keeper best kut is) dan boks je godverdomme over de zijlijn.
Verder een paar goede reflexen, dat wel. En wat is die Willems een ongelooflijke baas zeg.
En ik wil Guardado nooit, nooit, nooit meer als controleur zien. Of er moeten 8 geblesseerde zijn.
Exact. Cocu verzwakt zijn team daarmee op 2 plaatsen. Hendrix is op die positie beter dan Guardado en Guardado is in een aanvallendere rol beter dan Maher en Wijnaldum.
Of PSV er heel blij mee zal zijn is de vraag, maar de Eindhovenaren zijn sinds donderdagavond de nummer één in de historie van de Europa League. Sinds het UEFA Cup-toernooi voor aanvang van het seizoen 2009/10 werd omgeturnd tot Europa League, pakte geen enkele ploeg zo veel punten als PSV. Door de 2-3 bij Panathinaikos ging de ploeg van trainer Phillip Cocu donderdag de Portugese grootmacht (en tweevoudig finalist) Benfica voorbij op de all-time ranking van het tweede Europese clubtoernooi.
In de 46 wedstrijden die PSV in de Europa League speelde, pakte het 61 punten. Dat zijn er twee meer dan Benfica, dat 38 duels afwerkte in het toernooi. Atlético Madrid (54 uit 38) staat derde, waarna Valencia, Red Bull Salzburg en Sporting Lissabon (alle 44 punten) op gepaste afstand volgen. Tottenham Hotspur, Rubin Kazan, Lazio en Metalist Kharkiv completeren de toptien.
Van die bovenste tien is PSV overigens de enige club die in alle zes edities van de Europa League aanwezig was. Aangezien het uitblijven van Champions League-voetbal de belangrijkste reden is dat de Eindhovenaren de koppositie pakten in het tweede toernooi, zal die plek in het Philips Stadion voor een nare bijsmaak zorgen.
Of PSV er heel blij mee zal zijn is de vraag, maar de Eindhovenaren zijn sinds donderdagavond de nummer één in de historie van de Europa League. Sinds het UEFA Cup-toernooi voor aanvang van het seizoen 2009/10 werd omgeturnd tot Europa League, pakte geen enkele ploeg zo veel punten als PSV. Door de 2-3 bij Panathinaikos ging de ploeg van trainer Phillip Cocu donderdag de Portugese grootmacht (en tweevoudig finalist) Benfica voorbij op de all-time ranking van het tweede Europese clubtoernooi.
In de 46 wedstrijden die PSV in de Europa League speelde, pakte het 61 punten. Dat zijn er twee meer dan Benfica, dat 38 duels afwerkte in het toernooi. Atlético Madrid (54 uit 38) staat derde, waarna Valencia, Red Bull Salzburg en Sporting Lissabon (alle 44 punten) op gepaste afstand volgen. Tottenham Hotspur, Rubin Kazan, Lazio en Metalist Kharkiv completeren de toptien.
Van die bovenste tien is PSV overigens de enige club die in alle zes edities van de Europa League aanwezig was. Aangezien het uitblijven van Champions League-voetbal de belangrijkste reden is dat de Eindhovenaren de koppositie pakten in het tweede toernooi, zal die plek in het Philips Stadion voor een nare bijsmaak zorgen.
Eens, de dip van Zoet begon na het gekut met Pasveer.
Oneens. Zoet maakt gewoon al een paar jaar dezelfde fouten. Het valt alleen de ene keer wat meer op dan de andere. Er zit gewoon te weinig vooruitgang in, en daar zal hij snel stappen in moeten gaan zetten. En als hij er niet tegen kan dat hij af en toe op de bank zit bij een bekerwedstrijd, dan is hij geen beste prof. Lijkt me dan ook een onzin argument, eerlijk gezegd.
Met name in wedstrijden dat PSV onder druk staat komt Zoet vaak te laat, maakt hij fouten bij het uitkomen en bokst hij ballen door het midden weg. Ik vind Pasveer in de wedstrijden die hij heeft gekeept eigenlijk gewoon veel degelijker ogen.