Probeer ook eens grappig te zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 01:18 schreef Klaploper het volgende:
Wat zal ik hier eens gaan posten? Moeilijk hoor.
"Gr gr"quote:Op donderdag 6 november 2014 01:18 schreef Klaploper het volgende:
Wat zal ik hier eens gaan posten? Moeilijk hoor.
Zoveel dat je creatieve TT's op waren.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Heb best veel topics aangemaakt zie ik
Vind deze gewoon 2 topics waardquote:Op donderdag 6 november 2014 01:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoveel dat je creatieve TT's op waren.
Misschien moet je die ambitie toch maar laten schieten.
Precies. Er zijn er hier ook 2 die klein maar fijn zijn. Dus dat kan best.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind deze gewoon 2 topics waard
Dat heet toch compensatiedrang?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind deze gewoon 2 topics waard
Ik kan het wel hoor. Vaak alleen niet. Oh god, wat een pareltjes heb ik op mijn naam staan.quote:
Hi onbekende user!quote:Op donderdag 6 november 2014 01:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Er zijn er hier ook 2 die klein maar fijn zijn. Dus dat kan best.
Ik ben heul niet onbekend!quote:
Voor mij wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul niet onbekend!![]()
Hoi
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Er zijn er hier ook 2 die klein maar fijn zijn. Dus dat kan best.
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij moeten gekontvingert worden
Ah, hieruit concludeer ik dat jij hier de onbekende user bentquote:
Niets moet, je bent een onafhankelijke, jongvolwassen heer.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wij moeten gekontvingert worden
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:26 schreef DrNick het volgende:
[..]
Niets moet, je bent een onafhankelijke, jongvolwassen heer.
Yesch, maar ik spreek niet zo vaak vanuit het oogpunt van een ander.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah, hieruit concludeer ik dat jij hier de onbekende user bent
Hoi, ik ben essquote:Op donderdag 6 november 2014 01:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Yesch, maar ik spreek niet zo vaak vanuit het oogpunt van een ander.
Maar als het toch moet...
Hallo user met hoge postcount en aan de hand daarvan waarschijnlijk heel bekend in deze regionen, maar ik wie ik nog nooit voorbij heb zien komen.
Aangenaamquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 6 november 2014 01:31 schreef essnhills het volgende:
Ik ga slapen, deze mooie avond heeft lang genoeg geduurd![]()
![]()
quote:
Wie?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:32 schreef wietparkiet het volgende:
iemand ging foto's van robbert schuringa retweeten
nu heb ik oogbola
Het spijt me als het lijkt dat ik door je lengte je 65k posts heb gemist op dit prachtige forum. Dat is niet het geval, ik mocht gewoon niet buiten de stonersc komen.quote:
Je daar mee bezig houden.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n twitterflikkertje met 47k gekochte volgers
Oh ok.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo'n twitterflikkertje met 47k gekochte volgers
Je weet anders verdacht goed te omschrijven wie het is. Daarbij vond je het nodig om het hier te posten... Who are you trying to fool?quote:Op donderdag 6 november 2014 01:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik zeg net dat iemand dat retweette
omdat ik hem al eens eerder heb voorbij zien komen op twitter en omdat wanneer je op zijn volgers klikt er heel veel fake accounts te zien zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 01:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet anders verdacht goed te omschrijven wie het is. Daarbij vond je het nodig om het hier te posten... Who are you trying to fool?![]()
Twitter sowieso.
. Dafuqquote:
Dus eigenlijk was mijn post wel meer waar dan je toegeven wil...quote:Op donderdag 6 november 2014 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat ik hem al eens eerder heb voorbij zien komen op twitter en omdat wanneer je op zijn volgers klikt er heel veel fake accounts te zien zijn
quote:
prima johquote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was mijn post wel meer waar dan je toegeven wil...
[..]
Te pas en te onpas bij je huisarts staan.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef DrNick het volgende:
Bedankt voor de ebola. Ziekmelden voor het examen ftw
Mijn eigen risico is 850 euro, dat maak ik liever niet opquote:Op donderdag 6 november 2014 01:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Te pas en te onpas bij je huisarts staan.![]()
Kom maar hier met dat eigen risico en het zorgbudget opmaken voordat de roemenen dat kunnen.
Vink wel sneu voor je.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 01:45 schreef DrNick het volgende:
Bedankt voor de ebola. Ziekmelden voor het examen ftw
Ff jaartje terugzetten.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mijn eigen risico is 850 euro, dat maak ik liever niet op
Voor mij is niks vervelend. Jij zit blijkbaar met een ventje in je leven waar je liever niet tegenaan kijkt.quote:
wat lul je nouquote:Op donderdag 6 november 2014 01:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voor mij is niks vervelend. Jij zit blijkbaar met een ventje in je leven waar je liever niet tegenaan kijkt.
En je hebt Twitter.
Nope.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat lul je nou?
en jij hebt waarschijnlijk facebook. dat is net zo klachtwaardig
Ik heb doritosquote:Op donderdag 6 november 2014 01:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nope.![]()
Helaasch jong...
Ik heb wel Jellybeans.
Welke?quote:
nacho cheesequote:Op donderdag 6 november 2014 01:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welke?![]()
Volgens mij hebben ze maar 2 lekkere soorten. En guacamole dip.
Twitter gaat een stapje verder dan fb. Twitter is echt alleen maar zelf berichten de wijde wereld inschijten. Maar gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij doet.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat lul je nou?
en jij hebt waarschijnlijk facebook. dat is net zo klachtwaardig
twitter is wel vermakelijk hoor. beetje twitbeefjes volgenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Twitter gaat een stapje verder dan fb. Twitter is echt alleen maar zelf berichten de wijde wereld inschijten. Maar gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
rundquote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Er gaat binnen nu en 5 minuten een bapao in de magnetron. Ga ik voor de kip of rund? Mijn lot ligt in jullie handen.
Alles behalve kip.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Er gaat binnen nu en 5 minuten een bapao in de magnetron. Ga ik voor de kip of rund? Mijn lot ligt in jullie handen.
weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hallon, leuk je weer eens te ontmoeten
Rund, sowiesoquote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Rund it is.quote:
Gewoon beidequote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Ga je mee doen de nacht doorhalen?quote:
Eens & eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Rund it is.
Popoz, wat een triest programma. Maar tieten zien is altijd mooi.
Hoef morgen niet te werken opzich, maar wil aan de andere kant mn dag/nacht ritme niet verneuken omdat ik vrijdag weer lekker 8-5 mag.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ga je mee doen de nacht doorhalen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |