Welke?quote:
nacho cheesequote:Op donderdag 6 november 2014 01:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Welke?![]()
Volgens mij hebben ze maar 2 lekkere soorten. En guacamole dip.
Twitter gaat een stapje verder dan fb. Twitter is echt alleen maar zelf berichten de wijde wereld inschijten. Maar gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij doet.quote:Op donderdag 6 november 2014 01:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat lul je nou?
en jij hebt waarschijnlijk facebook. dat is net zo klachtwaardig
twitter is wel vermakelijk hoor. beetje twitbeefjes volgenquote:Op donderdag 6 november 2014 01:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Twitter gaat een stapje verder dan fb. Twitter is echt alleen maar zelf berichten de wijde wereld inschijten. Maar gelukkig mag iedereen zelf weten wat hij doet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
rundquote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Er gaat binnen nu en 5 minuten een bapao in de magnetron. Ga ik voor de kip of rund? Mijn lot ligt in jullie handen.
Alles behalve kip.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Er gaat binnen nu en 5 minuten een bapao in de magnetron. Ga ik voor de kip of rund? Mijn lot ligt in jullie handen.
weer?quote:Op donderdag 6 november 2014 02:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hallon, leuk je weer eens te ontmoeten
Rund, sowiesoquote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Rund it is.quote:
Gewoon beidequote:Op donderdag 6 november 2014 02:03 schreef Klaploper het volgende:
Ga je mee doen de nacht doorhalen?quote:
Eens & eens.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:12 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Rund it is.
Popoz, wat een triest programma. Maar tieten zien is altijd mooi.
Hoef morgen niet te werken opzich, maar wil aan de andere kant mn dag/nacht ritme niet verneuken omdat ik vrijdag weer lekker 8-5 mag.quote:Op donderdag 6 november 2014 02:55 schreef AssiMar. het volgende:
[..]
Ga je mee doen de nacht doorhalen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |