Niks gedaan. Ging van zelfquote:
Boeiend, alsof je altijd tegen iedereen moet praten. IRL antwoord ik ook wel eens niet als ik daar geen zin in heb.quote:
Sowieso. Als mijn vriendin zo'n zeikerd was kon ze toch snel oprottenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Boeiend, alsof je altijd tegen iedereen moet praten. IRL antwoord ik ook wel eens niet als ik daar geen zin in heb.
Nou? Waarom doe je dat?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel vervelend die blauwe vinkjes ik ken mensen die nu waarom negeer je mij?? Gaan appen.
Want jij voelt je te goed voor hun?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel vervelend die blauwe vinkjes ik ken mensen die nu waarom negeer je mij?? Gaan appen.
Dit.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
?? hier niet hoor. iPhone 5 met iOs8.02
Omdat je zo neady bentquote:Op donderdag 6 november 2014 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:08 schreef BozeHaas het volgende:
nu kan ik lekker chicks gaan stalken en moeten ze wel gaan reageren
Soms geen zin in of ze sturen je wat op een ongelegen moment.quote:
Zeikstraal verwijder je het toch. Autist.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:18 schreef getfitbysmith het volgende:
Krijg nu nog meer gezeik van die wanhopigen.
Bedankt facebook
Ja, dag. Wat een onzin.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Baran09 het volgende:
Of je reageert gewoon als je iets leest. Desnoods met een 'kom ik later op terug'.
Dat bepaal ik lekker zelfquote:Op donderdag 6 november 2014 12:21 schreef Baran09 het volgende:
Of je reageert gewoon als je iets leest. Desnoods met een 'kom ik later op terug'.
Lees nog eensquote:Op donderdag 6 november 2014 12:53 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Maar dit is toch gewoon hetzelfde als de groene/grijze vinkjes? De eerste is ontvangen door de provider en de tweede is afgeleverd op de telefoon. Dit betekent NIET dat het bericht daadwerkelijk gelezen is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |