Android hier en ik heb het al.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:17 schreef VisGeenOptie het volgende:
[..]
Android users lopen in veel opzichten een beetje achter.
komt binnen nu en 2 dagenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb dit allemaal gemist volgens mij zie nergens blauwe vinkjes.![]()
Heb je een Blackberry? Zie ook niks namelijk, potverdulleme.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BlueMage het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef BlueMage het volgende:
Je hebt de nieuwste versie nodig en degene die je apped ook.quote:
Ik heb android en ik heb het alquote:
geen zorgen hoor, we hebben t alquote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Binnen 2 dagen hebben alle Android users het ook![]()
ja daar zit het ook hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
Voortaan standaard in groepchats whatsappen dus
Via de playstore?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:57 schreef anti-loper het volgende:
Ik vind het wel handig
[..]
Ik heb android en ik heb het al
Die fucking pusheens jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:40 schreef .sfinx het volgende:
langzaam maar zeker veranderd whatsapp gewoon in facebook messenger. alleen nu nog de pusheens en locatie zichtbaarheid
ik gebruik het altijd om chicks te hosselenquote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef GhpH het volgende:
[..]
Die fucking pusheens ja
Als iemand die stuurt weet je al direct wie je kan verwijderen
Vallen ze daar voor? O_Oquote:Op woensdag 5 november 2014 22:21 schreef .sfinx het volgende:
[..]
ik gebruik het altijd om chicks te hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |