Yep, zo kan je het wel zien ja. Het staat nu ook op de Whatsapp website https://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20951546quote:Op woensdag 5 november 2014 20:47 schreef mapima het volgende:
Ik kan het niet zien maar is het gewoon hetzelfde principe als vroeger met S en R in BBM?
Preciesquote:Op woensdag 5 november 2014 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
Dus heeft de laatst gezien functie dan ook eigenlijk geen nut meer ?
Heel goed.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
Bizar, je kunt dus op de seconde zien wanneer iemand je bericht heeft gelezen. Dat gaat ver, heel ver
Zeker wel. Gewoon niet reageren!quote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef ntm het volgende:
Ik heb nog niks, aan de ene kant is het kut maar aan de andere kant kan iemand anders je niet snel meer negeren
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:04 schreef FL_Freak het volgende:
ik heb geen groene blauwe vinkjes na de update en na herstarten.
Ja true, maar dan weet je in ieder geval dat diegene het gelezen heedt heeft.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zeker wel. Gewoon niet reageren!
Android users lopen in veel opzichten een beetje achter.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Binnen 2 dagen hebben alle Android users het ook![]()
Gewoon direct uit de telefoonlijst tyfenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:27 schreef DjeDje het volgende:
Dat wordt haten op mensen die je negeren..
Waar?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:18 schreef Rmadrista het volgende:
Er is zelfs een functie waarbij je in een groepsgesprek kan zien wie je bericht gelezen heeft
Godverquote:Op woensdag 5 november 2014 21:11 schreef alwaysonhold het volgende:
Binnen 2 dagen hebben alle Android users het ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |