Just let her go bro.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
What can I say.. 2 dagen lang praten heeft niet geholpen..
Zit niks anders op he.. Ze wil nog wel vrienden blijven.. Maar ik weet nu al dat het nooit lang stand houdt..Time will tell..quote:
Fan is een groot woord. Maar waarderen doe ik het wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook fan was van de Rumjacks.
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saaiquote:
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steedsquote:Op woensdag 5 november 2014 20:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zit niks anders op he.. Ze wil nog wel vrienden blijven.. Maar ik weet nu al dat het nooit lang stand houdt..Time will tell..
Die kopquote:
Mjah, dat is lastig dus, want we spelen dezelfde game etc.. Ik zie het wel..quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steeds
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saai
En dan vinden mensen dat ik een slechte muzieksmaak heb.quote:
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe erg ik mijn ex ook mis, ik ben blij dat we geen contact meer hebben, dat zou echt superpijnlijk zijn steeds
Het gebrek aan geluid is storend ja. Te minimalistisch. Saai.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Of ik luister naar het verkeerde of het is gewoon wat saai
quote:
Mijn eerste was wel wat meerquote:Op woensdag 5 november 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.
Mja ik ken het verhaal erachter niet, maar ik mag hopen dat het een satire isquote:Op woensdag 5 november 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan vinden mensen dat ik een slechte muzieksmaak heb.
In ben blij om zoveel redenen dat ik er 3 topics over vol kan tikken.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijne al snel 100 kilometer verderop woonde.
Ik luister nog liever naar Frans Bauer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit is dus "goede" muziek in jouw ogen?
Nee manquote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dit is dus "goede" muziek in jouw ogen?
En terecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]![]()
Staat ook in mijn top-100 op Fok
Hoort satire niet leuk te zijn dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ik ken het verhaal erachter niet, maar ik mag hopen dat het een satire is
Gewoon naar Lee Towers luisteren.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik luister nog liever naar Frans Bauer.
En dat doe ik niet snel vrijwillig.
Je weet het maar nooit met jouw smaak.quote:
Nou ik lag in een deuk andersquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoort satire niet leuk te zijn dan?
Lekker, weer wat erbij voor m'n playlist op spotifyquote:
Ik zou gek worden. Ik hou niet van dat soort 'ruis'.quote:
Kom je even samen snotteren dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou gek worden. Ik hou niet van dat soort 'ruis'.
Ik heb het even geluisterd ook. Ik deel je mening.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou gek worden. Ik hou niet van dat soort 'ruis'.
Ik maak dan ook een grapje.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb het even geluisterd ook. Ik deel je mening.
Jij met je Porter.quote:
PORTERGODquote:Op woensdag 5 november 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maak dan ook een grapje.
[..]
Jij met je Porter.
Ohquote:
Toch 150k viewsquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh
En tja, deze vind ik wel goed:
Oké.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kom je even samen snotteren dan?
Een medefan?!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh
En tja, deze vind ik wel goed:
Oh, niet gezienquote:Op woensdag 5 november 2014 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik postte hem eerder vandaag nog.
quote:
Ze worden vanzelf een modder-modelquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef Samzz het volgende:
Ik moet nieuwe stalschoenen, helemaal nu 't natte seizoen eraan komt. Ik kan niet kiezen tussen twee modellen.
Dat valt wel mee, eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze worden vanzelf een modder-model
Ik dacht dat, vanwege natte seizoen enzoquote:
Ja, om de regen. Heel veel modder hebben we eigenlijk niet echt.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik dacht dat, vanwege natte seizoen enzo
Hardwell zwaait harder met z'n armenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog nooit iemand met zoveel passie een electronische performance zien doen, zeer sympathieke gast
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Morgen komt Taken 2 op tv. De moeite waard?
Vrijdag, dus. Maar oké. Taken 1 was tof.quote:
2 is minder maar nog steeds wel aardig.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijdag, dus. Maar oké. Taken 1 was tof.
Hmmm, oké. Misschien als ik niks te kijken hebquote:Op woensdag 5 november 2014 20:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 is minder maar nog steeds wel aardig.
Wat Roy zegt. Beduidend minder, maar vermakelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Vrijdag komt Taken 2 op tv. De moeite waard?
Sterker nog, het is schijt irritant om naar te kijken. Net als Suarez, dus dat is dubbelquote:Op woensdag 5 november 2014 20:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik kan niet wennen aan dat gele tenue, past niet bij Barca
Moet jij niet in de stad zitten?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat Roy zegt. Beduidend minder, maar vermakelijk.
Ik wacht op de bus.quote:
Ja. Ik geloof ook niet dat is dit ga zeggen want Messiquote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, het is schijt irritant om naar te kijken. Net als Suarez, dus dat is dubbel
Doe yats en VA de groeten.quote:
Doe ik.quote:
Ik hoop dat hij zijn tanden weer in iemand zet en nu eens een levenslange ban krijgt.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja. Ik geloof ook niet dat is dit ga zeggen want Messi, maar ik hoop dat Ajax wint (of dat een Ajaxied Suarez blesseert maar dan niet erg, maar gewoon een zacht tikje voor vanavond)
ohwja, dat is misschien wel de beste optie ja, hapje uit een Ajaxiedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zijn tanden weer in iemand zet en nu eens een levenslange ban krijgt.
Vind het wel wat hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Sterker nog, het is schijt irritant om naar te kijken. Net als Suarez, dus dat is dubbel
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ohwja, dat is misschien wel de beste optie ja, hapje uit een Ajaxied
Koester het, komt niet vaak voor.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
Ow grappig, ik was hier bij![]()
(skip de eerste 7 minuten trouwens maar)
Vrijdag onder andere in Den Haag![]()
Wie gaat mee?
Komt op the incredibles nu eigenlijk nog een vervolg?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, whoehoe, de komende maand komen leuke films op Disney Channel. O.a. Nemo, Tangled, the Incredibles, Phineas and Ferb Star Wars Rebels Movie en 101 Dalmatiërs
.
Star Wars Rebels movie? Volgensmij is dat de eerste 2 a 3 afleveringen aan elkaar geplakt?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef Samzz het volgende:
Oh, whoehoe, de komende maand komen leuke films op Disney Channel. O.a. Nemo, Tangled, the Incredibles, Phineas and Ferb Star Wars Rebels Movie en 101 Dalmatiërs
.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt op the incredibles nu eigenlijk nog een vervolg?
Dan had je 'wie gaat er mee, behalve Samzz' neer moeten typen.quote:
Niks leuks in Utrecht?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
Ow grappig, ik was hier bij![]()
(skip de eerste 7 minuten trouwens maar)
Vrijdag onder andere in Den Haag![]()
Wie gaat mee?
Dacht ik niet... Maar ik heb de film nog niet gezien, eigenlijk. Ja, deels. Maar niet afgekeken.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Star Wars Rebels movie? Volgensmij is dat de eerste 2 a 3 afleveringen aan elkaar geplakt?
Fixedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
[..]
Dan had je 'wie gaat er mee, behalve Samzz' neer moeten typen.
Volgens de Wiki is het plot gelijk aan de eerste paar afleveringenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dacht ik niet... Maar ik heb de film nog niet gezien, eigenlijk. Ja, deels. Maar niet afgekeken.
Ah oké. Zou kunnen, ik kijk 't op tv.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgens de Wiki is het plot gelijk aan de eerste paar afleveringen
Ik volg de serie online
Ik ook, heerlijk die eerste nacht in een net opgemaakt bedquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
Morgen m'n bed maar weer eens lekker wassen. Ik word daar altijd blij van.
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ook, heerlijk die eerste nacht in een net opgemaakt bed
Haha maar toch laten ze meer zien dan twee weken geleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hou me vast. Ik kan niet tegen dit geblunder
Ach troost je dat het voor de afwisseling weer een ander is die blundertquote:Op woensdag 5 november 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand hou me vast. Ik kan niet tegen dit geblunder
Hoezo? Het was WEEEEEER van Rhijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach troost je dat het voor de afwisseling weer een ander is die blundert
Ik denk dat ze daarmee Feyenoord bedoelde.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo? Het was WEEEEEER van Rhijn.
Nou Cilessen was voornaamst...quote:Op woensdag 5 november 2014 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo? Het was WEEEEEER van Rhijn.
Welneequote:Op woensdag 5 november 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
Ik ben vast de enige die geen voetbal kijkt.
Tuurlijk, hij zat er naast.quote:
Ohai *verleidelijk knippert*quote:Op woensdag 5 november 2014 21:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Die mooie donkerbruine ogen van Messi
*smelt*
Ik mag hem welquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij zat er naast.
Maar van Rhijn is weer beschamend. Een zachte bal niet kunnen tegenhouden. Wat haat ik die kerel
Ik wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij hebt ook zulke mooie donkerbruine ogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:31 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik wel.I knowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had vroeger bruine ogen.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij is zeker een mol vanuit Feyenoord?quote:
Mooi weet ik niet, donkerbruin welquote:Op woensdag 5 november 2014 21:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klopt. Desnoods scheurt hij z'n hamstring af. Die bal moest ie wegtrappenquote:Op woensdag 5 november 2014 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij zat er naast.
Maar van Rhijn is weer beschamend. Een zachte bal niet kunnen tegenhouden. Wat haat ik die kerel
Fixed.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef perro. het volgende:
ik hoop dat messi er nog een stuk of 3 in schiet, zodat ajax vernederd is en ronaldo gaat huilen.
Waarom moeten ze vernederd worden?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef perro. het volgende:
ik hoop dat messi er nog een stuk of 3 in schiet, zodat ajax vernederd is en ronaldo gaat huilen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moeten ze vernederd worden?
record voor Messi zou wel leuk zijn, maar Ronaldo zal niet gaan huilen, dan loopt z'n make-up uit.
Pics?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mooi weet ik niet, donkerbruin wel
Geesteskrachtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik ga zo eens verder lezen in Het Verloren Symbool. Ik moet ook maar eens googlen wat noëtische wetenschap precies is.
Eens, wat een atleet.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb wel respect voor Ronaldo. Talentvol, maar wat heeft die jongen gewerkt. Zonder al die inspanning was hij nooit de speler die hij nu is. Ik was 'vroeger' een fervent volger van de PL, in het bijzonder Man U. Ik irriteerde me aan zijn schwalbes. Nu, nu is hij een beest.
gewoon omdat het ajax is. omdat als de stand zo blijft we dagenlang gezever krijgen hierover, kutscheids/ajax beter/ditdat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moeten ze vernederd worden?
Record voor Messi zou wel leuk zijn, maar Ronaldo zal niet gaan huilen, dan loopt z'n make-up uit.
Ja no shit. Ik wilde iets dieper op de materie ingaan dan enkel 'geesteskracht'. Dat eerste kon ik uit het boek van Dan Brown ook wel opmaken, namelijk.quote:
Zeg dat danquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Ik wilde iets dieper op de materie ingaan dan enkel 'geesteskracht'. Dat eerste kon ik uit het boek van Dan Brown ook wel opmaken, namelijk.
Natuurlijk weet ik dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Samzz het volgende:
Ik heb groene ogen. Weet je nog, Royke?
Dat zeg ik, googlen wat het precies is. Het is namelijk wel wat meer dan 'geesteskracht'.quote:
Thanksquote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, die zijn wel mooi donkerbruin ja
Nou ja, vrij recent waren ze nog bruin volgens jouquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat.
Of ik jouw ogen ooit zou vergeten
Burnquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vrij recent waren ze nog bruin volgens jou.
geweldige voetballer hoor, maar zo overdreven vaak.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef artelligence het volgende:
Ik heb wel respect voor Ronaldo. Talentvol, maar wat heeft die jongen gewerkt. Zonder al die inspanning was hij nooit de speler die hij nu is. Ik was 'vroeger' een fervent volger van de PL, in het bijzonder Man U. Ik irriteerde me aan zijn schwalbes. Nu, nu is hij een beest.
Begrijpelijk, voor het eerst in lange tijd dat hij niet gescoord had.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef perro. het volgende:
[..]
gewoon omdat het ajax is. omdat als de stand zo blijft we dagenlang gezever krijgen hierover, kutscheids/ajax beter/ditdat.
ronaldo was gister toch niet blij.
Bruin, groen, whats in a name.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vrij recent waren ze nog bruin volgens jou.
Ik vermoed dat het te maken heeft met verdere leer erin.. Experimenteren of men dat daadwerkelijk kan uitoefenen etc.. Maar hang me er niet aan opquote:Op woensdag 5 november 2014 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik, googlen wat het precies is. Het is namelijk wel wat meer dan 'geesteskracht'.
quote:Op woensdag 5 november 2014 21:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Begrijpelijk, voor het eerst in lange tijd dat hij niet gescoord had.
En okay, goede motivatie. Laat ze maar vernederd worden dan
Het wordt eerst nog minimaal 14 graden, dan komt er echt geen sneeuw hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 21:42 schreef Inolvidable het volgende:
Het gaat sneeuwen volgende week.
http://www.nu.nl/binnenla(...)uw-in-nederland.html
Dank jequote:Op woensdag 5 november 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bruin, groen, whats in a name.
Ze waren mooi in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |