SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-11-2014 01:51:21 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
@TT en @een van de laatste posts in het vorige topic.
Hullie vs zullie cultuur![]()
Ik ben geen 6 meer, gelukkig.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Inderdaad. Ik zal m'n loopagenda voor 2015 zo even doorgevenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Voccar het volgende:
Wist even niet wat me overkwam, normaal is iedereen huiverig voor de lapo.
+1 voor de TT wel trouwens
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Dat hebben jullie geheel zelf gecreëerd door twee topics te openenquote:
In b4 Jero! (denk ik)
Voccar, ik heb een week of 2 geleden een mooi rondje gedaan ten zuiden van Putten, door de bossen en langs het Zwaartepunt van Nederland. Zet gewoon een willekeurig rondje uit op afstandmeten; volgens mij zijn daar gewoon alle paadjes even mooi!![]()
+1quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat hebben jullie geheel zelf gecreëerd door twee topics te openen
go wij!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
9 graden en afnemende temperatuur. Zo maar voor m'n eerste rondje lang lang van het seizoen denk ik.![]()
Mocht iemand een startbewijs voor de Zevenheuvelen over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Vanaf morgen kun je bewijzen omzetten, en ik hoorde vandaag dat ik die dag toch niet verhinderd ben.
Get stoned![]()
Er gaat al een hele tijd steeds die discussie dus moblo dacht: weet je, ik probeer t gewoon, we zien wel wat beter werkt. Meer zit er niet achter. Ik blijf sws in beide topics want ik vind zowel trailen als asfalt leuk. Voor de trailers maakt het bij mijn weten niet uit waar ze zitten, alleen hadden er enkelen van de niet trailers problemen mee. Het is niet dat die zich beter voelen oid.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef trolley het volgende:
[..]
Dat hebben jullie geheel zelf gecreëerd door twee topics te openenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik! (of: mijn zus) DM of PM ff als je wil.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Hinder het volgende:
Mocht iemand een startbewijs voor de Zevenheuvelen over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Vanaf morgen kun je bewijzen omzetten, en ik hoorde vandaag dat ik die dag toch niet verhinderd ben.
![]()
MD Sterkte!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dus je hebt toch geen hinder...quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Hinder het volgende:
padum tsssJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja, ik heb die hele discussie wel meegekregen inderdaad. Heb me verder niet in die discussie gemengd, omdat ik 't echt complete waanzin vind dat er twee topics nodig zijn voor hardlopen, en dat het accent dan wordt gelegd op het lopen op asfalt, of onverharde ondergrond.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Er gaat al een hele tijd steeds die discussie dus moblo dacht: weet je, ik probeer t gewoon, we zien wel wat beter werkt. Meer zit er niet achter. Ik blijf sws in beide topics want ik vind zowel trailen als asfalt leuk. Voor de trailers maakt het bij mijn weten niet uit waar ze zitten, alleen hadden er enkelen van de niet trailers problemen mee. Het is niet dat die zich beter voelen oid.![]()
Sorry hoor, maar we zijn (bijna) allemaal toch verdomme volwassen mensen, die op een volwassen manier met elkaar om moeten kunnen gaan? En als iemand de verhalen over trailen niet wil lezen, leest hij ze toch lekker niet. En reageert diegene er toch gewoon niet op. Ik vind het juist prachtig om alle verhalen, dus zowel asfalt- als trailverhalen, te lezen en al dan niet erop te reageren. Dat daar dan weer twee topics voor nodig zijn, vind ik jammer en getuigt mijn inziens van onvolwassenheid van sommige mensen. Nogmaals, ik heb me er destijds niet mee bemoeid, maar dit is dus hoe ik erover denk
* Dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar slechts mijn mening in dit hele gedoe. Voor het geval je je persoonlijk aangevallen mocht voelen
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:27 schreef MaleDuck het volgende:
Twee topics
Ik heb noodgedwongen mijn Houston looptraditie moeten doorbrekenIk neem hem toch even mee naar het nieuwe topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte MD (en mevrouw MD natuurlijk ook), dat soort dingen hakken er toch altijd even flink in."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Tja, de aloude Lumpers v. Splitters discussie. Persoonlijk ben ik een lumper, gezellig alles bij elkaar. Heb ook maar voldoende tijd voor een enkel topic. (En blogs ook maar zelden, eigk. Nu we het daar toch over hebben.)quote:Op woensdag 5 november 2014 18:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Er gaat al een hele tijd steeds die discussie dus moblo dacht: weet je, ik probeer t gewoon, we zien wel wat beter werkt. Meer zit er niet achter. Ik blijf sws in beide topics want ik vind zowel trailen als asfalt leuk. Voor de trailers maakt het bij mijn weten niet uit waar ze zitten, alleen hadden er enkelen van de niet trailers problemen mee. Het is niet dat die zich beter voelen oid.![]()
Ik heb dezelfde mening hoor, alles bij elkaar vind ik gezelliger. Ik gun ieder zn eigen lol. Maar het experiment is misschien de moeite waard.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:51 schreef trolley het volgende:
[..]
Ja, ik heb die hele discussie wel meegekregen inderdaad. Heb me verder niet in die discussie gemengd, omdat ik 't echt complete waanzin vind dat er twee topics nodig zijn voor hardlopen, en dat het accent dan wordt gelegd op het lopen op asfalt, of onverharde ondergrond.![]()
Sorry hoor, maar we zijn (bijna) allemaal toch verdomme volwassen mensen, die op een volwassen manier met elkaar om moeten kunnen gaan? En als iemand de verhalen over trailen niet wil lezen, leest hij ze toch lekker niet. En reageert diegene er toch gewoon niet op. Ik vind het juist prachtig om alle verhalen, dus zowel asfalt- als trailverhalen, te lezen en al dan niet erop te reageren. Dat daar dan weer twee topics voor nodig zijn, vind ik jammer en getuigt mijn inziens van onvolwassenheid van sommige mensen. Nogmaals, ik heb me er destijds niet mee bemoeid, maar dit is dus hoe ik erover denk
* Dit is geen persoonlijke aanval op jou, maar slechts mijn mening in dit hele gedoe. Voor het geval je je persoonlijk aangevallen mocht voelen
Ik vond jouw eerdere reactie wel een beetje raar, om mij min of meer aan te vallen op het feit dat er een ander topic is. Jij wist bij mijn weten niet hoe ik daarin sta, dus waarom zou je mij dan zo moeten benaderen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Had ik vanochtend ook en ik was blij dat ik dat aan had.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
9 graden en afnemende temperatuur. Zo maar voor m'n eerste rondje lang lang van het seizoen denk ik.![]()
mag graag met andere mensen lopen maar soms moeten er qua training wat puntjes op de I en dan loop ik het liefst alleen, urenlang alleen maar over de loop zelf nadenken en na afloop alleen je zelf een verwijt of schouderklopje kunnen geven
lone wolf.... the hunt is lonely but you are well fed...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je wilt een topic voor jezelf openen. Ga je gangquote:Op woensdag 5 november 2014 19:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
mag graag met andere mensen lopen maar soms moeten er qua training wat puntjes op de I en dan loop ik het liefst alleen, urenlang alleen maar over de loop zelf nadenken en na afloop alleen je zelf een verwijt of schouderklopje kunnen geven
lone wolf.... the hunt is lonely but you are well fed...![]()
![]()
ik heb altijd nog de stemmetjes in mijn hoofd, die er ook tijdens het lopen zijn, om met me mee te posten!!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Je wilt een topic voor jezelf openen. Ga je gang'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gezellig!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb altijd nog de stemmetjes in mijn hoofd, die er ook tijdens het lopen zijn, om met me mee te posten!!
Heerlijk, hele interne conversaties tijdens t lopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
believe me!!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!
Heerlijk, hele interne conversaties tijdens t lopen
Het enige probleem is als ze ruzie met elkaar krijgen... dan begin ik wat onrustig te lopen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Doe ik ook altijd maar ik ben dan ook een rare vogelquote:Op woensdag 5 november 2014 19:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gezellig!
Heerlijk, hele interne conversaties tijdens t lopen![]()
![]()
Ik mis die trailers eigenlijk niet eens meer. Laat ze maar lekker offtopic en offroad elders posten.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Of als je het hardop doetquote:Op woensdag 5 november 2014 19:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
believe me!!
Het enige probleem is als ze ruzie met elkaar krijgen... dan begin ik wat onrustig te lopen![]()
![]()
Je begon zelf over de 'hullie vs zullie cultuur', vandaar dat ik die snede eruit heb geknipt en daarop heb gereageerd. Nergens is mijn intentie geweest om jou daarop aan te vallen, dat er nu een tweede topic is. Zoals ik al zei, ik heb me afzijdig gehouden van die hele discussie, maar wel alles meegelezen. Dus ik weet wel ongeveer wie wat heeft gezegd etc.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb dezelfde mening hoor, alles bij elkaar vind ik gezelliger. Ik gun ieder zn eigen lol. Maar het experiment is misschien de moeite waard.
Ik vond jouw eerdere reactie wel een beetje raar, om mij min of meer aan te vallen op het feit dat er een ander topic is. Jij wist bij mijn weten niet hoe ik daarin sta, dus waarom zou je mij dan zo moeten benaderen?
Maar goed, doet er allemaal ook niet toe verder. Hardlopen. Daar gaat het om. Nu zand erover! Oh wacht, dat hoort bij trailen. Asfalt erover dan!
quote:guilty Swets?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
daar gaat mijn koffie....quote:Op woensdag 5 november 2014 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat er zo'n ouwe man een beetje binnensmonds mompelend voorbij komt hobbelen... in z'n tight.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
trailen zonder hoogteverschil is dan ook niets anders dan een natuurloopje... dus misschien moeten de NL'se trailers dan ook weer een eigen topicquote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef trolley het volgende:
[..]
Maar goed, doet er allemaal ook niet toe verder. Hardlopen. Daar gaat het om. Nu zand erover! Oh wacht, dat hoort bij trailen. Asfalt erover dan!![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:17 schreef trolley het volgende:
[..]
Je begon zelf over de 'hullie vs zullie cultuur', vandaar dat ik die snede eruit heb geknipt en daarop heb gereageerd. Nergens is mijn intentie geweest om jou daarop aan te vallen, dat er nu een tweede topic is. Zoals ik al zei, ik heb me afzijdig gehouden van die hele discussie, maar wel alles meegelezen. Dus ik weet wel ongeveer wie wat heeft gezegd etc.
Maar goed, doet er allemaal ook niet toe verder. Hardlopen. Daar gaat het om. Nu zand erover! Oh wacht, dat hoort bij trailen. Asfalt erover dan!![]()
Deal!
Nu weer kusjekroel
En op jacht naar voerrrrrrSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En toch was deze NL'se natuurloper 40!!!!min sneller bij de TdF dan jou.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
trailen zonder hoogteverschil is dan ook niets anders dan een natuurloopje... dus misschien moeten de NL'se trailers dan ook weer een eigen topic
En dat met al die bergen om je heen om te trainen...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lyme Regis heeft toch wel een Wetherspoon?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Deal!
Nu weer kusjekroel
En op jacht naar voerrrrrrJa doei.![]()
pack hunters....quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
En toch was deze NL'se natuurloper 40!!!!min sneller bij de TdF dan jou.
En dat met al die bergen om je heen om te trainen...![]()
spreek je over 15 11 jaar nog welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is volgens mij een hele tijd terug al eens langs gekomen maar blijft de moeite waard om te kijken...quote:
ik blijf het intressant vinden... waarom lopen bepaalde mensen bepaalde afstanden etc.... waarom zijn er mensen tevreden met een 5km rondje terwijl anderen juist de uitersten moeten opzoeken... waarom zijn er die door zo liefst zo veel modder gaan terwijl er anderen zijn die al in paniek raken bij een vlekje op hun schoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het gaat toch juist gewoon er om dat mensen onder het hardlopen over persoonlijke dingen willen praten die niets met hardlopen te maken hebben. Hoe langer ze lopen, hoe intiemere vragen ze beantwoorden.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
is volgens mij een hele tijd terug al eens langs gekomen maar blijft de moeite waard om te kijken...
ik blijf het intressant vinden... waarom lopen bepaalde mensen bepaalde afstanden etc.... waarom zijn er mensen tevreden met een 5km rondje terwijl anderen juist de uitersten moeten opzoeken... waarom zijn er die door zo liefst zo veel modder gaan terwijl er anderen zijn die al in paniek raken bij een vlekje op hun schoenen![]()
![]()
Zoiets was ik ook van plan, rondje ten oosten van Putten en dan nog stukje heide meepakken. Zag dat ik dan vrijwel meteen in het bos zit. Viel me ook al op dat daar flink wat paadjes liggen, dus neem dan ook maar m'n telefoon mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef pijll het volgende:
In b4 Jero! (denk ik)
Voccar, ik heb een week of 2 geleden een mooi rondje gedaan ten zuiden van Putten, door de bossen en langs het Zwaartepunt van Nederland. Zet gewoon een willekeurig rondje uit op afstandmeten; volgens mij zijn daar gewoon alle paadjes even mooi!![]()
Waar en wanneer ga je daar lopen dan, wil je een loopmaatje mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef Voccar het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook van plan, rondje ten oosten van Putten en dan nog stukje heide meepakken. Zag dat ik dan vrijwel meteen in het bos zit. Viel me ook al op dat daar flink wat paadjes liggen, dus neem dan ook maar m'n telefoon mee.![]()
![]()
Ik heb m'n salaris wat ik over een week krijg alvast voor een groot deel weer uitgegeven aan nieuwe hardloopkleren voor de winter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk is het er voor aanstaande zaterdag, kan ik het gelijk aan bij m'n loopje! En ik kon kiezen tussen een GRATIS startnummerband (twv 6,95) of gratis verzending (twv 3,95). Dat was geen al te moeilijke keuze
Laat de winter nu maar komen!
ik heb loopvrienden die totaal verschillende opvattingen hebben over bepaalde dingen zoals politiek etc maar lopende voort kunnen we er wel prachtige discussies over voeren...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het gaat toch juist gewoon er om dat mensen onder het hardlopen over persoonlijke dingen willen praten die niets met hardlopen te maken hebben. Hoe langer ze lopen, hoe intiemere vragen ze beantwoorden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Is altijd erg gezellig inderdaad, samen lopen. Gebeurt hier alleen niet al te vaak. Maar alleen is inderdaad ook erg goed te doenquote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb loopvrienden die totaal verschillende opvattingen hebben over bepaalde dingen zoals politiek etc maar lopende voort kunnen we er wel prachtige discussies over voeren...![]()
![]()
Babbeltjes tijdens de trainingen zijn de leukste. Nooit heel diepgravend. Gister ving ik op dat een (nieuwe) clubgenoot met wat vrienden in Schotland van oost naar west gaat triatlonnenAls sponsoractie voor een zieke vriend.
Volgende week even tackelen, die gozer![]()
![]()
Kwartiertje loopband op verschillende tempos. Geen last van enkel of enkelband![]()
Dus ik kan weer gaan hardlopen! Over klinkerts, hei, asfalt, bospaden alles! Als ik maar kan lopen
![]()
en ik ga daar tot vervelends toe over posten en er daar kunnen jullie geen fuck aan doen!![]()
Dat is mijn jompel en dat zijn ook gelijk mijn 2 cents over de hele discussie wat nu loopt. Wil je mijn posts niet lezen, scroll dan ff door en reageer ook niet. That's the way the cookie crumbles.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Gelukkig wel! Zat net lekker in die flow dus hopelijk kan ik dat voortzetten.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hey goed nieuws Daywalk3r! On the road againJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Kwartiertje loopband op verschillende tempos. Geen last van enkel of enkelband![]()
Dus ik kan weer gaan hardlopen! Over klinkerts, hei, asfalt, bospaden alles! Als ik maar kan lopen
![]()
en ik ga daar tot vervelends toe over posten en er daar kunnen jullie geen fuck aan doen!![]()
Dat is mijn jompel en dat zijn ook gelijk mijn 2 cents over de hele discussie wat nu loopt. Wil je mijn posts niet lezen, scroll dan ff door en reageer ook niet. That's the way the cookie crumbles.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Mooi! Lekker hollen weer!quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Dat is mijn jompel en dat zijn ook gelijk mijn 2 cents over de hele discussie wat nu loopt. Wil je mijn posts niet lezen, scroll dan ff door en reageer ook niet. That's the way the cookie crumbles.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mooi! Pas op dat je het niet meteen weer als vanouds kan oppakken maar snel genoeg wel weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Dat is mijn jompel en dat zijn ook gelijk mijn 2 cents over de hele discussie wat nu loopt. Wil je mijn posts niet lezen, scroll dan ff door en reageer ook niet. That's the way the cookie crumbles.
Ik voel mijn enkel nog steeds.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Sowieso op geleide de van pijn. Wat had jij er ook alweer mee?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Mooi! Pas op dat je het niet meteen weer als vanouds kan oppakken maar snel genoeg wel weer.
Ik voel mijn enkel nog steeds.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
inderdaad... anders deurtje verderquote:Op woensdag 5 november 2014 20:28 schreef Quoi het volgende:
Hey goed nieuws Daywalk3r! On the road again
Hardloopbuggy geregeld via marktplaatsWel twee uur in de auto, maar dan heb je ook wat. Remmen, vering, verstelbaar voor mevr. Tarahumara (die is 30cm kleiner), dit, dat, alles
Voorbeeld foto, dat ben ik niet.![]()
Kan niet wachten om de kleine bolle vreetschuur er in te frommelen en lekker samen op pad te gaan![]()
![]()
Ik ga nergens heen, als iemand last van me heeft gaat diegene maar weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad... anders deurtje verderJa ook jij ja ouwe!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat het zo helder is dat je met volle maan in de duinen kan hardlopen 's avonds
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vandaag voor het eerst bij Phoenix meegetraind! Was leuk! Wel een beetje pittig, had er geen rekening mee gehouden dus gisteren al interval gedaan en vandaag 2x800, 2x1600 en 4x400. Maar heb me een beetje ingehouden en toen was het goed te doen. In de groep zitten een paar snelleren maar over het algemeen is het niveau niet zo hoog. Ze raadden me ook aan om een keer bij de wedstrijdgroep te gaan kijken om te kijken wat leuker is/beter past.
Ik vond het wel heel leuk om wat meer aan de loopscholing etc. te doen, en in groepjes over de baan loopt ook gewoon heerlijk, je loopt zo onder de 4 voordat je het door hebt.
Het enige probleem is dat ik er in mijn huidige schema eigenlijk gewoon geen tijd voor heb.. nu meteen vanuit werk doorgegaan, maar dan ben ik dus van 7.20 tot 21.30 van huis en moet dan nog eten.. en de volgende ochtend weer om 6.30 op dus zeker niet ideaal.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
LT goed nieuws!
Alleen best een tropenschema ja, zo'n dag. Maar Den Haag was tijdelijk voor jou toch? Dus binnenkort misschien wel mogelijk?Aaaah een 3/4 tightquote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef Tarahumara het volgende:
Hardloopbuggy geregeld via marktplaatsWel twee uur in de auto, maar dan heb je ook wat. Remmen, vering, verstelbaar voor mevr. Tarahumara (die is 30cm kleiner), dit, dat, alles
Voorbeeld foto, dat ben ik niet.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten om de kleine bolle vreetschuur er in te frommelen en lekker samen op pad te gaanMaar je bent het niet. Loopze met de kleine bolle vreetschuur
Gister was het ook al zo mooi, maar nu nog meer volle maanquote:Op woensdag 5 november 2014 21:51 schreef Yuki het volgende:
Dat het zo helder is dat je met volle maan in de duinen kan hardlopen 's avondsMazzelaer, door de duinen!
![]()
Thuis van training...mijn lichaam het grote moeite met de hoge tempo's, dus ik ben in het begin van de tweede serie afgehaakt om op een wat meer ontspannen tempo weer terug te keren naar de kantine.
En inderdaad, het was heerlijk in de duinen in het heldere maanlicht
Heb sinds vanavond ook eindelijk de beschikking over een "The Stick". Ben benieuwd
Al met al toch weer +13km
@Tarahumara, tof!F means you're fucked![]()
Ja tot april, dus het is sowieso een optie om dan lid te worden. Of om het toch te doen en dan maar proberen de andere dagen meer te slapen.. maarja kans is ook dat ik het dan echt te gek maak voor mezelf. Ze hebben ook nog een zaaltjestraining op maandag waar ik wil gaan kijken, en op zaterdag een duurloop in het bos maar dat doe ik liever alleen.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:05 schreef Quoi het volgende:
LT goed nieuws!
Alleen best een tropenschema ja, zo'n dag. Maar Den Haag was tijdelijk voor jou toch? Dus binnenkort misschien wel mogelijk?
[..]
Aaaah een 3/4 tightMaar je bent het niet. Loopze met de kleine bolle vreetschuur
[..]
Gister was het ook al zo mooi, maar nu nog meer volle maanMazzelaer, door de duinen!
Wel grappig, de recreanten doen hun naam wel eer aan, zelfs tijdens de 400m intervallen werd er nog gekletstEn ze waren een beetje verbaasd dat ik 45 crunches in 30 seconden deed, de meesten kwamen niet verder dan 15
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
15 red ik sowieso nietquote:Op woensdag 5 november 2014 22:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja tot april, dus het is sowieso een optie om dan lid te worden. Of om het toch te doen en dan maar proberen de andere dagen meer te slapen.. maarja kans is ook dat ik het dan echt te gek maak voor mezelf. Ze hebben ook nog een zaaltjestraining op maandag waar ik wil gaan kijken, en op zaterdag een duurloop in het bos maar dat doe ik liever alleen.
Wel grappig, de recreanten doen hun naam wel eer aan, zelfs tijdens de 400m intervallen werd er nog gekletstEn ze waren een beetje verbaasd dat ik 45 crunches in 30 seconden deed, de meesten kwamen niet verder dan 15
F means you're fucked![]()
Ik zal maar niet gaan googlen op The Stickquote:Op woensdag 5 november 2014 22:08 schreef YUR het volgende:
Thuis van training...mijn lichaam het grote moeite met de hoge tempo's, dus ik ben in het begin van de tweede serie afgehaakt om op een wat meer ontspannen tempo weer terug te keren naar de kantine.
En inderdaad, het was heerlijk in de duinen in het heldere maanlicht
Heb sinds vanavond ook eindelijk de beschikking over een "The Stick". Ben benieuwd
Al met al toch weer +13km
@Tarahumara, tof!Dus: vertel.
![]()
Een soort van massagedeegrollerquote:Op woensdag 5 november 2014 22:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zal maar niet gaan googlen op The StickDus: vertel.
Overigens, ik weet niet hoe dit fototechnisch ook alweer precies heet, maar een clubgenootje heeft in 10 sec ca 10 foto's van mij gemaakt tijdens het laatste stukje opgang naar de finish van de LVML. Echt tof! Ik ben nu heeeeeeeel geduldig (not) aan het wachten op zijn mail....
@Yur: OK. Nou, veel plezier ermee!![]()
Ik moet meteen aan zo'n foto uit de Wehkamp denken van een massagestaaf.... Die ze dan tegen hun wang houden.quote:![]()
The Stick is fijn! Die van ons is nu wel een beetje krom van het vele gebruik
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
een burst ?quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
Overigens, ik weet niet hoe dit fototechnisch ook alweer precies heet, maar een clubgenootje heeft in 10 sec ca 10 foto's van mij gemaakt tijdens het laatste stukje opgang naar de finish van de LVML. Echt tof! Ik ben nu heeeeeeeel geduldig (not) aan het wachten op zijn mail....
@Yur: OK. Nou, veel plezier ermee!
Hier ook heerlijk gelopen @haag. Al waren de intervallen meer op 5 km snelheid dan op 15lekker achter de toploper van de groep aan
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Ik las massagrafquote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan zo'n foto uit de Wehkamp denken van een massagestaaf.... Die ze dan tegen hun wang houden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan zo'n foto uit de Wehkamp denken van een massagestaaf.... Die ze dan tegen hun wang houden.Mooie combinatie welquote:Op woensdag 5 november 2014 22:20 schreef La_Tramposa het volgende:
The Stick is fijn! Die van ons is nu wel een beetje krom van het vele gebruik
komende zaterdag weer eens een serieuze Kepler training... via Luxmore Hut maar Forest Burn Shelter en weer terug naar de control gates
Hier ook zeker geen 15km tempoquote:Op woensdag 5 november 2014 22:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
een burst ?
Hier ook heerlijk gelopen @haag. Al waren de intervallen meer op 5 km snelheid dan op 15lekker achter de toploper van de groep aan
Wel lekker hard
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
burst.. In 1 bewegende foto gezet soms gif of time-lapse genoemd.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:14 schreef Quoi het volgende:
@Yur: OK. Nou, veel plezier ermee!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ziet er puik uit. Pittig.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
komende zaterdag weer eens een serieuze Kepler training... via Luxmore Hut maar Forest Burn Shelter en weer terug naar de control gates
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
gewoon lekker omhoog Mossel, geen tijd mee en we zien wel hoe lang we er over doen... de week er op met de kerosine taxi de berg op als alles goed gaatquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In het weekend van 15 en 16 november. Ben dan met vrienden weekendje weg, maar vind vast wel wat tijd om daar even rondje te lopen. Zie dat het meer in Krachtighuizen ligt dan in Putten. Samen rondje hobbelen klinkt wel goedquote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar en wanneer ga je daar lopen dan, wil je een loopmaatje mee?![]()
![]()
Krachtighuizen? Ja dan zit je echt meteen in de bossen... Beukhof? Daar zat ik 2 weekenden geleden.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:42 schreef Voccar het volgende:
[..]
In het weekend van 15 en 16 november. Ben dan met vrienden weekendje weg, maar vind vast wel wat tijd om daar even rondje te lopen. Zie dat het meer in Krachtighuizen ligt dan in Putten. Samen rondje hobbelen klinkt wel goed![]()
Nee, we zitten dan op park van Landal (de Veluwse Hoevegaerde)quote:Op woensdag 5 november 2014 22:50 schreef pijll het volgende:
[..]
Krachtighuizen? Ja dan zit je echt meteen in de bossen... Beukhof? Daar zat ik 2 weekenden geleden.![]()
ik ben iemand die een stok achter de deur moet hebben ter motivatie.... vandaar het onvermijdelijke gedaan...quote:Great! Thanks for your entry. Please remember to send a check for the entry fee, made out to:
Great Naseby Water Race.
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
The stick.. Ik was even bang dat de selfiestick werd bedoeld..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
zwaar gekneusd. Met name een dag later voel ik de inspanning .quote:Op woensdag 5 november 2014 21:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sowieso op geleide de van pijn. Wat had jij er ook alweer mee?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
100 fucking 60 kilometer en 900 meter?
Je bent gestoord, al wisten we dat al.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 05:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik ben iemand die een stok achter de deur moet hebben ter motivatie.... vandaar het onvermijdelijke gedaan...
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenDe afstand maakt mij duizelig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
[..]
ik ben iemand die een stok achter de deur moet hebben ter motivatie.... vandaar het onvermijdelijke gedaan...
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenFfffuuuu!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:26 schreef Daywalk3r het volgende:
![]()
Dat is mijn jompel en dat zijn ook gelijk mijn 2 cents over de hele discussie wat nu loopt. Wil je mijn posts niet lezen, scroll dan ff door en reageer ook niet. That's the way the cookie crumbles.![]()
![]()
Lijkt mij ook wel wat, tenzij Voccar net zo'n snelheidsmonster is als Jero. Dan gaan jullie veel te snel voor me...quote:Op woensdag 5 november 2014 19:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Waar en wanneer ga je daar lopen dan, wil je een loopmaatje mee?
Edit: zag na deze post de datum voorbij komen. Dan kan ik niet...![]()
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnendat is een flinke stok achter de deur!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenEh. Dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenPfff... een stok achter de deur noemt 'ie dat. Ik zou dit eerder beschouwen als 6 ton bakstenen boven mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Respect als het je lukt zeg!!! Wel hele mooie omgeving... daar wil ik ook wel wat kortere rondjes hobbelen!![]()
![]()
Ik heb één keer in mijn leven meer dan 160km gefietst op een dag en dat vond ik al verMaar goed.. dat zeggen mensen over 42 km ook
Succes met trainen!
RD![]()
Das een oerbos ipv een stok achter de deur.
Succes met de voorbereidingen (die met onmiddellijke ingang zijn begonnen, neem ik aan?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoop idd dat ik dan nog kan genieten van het lopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
spreek je over 15 11 jaar nog welVolgens mij train je hier heel veel spieren tijdens je loopjequote:Op woensdag 5 november 2014 21:38 schreef Tarahumara het volgende:
Voorbeeld foto, dat ben ik niet.
[ afbeelding ]
Kan niet wachten om de kleine bolle vreetschuur er in te frommelen en lekker samen op pad te gaan
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
En dan noemen mensen mij weleens gestoord
RD, heel veel plezier en succes in je voorbereidingen
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wauw, erg gaaf! Dat is voor mij nog een jaar of 2 weg denk ik. Heel veel succes met de voorbereiding!
Het lijkt me wel mentaal echt ontzettend zwaar, omdat je 16 keer langs start/finish komt, het wordt natuurlijk steeds verleiderlijker om daar lekker te stoppen
Nog een mooie quote van de Naseby site:quote:This is an Ultra event so if you have done a marathon before this is within your capabilities.You just have to want it.
[ Bericht 19% gewijzigd door Jero_nimo op 06-11-2014 08:53:35 ]![]()
dank allemaal voor jullie aanmoedigingen.......de voorbereidingen beginnen inderdaad meteen maar vooral in mijn hoofd want het is vooral een mentaal iets.
Ja, je komt 15 keer langs de finish maar er zijn bij een evenement nagenoeg alleen maar ultras die je pijn en je lijden kennen en er alles aan zullen doen om je door te laten gaan.
In mijn ogen kan iedereen een ultra lopen als de wil om de finish te halen maar groot genoeg is
Ik ben van plan om op 1 maart met trainen te beginnen en daar zal dan ook de 9 uur bij HAAG mooi inpassen
en een quote van een van mijn ultra-vrienden op mijn fb pagina:quote:Nice Ruud - you will not be alone, the Southland team is behind and with you
[ Bericht 12% gewijzigd door rechtsedirecte op 06-11-2014 09:17:46 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
[..]
de lange (trainings)weg naar een nieuwe uitdaging is begonnenJe bent niet wijs maar dat wisten we natuurlijk al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ook al zat alles vol van binnen en geen fut laatste dagen toch 1.3km weten te lopen.
Langer was echt niet te doen, al ben ik toch tevreden.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Je bent in ieder geval geweest. En soms kunnen kleine stukjes ervoor zorgen dat je de smaak weer te pakken krijgt.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:10 schreef Solique het volgende:
Ook al zat alles vol van binnen en geen fut laatste dagen toch 1.3km weten te lopen.
Langer was echt niet te doen, al ben ik toch tevreden.![]()
Ja, dat is waar maar lichaam wilt niet meewerken laatste tijd.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:15 schreef Devv het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval geweest. En soms kunnen kleine stukjes ervoor zorgen dat je de smaak weer te pakken krijgt.
Wil toch weer schema oppakken en op weg naar de 5K.
Heb nog tot februari om te beslissen eventueel| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Staat er eigenlijk een timelimit voor zoiets RD? Ik bedoel wat als je gemiddelde Pace 07.45 min/km is, is dat ok?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat is nog best snel.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Staat er eigenlijk een timelimit voor zoiets RD? Ik bedoel wat als je gemiddelde Pace 07.45 min/km is, is dat ok?
Succes RD.Ja doei.![]()
30 uur maar als je binnen 29u59m aan je laatste ronde begin mag je door gaan zolang je maar een crewie met je mee hebt omdat je dan de duisternis weer tegenmoed gaquote:Op donderdag 6 november 2014 09:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
Staat er eigenlijk een timelimit voor zoiets RD? Ik bedoel wat als je gemiddelde Pace 07.45 min/km is, is dat ok?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je ziet er nu al tegenop?quote:Op donderdag 6 november 2014 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
30 uur maar als je binnen 29u59m aan je laatste ronde begin mag je door gaan zolang je maar een crewie met je mee hebt omdat je dan de duisternis weer tegenmoed gaJa doei.![]()
quote:![]()
een goede lezer heeft aan een half woord genoeg
weet bij voorbaat dat het niet makkelijk wordt maar "I have to do it to get it out of my system"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pssstquote:Op donderdag 6 november 2014 09:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
een goede lezer heeft aan een half woord genoeg
weet bij voorbaat dat het niet makkelijk wordt maar "I have to do it to get it out of my system"Ja doei.![]()
na 17 jaar in het buitenland slippen deze dingen er wel eens door heenquote:
Ik doe het je niet na. Het is gelukkig ook bijna helemaal vlak.quote:Op woensdag 5 november 2014 22:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Wow, diep respect RD!![]()
![]()
En uiteraard heel veel succes en plezier met de voorbereidingen!
Misschien kunnen we een Fok! estafette team opzetten om de 9 uur met RD mee te lopen?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:31 schreef Mr.B. het volgende:
Een geweldige uitdaging RD!
Ik zal zeker even komen kijken als je de 9 uurs gaat lopen bij Haag."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik dacht even meelopen in estafette tijdens Naseby, daar zou ik direct voor tekenenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:36 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een Fok! estafette team opzetten om de 9 uur met RD mee te lopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 10:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik dacht even meelopen in estafette tijdens Naseby, daar zou ik direct voor tekenenIk ook.
Maar nee, ik bedoelde bij HAAG.
Ik meende dat meelopen met een sololoper niet werd toegestaan. Maar met een estafetteteam kom je m natuurlijk regelmatig tegen. Sowieso ziet ie dan iedere 1800 meter mensen die op dat moment niet aan het lopen zijnF means you're fucked![]()
Maar als je estafette team nu "toevallig" precies hetzelfde tempo loopt als een solist?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:56 schreef YUR het volgende:
Ik meende dat meelopen met een sololoper niet werd toegestaan. Maar met een estafetteteam kom je m natuurlijk regelmatig tegen. Sowieso ziet ie dan iedere 1800 meter mensen die op dat moment niet aan het lopen zijn
Daar kun je inderdaad weinig aan doenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar als je estafette team nu "toevallig" precies hetzelfde tempo loopt als een solist?
Hoeveel sololopers deden er vorig jaar mee eigenlijk?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar kun je inderdaad weinig aan doen![]()
7 starters bij de 9-uurs, 9 starters bij de 6-uursquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef Quoi het volgende:
[..]
Hoeveel sololopers deden er vorig jaar mee eigenlijk?F means you're fucked![]()
Ik vind van ultralopers altijd zo knap hoe je dat in hemelsnaam fatsoenlijk in gaat delen qua rustig tempo.* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *![]()
Zo zoquote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef YUR het volgende:
[..]
7 starters bij de 9-uurs, 9 starters bij de 6-uursIk dacht echt alleen dat er in estafette werd gelopen.
Nou RD, zet 'm op met je trainingen!
Nu ik eenmaal wat wakkerder ben dan vanmorgen zie ik pas dat het een schoen isquote:Op donderdag 6 november 2014 08:33 schreef Guard het volgende:
Leuke design touch, the rising sun
[ afbeelding ]
Idd mooi design![]()
![]()
Ik ben me aan het oriënteren op een manier om in de winter mijn drinken mee te nemen.
Ik heb een bottle belt, dus die kan in principe mee. Maar nu het kouder wordt, zweet ik minder en heb ik dus ook minder behoefte aan drinken. Dus ik denk dat dan een handheld bottle wel een oplossing kan zijn.
Deze lijkt me wel geschikt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er mensen met ervaring met deze of andere handheld bottles? Ik geloof dat Jero deze of iets soortgelijks heeft? Wat zijn de ervaringen hiermee?
Voor de lange termijn wil ik er dan ooit nog een keer zo'n rugzak bij, indien ik langere afstanden ga lopen. Maar eerst die hm maar eens een paar keer uitlopen.![]()
Er waren ook best veel estafetteteams ja. Retegezellig!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zo zoIk dacht echt alleen dat er in estafette werd gelopen.
Nou RD, zet 'm op met je trainingen!
[..]
Nu ik eenmaal wat wakkerder ben dan vanmorgen zie ik pas dat het een schoen is
Idd mooi designF means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Er waren ook best veel estafetteteams ja. Retegezellig!![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef McTwente het volgende:
Ik ben me aan het oriënteren op een manier om in de winter mijn drinken mee te nemen.
Ik heb een bottle belt, dus die kan in principe mee. Maar nu het kouder wordt, zweet ik minder en heb ik dus ook minder behoefte aan drinken. Dus ik denk dat dan een handheld bottle wel een oplossing kan zijn.
Deze lijkt me wel geschikt:Yup, heb deze ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er mensen met ervaring met deze of andere handheld bottles? Ik geloof dat Jero deze of iets soortgelijks heeft? Wat zijn de ervaringen hiermee?
Voor de lange termijn wil ik er dan ooit nog een keer zo'n rugzak bij, indien ik langere afstanden ga lopen. Maar eerst die hm maar eens een paar keer uitlopen.
Prima dingetje.
Heb nog geen nadeel eraan kunnen ontdekken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je moet actief zijn op social media.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
voor de schoenen fetisjisten
http://www.runnersweb.nl/gear/Gezocht-schoenentesters.htm![]()
![]()
Whoop! Ik heb me opgegeven. Lijkt me leukquote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef Stefanovic83 het volgende:
voor de schoenen fetisjisten
http://www.runnersweb.nl/gear/Gezocht-schoenentesters.htm
Ik doe alleen nooit iets met instagram (heb wel een account), dus vrees dat ze me op basis daarvan niet gaan kiezen. Maar wie niet waagt...![]()
Deze lijkt me wel geschikt:Ik heb er eentje van Nathan, het werkt maar erg enthousiast kan ik er niet van worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er mensen met ervaring met deze of andere handheld bottles? Ik geloof dat Jero deze of iets soortgelijks heeft? Wat zijn de ervaringen hiermee?
Voor de lange termijn wil ik er dan ooit nog een keer zo'n rugzak bij, indien ik langere afstanden ga lopen. Maar eerst die hm maar eens een paar keer uitlopen.![]()
Je moet gewoon even snel wat foto's maken en doen alsof dat je lifestyle is.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Whoop! Ik heb me opgegeven. Lijkt me leuk
Ik doe alleen nooit iets met instagram (heb wel een account), dus vrees dat ze me op basis daarvan niet gaan kiezen. Maar wie niet waagt...![]()
Als ze daar niet doorheen prikken kun je beter gaan solliciteren als social media marketeer daar...quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet gewoon even snel wat foto's maken en doen alsof dat je lifestyle is.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Deze lijkt me wel geschikt:Lijk me dat je een beetje een rare houding moet nemen om er van te drinken? Lijkt me niet heel comfortabel tijdens het lopen, Lijkt me 1 bidon aan een belt toch fijnerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er mensen met ervaring met deze of andere handheld bottles? Ik geloof dat Jero deze of iets soortgelijks heeft? Wat zijn de ervaringen hiermee?
Heb ik ook naar gekeken. Grootste nadeel (in mijn ogen) is dat deze werken met een soort bidon, die hard is. Salomon werkt met flexibele "bidons". Het lijkt mij dat deze zich beter vormen en minder in de weg zitten als ze (bijna) leeg zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:53 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van Nathan, het werkt maar erg enthousiast kan ik er niet van worden.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef HDLed het volgende:
[..]
Lijk me dat je een beetje een rare houding moet nemen om er van te drinken? Lijkt me niet heel comfortabel tijdens het lopen, Lijkt me 1 bidon aan een belt toch fijner
Je brengt gewoon je hand naar je mond om te drinken, net als bij een bidon of een fles of een beker of een glas...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Devv het volgende:
[..]
Je moet gewoon even snel wat foto's maken en doen alsof dat je lifestyle is.Dat heb ik idd maar niet gedaan nee. Ik vind wel 1 mooie hardloopfoto op mijn instagram. Daar moeten ze het maar mee doenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Als ze daar niet doorheen prikken kun je beter gaan solliciteren als social media marketeer daar...![]()
![]()
Thanks. Gaat op het verlanglijstje voor Sinterklaas!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Yup, heb deze ook.
Prima dingetje.
Heb nog geen nadeel eraan kunnen ontdekken.![]()
Je moet je elleboog veel meer naar boven halen, met een bidon of een fles of een beker of een glas kan je je pols het werk laten doen.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Je brengt gewoon je hand naar je mond om te drinken, net als bij een bidon of een fles of een beker of een glas...![]()
Je zuigt je drank naar binnen, het is echt niet dat je je elleboog boven je hoofd moet houden om iets te drinken of zo.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:09 schreef HDLed het volgende:
[..]
Je moet je elleboog veel meer naar boven halen, met een bidon of een fles of een beker of een glas kan je je pols het werk laten doen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Je kunt in het drinktuutje bijten en en je zuigt het water er zo uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:03 schreef HDLed het volgende:
[..]
Lijk me dat je een beetje een rare houding moet nemen om er van te drinken? Lijkt me niet heel comfortabel tijdens het lopen, Lijkt me 1 bidon aan een belt toch fijner
Ik vind die soft-flasks wel heel fijn, maar mijn superdure handheld niet zo![]()
![]()
Naja ieder zo zijn ding, hij zou niet op mijn verlanglijstje komen te staan haha, alles wat voor mij een beetje oncomfortabel tijdens het lopen is haalt mij enigzins uit mijn ritme. Dus geef mij maar een bidon waar mij het drinken makkelijker lijkt.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Je zuigt je drank naar binnen, het is echt niet dat je je elleboog boven je hoofd moet houden om iets te drinken of zo.![]()
Ik vind bidons juist een heel stuk lastiger drinken. Veel meer moeite om het water eruit te krijgen. En moeite doen om die bidon weer terug in de riem te frutten.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef HDLed het volgende:
[..]
Naja ieder zo zijn ding, hij zou niet op mijn verlanglijstje komen te staan haha, alles wat voor mij een beetje oncomfortabel tijdens het lopen is haalt mij enigzins uit mijn ritme. Dus geef mij maar een bidon waar mij het drinken makkelijker lijkt.![]()
Ieder zijn ding uiteraard, maar het is echt nagenoeg hetzelfde als drinken uit een bidon (qua biomechanica).quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef HDLed het volgende:
[..]
Naja ieder zo zijn ding, hij zou niet op mijn verlanglijstje komen te staan haha, alles wat voor mij een beetje oncomfortabel tijdens het lopen is haalt mij enigzins uit mijn ritme. Dus geef mij maar een bidon waar mij het drinken makkelijker lijkt.
Alleen makkelijker meenemen dan een bidon m.i.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik vind bidons juist een heel stuk lastiger drinken. Veel meer moeite om het water eruit te krijgen. En moeite doen om die bidon weer terug in de riem te frutten.http://www.hardloopshop.n(...)ebelt-4-bottles.htmlquote:Op donderdag 6 november 2014 12:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard, maar het is echt nagenoeg hetzelfde als drinken uit een bidon (qua biomechanica).
Alleen makkelijker meenemen dan een bidon m.i.
Kostte me geen drol en de handelingen om hem terug in zijn vakje te doen zijn geen enkel probleem voor mij![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:19 schreef HDLed het volgende:
[..]
[..]
http://www.hardloopshop.n(...)ebelt-4-bottles.html
Kostte me geen drol en de handelingen om hem terug in zijn vakje te doen zijn geen enkel probleem voor mijMooi toch als het werkt voor jou
Precies, iedereen moet doen wat hij fijn vind/lijktquote:
Moet ook wel heel eerlijk zijn dat ik hem pas 2 keer meegenomen heb hoor![]()
![]()
Ik loop momenteel nog geen dusdanig lange afstanden dat ik een bidon oid nodig zou hebben. Bij de wedstrijdjes volstaan de drankposten voorlopig nog meer dan voldoende!
Ik kon het tot de 10 km ook prima volhouden zonder drinken, nu zit ik aan 14 km afstanden en dan is een sapje tussendoor wel heel erg fijnquote:Op donderdag 6 november 2014 12:29 schreef trolley het volgende:
Ik loop momenteel nog geen dusdanig lange afstanden dat ik een bidon oid nodig zou hebben. Bij de wedstrijdjes volstaan de drankposten voorlopig nog meer dan voldoende!![]()
![]()
De foto is wel een beetje raar genomen. Als ik hem om heb steekt de zuigdop gewoon tussen mijn duim en wijsvinger uit. Het enige is dat het in het begin best een blok aan je arm is, maar hij wordt steeds kleiner naarmate,je meer drinkt. Fijn ding!quote:Op donderdag 6 november 2014 12:13 schreef HDLed het volgende:
[..]
Naja ieder zo zijn ding, hij zou niet op mijn verlanglijstje komen te staan haha, alles wat voor mij een beetje oncomfortabel tijdens het lopen is haalt mij enigzins uit mijn ritme. Dus geef mij maar een bidon waar mij het drinken makkelijker lijkt.
Hier zie je hem er tussen uit steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik loop het liefste ook zonder dingen om of aan me te hebben hangen, maar dat is tijdens trainingen zeker niet altijd een optie.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dat geloof ik direct ja. Ik zal er hoe dan ook aan moeten geloven straks in aanloop naar de HM. Maar dat is voor latere zorg.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:36 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ik kon het tot de 10 km ook prima volhouden zonder drinken, nu zit ik aan 14 km afstanden en dan is een sapje tussendoor wel heel erg fijn'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Ik loop eigenlijk vanaf 7K of langer met iets te drinken.. ook bij interval trainingen neem ik graag wat mee.. ik heb nogal last van slijm en dan heb ik graag n beetje water tegen de hoest..
ik heb zo een race vest van Nathan.. (knalroze natuurlijk) met 2 bidonnetjes..![]()
Nieuwe laptop en dus opnieuw Garmin Express instellen. The horror... "Nee hoor, ik zie heus wel een Garmin 610 en alles, maar ik ga echt de koppeling niet bevestigen"
Te vroeg gebitcht, hij doet t
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Daar heb ik ook last van, van dat verschijnsel. Alleen ik roggel het gewoon op straatquote:Op donderdag 6 november 2014 12:41 schreef Danter het volgende:
Ik loop eigenlijk vanaf 7K of langer met iets te drinken.. ook bij interval trainingen neem ik graag wat mee.. ik heb nogal last van slijm en dan heb ik graag n beetje water tegen de hoest..![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Nieuwe laptop en dus opnieuw Garmin Express instellen. The horror... "Nee hoor, ik zie heus wel een Garmin 610 en alles, maar ik ga echt de koppeling niet bevestigen"
Te vroeg gebitcht, hij doet tWat een eigenwijs programma is het toch ook
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Echte 'sportdrankjes' (oftwel suikerbommenquote:Op donderdag 6 november 2014 12:43 schreef HDLed het volgende:
[ afbeelding ]
Denk alleen dat het niet een optimaal sportdrankje is tijdens het lopen!) zijn toch pas aan te raden als je echt lange afstanden maakt? Daar valt 5km imho niet onder
Maar dat spul is wel lekkerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Echte 'sportdrankjes' (oftwel suikerbommen) zijn toch pas aan te raden als je echt lange afstanden maakt? Daar valt 5km imho niet onder
![]()
![]()
Kloptquote:Op donderdag 6 november 2014 12:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
HerkenbaarWat een eigenwijs programma is het toch ook
als het werkt is het prima, maar voor die tijd!
Maar het werkt, en dan kan ik nu klagen over m'n loopje. Sinds ik ziek terug gekomen ben van vakantie ben ik voor het eerst weer gaan lopen. Voorzichtig een stukje van 5km. Maar dat ging niet van harte en ik redde het niet in één stuk. Schept geen vertrouwen voor de 7^^ en ik zie dat dan ook zwaar in. Ook gezien het feit dat ik nog niet helemaal beter ben. Maar goed. We zien wel. Ik heb nog even om te twijfelen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Evy zei vandaag nog tegen me dat je niet moet gaan lopen als je ziek bentquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kloptals het werkt is het prima, maar voor die tijd!
Maar het werkt, en dan kan ik nu klagen over m'n loopje. Sinds ik ziek terug gekomen ben van vakantie ben ik voor het eerst weer gaan lopen. Voorzichtig een stukje van 5km. Maar dat ging niet van harte en ik redde het niet in één stuk. Schept geen vertrouwen voor de 7^^ en ik zie dat dan ook zwaar in. Ook gezien het feit dat ik nog niet helemaal beter ben. Maar goed. We zien wel. Ik heb nog even om te twijfelen.
Heb nog geen eigen playlist opgesteld
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:37 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
De foto is wel een beetje raar genomen. Als ik hem om heb steekt de zuigdop gewoon tussen mijn duim en wijsvinger uit. Het enige is dat het in het begin best een blok aan je arm is, maar hij wordt steeds kleiner naarmate,je meer drinkt. Fijn ding!
Hier zie je hem er tussen uit steken.Je hebt eindelijk weer eens een excuus om je Jezus-foto te laten zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Evy heeft ook gelijkquote:Op donderdag 6 november 2014 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Evy zei vandaag nog tegen me dat je niet moet gaan lopen als je ziek bent
Heb nog geen eigen playlist opgesteld![]()
Maar ik ben niet ècht ziek, vind ik. Ik zou ook gaan werken als ik geen vakantie had. Maar ik kamp nog wel met de na-weeën, merk ik. De tank was vrij snel leeg.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zie daar het nadeel. In mijn ogen is een bidon fijner.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Je zuigt je drank naar binnen, het is echt niet dat je je elleboog boven je hoofd moet houden om iets te drinken of zo.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, maar dat is ook wel appels met peren vergelijken. Er even vanuit gaande dat je geen zwaar lichamelijk werk verricht op je werkquote:Op donderdag 6 november 2014 12:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Evy heeft ook gelijk![]()
Maar ik ben niet ècht ziek, vind ik. Ik zou ook gaan werken als ik geen vakantie had. Maar ik kamp nog wel met de na-weeën, merk ik. De tank was vrij snel leeg.
[..]
De foto is wel een beetje raar genomen. Als ik hem om heb steekt de zuigdop gewoon tussen mijn duim en wijsvinger uit. Het enige is dat het in het begin best een blok aan je arm is, maar hij wordt steeds kleiner naarmate,je meer drinkt. Fijn ding!
Hier zie je hem er tussen uit steken.Weg nadeel. Met die foto snap ik hem wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja met die eerste foto staat ie vrij hoog in de handpalm. Die foto van Jero moet ik ook enigzins mijn mening ietwat bijspijkeren, maar een belt lijkt me toch wat fijnerquote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Weg nadeel. Met die foto snap ik hem wel goed.
Gave foto btw![]()
Welk nadeel? Je kan trouwens ook met je vingers je tuutje indrukken en dan met je handpalm het water eruit spuiten. Zo kan je ook drinken en ook het water over je hoofd sproeien.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:50 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zie daar het nadeel. In mijn ogen is een bidon fijner.![]()
Nee, met jouw foto snap ik dat ding veel beter.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:53 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Welk nadeel? Je kan trouwens ook met je vingers je tuutje indrukken en dan met je handpalm het water eruit spuiten. Zo kan je ook drinken en ook het water over je hoofd sproeien.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt nog even om weer aan te sterken. Tegen die tijd gaat het vast weer een stuk beterquote:Op donderdag 6 november 2014 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Kloptals het werkt is het prima, maar voor die tijd!
Maar het werkt, en dan kan ik nu klagen over m'n loopje. Sinds ik ziek terug gekomen ben van vakantie ben ik voor het eerst weer gaan lopen. Voorzichtig een stukje van 5km. Maar dat ging niet van harte en ik redde het niet in één stuk. Schept geen vertrouwen voor de 7^^ en ik zie dat dan ook zwaar in. Ook gezien het feit dat ik nog niet helemaal beter ben. Maar goed. We zien wel. Ik heb nog even om te twijfelen.
quote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Nee, met jouw foto snap ik dat ding veel beter.![]()
![]()
De huisartsenpost-huisarts zei dat het mochtquote:Op donderdag 6 november 2014 12:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar dat is ook wel appels met peren vergelijken. Er even vanuit gaande dat je geen zwaar lichamelijk werk verricht op je werkik heb dat voor de zekerheid nog even gecheckt
Verstandigquote:Op donderdag 6 november 2014 12:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De huisartsenpost-huisarts zei dat het mochtik heb dat voor de zekerheid nog even gecheckt
[..]
Hier zie je hem er tussen uit steken.Ik hoop dat je waterafstotende schoenen aanhebt daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik dat grapje zou uithalen met mijn schoenen zou mijn schoen vollopen met water
Mooie TT voor het volgende topic!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Serinde het volgende:
Er wordt niet getwijfeld, gewoon gelopen!Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Die wandelschoenen die hij aanheeft zijn een stuk waterdichter dan hardloopschoenen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat je waterafstotende schoenen aanhebt daarAls ik dat grapje zou uithalen met mijn schoenen zou mijn schoen vollopen met water
![]()
Volgens mij loopt hij daar over het water...quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat je waterafstotende schoenen aanhebt daarAls ik dat grapje zou uithalen met mijn schoenen zou mijn schoen vollopen met water
Ach, als het water er makkelijk in kan, kan het er ook weer makkelijk uit.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Met waterafstondende schoenen blijft het water er lekker in staan. Als het er makkelijk ook weer uit kan, loop je het water er ook zo weer uit. Moet je overigens geen sokken aan doen die water vasthouden.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Eindelijk een degelijk looplampje voor de BruggenlopersDie andere was altijd the horror om om te doen en om te houden.
![]()
Is het een armbandje?
Ik ben overigens na een halfjaar vanochtend om 5 uur weer in de herkansing gegaan voor een ochtend loop.. mijn beste loopjes zullen het nooit worden.. maar het ging wel lekker! Heerlijk 7K gelopen in donker en mistig Amsterdam.. leuk om het centrum zo stil en verlaten te zien.![]()
Lekker soppen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:15 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Moet je overigens geen sokken aan doen die water vasthouden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Mijn issue is dus juist dat ik een belt heb, maar deze liever niet meeneem als ik weinig drinken mee wil nemen. Ik vind de bottle belt die jij postte ook ongeschikt (voor mij). 4 flesjes van 0,15 liter, dat schiet nog niet op. Ik denk dat ik er één heb van 250 ml per flesje, bijna het dubbele dus. En deze kun je ook deels vullen, door het systeem dat Salomon gebruikt klotst dit niet, zoals bij een normale bidon.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:53 schreef HDLed het volgende:
[..]
Ja met die eerste foto staat ie vrij hoog in de handpalm. Die foto van Jero moet ik ook enigzins mijn mening ietwat bijspijkeren, maar een belt lijkt me toch wat fijner
Gave foto btw
[ Bericht 0% gewijzigd door McTwente op 06-11-2014 13:52:44 ]![]()
psst je bent het woordje niet vergeten, het klotst niet in de softflaskquote:Op donderdag 6 november 2014 13:32 schreef McTwente het volgende:
[..]
Mijn issue is dus juist dat ik een belt heb, maar deze liever niet meeneem als ik weinig drinken mee wil nemen. Ik vind de bottle belt die jij postte ook ongeschikt (voor mij). 4 flesjes van 0,15 liter, dat schiet nog niet op. Ik denk dat ik er één heb van 250 ml per flesje, bijna het dubbele dus. En deze kun je ook deels vullen, door het systeem dat Salomon gebruikt klotst dit, zoals bij een normale bidon.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:47 schreef Guard het volgende:
[..]
psst je bent het woordje niet vergeten, het klotst niet in de softflask![]()
Aangepast, thanks!![]()
Het is mij met die van vorig jaar überhaupt nooit gelukt hem om mijn arm te krijgen.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Quoi het volgende:
Eindelijk een degelijk looplampje voor de BruggenlopersDie andere was altijd the horror om om te doen en om te houden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Sowieso zou de bruggenloop een uur later moeten starten, zodat tenminste iedereen in het donker loopt.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:17 schreef Quoi het volgende:
![]()
Daar heb ik weer wat minder last vanquote:Op donderdag 6 november 2014 14:11 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sowieso zou de bruggenloop een uur later moeten starten, zodat tenminste iedereen in het donker loopt.maar ik snap wat je bedoelt.
Vorig jaar een prachtige schemering toen ik op de Brienenoord liepIk kom wel altijd in het donker aan bij dat prachtige stadion.
![]()
Zojuist weer even lekker 6km gehobbeld. Doel was om een rustig duurloopje van 6km op gevoel te lopen. Ik had mezelf opgelegd om wel het horloge om te doen - want geen log is niet gelopen- maar niet erop te kijken, en gewoon op gevoel te lopen en vooral gewoon lekker te lopen. Blijkt dat ik een avg. pace van 5:56min/km liep gedurende de 6km, dat is gewoon mijn (beoogde) wedstrijdtempo
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/434265471/18161294'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'![]()
Bij waterafstotende schoenen loopt het water er alsnog in, maar dan via de bovenkant. Je kunt voor dit type terrein beter schoenen hebben die het water zsm weer naar buiten transporteren.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Daar kan bij wedstrijdjes nog best wat vanaf! Mooi zo!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef trolley het volgende:
Zojuist weer even lekker 6km gehobbeld. Doel was om een rustig duurloopje van 6km op gevoel te lopen. Ik had mezelf opgelegd om wel het horloge om te doen - want geen log is niet gelopen- maar niet erop te kijken, en gewoon op gevoel te lopen en vooral gewoon lekker te lopen. Blijkt dat ik een avg. pace van 5:56min/km liep gedurende de 6km, dat is gewoon mijn (beoogde) wedstrijdtempo
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/434265471/18161294Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Zijn totaal niet waterdicht. Maar zoals Wolve al zegt, hoe sneller er in, hoe sneller eruit. Natte voeten is ook totaal niet erg, wel even lekker verkoelend!quote:Op donderdag 6 november 2014 13:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Toen we vorig jaar midden in de winter een rivier overstaken, was het wel erg verkoelend... Maar na een stukje lopen komt het gevoel in je voeten vanzelf terug.quote:Op donderdag 6 november 2014 15:08 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zijn totaal niet waterdicht. Maar zoals Wolve al zegt, hoe sneller er in, hoe sneller eruit. Natte voeten is ook totaal niet erg, wel even lekker verkoelend!
Daar zit ergens nog wel wat speling inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2014 15:05 schreef Frsh het volgende:
[..]
Daar kan bij wedstrijdjes nog best wat vanaf! Mooi zo!
Het is nu inderdaad prima weer om te lopen, al moer ik op het begin nog wel wennen aan temperatuur in kort/kort.![]()
Bikkelquote:Op donderdag 6 november 2014 15:59 schreef Voccar het volgende:
Het is nu inderdaad prima weer om te lopen, al moer ik op het begin nog wel wennen aan temperatuur in kort/kort.Ben lang/lang gegaan vanmorgen
Geen spijt van gehad
netjes, kan het met de wedstrijd idd harderquote:Op donderdag 6 november 2014 14:21 schreef trolley het volgende:
![]()
http://app.endomondo.com/workouts/434265471/18161294![]()
7^^ startbewijzen zijn binnen hier
Was eergisteren toen het wel iets warmer was. Vanavond bij het sporten wel met longsleeve als ik de temperatuur zie.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
BikkelBen lang/lang gegaan vanmorgen
Geen spijt van gehad
![]()
Thanks allemaal, iedereen quoten werd een beetje veel
Hier gaat alles langzaam beter, maar herstel van feMaleDuck zal wel even duren. Dus even dubbele diensten draaien als vader, verzorger, huisman, kok, etc. Gellukkig wel vrij van werk deze week, volgende week weer aan de slag.<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Succes MD! Even aanpoten.Hier ook! #14789 presentquote:Op donderdag 6 november 2014 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:
7^^ startbewijzen zijn binnen hier![]()
![]()
*knuffel*quote:Op donderdag 6 november 2014 16:22 schreef MaleDuck het volgende:
Thanks allemaal, iedereen quoten werd een beetje veel
Hier gaat alles langzaam beter, maar herstel van feMaleDuck zal wel even duren. Dus even dubbele diensten draaien als vader, verzorger, huisman, kok, etc. Gellukkig wel vrij van werk deze week, volgende week weer aan de slag.
Yup, hier ook. Ik heb niet gekeken naar mijn nummer, dus dat weet ik niet.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:
7^^ startbewijzen zijn binnen hierZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik zag dat er in het boekje staat dat je nog mag switchen naar de 7km. Net dat ik dat nu wil, maar stel dat het niet helemaal gaat, is het fijn om te weten dat die back-up er in ieder geval nog is
Kijk! Dat is positief .. kun je de rest van de energie gebruiken om beter te wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 17:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zag dat er in het boekje staat dat je nog mag switchen naar de 7km. Net dat ik dat nu wil, maar stel dat het niet helemaal gaat, is het fijn om te weten dat die back-up er in ieder geval nog is
de paden op , de lanen in.... het weerbericht voor Mt Luxmore is in ieder geval prima voor morgen, ook al zag ik vanmorgen nog foto's met sneeuw voorbij komen tussen Mt.Luxmore Hut en Forest Burn
http://www.metservice.com/mountain/fiordland-national-park'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo startnummer binnen voor de 7^^. Dit jaar vanuit het blauwe startvak.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik kreeg ook een startnummer voor de Zevenheuvelenloop aangeboden, maar ik heb 'm toch maar vriendelijk afgeslagen... Ik moet nog eventjes rustig aan doen, en voor een rustige 15k vind ik 't te ver wegF means you're fucked![]()
dat is ook het probleem met dat marathon-gedoe van je... de rest wordt eigenlijk niet meer de moeite waardquote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef YUR het volgende:
Ik kreeg ook een startnummer voor de Zevenheuvelenloop aangeboden, maar ik heb 'm toch maar vriendelijk afgeslagen... Ik moet nog eventjes rustig aan doen, en voor een rustige 15k vind ik 't te ver weg
Dat het maar snel 7^^ weekend mag zijn![]()
Lig ik lekker op het strand te verbranden
RD je bent gek! Je bent knettergek! Ik hoop ook ooit zo gek te zijn!![]()
Held
En marathon is dan ook wel heul erg ver!quote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is ook het probleem met dat marathon-gedoe van je... de rest wordt eigenlijk niet meer de moeite waardSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
RD je bent gek! Je bent knettergek! Ik hoop ook ooit zo gek te zijn!![]()
Held
Blijkbaar toch genoeg moeite, aangezien die 15 km nog rustig moetquote:Op donderdag 6 november 2014 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is ook het probleem met dat marathon-gedoe van je... de rest wordt eigenlijk niet meer de moeite waardKen je dit stukje parcours nog?quote:Op donderdag 6 november 2014 19:29 schreef Guard het volgende:
Dat het maar snel 7^^ weekend mag zijn![]()
Lig ik lekker op het strand te verbrandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Blijkbaar toch genoeg moeite, aangezien die 15 km nog rustig moet
[..]
Ken je dit stukje parcours nog?
[ afbeelding ]De komende tijd moet ik echt nog rustig aan doen. Dat merkte ik gisteravond duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voel je dan? Zware benen? Algehele malaise?quote:Op donderdag 6 november 2014 20:02 schreef YUR het volgende:
[..]
De komende tijd moet ik echt nog rustig aan doen. Dat merkte ik gisteravond duidelijk![]()
Bekende pijntjes die zich voorzichtig gaan aandienenquote:Op donderdag 6 november 2014 20:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Wat voel je dan? Zware benen? Algehele malaise?F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 20:01 schreef Quoi het volgende:
[..]
Blijkbaar toch genoeg moeite, aangezien die 15 km nog rustig moet
[..]
Ken je dit stukje parcours nog?
[ afbeelding ]Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi stukje Oost is dat, daar stonden de mooiste gebouwen omdat daar de parades werden gehouden en dat moest er wel mooi uitzien op TV.
Ben benieuwd naar je verhaal
Aha. Blehquote:Op donderdag 6 november 2014 20:09 schreef YUR het volgende:
[..]
Bekende pijntjes die zich voorzichtig gaan aandienen![]()
![]()
Mooi 'uniek' looplampje van de Bruggenloop. Deze blijft wel wat beter zitten dan die van vorig jaar, inderdaad, daar bleef je mee klooien.
Zo nog even de deur uit. Ik ga denk ik voor kort-kort, krijg 't vanzelf wel warm.Get stoned![]()
Ik ben er ook nog steeds niet zeker van of ik hem kan lopen. Vandaag liep ik redelijk goed, maar het hangt echt nog af van hoe het komende week gaat.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:18 schreef YUR het volgende:
Ik kreeg ook een startnummer voor de Zevenheuvelenloop aangeboden, maar ik heb 'm toch maar vriendelijk afgeslagen... Ik moet nog eventjes rustig aan doen, en voor een rustige 15k vind ik 't te ver wegZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgenochtend om 7u lopen. Lang-lang?Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Sowieso, het is nu al stervens koud buiten. Vandaag om half 12 een rondje gelopen in lang-lang. Al was het dankzij het zonnetje wat doorbrak op een gegeven moment nog best warmquote:
Als je zo graag in het kort wilt, dan ga je toch gewoon in het kortquote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef thelaudprince het volgende:
hopelijk in het weekend wat warmer dan vandaag, wil in 't kort !F means you're fucked![]()
dat zal het ook wel wordenquote:Op donderdag 6 november 2014 21:07 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je zo graag in het kort wilt, dan ga je toch gewoon in het kort![]()
![]()
Nou, heel langzaam maar zeker lijkt de baan te wennen. Op traag tempo, dat dan weer wel. Vandaag kreeg ik pas na 5km steekjes in m'n hamstrings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk intervallen gelopen. Dat was lang geleden met al die wedstrijdjes van de afgelopen weken.
https://www.endomondo.com/workouts/434448534/18538471Get stoned![]()
Ik gebruik al jarenlang de vuistregel "geen lange broek tot na de zevelenheuvelenloop" tijdens het hardlopen dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:06 schreef thelaudprince het volgende:
hopelijk in het weekend wat warmer dan vandaag, wil in 't kort !
En ook dit jaar lijkt dat weer van toepassing zijn. Gewoon lekker zo lang mogelijk kort!![]()
En wat dan als je de Zevenheuvelenloop niet doet? Gewoon doorbikkelen in je korte broek zeker?quote:Op donderdag 6 november 2014 21:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik gebruik al jarenlang de vuistregel "geen lange broek tot na de zevelenheuvelenloop" tijdens het hardlopen dan.
En ook dit jaar lijkt dat weer van toepassing zijn. Gewoon lekker zo lang mogelijk kort!F means you're fucked![]()
Ik was maar wat blij met m'n lang-lang vanavond(al was die stiekeme thermo wel een tikkie too much.. maar ik had de hele dag al koud, dus nu eindelijk warm
)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nee, de vuistregel geldt ook als je hem niet loopt, het gaat om de datum. Dus na het weekend van de 7HL gaat de lange broek pas uit de kast![]()
Gelukkig maar....quote:Op donderdag 6 november 2014 21:49 schreef Mr.B. het volgende:
Nee, de vuistregel geldt ook als je hem niet loopt, het gaat om de datum. Dus na het weekend van de 7HL gaat de lange broek pas uit de kastF means you're fucked![]()
Er moet een Fok!Wetten-spoiler in de OP. Naast de Wet van Pijll hebben we nu ook de Wet van B.F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Mr.B. het volgende:
en verder zijn wedstrijden natuurlijk altijd in het kort. Of het moet echt (flink) vriezenVind ik ook!
![]()
Nou, ook deze wet lap ik aan mijn laars. Alleen tijdens wedstrijden, daar droeg ik tot nu toe wel kort![]()
![]()
Ik heb schijt aan elk vooroordeel wat andere lopers 'wet' noemen. Doe gewoon wat je zelf lekker vind.![]()
Ja meer wetten! Dat vrijblijvende van veel lopers kan er inmiddels wel af dunkt me...quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef YUR het volgende:
Er moet een Fok!Wetten-spoiler in de OP. Naast de Wet van Pijll hebben we nu ook de Wet van B.![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:55 schreef Mr.B. het volgende:
en verder zijn wedstrijden natuurlijk altijd in het kort. Of het moet echt (flink) vriezen![]()
![]()
Inderdaad. Onzin allemaalquote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ja meer wetten! Dat vrijblijvende van veel lopers kan er inmiddels wel af dunkt me...
En de wet van trails.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Op zich wel, maar ik ga er weinig spectaculairs van maken. Lekker op een easy pace over het parcours heen, beetje lol makenquote:F means you're fucked![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:58 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb schijt aan elk vooroordeel wat andere lopers 'wet' noemen. Doe gewoon wat je zelf lekker vind.
Hier ook!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:14 schreef Guppyfriend het volgende:
7^^ startbewijzen zijn binnen hier
Ik word wel een beetje heen en weer geslingerd, de ene dag heb ik er heel veel zin in, de andere dag denk ik; waarom sleep ik mezelf nu weer helemaal naar Nijmegen voor een loopje waar ik misschien niet eens een PR kan lopen omdat ik net een marathon in de benen heb
Maar goed, op zich gaven de tijden van de snelheidstrainingen van afgelopen 2 dagen wel weer vertrouwen, nu vooral goed herstellen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik ga er weinig spectaculairs van maken. Lekker op een easy pace over het parcours heen, beetje lol maken![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, heel langzaam maar zeker lijkt de baan te wennen. Op traag tempo, dat dan weer wel. Vandaag kreeg ik pas na 5km steekjes in m'n hamstrings.Wat denk je dat de oorzaak was? Teveel scriptiestress?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha, grappig om te lezen dat Yur en Mossel dezelfde overwegingen hebben als ik hierboven
Nee, maar que kleding vind ik de 10 graden regel vaak wel passen. Temp + 10. Als het 0 graden is, is het 10 dus kan evt lange mouw/broek.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef YUR het volgende:
De wet van Swets: Doe gewoon wat je zelf lekker vindt![]()
![]()
Ik was gisteren best blij met mijn lange broek, maar dat was ook veel op de grond liggen en stilstaan tussen het hardlopen door. Ik was uberhaupt een van de weinigen zonder jasje of muts
Hats, mooi dat er een stijgende lijn in zit. Beetje afstudeermalaise in de benen gehad?
Maar bedenk je maar: je kán het!![]()
![]()
Het interesseert mij vrij weinig wat anderen vinden wat ik aan moet.
Ik denk dat ik binnenkort maar eens in joggingbroek en hoodie ga lopen, gewoon omdat het kan
Ik in mijn bikini en badmuts! (nee dat doe ik maar niet, ik krijg in mijn wijk al genoeg 'aandacht' in een korte broek/rokje).quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Guard het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens in joggingbroek en hoodie ga lopen, gewoon omdat het kanIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Muts!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:04 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik was gisteren best blij met mijn lange broek, maar dat was ook veel op de grond liggen en stilstaan tussen het hardlopen door. Ik was uberhaupt een van de weinigen zonder jasje of muts![]()
![]()
![]()
Ik wou de mosselloop vorig jaar lopen, zijn gelijk nadat mijn broertje klaar was met zijn werk naar start gereden. Voorinsluiting was helaas al gesloten.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik ga er weinig spectaculairs van maken. Lekker op een easy pace over het parcours heen, beetje lol maken
Omdat we er toch waren toch stiekem een klein stukje meegelopen over parcours zonder startnummer. en na stukje zelf maar een eigen rondje gelopen buitenom parcours.
Dit jaar helaas niet aanwezig.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Ik vind het niet gek, met die penis-loopjes van jequote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik in mijn bikini en badmuts! (nee dat doe ik maar niet, ik krijg in mijn wijk al genoeg 'aandacht' in een korte broek/rokje).
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Op donderdag 6 november 2014 22:02 schreef YUR het volgende:
De wet van Swets: Doe gewoon wat je zelf lekker vindt
quote:Op donderdag 6 november 2014 21:08 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, heel langzaam maar zeker lijkt de baan te wennen. Op traag tempo, dat dan weer wel. Vandaag kreeg ik pas na 5km steekjes in m'n hamstrings.Het is misschien geen fijne constatering voor jezelf, maar ik ben wel blij dit te lezen. Was/ben toch een beetje bezorgd om je met al je berichten van afgelopen maanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu mooi rustig de weg omhoog vasthouden
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
En Quoi: leuk bezig!
En verder eens met swetsie. Ik houd me alleen aan hardloopwetten waar ik het mee eens ben. (Al heb ik die neiging met andere wetten/regels ook)Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik ben een ontzettende koukleum dus meestal de eerste die dik gekleed gaat. Zowel 'gewoon' als met sport. Vanochtend was ik alleen iets te optimistisch in mn capri met korte mouwen. Mijn benen voelden nog niet eens zo koud maar mijn handen en armendie warme douche na afloop was zó welkom. Toch m'n langemouwending maar weer eens opzoeken. Of een nieuwe kopen, want saai en zwart en niet mooi enzo.
![]()
Mag deze er nog even bij?
[code]29 november 2014 - Mud and Water Challenge (Maurik)
• Devv - 16 km[/code ]![]()
Stage+veel reistijd+werk+sollicitatie+stress en tegelijkertijd wel gewoon blijven rennen en niet willen inleveren op prestatie. Geen rocket science ofzo, het was gewoon een beetje teveel.quote:Op donderdag 6 november 2014 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat denk je dat de oorzaak was? Teveel scriptiestress?
Ha, grappig om te lezen dat Yur en Mossel dezelfde overwegingen hebben als ik hierboven![]()
O, maar dat is nergens voor nodig hoor. Als alles wel weer koek en ei is ben ik nog steeds een azijnzeiker en niet snel tevredenquote:Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Het is misschien geen fijne constatering voor jezelf, maar ik ben wel blij dit te lezen. Was/ben toch een beetje bezorgd om je met al je berichten van afgelopen maanden.
Nu mooi rustig de weg omhoog vasthouden![]()
![]()
Hehe ja dat mag ook wel. Azijnpissers rock! Ben er zelf ook 1quote:Op donderdag 6 november 2014 23:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
O, maar dat is nergens voor nodig hoor. Als alles wel weer koek en ei is ben ik nog steeds een azijnzeiker en niet snel tevreden
Maar erachter zat nog wel een mehh dingetje had ik dus t idee en dat klopte dus wel
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ook kort-kort gelopen. Alleen begin en einde koud, maar verder heerlijk.
De snelheid zit er nog wel in (of mijn groep is collectief langzamer gaan lopen), maar ik kreeg mijn ademhaling eigenlijk niet goed onder controle.
Dit weekend nog een duurloopje en zorgen dat mijn voet genoeg rust krijgt. Wel jammer dat ik meer last heb als ik rustig hobbel. Wil mijn duurloop niet op wedstrijdtempo gaan doen.
En na het weekend beslissen of ik de 7 of 15 ga doen. Beide is nu echt geen optie meer.![]()
![]()
hier het hele jaar door korte broek!!quote:Op donderdag 6 november 2014 21:51 schreef thelaudprince het volgende:
welke bikkels blijven met korte broek lopen ?? Nieuwe challenge ?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
done!quote:Op donderdag 6 november 2014 23:02 schreef Devv het volgende:
Mag deze er nog even bij?
[code]29 november 2014 - Mud and Water Challenge (Maurik)
• Devv - 16 km[/code ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:09 schreef Guard het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens in joggingbroek en hoodie ga lopen, gewoon omdat het kanKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hoody loop ik alleen in als het echt vriest en waait. Dan is het lekker warm
sommig cultureel erfgoed op modegebied uit de jaren 80 moet je gewoon niet meer willen.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit weekend kan ik weer een provincie afvinken op mijn Waarhebikingodsnaamallemaalgelopen-lijstje![]()
Zometeen richting Zeeland voor een weekend met 84 clubgenoten. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden....F means you're fucked![]()
Gisterenavond weer gezaalvoetbald, twijfel of dit wel zo'n goede combi is met hardlopen. Heb nu al een paar keer in het weekend niet kunnen lopen vanwege bijv. flinke tik op de enkels bij het zaalvoetbal donderdag.![]()
Daarom, als het goed is voor een fictief karakter is het zeker goed voor mijquote:
Have funquote:Op vrijdag 7 november 2014 07:37 schreef YUR het volgende:
Dit weekend kan ik weer een provincie afvinken op mijn Waarhebikingodsnaamallemaalgelopen-lijstje![]()
Zometeen richting Zeeland voor een weekend met 84 clubgenoten. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden....
klinkt goed....quote:Op vrijdag 7 november 2014 07:37 schreef YUR het volgende:
Zometeen richting Zeeland voor een weekend met 84 clubgenoten. Ben benieuwd wat dat moet gaan worden....
HAAG sowieso
vanmorgen een mailtje gestuurd en uurtje later een leuk mailtje terug , top service!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb hardloopspullen mee naar mijn werk maar mijn benen zijn echt kapot, organiseerde gisteren een themadag voor alle PhD's dus de hele dag rondrennen, op hakken uiteraard. Dus ik weet nog niet of ik wel ga. Misschien zwemmen of zo. We zien wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
vrouwen die voor de koffie al miepen........quote:Op vrijdag 7 november 2014 08:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb hardloopspullen mee naar mijn werk maar mijn benen zijn echt kapot, organiseerde gisteren een themadag voor alle PhD's dus de hele dag rondrennen, op hakken uiteraard. Dus ik weet nog niet of ik wel ga. Misschien zwemmen of zo. We zien wel.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik drink geen koffie, misschien is dat het probleemquote:Op vrijdag 7 november 2014 08:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vrouwen die voor de koffie al miepen........
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: