SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi stimiquote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mn neefje wordt dunner. Dit is wel erg
Jij gaat klinkerbotsing ontmoeten om gezellig thee te drinken en film te checken zeker of niet dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:19 schreef Mathemaat het volgende:
Wat is al dat gezwets over dat mannen per se hun vrouwelijke vrienden willen neuken? Alsof er maar één kleur man bestaat en biseksuele mannen alleen met mannen omgaan om seks met ze te hebben.
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij gaat klinkerbotsing ontmoeten om gezellig thee te drinken en film te checken zeker of niet dan?
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Komt dat op hetzelfde neer?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht ik geen relatie hebben en FOK!sters meeten zou dat inderdaad (onbewust) mijn insteek zijn. En dan betekent dat dus niet zo dat ik bij ieder oor ga hijgen, maar ik zou wel peilen of er meer te halen valt.
Kom je ook naar de meet?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Ben je weer meten aan het organiseren?quote:
Dat ik al voorgenomen heb, dat ik met KB niet meer wil.quote:
Heb Domino's altijd overrated gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Landysh het volgende:
En Domino's pizza smaakt naar Dr.Oetker diepvries pizza.Die in TR smaakte beter.
Wel een +1 voor de cinnastix en tiramisu zonder alcohol.
Dit is nog steeds dezelfde meet waar we het over hebben. Heb ik jou niks gestuurd?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ben je weer meten aan het organiseren?
Ja, voortaan gewoon weer bij de de Pizza TurkKoerd bestellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb Domino's altijd overrated gevonden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat ik al voorgenomen heb, dat ik met KB niet meer wil.
Hue?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Ja, begin vorige maand. Is dit hetzelfde?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is nog steeds dezelfde meet waar we het over hebben. Heb ik jou niks gestuurd?
Ik laat het over mij heenkomen in plaats van dat ik ga peilen!quote:
Ja, 22 november in Utrecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, begin vorige maand. Is dit hetzelfde?
Ja, al vanaf het begin eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat je KB niet meer wil? Weet KB dit ook?
En als het niks wordt maar het klikt nog steeds dan kunnen jullie nog altijd vrienden blijven. Laat zarGon niet tot je komen!11quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik laat het over mij heenkomen in plaats van dat ik ga peilen!
Nee, ik bedoelde dat je serieus was richting KB.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het begin eigenlijk
Het zou raar zijn dat ik KB zou willen zonder dat ik haar echt ken, of niet?
Ja, dat weet ze. We hebben eigenlijk gewoon een show opgezet op fokquote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je serieus was richting KB.
Goh. Toen ik dit vorige x zei noemde je me leugenaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het begin eigenlijk
Het zou raar zijn dat ik KB zou willen zonder dat ik haar echt ken, of niet?
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil kipfilet grillen. Of hamburgers.
Maar geen zin om te bewegen
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil kipfilet grillen. Of hamburgers.
Maar geen zin om te bewegen
Wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Landysh het volgende:
Wie wil deze voor mij kopen zodat ik mijn status als hipster kan voltooien? plz
http://www.artencraft.be/(...)ent=discardeddefault
..quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Landysh het volgende:
Wie wil deze voor mij kopen zodat ik mijn status als hipster kan voltooien? plz
http://www.artencraft.be/(...)ent=discardeddefault
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer jarig?
Alsof die altijd gul zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
..
Ik moet echt een vriendje nemen.
Oh dan hoef ik er geen. Ne ise yariyor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die altijd gul zijn.
Mn ex man was gierig met cadeaus.
Niet bij dominos tenzij je cinnastix wil.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet maar ben echt lui nu
[..]
Ik ga gewoon bestellen
Cok seye eigk. Maar de meesten zijn mal.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik er geen. Ne ise yariyor.
Ja, jij zei dat ik haar niet wilde, alsof zij voor altijd uit mijn buurt moest blijvenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Toen ik dit vorige x zei noemde je me leugenaar.
Sure.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, jij zei dat ik haar niet wilde, alsof zij voor altijd uit mijn buurt moest blijven
Doe mij maar een dost. Gewoon af en toe zien klaar. Wil niet samenwonen enzo uff.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok seye eigk. Maar de meesten zijn mal.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed. Dan stuur ik 'm op in deze eveneens bij jou passende koektrommel...
[ afbeelding ]
Domino's is wel ok.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet bij dominos tenzij je cinnastix wil.
Maar waar jij woont zul je wel genoeg keuze hebben.
Ik heb die van 22 november in Utrecht niet gekregen. Maar goed dat jullie het in Utrecht houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed. Dan stuur ik 'm op in deze eveneens bij jou passende koektrommel...
[ afbeelding ]
Samen wakker wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe mij maar een dost. Gewoon af en toe zien klaar. Wil niet samenwonen enzo uff.
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Domino's is wel ok.
Wtf is een cinnastic![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.
[ afbeelding ]
Brood met kaneelsuiker en vanillesaus dip.
Na 3 x denk je fuck itquote:Op woensdag 5 november 2014 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben zo lelijk wanneer ik wakker word he.
het is geven en nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die altijd gul zijn.
Mn ex man was gierig met cadeaus.
Lijkt op calzone.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.
[ afbeelding ]
Brood met kaneelsuiker en vanillesaus dip.
Ik weet niet of ik ooit tot dat punt kom. Ik blijf mij verbazen over hoe lelijk ik wakker word. Yani niet dat ik zo mooi ben, maar ik ben zeker -4 punten wanneer ik wakker word.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na 3 x denk je fuck it![]()
Vooral als ie je zegt dat je mooi bent. Ondanks dat je weet dat ie kk hard liegt.
Is gewoon brood met suiker omgggg.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt op calzone.
Ik hou niet van deze artiest martiest dingen
Montelly vraag om pics dan vriend.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit tot dat punt kom. Ik blijf mij verbazen over hoe lelijk ik wakker word. Yani niet dat ik zo mooi ben, maar ik ben zeker -4 punten wanneer ik wakker word.
Ik ga gewoon kapsalon kipshoarma bestellen. Ga met je brood en suikerquote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is gewoon brood met suiker omgggg.
Moge je ook niet meer in je nieuwe pak die je nog moet bestellen passen. Amen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kapsalon kipshoarma bestellen. Ga met je brood en suikerdat zou ik niet eens als tussendoortje eten
Hallo wat denk je van mij, ik raak alleen iets aan als het een 7/10 of hoger is.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Montelly vraag om pics dan vriend.
Ach. Als je verliefd bent is alles andersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit tot dat punt kom. Ik blijf mij verbazen over hoe lelijk ik wakker word. Yani niet dat ik zo mooi ben, maar ik ben zeker -4 punten wanneer ik wakker word.
Hoe weet je dat ze dat niet is?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hallo wat denk je van mij, ik raak alleen iets aan als het een 7/10 of hoger is.
I find that hard to believe. En een partner ziet daar nog steeds de schoonheid in, denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I find that hard to believe. En een partner ziet daar nog steeds de schoonheid in, denk ik.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
-4 tijdens het wakker worden is al een 6, als ik een 10 was geweest.
Ik snap Montelly.
Misschien ben je wel een 11/10 met make up.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
-4 tijdens het wakker worden is al een 6, als ik een 10 was geweest.
Ik snap Montelly.
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij woont toch dichtbij domino's kan hij net zo goed gaan lopen.
Met make-up ben ik sowieso 100/10.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een 11/10 met make up.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben zo lelijk wanneer ik wakker word he.
Mensen die denken dat ze mij 's morgens kunnen inschatten. Zelfs ik verbaas mij soms over mijn lelijkheid in de morgen.quote:
Met jou TC is zjnoen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef Che_ het volgende:
Komt er nog een TC sessie of kan ik gaan slapen?
Ha-ha-ha-ha.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind onzekere vrouwen zo aantrekkelijk hè. Maakt alles een stuk makkelijker.
Je gaat kijken of het URL klikt?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik laat het over mij heenkomen in plaats van dat ik ga peilen!
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mensen die denken dat ze mij 's morgens kunnen inschatten. Zelfs ik verbaas mij soms over mijn lelijkheid in de morgen.
kom je zo makkelijk in broekjequote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind onzekere vrouwen zo aantrekkelijk hè. Maakt alles een stuk makkelijker.
?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Niet zomaar! Je weet het donders goed. hh
Zjnoen, woeshoem, boehloelloe.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zjnoen? Marokkanen met hun verminking van het Arabisch...
Zeg ze Turk, zeg ze!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zjnoen? Marokkanen met hun verminking van het Arabisch...
Hi hi. Dat is inderdaad wat ik daarmee wilde suggereren.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom je zo makkelijk in broekje
O ja, nu is het duidelijk natuurlijk...quote:
Eerste les al geleerd dat je niet meer dan twee medeklinkers achter mekaar mag zetten in het Arabisch.quote:
wat is kipshoarma lan, joden maken dat, bedoel je niet gewoon kipdoner?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kapsalon kipshoarma bestellen. Ga met je brood en suikerdat zou ik niet eens als tussendoortje eten
Fuck outta herequote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat is kipshoarma lan, joden maken dat, bedoel je niet gewoon kipdoner?
Je had toch al een camera?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Landysh het volgende:
[ afbeelding ]
Zojuist deze gekocht.
Ik en mijn impulsieve aankopen.![]()
![]()
<33333
Dit is een poloroid.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je had toch al een camera?
Yarasinquote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Macaroni salade gehad.
En pogca.
En kofte.
En patates salatasi.
En baklava.
Super hip, meid!quote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg
'shake it like a poloroid pictureee'
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah. Polaroid.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg
[ afbeelding ]
Apparaat voor mn tante gehaald. Als verjaarscadeau. Superleukquote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
omg
[ afbeelding ]
Nee en ja. he better ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is hipsteritis geneeslijk eigenlijk? Je man to be zal nodig bij moeten klussen zo.
Is het bayram ofzo? Aşure gevierd?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb Macaroni salade gehad.
En pogca.
En kofte.
En patates salatasi.
En baklava.
Deze is normaal 150-160, vond net een aanbieding op een of andere gare site (kan best dat ik nu afgezet ben, maar living on the edge enzo), 140 + gratis rol.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Apparaat voor mn tante gehaald. Als verjaarscadeau. Superleuk![]()
Foto'rol' is alleen erg duur. 25 eur voor 20 stuks meen ik.
Asure vier je nietquote:Op woensdag 5 november 2014 18:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het bayram ofzo? Aşure gevierd?
Mixtape coming soonquote:Op woensdag 5 november 2014 18:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja zie vorige post. Had pas na een minuut door dat je aan het dissen was.
Aha. Bij ons maken ze alleen de bekende Aşure-pudding. Ik dacht misschien koken alevieten en sjiieten er meer naast net als met bayram.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Asure vier je niet
Gewoon op bezoek bij mijn zusje. Misafirim je weetz
Gooi nog een beetje olie op het vuur ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha. Bij ons maken ze alleen de bekende Aşure-pudding. Ik dacht misschien koken alevieten en sjiieten er meer naast net als met bayram.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:27 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wij niet. Maar er zijn gewoon mensen die het vieren.
nu komt het hoor..quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
trouwens borte heb jou nooit gevraagt wt je bent. Soenniet, shia etc?
Soennieten maken t niet lekker. Ik generaliseer niet. Maar heb t meermaals gegeten en dat ik was zo apart.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha. Bij ons maken ze alleen de bekende Aşure-pudding. Ik dacht misschien koken alevieten en sjiieten er meer naast net als met bayram.
Zomaar wejoh.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
Ik zei 'net als met bayram', niet dat het een bayram is. Niet mijn goede verstandhouding met Stimo onder spanning zetten hè.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Gooi nog een beetje olie op het vuur ja.
Bij ons in Irak en Iran maken ze Qimeh. Een soort dikke soep van erwten en vlees.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kapot stuk.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij bedoelt de gele pudding? Zoet ja. Ik vind het niet lekker. Maar ik en mijn pa zijn de enige in de geschiedenis van de mensheid die het niet lekker vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Soennieten maken t niet lekker. Ik generaliseer niet. Maar heb t meermaals gegeten en dat ik was zo apart.
Alevieten maken het zoet.
Peunage, hoe doen sjieeten het?
Is het lekker? Ik krijg alleen maar chicks te zien als ik er naar google.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij ons in Irak en Iran maken ze Qimeh. Een soort dikke soep van erwten en vlees.
Ffing lekker ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is het lekker? Ik krijg alleen maar chicks te zien als ik er naar google.
Wij noemen het kıyma. Komt van het werkwoord kıymak, (fijn)hakken, dus denk dat het daarvan komt.quote:
هي الاهل السنهquote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Crip het volgende:
Curry.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Meer stew. Weet de Nederlandse benaming niet. Het is natuurlijk veel dikker dan soep.
cheesy crustquote:
Het zit tussen pap en soep in. Ligt er ook aan hoeveel vlees je er in doet.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar meer een soort pap, niet?
Afiyet olsun.quote:
Wat, jullie eten veel meer heet etenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, Peunage eet koelie food.
tiflisquote:Op woensdag 5 november 2014 18:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Afiyet olsun.
Ik vind dit een hele leuke clip btw
Kom je ook uit racha?
(er staat HOMO in de link ha ha)
Laat me je brengen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bedoelt de gele pudding? Zoet ja. Ik vind het niet lekker. Maar ik en mijn pa zijn de enige in de geschiedenis van de mensheid die het niet lekker vinden.
Zardeh heet het. En dan is er nog Haries, beetje havermout achtig.
Beeldscherm kantelenquote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Ik ben me echt aanhet ergeren. Hoe krijg ik 1 pagina op word LIGGEND.
De rest verspringt ook kut ding.
Page break.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Praat niet Arabisch lan arapquote:Op woensdag 5 november 2014 18:48 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Zij is van ahlus sunnah, zoiets. Yani je bent soenni. Wrm lan, doe niet stoer, ابا جميل.
Volgens mij moet je dan een eindemarkering aanbrengen na de pagina die je liggend hebt gemaakt (onder het kopje 'pagina-indeling').quote:Op woensdag 5 november 2014 18:45 schreef Crip het volgende:
Ik heb het overal geprobeerd, Nederland, Irak. Mijn moeder maakt elk jaar voor 100 mensen. Het ligt gewoon aan mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laat me je brengen.
Wij maken t lekker. Yani ik niet, maar oma en tante.
Sommigen doen er nar en bonen in
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan een eindemarkering aanbrengen na de pagina die je liggend hebt gemaakt (onder het kopje 'pagina-indeling').
quote:
Mijn eeuwige dank, jullie hebben mij van een stress aanval behoed.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Volgens mij moet je dan een eindemarkering aanbrengen na de pagina die je liggend hebt gemaakt (onder het kopje 'pagina-indeling').
Hij had gelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee.
Crip dat kan in menu. Volgens mij pag indeling.
Daar kun je selecteren 'only this page' ofzo.
Alevieten maken t anders.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het overal geprobeerd, Nederland, Irak. Mijn moeder maakt elk jaar voor 100 mensen. Het ligt gewoon aan mij.
Karbala
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met of zonder?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
Vanaf een jaar of 9 beschikt een kind over het sociale begrip en de sociale
vaardigheden die noodzakelijk zijn om zich in de maatschappij te kunnen handhaven.
Naarmate het kind ouder wordt zal het steeds meer een toenemende behoefte hebben
aan zelfstandigheid, privacy, een eigen mening en verantwoordelijkheid
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk sylvesterrr die de functie van cockblocker (heet dat zo?) op zich kan nemen en de roedel wolven van je af kan houden.
quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:56 schreef Deuce92 het volgende:
Probeer je iemand iets duidelijk te maken?
quote:
quote:
Nigga say whaaaat. Ik weet niet wat je zei, ik weet wel dat ik het goed heb.quote:
Ja, het was ook goedquote:Op woensdag 5 november 2014 19:03 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nigga say whaaaat. Ik weet niet wat je zei, ik weet wel dat ik het goed heb.
En met 7arakaat;
سُنّيَة
Vanaf de 11..quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
Vanaf een jaar of 6 richt een kind zich al steeds minder op zichzelf en steeds meer op
anderen. Ze krijgen vriendjes, worden zelfstandiger en leren zich aan afspraken te
houden. Ze ontwikkelen een positief en negatief zelfbeeld. Heel belangrijk hierbij is of
hij/zij zich in de groep geaccepteerd voelt. Kinderen willen er graag bij horen en zich
geborgen voelen. De groep geeft ook een bepaalde druk, die soms groot kan zijn.
Is het daar misgegaan Crip?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
Vanaf een jaar of 6 richt een kind zich al steeds minder op zichzelf en steeds meer op
anderen. Ze krijgen vriendjes, worden zelfstandiger en leren zich aan afspraken te
houden. Ze ontwikkelen een positief en negatief zelfbeeld. Heel belangrijk hierbij is of
hij/zij zich in de groep geaccepteerd voelt. Kinderen willen er graag bij horen en zich
Ik vraag me eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 19:05 schreef Crip het volgende:
Bij kinderen van 0 tot 2 jaar zijn waarneming en motoriek de twee bronnen van kennis: Grijpen is begrijpen. Het kind ziet, ruikt, tast en proeft. Kinderen in deze leeftijdsfase steken alles in de mond. Het zintuiglijke en het motorische vormen de basis voor kennisverwerving.quote:
HEB IK VAN MIJN VERSLAG UIT WORD GEHAALD.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk
af waarom jij je post
op deze manier hebt
geschreven. Alvast
bedankt, groet groet.
Kom ik maak ze wel los.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Juffie Crip, ik heb m'n handen aan elkaar geplakt.
Zeg me niet dat je daar ook harde enters heb zitten invoeren.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
HEB IK VAN MIJN VERSLAG UIT WORD GEHAALD.
Neuh, zo kopieert dat gewoon.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je daar ook harde enters heb zitten invoeren..
Creme. Concealer. Goed slapen.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef Unlabeled het volgende:
Chicks die kringen (donker en ingedeukt zeg maar) onder de ogen hebben? Zo ja, hoe gaan jullie ermee om?
Brofist. Dan wordt het rood en is het niet meer te zien.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:31 schreef Unlabeled het volgende:
Chicks die kringen (donker en ingedeukt zeg maar) onder de ogen hebben? Zo ja, hoe gaan jullie ermee om?
Ik denk deels wel. En mannen kunnen heel goed vertellen ja wat er speelt. Als er aan mij gevraagd wordt wat er is gaan er 10912 dingen door mijn hoofd heen en het enige wat ik uit kan kramen is: weenie. Heel erg waarheid dus wat jij zegt.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Klopt de uitleg volgens jou?
En als je denkt dat mannen hun gevoelens niet durven te uiten... Ik heb gemerkt dat mannen juist heel sterk zijn in het mondeling uiten van emoties. Mannen kunnen specifiek zijn, terwijl ik bij een vrouw merk dat je het eruit moet halen als je duidelijkheid wil. Want zelf kunnen ze het er niet uit krijgen, het is te complex.
Die schop op het laatst. HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)om_vechten_dan_.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Als single mannen niet vriendschappelijk kunnen omgaan met (single) vrouwen, dan lijkt het me dat ik de meet moet laten voor wat het is.Omg, mooiboi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Als single mannen niet vriendschappelijk kunnen omgaan met (single) vrouwen, dan lijkt het me dat ik de meet moet laten voor wat het is.Aai. Ménage à troisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mannen praten makkelijker ja. Ik klap dicht en staar voor mij uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
oh trouwens
[..]
Ik denk deels wel. En mannen kunnen heel goed vertellen ja wat er speelt. Als er aan mij gevraagd wordt wat er is gaan er 10912 dingen door mijn hoofd heen en het enige wat ik uit kan kramen is: weenie. Heel erg waarheid dus wat jij zegt.
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Peunage het volgende:
Er is zo'n meisje, ken en praat ik al een tijdje mee. Maar zij en haar ouders zijn streng christelijk. En Arabisch. Damn you parents.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen praten makkelijker ja. Ik klap dicht en staar voor mij uit.
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Peunage het volgende:
Er is zo'n meisje, ken en praat ik al een tijdje mee. Maar zij en haar ouders zijn streng christelijk. En Arabisch. Damn you parents.
Ik had hetzelfde lang geledenquote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Peunage het volgende:
Jij bent sjiiet?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:46 schreef Peunage het volgende:
Hoe bedoel je? Dat je niet komt?quote:Op woensdag 5 november 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
Als single mannen niet vriendschappelijk kunnen omgaan met (single) vrouwen, dan lijkt het me dat ik de meet moet laten voor wat het is.![]()
Correct.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat je niet komt?
Whehehe.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:39 schreef Che_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)anse_scholieren.html
quote:Op woensdag 5 november 2014 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Echt. Ik heb 3 euro afgedongen.
Ik mis een beetje de context, warhoofd.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DRIE FUCKING EURO WAT IS ER MIS MET MIJ.
Nou, ik ging laminaat halen bij zo'n winkel. En toen zei hij, dat wordt dan xx3 euro. Vervolgens keek ik hem aan, ging ik nadenken en zei ik: xx0 dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik mis een beetje de context, warhoofd.
Verkaasd dus ook gierigquote:Op woensdag 5 november 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DRIE FUCKING EURO WAT IS ER MIS MET MIJ.
Charmes gebruikt hequote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ik ging laminaat halen bij zo'n winkel. En toen zei hij, dat wordt dan xx3 euro. Vervolgens keek ik hem aan, ging ik nadenken en zei ik: xx0 dan.Hele overwinning.
Ik had na tijdje opgegeven, ik dacht "fok it, gaat nooit werken". Contact min of meer verbroken. Maar toen ging zij weer contact zoeken.quote:
Meteen financieel uitkleden, hm. Zo ken ik je weer.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou, ik ging laminaat halen bij zo'n winkel. En toen zei hij, dat wordt dan xx3 euro. Vervolgens keek ik hem aan, ging ik nadenken en zei ik: xx0 dan.Hele overwinning.
ik had net de 1 van de heetste peper ooit gegeten. Mijn mond brandde letterlijk. 1 hele pak melk op, maar het hielp gewoon nietquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meteen financieel uitkleden, hm. Zo ken ik je weer..
Haha pussyyyquote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik had net de 1 van de heetste peper ooit gegeten. Mijn mond brandde letterlijk. 1 hele pakje melk op, maar het hielp gewoon niet
Tss, ik dacht bijna aangereden ofzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik had net de 1 van de heetste peper ooit gegeten. Mijn mond brandde letterlijk. 1 hele pak melk op, maar het hielp gewoon niet
Ja ik weet ook niet.quote:
Gaat altijd zoquote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik had na tijdje opgegeven, ik dacht "fok it, gaat nooit werken". Contact min of meer verbroken. Maar toen ging zij weer contact zoeken.
Deze hindoequote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik had net de 1 van de heetste peper ooit gegeten. Mijn mond brandde letterlijk. 1 hele pak melk op, maar het hielp gewoon niet
Wat wil je eraan doen dan.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Meteen financieel uitkleden, hm. Zo ken ik je weer..
Ik wilde het zelf niet zeggen, props.quote:
Lekker voor je.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |