SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi stimiquote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Omg mn neefje wordt dunner. Dit is wel erg
Jij gaat klinkerbotsing ontmoeten om gezellig thee te drinken en film te checken zeker of niet dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:19 schreef Mathemaat het volgende:
Wat is al dat gezwets over dat mannen per se hun vrouwelijke vrienden willen neuken? Alsof er maar één kleur man bestaat en biseksuele mannen alleen met mannen omgaan om seks met ze te hebben.
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij gaat klinkerbotsing ontmoeten om gezellig thee te drinken en film te checken zeker of niet dan?
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Komt dat op hetzelfde neer?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mocht ik geen relatie hebben en FOK!sters meeten zou dat inderdaad (onbewust) mijn insteek zijn. En dan betekent dat dus niet zo dat ik bij ieder oor ga hijgen, maar ik zou wel peilen of er meer te halen valt.
Kom je ook naar de meet?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik moet nog bijkomen van mijn vorige avontuur.Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Ben je weer meten aan het organiseren?quote:
Dat ik al voorgenomen heb, dat ik met KB niet meer wil.quote:
Heb Domino's altijd overrated gevonden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Landysh het volgende:
En Domino's pizza smaakt naar Dr.Oetker diepvries pizza.Die in TR smaakte beter.
Wel een +1 voor de cinnastix en tiramisu zonder alcohol.
Dit is nog steeds dezelfde meet waar we het over hebben. Heb ik jou niks gestuurd?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ben je weer meten aan het organiseren?
Ja, voortaan gewoon weer bij de de Pizza TurkKoerd bestellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb Domino's altijd overrated gevonden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:33 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat ik al voorgenomen heb, dat ik met KB niet meer wil.
Hue?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Misschien dat ik meer of minder in ga zien in KB, maar wie weet? ;P
Ja, begin vorige maand. Is dit hetzelfde?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is nog steeds dezelfde meet waar we het over hebben. Heb ik jou niks gestuurd?
Ik laat het over mij heenkomen in plaats van dat ik ga peilen!quote:
Ja, 22 november in Utrecht.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, begin vorige maand. Is dit hetzelfde?
Ja, al vanaf het begin eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat je KB niet meer wil? Weet KB dit ook?
En als het niks wordt maar het klikt nog steeds dan kunnen jullie nog altijd vrienden blijven. Laat zarGon niet tot je komen!11quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik laat het over mij heenkomen in plaats van dat ik ga peilen!
Nee, ik bedoelde dat je serieus was richting KB.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het begin eigenlijk
Het zou raar zijn dat ik KB zou willen zonder dat ik haar echt ken, of niet?
Ja, dat weet ze. We hebben eigenlijk gewoon een show opgezet op fokquote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde dat je serieus was richting KB.
Goh. Toen ik dit vorige x zei noemde je me leugenaar.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, al vanaf het begin eigenlijk
Het zou raar zijn dat ik KB zou willen zonder dat ik haar echt ken, of niet?
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil kipfilet grillen. Of hamburgers.
Maar geen zin om te bewegen
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wil kipfilet grillen. Of hamburgers.
Maar geen zin om te bewegen
Wanneer was je ook alweer jarig?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Landysh het volgende:
Wie wil deze voor mij kopen zodat ik mijn status als hipster kan voltooien? plz
http://www.artencraft.be/(...)ent=discardeddefault
..quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Landysh het volgende:
Wie wil deze voor mij kopen zodat ik mijn status als hipster kan voltooien? plz
http://www.artencraft.be/(...)ent=discardeddefault
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wanneer was je ook alweer jarig?
Alsof die altijd gul zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
..
Ik moet echt een vriendje nemen.
Oh dan hoef ik er geen. Ne ise yariyor.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die altijd gul zijn.
Mn ex man was gierig met cadeaus.
Niet bij dominos tenzij je cinnastix wil.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet maar ben echt lui nu
[..]
Ik ga gewoon bestellen
Cok seye eigk. Maar de meesten zijn mal.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oh dan hoef ik er geen. Ne ise yariyor.
Ja, jij zei dat ik haar niet wilde, alsof zij voor altijd uit mijn buurt moest blijvenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Toen ik dit vorige x zei noemde je me leugenaar.
Sure.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, jij zei dat ik haar niet wilde, alsof zij voor altijd uit mijn buurt moest blijven
Doe mij maar een dost. Gewoon af en toe zien klaar. Wil niet samenwonen enzo uff.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Cok seye eigk. Maar de meesten zijn mal.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed. Dan stuur ik 'm op in deze eveneens bij jou passende koektrommel...
[ afbeelding ]
Domino's is wel ok.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet bij dominos tenzij je cinnastix wil.
Maar waar jij woont zul je wel genoeg keuze hebben.
Ik heb die van 22 november in Utrecht niet gekregen. Maar goed dat jullie het in Utrecht houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is goed. Dan stuur ik 'm op in deze eveneens bij jou passende koektrommel...
[ afbeelding ]
Samen wakker wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Doe mij maar een dost. Gewoon af en toe zien klaar. Wil niet samenwonen enzo uff.
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Domino's is wel ok.
Wtf is een cinnastic![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.
[ afbeelding ]
Brood met kaneelsuiker en vanillesaus dip.
Na 3 x denk je fuck itquote:Op woensdag 5 november 2014 17:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ben zo lelijk wanneer ik wakker word he.
het is geven en nemenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof die altijd gul zijn.
Mn ex man was gierig met cadeaus.
Lijkt op calzone.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Domino's pizza smaakt naar die Dr.Oetker pizza. Valla precies zelfde.
[ afbeelding ]
Brood met kaneelsuiker en vanillesaus dip.
Ik weet niet of ik ooit tot dat punt kom. Ik blijf mij verbazen over hoe lelijk ik wakker word. Yani niet dat ik zo mooi ben, maar ik ben zeker -4 punten wanneer ik wakker word.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Na 3 x denk je fuck it![]()
Vooral als ie je zegt dat je mooi bent. Ondanks dat je weet dat ie kk hard liegt.
Is gewoon brood met suiker omgggg.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Lijkt op calzone.
Ik hou niet van deze artiest martiest dingen
Montelly vraag om pics dan vriend.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik ooit tot dat punt kom. Ik blijf mij verbazen over hoe lelijk ik wakker word. Yani niet dat ik zo mooi ben, maar ik ben zeker -4 punten wanneer ik wakker word.
Ik ga gewoon kapsalon kipshoarma bestellen. Ga met je brood en suikerquote:Op woensdag 5 november 2014 17:57 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is gewoon brood met suiker omgggg.
Moge je ook niet meer in je nieuwe pak die je nog moet bestellen passen. Amen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon kapsalon kipshoarma bestellen. Ga met je brood en suikerdat zou ik niet eens als tussendoortje eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |