Ik was de laatste die wat zeiquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze dat al gedaan had. Dat jullie in gesprek waren. Excuses.
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Solique het volgende:
Vieren met een drankje is altijd goed
In mijn geval is dat naar zolder dusquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
Da's wel heel vroeg...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd om en om te gaan. Leuk voorstel kan altijd wel, toch?
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
ah. een ecte fokker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn geval is dat naar zolder dus
zijn certificaat toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebben
Zeker, ik ben een echtequote:
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoeldequote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn certificaat toch?
feli trouwens, fax.
Uhm.. alles wel okay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoor
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. alles wel okay?Oh jawel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor![]()
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoelde
Jij hebt charmes?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor
Ik zag het!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
AhaNja omdat je 'we' zei twijfelde ik.
beide eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |