Ik was de laatste die wat zeiquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze dat al gedaan had. Dat jullie in gesprek waren. Excuses.
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Solique het volgende:
Vieren met een drankje is altijd goed
In mijn geval is dat naar zolder dusquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
Da's wel heel vroeg...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd om en om te gaan. Leuk voorstel kan altijd wel, toch?
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
ah. een ecte fokker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn geval is dat naar zolder dus
zijn certificaat toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebben
Zeker, ik ben een echtequote:
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoeldequote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn certificaat toch?
feli trouwens, fax.
Uhm.. alles wel okay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoor
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. alles wel okay?Oh jawel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor![]()
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoelde
Jij hebt charmes?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor
Ik zag het!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
AhaNja omdat je 'we' zei twijfelde ik.
beide eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties.
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rivalquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar dan organiseer ik straks een meet, komt er niemand omdat jullie denken dat mijn ouders erbij zijn
Dat laatste is altijd zo vervelend hequote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rival
Whehehehquote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rival
Ja ze zijn echt superquote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha was dus wel een goede meetplek geweest hoor ik alquote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super
En hartstikke gezellig. Mijn moeder komt uiteraard altijd met de schaamverhalen
niet eens de fotoalbums?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super
En hartstikke gezellig. Mijn moeder komt uiteraard altijd met de schaamverhalen
nee joh.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toen al? Zijn die nu nog niet uitgewerkt dan?
ligt een beetje aan de foto's.quote:
Niet altijd. Ik heb uit een bepaalde periode van mijn leven nog welgeteld 1 foto over. De rest is ritueel verbrand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat is het hier sowieso wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha was dus wel een goede meetplek geweest hoor ik al
Hmm.. waarom staat er niks in de planning dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is het hier sowieso wel eigenlijk
Die heeft verhalen waardoor dat album niet eens nodig is!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb uit een bepaalde periode van mijn leven nog welgeteld 1 foto over. De rest is ritueel verbrand.Ik bewaar alles, hoe slechter hoe harder ik er nu om kan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabbermatje, lang haar, housebroeken, trainingspakken... Ik heb alles op beeld![]()
![]()
Die jagen we wel wegquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar dan organiseer ik straks een meet, komt er niemand omdat jullie denken dat mijn ouders erbij zijn
Zonde!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper iets van vroeger volgens mij...
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft verhalen waardoor dat album niet eens nodig is!
Die gebruikt ze dan weer om vrouwen weg te jagen die ik daar voorstel
Dat is moeder-eigen. Die willen over het algemeen het beste voor hun zoon of dochter.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?
Ik heb nog baby-foto'squote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper iets van vroeger volgens mij...
Goede vraag!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. waarom staat er niks in de planning dan?
Mijn moeder vraagt altijd of ze nu eindelijk haar nieuwe schoondochter heeft ontmoet wanneer ik iemand voorstelquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?
haha no pressurequote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt altijd of ze nu eindelijk haar nieuwe schoondochter heeft ontmoet wanneer ik iemand voorstel
Heb er pas 3 gehad in mijn hele leven,quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die heeft het best zwaar te verduren bij jou natuurlijk
Dit is wel een mooie voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb er pas 3 gehad in mijn hele leven,
dus valt best mee eigenlijk.
Morgen maar een nieuwe kopen dus. Nr 4.
Wel handig, dan gewoon even 's ochtends in de gang langslopen en klaarquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie voor je
[ afbeelding ]
Wel lastig meenemen in je tasquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie voor je
[ afbeelding ]
Pfff... een tas is voor vrouwen!quote:
En dat ben jij ook toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pfff... een tas is voor vrouwen!
Oh, wait, whut? Ja, gelukkig heb ik nog een hele kleine voor dat soort noodgevallen.
Draag jij m'n tas dan voortaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is ook een oplossing voor
[ afbeelding ]
Daar past gelijk een kite, board en wetsuit in. Oh een vast nog wel een paar keu'squote:
Ik ben je vriendje toch nietquote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. ben jij geen lief vriendje die dat voor niets doet?
voor niks gaat de zon op natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. ben jij geen lief vriendje die dat voor niets doet?
Voor niets gaat er wel meer op hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voor niks gaat de zon op natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een 3 weken deal hadden?
Tjonge, je bent wel moeilijk hoor
Dat loopt toch pas als het is ingegaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een 3 weken deal hadden?
Tjonge, je bent wel moeilijk hoor
Dat is waarquote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor niets gaat er wel meer op hoor
Ohwquote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat loopt toch pas als het is ingegaan?
Dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faxie en Yvie sitting in the tree.quote:
Je bedoelt als jij er in bent gegaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit insinuerenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als jij er in bent gegaan?
Dus ga je nog daten met Yvie?quote:
Wat was de afspraak dan wel?quote:
gewoon 3 weken elkaars handje vasthoudenquote:
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?quote:
Waar kan ik tekenen ?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
gewoon 3 weken elkaars handje vasthouden
Dat klinkt engquote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?
Gatver, hou op hoor!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt engbijna als een relatie
Erger nog, als getrouwd zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dan is het toch maar 3x in 3 weken missionaris met het licht uit waarbij je vooral niet teveel mag genieten?quote:
Dat was ook de bedoeling. Kan hij dat van zijn lijstje afstrepenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |