Ik was de laatste die wat zeiquote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ze dat al gedaan had. Dat jullie in gesprek waren. Excuses.
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef Solique het volgende:
Vieren met een drankje is altijd goed
In mijn geval is dat naar zolder dusquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
Da's wel heel vroeg...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd om en om te gaan. Leuk voorstel kan altijd wel, toch?
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebbenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:23 schreef perro. het volgende:
[..]
meer dan 1 drankje. gewoon haar dronken voeren en mee je grot in sleuren.
ah. een ecte fokker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Solique het volgende:
[..]
In mijn geval is dat naar zolder dus
zijn certificaat toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is gewoon slim, maar dan moet je alsnog wel eerst iets te vieren hebben
Zeker, ik ben een echtequote:
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[ afbeelding ]Van harte welkom in de Relatie SC
Wat te doen?
Gewoon lekker mee posten. Stel je voor, hossel maak iemand het hof en regel een date door jezelf te zijn, of niet... Zolang je je maar een klein beetje gedraagt.
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoeldequote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef perro. het volgende:
[..]
zijn certificaat toch?
feli trouwens, fax.
Uhm.. alles wel okay?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahaquote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef rival het volgende:
[..]
Woon al een tijdje in mijn eigen huis hoor
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Uhm.. alles wel okay?Oh jawel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor![]()
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja in zijn geval, ik dacht dat jij het in zn algemeenheid bedoelde
Jij hebt charmes?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zo. nee, ik zou gewoon mijn charme gebruiken. geen excuus voor nodig.
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Al begin ik me steeds meer af te vragen hoe ik het werk probleem ga oplossen.
En beide mag uiteraard ook hoor
Ik zag het!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
AhaNja omdat je 'we' zei twijfelde ik.
beide eigenlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vandaag weer geen werk? Of bedoel je qua sollicitaties.
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rivalquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar dan organiseer ik straks een meet, komt er niemand omdat jullie denken dat mijn ouders erbij zijn
Dat laatste is altijd zo vervelend hequote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rival
Whehehehquote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij had toch hele liever ouders zei je, misschien wel super gezellig. Kunnen ze gênante verhalen vertellen over kleine rival
Ja ze zijn echt superquote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha was dus wel een goede meetplek geweest hoor ik alquote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super
En hartstikke gezellig. Mijn moeder komt uiteraard altijd met de schaamverhalen
niet eens de fotoalbums?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt super
En hartstikke gezellig. Mijn moeder komt uiteraard altijd met de schaamverhalen
nee joh.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Toen al? Zijn die nu nog niet uitgewerkt dan?
ligt een beetje aan de foto's.quote:
Niet altijd. Ik heb uit een bepaalde periode van mijn leven nog welgeteld 1 foto over. De rest is ritueel verbrand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat is het hier sowieso wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
haha was dus wel een goede meetplek geweest hoor ik al
Hmm.. waarom staat er niks in de planning dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is het hier sowieso wel eigenlijk
Die heeft verhalen waardoor dat album niet eens nodig is!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:43 schreef yats het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb uit een bepaalde periode van mijn leven nog welgeteld 1 foto over. De rest is ritueel verbrand.Ik bewaar alles, hoe slechter hoe harder ik er nu om kan lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gabbermatje, lang haar, housebroeken, trainingspakken... Ik heb alles op beeld![]()
![]()
Die jagen we wel wegquote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar dan organiseer ik straks een meet, komt er niemand omdat jullie denken dat mijn ouders erbij zijn
Zonde!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper iets van vroeger volgens mij...
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Die heeft verhalen waardoor dat album niet eens nodig is!
Die gebruikt ze dan weer om vrouwen weg te jagen die ik daar voorstel
Dat is moeder-eigen. Die willen over het algemeen het beste voor hun zoon of dochter.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?
Ik heb nog baby-foto'squote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Faxie het volgende:
Ik heb amper iets van vroeger volgens mij...
Goede vraag!quote:Op woensdag 5 november 2014 15:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. waarom staat er niks in de planning dan?
Mijn moeder vraagt altijd of ze nu eindelijk haar nieuwe schoondochter heeft ontmoet wanneer ik iemand voorstelquote:Op woensdag 5 november 2014 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je moeder vindt je vrouwen-keuze niet goed?
haha no pressurequote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn moeder vraagt altijd of ze nu eindelijk haar nieuwe schoondochter heeft ontmoet wanneer ik iemand voorstel
Heb er pas 3 gehad in mijn hele leven,quote:Op woensdag 5 november 2014 16:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja die heeft het best zwaar te verduren bij jou natuurlijk
Dit is wel een mooie voor jequote:Op woensdag 5 november 2014 16:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb er pas 3 gehad in mijn hele leven,
dus valt best mee eigenlijk.
Morgen maar een nieuwe kopen dus. Nr 4.
Wel handig, dan gewoon even 's ochtends in de gang langslopen en klaarquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie voor je
[ afbeelding ]
Wel lastig meenemen in je tasquote:Op woensdag 5 november 2014 16:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit is wel een mooie voor je
[ afbeelding ]
Pfff... een tas is voor vrouwen!quote:
En dat ben jij ook toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Pfff... een tas is voor vrouwen!
Oh, wait, whut? Ja, gelukkig heb ik nog een hele kleine voor dat soort noodgevallen.
Draag jij m'n tas dan voortaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar is ook een oplossing voor
[ afbeelding ]
Daar past gelijk een kite, board en wetsuit in. Oh een vast nog wel een paar keu'squote:
Ik ben je vriendje toch nietquote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. ben jij geen lief vriendje die dat voor niets doet?
voor niks gaat de zon op natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. ben jij geen lief vriendje die dat voor niets doet?
Voor niets gaat er wel meer op hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
voor niks gaat de zon op natuurlijk.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een 3 weken deal hadden?
Tjonge, je bent wel moeilijk hoor
Dat loopt toch pas als het is ingegaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat we een 3 weken deal hadden?
Tjonge, je bent wel moeilijk hoor
Dat is waarquote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Voor niets gaat er wel meer op hoor
Ohwquote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat loopt toch pas als het is ingegaan?
Dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faxie en Yvie sitting in the tree.quote:
Je bedoelt als jij er in bent gegaan?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nooit insinuerenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt als jij er in bent gegaan?
Dus ga je nog daten met Yvie?quote:
Wat was de afspraak dan wel?quote:
gewoon 3 weken elkaars handje vasthoudenquote:
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?quote:
Waar kan ik tekenen ?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
gewoon 3 weken elkaars handje vasthouden
Dat klinkt engquote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef yats het volgende:
[..]
3 weken passionele seks afgewisseld met kusjekroel?
Gatver, hou op hoor!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt engbijna als een relatie
Erger nog, als getrouwd zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Dan is het toch maar 3x in 3 weken missionaris met het licht uit waarbij je vooral niet teveel mag genieten?quote:
Dat was ook de bedoeling. Kan hij dat van zijn lijstje afstrepenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Je mag dan wel genieten, als je het maar voor je houdt.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is het toch maar 3x in 3 weken missionaris met het licht uit waarbij je vooral niet teveel mag genieten?
En onder de dekens!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dan is het toch maar 3x in 3 weken missionaris met het licht uit waarbij je vooral niet teveel mag genieten?
Tussen dood gaan en overlijden zit een verschil. Sommige mensen sterven (lees trouwen) eerst en gaan dan doodquote:
"Ik geniet er echt niet van, dat in en uit gedoe."quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je mag dan wel genieten, als je het maar voor je houdt.
Ik denk eerder dat je een huwelijksaanzoek krijgt van Faxiequote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling. Kan hij dat van zijn lijstje afstrepen
Nee, na 3 weken zou hij mij dumpen, onderdeel van de deal.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je een huwelijksaanzoek krijgt van Faxie
Wat ben jij makkelijkquote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Slapen ja. Maar intieme activiteiten... nee.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks mis met dekens hoor!
Koukleum zijn is moeilijk hoor.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Als een echte vrouw dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja je zou een stomme ex worden hequote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken zou hij mij dumpen, onderdeel van de deal.
Je hebt helemaal gelijk...quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Medemens helpen,.. zou je ook eens moeten doen
Ja, meer tijd heb ik momenteel even niet, kan ik ook niks aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk...
Wel flitsrelatie. 3 weken...
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, na 3 weken zou hij mij dumpen, onderdeel van de deal.
Jullie lijken nu al getrouwd.quote:
En wie wordt je volgende ex?quote:
Sammy!quote:
Ja, niet zo raar toch dat ik al dacht dat het was ingegaan? hahaquote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[..]
Jullie lijken nu al getrouwd.
Die is nooit van de markt af geweest. Opletten relatie-meneer.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie wordt je volgende ex?
Dat betekend tevens dat mevrouw Lu weer op de markt is
LAT-relatie!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, niet zo raar toch dat ik al dacht dat het was ingegaan? haha
Wie? Wat? Wanneer? Waarom? Want? Hoe?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is nooit van de markt af geweest. Opletten relatie-meneer.
Van goede seks krijg je het warm genoeg als het goed is toch.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat laatste.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
LekkerLang weekend omdat je nu al begint, of gewoon 2 dagen vrij en dus voor jou weekend?
Hoe is het met u dame?quote:
Wat is er aan de hand dan? Behalve waterproblemen?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
I'm having a crappy day. Water gelukkig wel weer aangesloten,
maar al de hele dag bureaucratisch geneuzel. Zou nu ook weer terug worden gebeld vandaag, maar gezien de tijd heb ik zo'n vermoeden dat dat er niet meer van gaat komen
In principe wel, maar als het echt koud is willen mijn voeten niet altijd meewerken. En als die het eenmaal koud hebben dan volgt de rest snel.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van goede seks krijg je het warm genoeg als het goed is toch.
Biertje meid?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:08 schreef Yvie_lu het volgende:
I'm having a crappy day. Water gelukkig wel weer aangesloten,
maar al de hele dag bureaucratisch geneuzel. Zou nu ook weer terug worden gebeld vandaag, maar gezien de tijd heb ik zo'n vermoeden dat dat er niet meer van gaat komen
Eerst een warme douche danquote:Op woensdag 5 november 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In principe wel, maar als het echt koud is willen mijn voeten niet altijd meewerken. En als die het eenmaal koud hebben dan volgt de rest snel.
Meerdere dingen.quote:
Brrr kouwe voetenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In principe wel, maar als het echt koud is willen mijn voeten niet altijd meewerken. En als die het eenmaal koud hebben dan volgt de rest snel.
Voetmassage helpt ook. Kan je langzaam naar boven werken.quote:
Aint nobody got time for thatquote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voetmassage helpt ook. Kan je langzaam naar boven werken.
Verhuizen?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Meerdere dingen.
Maar nu voornamelijk mijn inschrijving op Woningnet werkt niet goed. Toezeggingen die zijn gedaan heb ik niet allemaal schriftelijk dus sommige bewijsstukken voor het behoud van mijn inschrijftijd zijn af en toe wat lastig te produceren.
lol, iemand die zich aan mijn voeten waagt moet wel heel veel lef hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voetmassage helpt ook. Kan je langzaam naar boven werken.
Proostquote:
Jij schopt?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, iemand die zich aan mijn voeten waagt moet wel heel veel lef hebben.
Je kan niet tegen kietelen?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 3 weken naar jou toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lef genoeg. Hoge pijngrens ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, de dekens dusquote:Op woensdag 5 november 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In die gevallen moet je iets anders verzinnen.
Denken in oplossingen.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, 3 weken naar jou toch?
Moet ik natuurlijk wel officieel hier meldenAltijd leuk dat kantoorpersoneelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja die ken ik er meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit
[..]
Met dit als gevolg soms ja
Bij masseren kietel ik niet. Dat is geen masseren namelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dit
[..]
Met dit als gevolg soms ja
Gewoon gevoelig ook, en niet op een goede manier.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bij masseren kietel ik niet. Dat is geen masseren namelijk.
Dat klinkt inderdaad niet fijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon gevoelig ook, en niet op een goede manier.
Robots die zo afgestompt zijn dat ze niet meer zelf kunnen denkenquote:
Leuke scene was dat jaquote:
Ze kunnen echter altijd wel zelf denken dat zij vinden dat zij niet verantwoordelijk zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Robots die zo afgestompt zijn dat ze niet meer zelf kunnen denken
Die moeten er ook zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Robots die zo afgestompt zijn dat ze niet meer zelf kunnen denken
Nee dat is hun zo geleerd.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ze kunnen echter altijd wel zelf denken dat zij vinden dat zij niet verantwoordelijk zijn
Die zijn er helaas te veelquote:
* El_Thijs even kijken gaatquote:Op woensdag 5 november 2014 17:23 schreef Faxie het volgende:
Wat is die Sex SC fucking kansloos geworden zegDaar ben ik gewoon niks bij
Welcome to Fok!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
In de ene SC over de andere SC klagen?
Uhuquote:Op woensdag 5 november 2014 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
In de ene SC over de andere SC klagen?
Dit is al een hele tijd aan de gang hoor...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef El_Thijs het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Maar goed, ik denk ruim. En zo.
Ik sta stevig in mijn schoenen!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet uitglijdt over de slakkensporen![]()
Owja klagen is verboden toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat dan eigenlijk ook best kansloos is
Hopelijk zijn je schoenen bestand tegen slakkensporen, anders krijg je van die vieze vlekkenquote:
Ik zeg niet dat het verboden is, alleen dat het vrij kansloos is.quote:
Ohja.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Doet me denken aan dat gezeik in KPD van users die dan foto's van andere users gingen afzeiken. Ook een hele rel over geweest.
Ja, dat waren ook weer de usual suspects...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Doet me denken aan dat gezeik in KPD van users die dan foto's van andere users gingen afzeiken. Ook een hele rel over geweest.
Ja, en ik snap best dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Maar ga dan niet lopen bashen of zo. Slaat nergens op en ook al krijgt diegene die het doet er een stijfje of een natje van, dan houdt diegene het maar voor zich.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Maarja, dat gebeurt ook nog steeds.
De posters wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, dat waren ook weer de usual suspects...
Klacht ongegrondquote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verboden is, alleen dat het vrij kansloos is.
Zeker gezien hoe jij zelf merendeel van de tijd post.
Goedquote:
Ach, ik kom nooit meer in KPD, maar als je foto's ziet en je kent de posters ook, dan beoordeel je het toch wel. En dan roddel je er ook over. Doet iedereen wel denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:30 schreef El_Thijs het volgende:
Ja, en ik snap best dat niet iedereen dezelfde smaak heeft. Maar ga dan niet lopen bashen of zo. Slaat nergens op en ook al krijgt diegene die het doet er een stijfje of een natje van, dan houdt diegene het maar voor zich.
Stiekem was het wel vermakelijk om te lezen trouwens, maar dat terzijde.
Valt wel mee nu. Wat algemene kutreacties die er altijd al wel geweest zijn. Toen was het op de persoon gericht.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja.Maarja, dat gebeurt ook nog steeds.
Wanneer zie je hem weer?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed. Ik mis m'n lief, maar ach, shit happens.
Tickets zijn niet zo duur toch? Gewoon even een weekendje pakken weerquote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk Fax, want jouw posts zijn louter inhoudelijke hoogstandjes en altijd een aanvulling in elke discussie.quote:
Die zie je gauw weer. Tot die tijd heb je ons!quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ken misschien maar 1 user van KPD een beetje en dat is het. Ik kijk er ook niet eens zo heel vaak in, en roddelen erover vind ik zo achterbaks. Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik zie er geen voldoening in voor mezelf.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik kom nooit meer in KPD, maar als je foto's ziet en je kent de posters ook, dan beoordeel je het toch wel. En dan roddel je er ook over. Doet iedereen wel denk ik.
quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk Fax, want jouw posts zijn louter inhoudelijke hoogstandjes en altijd een aanvulling in elke discussie.
Mja, aan de ene kant natuurlijk niet netjes. Aan de andere kant worden overal posts en users afgezeken.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
Ik kom er ook niet meer, maar ik heb gewoon trauma's en die verwerk je het best door erover te praten.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ken misschien maar 1 user van KPD een beetje en dat is het. Ik kijk er ook niet eens zo heel vaak in, en roddelen erover vind ik zo achterbaks. Ieder zijn meug natuurlijk, maar ik zie er geen voldoening in voor mezelf.
Tickets zijn wel duur.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tickets zijn niet zo duur toch? Gewoon even een weekendje pakken weer
Nee totaal niet. Maar dan is dat andere topic niet opeens minder kansloos ofzoquote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tuurlijk Fax, want jouw posts zijn louter inhoudelijke hoogstandjes en altijd een aanvulling in elke discussie.
Afhankelijk van je referentiekader, denk ik zo.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar dan is dat andere topic niet opeens minder kansloos ofzo
Toch een beetje anders denk ik. Je zeikt dan iemand af om hoe hij of zij eruit ziet, en niet vanwege wat hij of zij post.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, aan de ene kant natuurlijk niet netjes. Aan de andere kant worden overal posts en users afgezeken.
Maar omdat het om een foto gaat, mag het ineens niet?
Beide even erg toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, aan de ene kant natuurlijk niet netjes. Aan de andere kant worden overal posts en users afgezeken.
Maar omdat het om een foto gaat, mag het ineens niet?
Het is een soort ONZ niveau. Apart dat dat blijkbaar wel de slowchat is die de mods prima vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar dan is dat andere topic niet opeens minder kansloos ofzo
Ach het is pas roddelen als er opzettelijk slecht over iemand gepraat wordt en het onwaar is.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hihi.Ik zeg het in ieder geval gewoon waar je bij bent.
Dat is geen roddelen toch.
Onwaar is geloof ik geen vereiste voor de kwalificatie roddelquote:Op woensdag 5 november 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach het is pas roddelen als er opzettelijk slecht over iemand gepraat wordt en het onwaar is.
Probleem was dat er op de man gespeeld werd vanwege haat en nijdquote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch een beetje anders denk ik. Je zeikt dan iemand af om hoe hij of zij eruit ziet, en niet vanwege wat hij of zij post.
Ach, Ik vind het zelf nonsens om mensen poeslief met zijden handschoentjes aan te pakken.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch een beetje anders denk ik. Je zeikt dan iemand af om hoe hij of zij eruit ziet, en niet vanwege wat hij of zij post.
Dat vind ik zo lame, hé.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Ik vind het zelf nonsens om mensen poeslief met zijden handschoentjes aan te pakken.
Zo'n cultuur van "we zijn allemaal winnaars" moet ik van kotsen.
Dus als er een groep mannen zit te slijmen bij users na het posten van een postzegelformaat foto die niet eens scherp is van een tepel, zeg ik daar wat van.
Hetzelfde als iemand een close-up van zijn/haar anus maakt.
Maar goed, dat wordt verwijderd, want kritiek ist verboten.
Ja goed, als de foto's kwalitatief slecht zijn dan snap ik het wel. Dan valt er weinig te zienquote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Ik vind het zelf nonsens om mensen poeslief met zijden handschoentjes aan te pakken.
Zo'n cultuur van "we zijn allemaal winnaars" moet ik van kotsen.
Dus als er een groep mannen zit te slijmen bij users na het posten van een postzegelformaat foto die niet eens scherp is van een tepel, zeg ik daar wat van.
Hetzelfde als iemand een close-up van zijn/haar anus maakt.
Maar goed, dat wordt verwijderd, want kritiek ist verboten.
KPD.quote:
Geen vereiste nee. Maar meestal wel. En er is een verschil tussen 'het over iemand hebben' of roddelen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onwaar is geloof ik geen vereiste voor de kwalificatie roddel.
Toch wel. Ik dacht eerst Sex SC.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja goed, als de foto's kwalitatief slecht zijn dan snap ik het wel. Dan valt er weinig te zien
[..]
KPD.
Je mag alleen maar ja en amen zeggenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus je mag niet klagen over de kwaliteit van foto's terwijl het een foto-topic is?
Welk gedeelte?quote:
Als ik iemand's foto ranzig vind, zeg ik daar over het algemeen niks van. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die er wel wat over zeggen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja goed, als de foto's kwalitatief slecht zijn dan snap ik het wel. Dan valt er weinig te zien
Dat ook wel ja...quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ja, ze zijn daar wel wat doorgeslagen met hun anti-kritiek campagne.
Het geen kritiek mogen hebben.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welk gedeelte?
[..]
Als ik iemand's foto ranzig vind, zeg ik daar over het algemeen niks van. Ik kan me echter wel voorstellen dat er mensen zijn die er wel wat over zeggen.
Hoewel dat een beetje FOK!eigen is, zijn ze daar wel erg extreem.quote:
Nee, kritiek is verbotenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus je mag niet klagen over de kwaliteit van foto's terwijl het een foto-topic is?
Dat kan niet in Belgenlandquote:
Misschien gaat ze wel een zak aardappelen halen. Dan kan ze wel om patat vragen.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet in Belgenlanddaar is het friet
Schijnt dat er ook een paar Belgische hipsters zijn daar die het patat noemenquote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kan niet in Belgenlanddaar is het friet
In mijn ervaring wel jaquote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook?
En ik wilde net iets niet aardigs gaan zeggen...
Dat zijn dan landverraadadersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat er ook een paar Belgische hipsters zijn daar die het patat noemen
Neequote:
Hier op FOK! dan hè.quote:
Hangt er van af wie er meeleest.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook?
En ik wilde net iets niet aardigs gaan zeggen...
Meestal blijf ik stil, kun je nagaanquote:Op woensdag 5 november 2014 17:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zeg jij ooit wel eens niet aardigs dan?
Re is wel tof ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt er van af wie er meeleest.
In mijn ervaring is Re zo ongeveer de beste mod die er hier rondloopt (na Heppie he?) dus je kunt waarschijnlijk wel een gegrond iets zeggen.
Op de foks heb ik daar een hekel aan. Irl heb ik er behoefte aan.quote:
Fok! youquote:
Same here.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op de foks heb ik daar een hekel aan. Irl heb ik er behoefte aan.
FOK! you too schatquote:
Spinazie, hamburgers en pizza?quote:Op woensdag 5 november 2014 17:55 schreef Faxie het volgende:
'k Ga maar eens kijken wat de diepvries in de aanbieding heeft
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Same here.
Maar dat is anders. Als je een foto post moet je gewoon zelf de ballen hebben om ook met kritiek om te gaan. Ik snap dat je weinig kunt met: "je bent te dun/dik", maar iets als "deze houding is niet geschikt voor je lichaamstype" of "zwaar onderbelicht" of "je ziet hier niets interessants" zou gewoon moeten kunnen. Op vele andere sites waarderen ze juist dit soort kritiek en hekelen ze mensen die alleen maar zeggen hoe geweldig iets is. Want zo kun je er zelf ook eventueel aan wat veranderen.
Eerlijk is eerlijk, reden zoveel dat ik niks qua seksueel getinte pics post is omdat ik kritiek op mezelf denk ik heel erg slecht zou trekken. Naast het feit dat ik liever de pics niet met Jan en alleman deel.
Dat zou ik op zich nog wel kunnen hebben. Erg vervelende figuren block je gewoon. Je vraagt er natuurlijk ook wel een klein beetje om als je dat soort foto's plaatst.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Maar gezien de reacties in KPD denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken over negatieve reacties maar meer over de dm's van geile mannetjes.
Zolang je het buiten de familiaire sfeer houdt, blijf je dan inderdaad uit de picture. Anders kijkt een hele gemeente mee.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik op zich nog wel kunnen hebben. Erg vervelende figuren block je gewoon. Je vraagt er natuurlijk ook wel een klein beetje om als je dat soort foto's plaatst.
Maar goed, ik laat het lekker in de privésfeer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat zou ik op zich nog wel kunnen hebben. Erg vervelende figuren block je gewoon. Je vraagt er natuurlijk ook wel een klein beetje om als je dat soort foto's plaatst.
Maar goed, ik laat het lekker in de privésfeer.
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je het buiten de familiaire sfeer houdt, blijf je dan inderdaad uit de picture. Anders kijkt een hele gemeente mee.
Dolgraag. De Kerstman is mijn grote ronde voorbeeld.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
![]()
Doe je trouwens mee met alvast klagen over kerstman smileys?
Ik vind dat fok aan fatshaming doet
#realunicornshavecurves
Oh jaquote:
Ze zei schat tegen mijquote:
De #antizwartepiet groep laat zien dat dat niks uitmaakt qua eisen van gerechtigheid.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:08 schreef Fera het volgende:
Trouwens Kaneel, als jij nog 3 kilo of zo afvalt ben je niet echt een dikkerd meer. Dan verlaat je onze club.
Wat is je streefgewicht?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De #antizwartepiet groep laat zien dat dat niks uitmaakt qua eisen van gerechtigheid.
Maar zou wel fijn zijn om voor het eerst in 10 jaar geen fatty meer te zijn.
Pfoe, ik zou willen zeggen 69 omdat ik dat woog toen ik 18 was.quote:
Ja, is ook lastig. Ik wil sowieso onder de 75 komen, maar ligt eraan of ik weer krachttraining wil gaan doen of niet. Dan is het moeilijk te meten en kijk ik denk ik naar omtrek + BF.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou willen zeggen 69 omdat ik dat woog toen ik 18 was.
Ik weet alleen niet wat haalbaar is en wanneer ik me goed voel.
Ik wil mijn lichaam ook wel terug wat ik toen had.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, ik zou willen zeggen 69 omdat ik dat woog toen ik 18 was.
Ik weet alleen niet wat haalbaar is en wanneer ik me goed voel.
Neequote:Op woensdag 5 november 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
Trouwens, streven naar je gewicht van toen je 18 was is niet altijd realistisch.
Toen woog ik meerquote:Op woensdag 5 november 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
Trouwens, streven naar je gewicht van toen je 18 was is niet altijd realistisch.
Terwijl je nu al zo'n adonis bent.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn lichaam ook wel terug wat ik toen had.
Precies.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, is ook lastig. Ik wil sowieso onder de 75 komen, maar ligt eraan of ik weer krachttraining wil gaan doen of niet. Dan is het moeilijk te meten en kijk ik denk ik naar omtrek + BF.
Dat kan bijvoorbeeld ook.quote:
Je had me moeten zien destijds kaneel.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl je nu al zo'n adonis bent.
[..]
Precies.
Onder 75 lijkt me wel een mooi doel, sowieso
Tuurlijk wel, gewoon tien kilo erbij eten.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
Zeker. Als je naar BMI kijkt (wat in jouw geval wel redelijk betrouwbaar is) zit je bij 75 al op gezond. Maar dan ook net op dat randje.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terwijl je nu al zo'n adonis bent.
[..]
Precies.
Onder 75 lijkt me wel een mooi doel, sowieso
Pics.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had me moeten zien destijds kaneel.
6 pack, geen grammetje vet en ook nog haar.
Was je toen al zo zwaar?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, gewoon tien kilo erbij eten.
Wat, noem je me nu zwaar?quote:
Jij met haar. Ha.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had me moeten zien destijds kaneel.
6 pack, geen grammetje vet en ook nog haar.
Precies, gezond BMI is 75 voor mij denk ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker. Als je naar BMI kijkt (wat in jouw geval wel redelijk betrouwbaar is) zit je bij 75 al op gezond. Maar dan ook net op dat randje.
Voor mezelf is het 73. Maar liever toch onder de 70.
Er zijn meerdere gezonde BMI's. Ik mag bijvoorbeeld tussen de 55 en 73 wegen. Dat is nog best breed.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij met haar. Ha.
[..]
Precies, gezond BMI is 75 voor mij denk ik.
Misschien trek ik dan weer eens vrouwen aan.
ik ben ook best breedquote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gezonde BMI's. Ik mag bijvoorbeeld tussen de 55 en 73 wegen. Dat is nog best breed.
Ik denk niet dat het ooit daar aan lag.
Valt wel mee.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 18:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere gezonde BMI's. Ik mag bijvoorbeeld tussen de 55 en 73 wegen. Dat is nog best breed.
Ik denk niet dat het ooit daar aan lag.
Nou, ik begin steeds bredere schouders te krijgen, is al even geleden dat je me gezien hebt he.quote:
Hulk smash.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou, ik begin steeds bredere schouders te krijgen, is al even geleden dat je me gezien hebt he.
Ik ben soms gewoon bang dat als ik aanspan dat ik uit mijn shirt scheur.
Boohoo.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:30 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het gaat over afvallen. Ik mag niet meepraten
Tussen 57 en 75. Lekker makkelijk onthouden.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel mag in dan ongeveer wegen?
Ik ben juist veel te dun, is ook niet altijd handig hoor.quote:
Geen idee. Ik weet niet eens hoeveel ik nu weeg.quote:
Ook daar kun je iets aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben juist veel te dun, is ook niet altijd handig hoor.
Dat was ik vroeger dus ook.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben juist veel te dun, is ook niet altijd handig hoor.
57 jezus.quote:Op woensdag 5 november 2014 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Tussen 57 en 75. Lekker makkelijk onthouden.
Maar ja, ik denk eerlijk gezegd dat 57 niet erg mooi zou staan bij je.
4 punten eraf in 3 maanden vind ik best knap.quote:
Jij moet er niet te zwaar aan tillen (hihi), je doet toch aan krachtsport?quote:Op woensdag 5 november 2014 18:38 schreef yats het volgende:
25,5 hier...Alleen jammer dat het bij mij allemaal op mijn buik zit
Klopt wel, maar niet zo heel veel wat je eraan kunt doen eigenlijk. Het is gewoon mijn lichaamsbouw. Ik heb mezelf nu wel op een pasta en fruit diet gezet, dat scheelt wat. Eigenlijk moet ik ook aan krachttraining en zo gaan doen, maar ik haat sportscholen met een passiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |