EYquote:Op woensdag 5 november 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al zou ik me vooral afvragen wie het zou willen zien.
True, true. Liever gewoon NIET op het internetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed, voor bekenden blijft het altijd herkenbaar denk ik wel.
Of je moet echt gaan editen, teveel dingen waaraan je iemand kan herkennen.
Why don't you just show it to mequote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een goed donker hoekje
Ja, dan moet je 'm hier even komen bekijken hequote:
Niet die van jou, dat filmpje van mij bedoel ik. Dan van jou wil ik wel zienquote:
Dat sowieso, hoewel dat soort dingen ook opgaat voor zelf geplaatste.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:14 schreef Dqod het volgende:
Kudos voor de TT
[..]
True, true. Liever gewoon NIET op het internet
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen ehquote:Op woensdag 5 november 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan moet je 'm hier even komen bekijken he
Werkze babequote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen eh
Maar goed, ik ga maar eens vi... Naar m'n werk toeZal aan je denken, buur
Dag schatjons :$![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen eh
Maar goed, ik ga maar eens vi... Naar m'n werk toeZal aan je denken, buur
Dag schatjons :$![]()
Guess soquote:
Ben je zaterdag in Arnhem? Godshand komt hier stappen. Andere fokkers zijn overigens ook welkom natuurlijkquote:
Denk het haast wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Arnhem? Godshand komt hier stappen. Andere fokkers zijn overigens ook welkom natuurlijk
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weinig productieve dag vandaag. gvd
Ik ken die dagen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapen
Geen fuck te doen en ook nergens zin in. Hele dag FOK!ken want ach, dan praat je tenminste met iemandquote:
Ik hou mijn geest altijd wel bezig door nieuwe dingen te leren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen fuck te doen en ook nergens zin in. Hele dag FOK!ken want ach, dan praat je tenminste met iemand
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het haast wel eigenlijkIk zal eens kijken. Heb nu toch een fiets hier, dus niet afhankelijk van de bus
Dat is wel heel vervelendquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapen
Arnhemquote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend
Waar woon jij?
Nee begin net ahahaahahhaha ;pquote:
Ja, maar met wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me toch zat te doen in zo'n grote stad
quote:
quote:
To hot to handlequote:
Jaquote:
Komen daar beelden van?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Helaas moet ik verder met twerken
FOK!kersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat half Fok! Daar woont dus met een fokker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |