EYquote:Op woensdag 5 november 2014 15:11 schreef yats het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Al zou ik me vooral afvragen wie het zou willen zien.
True, true. Liever gewoon NIET op het internetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed, voor bekenden blijft het altijd herkenbaar denk ik wel.
Of je moet echt gaan editen, teveel dingen waaraan je iemand kan herkennen.
Why don't you just show it to mequote:Op woensdag 5 november 2014 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier wel een goed donker hoekje
Ja, dan moet je 'm hier even komen bekijken hequote:
Niet die van jou, dat filmpje van mij bedoel ik. Dan van jou wil ik wel zienquote:
Dat sowieso, hoewel dat soort dingen ook opgaat voor zelf geplaatste.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:14 schreef Dqod het volgende:
Kudos voor de TT
[..]
True, true. Liever gewoon NIET op het internet
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen ehquote:Op woensdag 5 november 2014 15:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan moet je 'm hier even komen bekijken he
Werkze babequote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen eh
Maar goed, ik ga maar eens vi... Naar m'n werk toeZal aan je denken, buur
Dag schatjons :$![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar heel gauw eens komen doen eh
Maar goed, ik ga maar eens vi... Naar m'n werk toeZal aan je denken, buur
Dag schatjons :$![]()
Guess soquote:
Ben je zaterdag in Arnhem? Godshand komt hier stappen. Andere fokkers zijn overigens ook welkom natuurlijkquote:
Denk het haast wel eigenlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 16:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ben je zaterdag in Arnhem? Godshand komt hier stappen. Andere fokkers zijn overigens ook welkom natuurlijk
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weinig productieve dag vandaag. gvd
Ik ken die dagen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapen
Geen fuck te doen en ook nergens zin in. Hele dag FOK!ken want ach, dan praat je tenminste met iemandquote:
Ik hou mijn geest altijd wel bezig door nieuwe dingen te leren.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen fuck te doen en ook nergens zin in. Hele dag FOK!ken want ach, dan praat je tenminste met iemand
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk het haast wel eigenlijkIk zal eens kijken. Heb nu toch een fiets hier, dus niet afhankelijk van de bus
Dat is wel heel vervelendquote:Op woensdag 5 november 2014 16:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit vooral te wachten voordat ik weer kan slapen
Arnhemquote:Op woensdag 5 november 2014 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is wel heel vervelend
Waar woon jij?
Nee begin net ahahaahahhaha ;pquote:
Ja, maar met wie?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
Lijkt me toch zat te doen in zo'n grote stad
quote:
quote:
To hot to handlequote:
Jaquote:
Komen daar beelden van?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja
Helaas moet ik verder met twerken
FOK!kersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat half Fok! Daar woont dus met een fokker?
Dat dacht ik ook heel lang, tot ik steken in mijn rug kreeg van een hoop hierquote:Op woensdag 5 november 2014 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er zijn voor mij hele goede vriendschappen ontstaan door FOK! hoor
Zal jou eens st.. nvmquote:Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel lang, tot ik steken in mijn rug kreeg van een hoop hier![]()
Ik pas er mee op in ieder geval
Jij kan haar niet echt stekenquote:
Ik ben wel lievquote:Op woensdag 5 november 2014 17:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook heel lang, tot ik steken in mijn rug kreeg van een hoop hier![]()
Ik pas er mee op in ieder geval
Natuurlijk kan ze me wel steken. Ze heeft vingersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij kan haar niet echt steken
Ik wel
[..]
Ik ben wel liev
Oh okayquote:Op woensdag 5 november 2014 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ze me wel steken. Ze heeft vingers
Ja, maar die heb ik allemaal ook. Ik ben een premium package, met een premium packagequote:
Je weet dat je altijd mag appen. En dat zal voor feer vast ook zo zijn.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 5 november 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat je altijd mag appen. En dat zal voor feer vast ook zo zijn.
Pizzaburger klinkt echt bijzonder raar...quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks!
In ander nieuws: Ik heb nu een pizzaburger in mijn oventje zitten, kijken of het te kanen is
Er is meer dan fok...ow wachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Klopt. Zijn eigenlijk twee pizzaatjes met een dikke bodem die je tegen elkaar knalt. We gaan het zienquote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pizzaburger klinkt echt bijzonder raar...
Ahaquote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klopt. Zijn eigenlijk twee pizzaatjes met een dikke bodem die je tegen elkaar knalt. We gaan het zien
No probs. Een saaie kantoorlul als mij kun je altijd voor een biertje bellen.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Thanks!
In ander nieuws: Ik heb nu een pizzaburger in mijn oventje zitten, kijken of het te kanen is
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:07 schreef yats het volgende:
[..]
Er is meer dan fok...ow wacht
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
Dus eh, tot zo?quote:Op woensdag 5 november 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
No probs. Een saaie kantoorlul als mij kun je altijd voor een biertje bellen.
quote:
Woensdagavond? Op zich kan het wel,al denk ik dat het morgen drukker is in de stad. Zeg het maarquote:
Morgen zit ik in amsterdamquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Woensdagavond? Op zich kan het wel,al denk ik dat het morgen drukker is in de stad. Zeg het maar
Lucky bastardquote:Op woensdag 5 november 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Morgen zit ik in amsterdam
Have fun!quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De pizzaburger is prima te doen, maar mist iets.
Smaak.
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De pizzaburger is prima te doen, maar mist iets.
Smaak.
bijzonder smerig ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pizzaburger klinkt echt bijzonder raar...
I don't need a dick to give a woman pleasure, fuck the shit out of her and make her come like there's no tomorrow.quote:Op woensdag 5 november 2014 19:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, maar die heb ik allemaal ook. Ik ben een premium package, met een premium package
Oquote:Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
I don't need a dick to give a woman pleasure, fuck the shit out of her and make her come like there's no tomorrow.
Klein stijfje nuquote:Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
I don't need a dick to give a woman pleasure, fuck the shit out of her and make her come like there's no tomorrow.
I dó need a big O to do so, yesquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 20:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb een film gekeken waarin lesbische seks zat. Het zag er niet erg opwindend uit.quote:
quote:
Serero is zo slecht. Raakt zo vaak de bal kwijtquote:Op woensdag 5 november 2014 21:03 schreef Royco1 het volgende:
Die kleine serrero heeft wel lef Kaneel
Hmm, waarom kunnen ze het in films dan niet goed weergeven?quote:Op woensdag 5 november 2014 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel vaker zo in films kaneel. Irl weinig ongemakkelijks aan
Omdat ik er niet in meespeelquote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serero is zo slecht. Raakt zo vaak de bal kwijt
[..]
Hmm, waarom kunnen ze het in films dan niet goed weergeven?
Nu niet, dolde gewoon messi.quote:Op woensdag 5 november 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Serero is zo slecht. Raakt zo vaak de bal kwijt
[..]
Hmm, waarom kunnen ze het in films dan niet goed weergeven?
Boilesen en Schone daarnet ook een aardige actie.quote:
quote:
Tuulk knal je 'm. BAM!quote:Op donderdag 6 november 2014 09:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo. Even op de bank liggen. Zo tentamen knallen (hoop ik) en dan weer even een weekje vakantie
Ik ook. Maar ik wil niet opstaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tuulk knal je 'm. BAM!
Tevens moet ik poepen :$
Dat dus. Maar ik ga zo wel, anders komt 't niet goedquote:Op donderdag 6 november 2014 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil niet opstaan.
Ik lig ook al een uur wakker in bed.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik wil niet opstaan.
Apenkoud inderdaad. Mijn verwarming sloeg zelfs aan vannacht.quote:Op donderdag 6 november 2014 09:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat dus. Maar ik ga zo wel, anders komt 't niet goed
En daarna kruip ik onder een dekentje want bloody koud
Harde strugglesquote:Op donderdag 6 november 2014 10:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig ook al een uur wakker in bed.
Toch maar opstaan en Bogie wakker maken. Lui beest. Net zijn baas.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apenkoud inderdaad. Mijn verwarming sloeg zelfs aan vannacht.
[..]
Harde struggles
Hehe. Hij vindt alles wel best. Lekker warm binnen liggen en geaaid worden.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Toch maar opstaan en Bogie wakker maken. Lui beest. Net zijn baas.
Huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Apenkoud inderdaad. Mijn verwarming sloeg zelfs aan vannacht.
[..]
Harde struggles
Perfect zou ik het niet noemenquote:Op donderdag 6 november 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was klaarwakker om half 6. Mede dankzij kou. Perfect om dan op te staan en te leren
Ja maar ik hoef niet te leren.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik was klaarwakker om half 6. Mede dankzij kou. Perfect om dan op te staan en te leren
Mijn vorige huis was nog kouder in de winter.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuu
Ik wil geen zenuwuiteinden op dit moment. Zodat ik geen kou meer kan voelen
Hahaha miss een idee voor hier, zolang we hier nog zitten. Badkamer hier is ook tyfuskoudquote:Op donderdag 6 november 2014 10:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn vorige huis was nog kouder in de winter.
Dus naar de wc gaan was een hel. Zo koud die bril
Mijn ex had daarom van die hoezen gekocht voor de wc-bril zodat onze billetjes niet bevroren.
Iedereen lachte ons uit, maar wij hadden warme billen.
Het helpt aanzienlijk kan ik zeggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha miss een idee voor hier, zolang we hier nog zitten. Badkamer hier is ook tyfuskoud
Af een toe een natte, rubberen kip op je schoot leggen.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Hij vindt alles wel best. Lekker warm binnen liggen en geaaid worden.
Hoi jij.quote:
Nog stoute dingen gedaan met yats toen ik weg was?quote:
Nee bahquote:Op donderdag 6 november 2014 11:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog stoute dingen gedaan met yats toen ik weg was?
quote:
Ja eigen lijk wel, zonder jou is er geen reet aan natuurlijkquote:Op donderdag 6 november 2014 11:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jullie gingen ook gelijk naar huis?
Zeg je nu dat ik een dikke kont heb? :squote:Op donderdag 6 november 2014 11:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja eigen lijk wel, zonder jou is er geen reet aan natuurlijk
Dat heb ik ook. Vooraf de douche aanzetten zodat de stoom de boel verwarmd werkt redelijk.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha miss een idee voor hier, zolang we hier nog zitten. Badkamer hier is ook tyfuskoud
Jaquote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een dikke kont heb? :s
Tsss, feer toch. Wat denk je wel niet van ons?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog stoute dingen gedaan met yats toen ik weg was?
Dat ik vaker moet drinken op jullie kosten.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef yats het volgende:
[..]
Tsss, feer toch. Wat denk je wel niet van ons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat ik vaker moet drinken op jullie kosten.Dat verbaasde gezicht van jou ook toen we de kroeg uit liepen. Gelukkig vroeg je niet of we moesten rennen omdat we niet betaald hadden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een dikke kont heb? :s
Dacht dat het achteraf was in één keer.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:14 schreef yats het volgende:
[..]
Dat verbaasde gezicht van jou ook toen we de kroeg uit liepen. Gelukkig vroeg je niet of we moesten rennen omdat we niet betaald hadden.
Niet zo handig hier, want slecht geisoleerd en vervolgens hoeft t dan maar een beetje te vriezen en alles zit dichtgevroren door het vocht danquote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Vooraf de douche aanzetten zodat de stoom de boel verwarmd werkt redelijk.
Ah, dat is niet handig dan nee.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo handig hier, want slecht geisoleerd en vervolgens hoeft t dan maar een beetje te vriezen en alles zit dichtgevroren door het vocht dan![]()
Oh well. Ff volhouden nog maar dan en zsm weg naar een huisje/appartementje dat WEL fijn geisoleerd isquote:
Wellicht kan ik je daar wel mee helpen aangezien ik zelf ook actief iets zoek (al kan het zijn dat ik het dus niet nodig ga hebben gezien het Amsterdam-aanbod). Ik kan af en toe wel wat opties doorsturen die voor mij alleen te duur zijn.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh well. Ff volhouden nog maar dan en zsm weg naar een huisje/appartementje dat WEL fijn geisoleerd is
Dat magquote:Op donderdag 6 november 2014 11:49 schreef yats het volgende:
[..]
Wellicht kan ik je daar wel mee helpen aangezien ik zelf ook actief iets zoek (al kan het zijn dat ik het dus niet nodig ga hebben gezien het Amsterdam-aanbod). Ik kan af en toe wel wat opties doorsturen die voor mij alleen te duur zijn.
Dat snap ik, dat heeft ook mijn voorkeur. Maar ik bevind me sinds gisteren ineens in een soort spagaat qua woning/carriere keuzes. Ik zal kijken voor je *knuffel*quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag
Liefst wel in Arnhem eh. Dat heeft iig mijn voorkeur atm
Kan ik dan een kamer huren bij je?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat mag
Liefst wel in Arnhem eh. Dat heeft iig mijn voorkeur atm
Tof van jequote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat heeft ook mijn voorkeur. Maar ik bevind me sinds gisteren ineens in een soort spagaat qua woning/carriere keuzes. Ik zal kijken voor je *knuffel*
Die trappen we er wel uitquote:Op donderdag 6 november 2014 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou bijna zeggen, kom naast me wonen.
Maar daar woont nu al iemand![]()
En is geen Arnhem natuurlijk
Moet ik huurbazin worden, ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik dan een kamer huren bij je?
Ben je ook een keer de baas hequote:Op donderdag 6 november 2014 11:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet ik huurbazin worden, ja?
In dat geval mag jij een kamer huren bij me
Mwehehehequote:
Thxs! Op zich staan beide opties me wel aan. Of zeer snel weer op mezelf wonen in Amsterdam (wat me gewoon erg leuk lijkt) maar dan wel op 0 beginnen qua werk en mensen die je daar kent, of hier een contract aan gaan en hier een huisje zoeken waar ik dan wellicht in februari/maart ouzo een keer in kan trekken maar wel met baanzekerheid. Lastig...quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Dqod het volgende:
Tof van je
En jij ook succes gewenst met een keuze maken die je aanstaat
Wat heb je over voor een kamer?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik dan een kamer huren bij je?
Jij wilt er dus bijvoorbeeld voor koken? *vroeg hij heel voorzichtig*quote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ik wilde in natura betalen eigenlijk.
ja hoor.quote:Op donderdag 6 november 2014 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
Jij wilt er dus bijvoorbeeld voor koken? *vroeg hij heel voorzichtig*
Dat zou je wel willen jaquote:Op donderdag 6 november 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uhm, ik wilde in natura betalen eigenlijk.
Jij kan wel genoeg klusjes bedenken?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook nog wel een kamer op zolder vrij.
In ruil voor wat?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar voel ik me als Fokker wel thuis dan.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zolderkamerautisten galore. DRIEWERF HOEZEEquote:Op donderdag 6 november 2014 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar voel ik me als Fokker wel thuis dan.
En mijn katten hebben alleen maar een doos nodigquote:Op donderdag 6 november 2014 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolderkamerautisten galore. DRIEWERF HOEZEE
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En mijn katten hebben alleen maar een doos nodig
Hihihihi doosquote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Don't we all?quote:Op donderdag 6 november 2014 13:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een gedeelte meebetalen aan de huur. Verder nietquote:Op donderdag 6 november 2014 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
In ruil voor wat?![]()
Ik ben wel geinteresseerd
Primaquote:Op donderdag 6 november 2014 13:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een gedeelte meebetalen aan de huur. Verder niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:43 schreef Royco1 het volgende:
BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ik denk dat dqod wel wat handwerk wil verrichten voor je.quote:
Ik wil je ook gerust, naast de huur, ook wel betalen door bijvoorbeeld voor je te koken :$ :$quote:
Dibs op jouw zolder.quote:Op donderdag 6 november 2014 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een zolder die leeg staat.
quote:Op donderdag 6 november 2014 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alleen knappe vrouwen welkom.
quote:
Dat mag altijdquote:Op donderdag 6 november 2014 13:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je ook gerust, naast de huur, ook wel betalen door bijvoorbeeld voor je te koken :$ :$
Ff naar de gamma verhuisdozen halen :$quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ff naar de gamma verhuisdozen halen :$
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest al 3 keer poepen vandaag.
Struggles na het eten van uien en bonen.
Hehehequote:Op donderdag 6 november 2014 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest al 3 keer poepen vandaag.
Struggles na het eten van uien en bonen.
I dunno man :$quote:
Stinkscheetjesquote:
Ik moet wel douchen, wegens redenen. Maar geen zin in.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stinkscheetjes
Niet onder de douche doen tho, dan is het nog 958473 x zo erg :$
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
JaWat deed jij in Roy zijn broek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Me too, maar ik ga vanavond wel ofzo. Moet straks toch nog werken en dan stink ik weerquote:Op donderdag 6 november 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet wel douchen, wegens redenen. Maar geen zin in.
quote:Op donderdag 6 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed jij in Roy zijn broek?
Ik zag dat de mais niet verteerd wilde worden iig. :$ :$quote:Op donderdag 6 november 2014 14:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Me too, maar ik ga vanavond wel ofzo. Moet straks toch nog werken en dan stink ik weer
[..]
Hahahahaquote:Op donderdag 6 november 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat de mais niet verteerd wilde worden iig. :$ :$
Nu eindelijk warm onder dekentje.![]()
Niet veel blijkbaar, anders had ik het wel gemerkt.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat deed jij in Roy zijn broek?
Weenie, miss snap ik het wel niet :$quote:Op donderdag 6 november 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet veel blijkbaar, anders had ik het wel gemerkt.
Straks weer bietenstamppot, dus misschien mooie kleurtjes morgen.quote:
Gewoon veel ruimte over in je broek. Ik ken dat gevoel.quote:Op donderdag 6 november 2014 14:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet veel blijkbaar, anders had ik het wel gemerkt.
Oh jawel... Als de badkamer al vol staat met stoom zodat het geen kant op kan gaan en je er extra lang van genietquote:Op donderdag 6 november 2014 14:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet onder de douche doen tho, dan is het nog 958473 x zo erg :$
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Oh jawel... Als de badkamer al vol staat met stoom zodat het geen kant op kan gaan en je er extra lang van geniet
Kreeg je nudies ja?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kreeg me net toch een partij zin binnen via whatsapp
Misschien moet je dat eens proberen
Als ik ze had zou ik ze je sturen.quote:
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen met een vagina.
He bahquote:Op donderdag 6 november 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen met een vagina.
Heb je weer een fokster gehosseld?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
Nee nog beter, fantasie van wat zij met mij wilt doen!
Of nouja beter? Afwisseling is goed
Er is leven... Er is leven buiten Fok!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb je weer een fokster gehosseld?
Is helaas niet voor mij weggelegd. Maar mocht je nog een leven in de aanbieding hebben, dan hoor ik het graag.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Er is leven... Er is leven buiten Fok!
Buiten fok... Buiten fok...
Nietquote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Er is leven... Er is leven buiten Fok!
Buiten fok... Buiten fok...
Het is hier ook niet allemaal maar mooi en geweldig hoor!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Is helaas niet voor mij weggelegd. Maar mocht je nog een leven in de aanbieding hebben, dan hoor ik het graag.
Het is nooit helemaal mooi en geweldig, dat kan niet, dat is een utopie.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
Het is hier ook niet allemaal maar mooi en geweldig hoor!
Ik bekijk het allemaal denk ik gewoon net ff anders
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het leven buiten Fok is mooiWant mooie dames, mooie heren, lieve eendjes, lieve katjes, fijne mensen, knuffelen, zonneschijn, dansen, seksen, zoenen, drankjes, jointjes
Ik kan wat van die dingen vervangen door wat anders maarquote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het leven buiten Fok is mooiWant mooie dames, mooie heren, lieve eendjes, lieve katjes, fijne mensen, knuffelen, zonneschijn, dansen, seksen, zoenen, drankjes, jointjes
Zo klinkt het best goed jaquote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doe mij dat alles eens dan, behalve de mooie heren dan, daar ben ik niet zo van.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Oh jawel... Als de badkamer al vol staat met stoom zodat het geen kant op kan gaan en je er extra lang van geniet
zij is een extensie van fokquote:Op donderdag 6 november 2014 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt ezellientje toch
Deze vrouwquote:Op donderdag 6 november 2014 16:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zij is een extensie van fok
Niet leren danquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
Ik pleur steeds in slaap tijdens het leren.
Had je gisteren niet aan de wijn gemoetenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
Ik pleur steeds in slaap tijdens het leren.
Ben maar even naar buiten gegaan met de hond. En nu een cola. Hopelijk gaat het straks beter.quote:
Nah, daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had je gisteren niet aan de wijn gemoeten
naar buiten?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben maar even naar buiten gegaan met de hond. En nu een cola. Hopelijk gaat het straks beter.
Ja joh. Best lekker. Wel een beetje fris. Mooie zonsondergang.quote:
feliquote:Op donderdag 6 november 2014 16:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Trouwens, feliciteer mij met mijn stage
Fixed.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef Fera het volgende:
Ik pleur steeds in slaap tijdens het leven.
Elke nacht opnieuwquote:
Is leuk om met zijn tweeen te doen trouwensquote:
Gelukkig mag ik werkenquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uitgaan vanavond gaat niet door, jullie zitten lekker aan mij vast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
Kan, jaquote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is leuk om met zijn tweeen te doen trouwens
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik werkenEn ik maar denken dat je liev wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Ik ga zo weer de kroeg inquote:Op donderdag 6 november 2014 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Uitgaan vanavond gaat niet door, jullie zitten lekker aan mij vast
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je liev wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig mag ik werkenWat is het geintje dan? Het gelukkig of het werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ik ook. Need comfortfoodquote:Op donderdag 6 november 2014 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga me straks weer volstoppen met eten.
Het is dat ik geen chocola heb, anders had ik me volgestopt met chocola en chocomelk.quote:
oefquote:Op donderdag 6 november 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat ik geen chocola heb, anders had ik me volgestopt met chocola en chocomelk.
#fattyleef
Nee, word je fatty van.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
oef
Zal ik het kopen? Tempting as fuck
Narcolepsie is okay ole olequote:
Nou enquote:
Ik val nooit zomaar in slaap. Wil ik wel. Nu bijvoorbeeldquote:Op donderdag 6 november 2014 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig niet zomaar vanuit het niets![]()
Als ik te relaxt ben wel
Sssht kom kom.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou en
Ik ben toch alleen openminded wanneer het aankomt op drugs en seks dus dat werk ik op die manier gewoon toch weer weg dan?
zozo, kroegtijgerquote:Op donderdag 6 november 2014 17:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga zo weer de kroeg inEven bijkletsen met mijn beste vriend
Veel plezier van het weekend.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Dqod het volgende:
K zal eens weer braaf verder gaan werken en vanavond op tijd naar bed. Moet fris en fruitig het weekend in![]()
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier van het weekend.
quote:Op donderdag 6 november 2014 17:15 schreef Dqod het volgende:
K zal eens weer braaf verder gaan werken en vanavond op tijd naar bed. Moet fris en fruitig het weekend in![]()
Jup.quote:
Ben je ziek of zo? :squote:
Echt ziek of zie je libido als een ziekte?quote:
Het tweedequote:Op donderdag 6 november 2014 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Echt ziek of zie je libido als een ziekte?
Beterschap dan.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 6 november 2014 18:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Beterschap dan.
Ik heb eigenlijk alleen maar zin om op de bank te hangen met warme chocomelk, mijn grote zachte deken en een film.
Wat dan?quote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik weet ook wel waar het door komt, dus ik zou er wat aan kunnen doen.
fapfapquote:Op donderdag 6 november 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik weet ook wel waar het door komt, dus ik zou er wat aan kunnen doen.
Ik moet die serie echt weer eens gaan kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |