SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Van de angst?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik haar tegen kom dan zou ik denk ik flauwvallen.
Dat was met Dearest. Toen kwam Jhaliquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
Is ze hier na dat honden gedoe ooit nog terug geweest?
ohquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
fittiequote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man isquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
AB
hahahahahaha
Wat was er aan de hand?
Hey Typischquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
madquote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat dan ook niet tegen me als je moet leren
Huilen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man is
Beetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?
geeft niks xoxoquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh srry verkeerde account :Sss
eh?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent nog altijd haar favo FOK!ker in het fobo
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sprak haar laatst nog op Skype. Op FB heeft ze me geblokkeerd.
quote:
durft die nietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Paxje jou blokkeert :s
Wat ben je toch een gul persoon.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
durft die niet
hij is een hele lieve, rustige jongen die veel respect voor mij heeft.en andersom
ik heb hem een jaar ABO cadeau gegeven
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
Rodawa in het fobo van Jhali:
"Ik hoorde het nieuws zojuist bij SBS Shownieuws, sterkte."
Jhali "Sorry, wat?"
"Met die werkloze man die familie van jou bleek te zijn. Die hoerenneukende tokkie. Die lul, die naast zijn penis enkel een uitkering trok en ons geld ontnam terwijl hij geen flikker uitvoerde.
Een groot verlies, we zullen hem allemaal missen."![]()
nee, mijn vrienden zijn verbannen. Ik ben niet rustig.quote:
ik ben er nogquote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, mijn vrienden zijn verbannen. Ik ben niet rustig.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
durft die niet
hij is een hele lieve, rustige jongen die veel respect voor mij heeft.en andersom
ik heb hem een jaar ABO cadeau gegeven
HEEFT KNUT EEN BAN?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij bent toch ook verdrietig omdat Knut een ban heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar er zijn er wel drie weg nu.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEEFT KNUT EEN BAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEEFT KNUT EEN BAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook blij dat hij een ban heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een grafuser is t ook
dvenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCees
wat is de derde?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar er zijn er wel drie weg nu.
lr fokkie en jcquote:
hoe komt dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCees
EtsuGodquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat hij een ban heeft
wat een grafuser is t ook
Wanneer ga jij je weer een keer compleet misdragen? Het moet er zo langzamerhand aan zitten te komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een beetje boos op LR en dat zal ik hem laten merken als die terug komt.
Hij heeft ook man ingesteld op J.Jamesquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef xcachet het volgende:
Hey toto, als je kijkt in foto bij 'mannen' staat J.James ertussen haha. Kon hem niet vinden bij 'vrouwen'.Fotoboek van mannen
Zolang jij nog moderator bent, houd ik me gedeisd.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je weer een keer compleet misdragen? Het moet er zo langzamerhand aan zitten te komen.
Dit is de startpagina van Etsu.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef xcachet het volgende:
Hey toto, als je kijkt in foto bij 'mannen' staat J.James ertussen haha. Kon hem niet vinden bij 'vrouwen'.Fotoboek van mannen
Zeer verstandigquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang jij nog moderator bent, houd ik me gedeisd.
ja oke dan is die KLB ruzie zijn eigen foutquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft ook man ingesteld op J.James
die nam het op voor jcquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja dat wist ik al lang
[..]
wat is er dan met fokkie?
Had je dat bij Spuisels gelezen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke dan is die KLB ruzie zijn eigen fout
hahahahhahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de startpagina van Etsu.
Spuisels?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had je dat bij Spuisels gelezen?__
Ik kom je wel even in elkaar slaanquote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ben morgen 14.00 op Utrecht Centraal wie nog meer?
Groningen Centraal?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ben morgen 14.00 op Utrecht Centraal wie nog meer?
trollquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een terechte negatieve note van je ontvangen en dat houd ik graag zo.
Jhali, is that you?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kom je wel even in elkaar slaan![]()
Nee moet van Zwolle naar Utrechtquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali, is that you?
[..]
Nee moet van Zwolle naar Utrecht
spuiselsquote:
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraalquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali, is that you?
[..]
10/10 zou nog eens bezoekenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraal
oohquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
spuisels
Bedankt iedereen in GRTD. Ik voel me echt heel erg welkom bij jullie en jullie zijn allemaal zo vriendelijk. Echt heel fijn
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraal
Doet me goed om te horen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lasagne bij Etsu
Mooiste dag van mijn leven
nee fokkie twee wekenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#freeFok-it#freeiedereen
permban?
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik zullen je met open armen opwachten
En ik dan? :squote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik zullen je met open armen opwachten
jij vindt meestal het tegenovergestelde van wat ik vind, dus zodoende was ik daar niet zeker vanquote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
En ik dan? :s
Jezus je sluit me weer buiten
geef die abo maar terug
nee alleen haar dochterquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali, is that you?
[..]
je moet beginnen in de tintelierquote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Toto69 het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar uitgaansleven daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pintelier toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je moet beginnen in de tintelier
ah weetje hou gewoon je..quote:Op woensdag 5 november 2014 14:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij vindt meestal het tegenovergestelde van wat ik vind, dus zodoende was ik daar niet zeker van
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef Toto69 het volgende:
Speciaal voor Etsu, Johannes en PaxconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal voor Etsu, Johannes en PaxconIs dat in Harlingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herinner mij nog een zekere avond op tinychat dat je sigaretten ging halen op grunn CS.quote:
Maar Mortaxx kan ik maar moeilijk serieus nemen gezien zijn lengte.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar in Mortaxx taal is het Tintelier.
Speciaal voor Etsu, Johannes en PaxconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Albaquote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik herinner mij nog een zekere avond op tinychat dat je sigaretten ging halen op grunn CS.
Je kwam vanaf R'dam.
Is uitgaan bietje leuk in Grunn?quote:
Alsof Etsu toestemming nodig heeft om in iemand zijn poeper te gaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij haat mij omdat je niet in mijn poeper mag
Jaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is uitgaan bietje leuk in Grunn?
Al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, hier in de regio is het alleen maar drama. In Lissabon was het wel tof.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
jij haat mij omdat je niet in mijn poeper mag
ja, ik heb af en toe mn momenten dat ik 3 nachten achterelkaar uitga en dronken thuiskom en dan ga ik DM'en met Pax.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is uitgaan bietje leuk in Grunn?
Al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal, hier in de regio is het alleen maar drama. In Lissabon was het wel tof.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ja, ik heb af en toe mn momenten dat ik 3 nachten achterelkaar uitga en dronken thuiskom en dan ga ik DM'en met Pax.
Dronken? Zal eerder aangeschoten zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
ja, ik heb af en toe mn momenten dat ik 3 nachten achterelkaar uitga en dronken thuiskom en dan ga ik DM'en met Pax.
mobiel debielquote:Op woensdag 5 november 2014 14:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dronken? Zal eerder aangeschoten zijn
Als je dronken bent krijg je die pc nooit meer aan joh
Etsu kan rijmen en dichten.quote:
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:48 schreef LETMEIN het volgende:
Dronken? Zal eerder aangeschoten zijn
Als je dronken bent krijg je die pc nooit meer aan joh
Misschien kun je voortaan iemand anders dm'en? Ik gun die leuke gesprekken ook aan anderen namelijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
dat durf ik niet.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien kun je voortaan iemand anders dm'en? Ik gun die leuke gesprekken ook aan anderen namelijk.
Jawel, moest vooral lachen om het voorstukje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is leuk? Ben eerder klaar met leren dan verwacht, dus dan is hersenloos vermaak wel goed.
Ik zie net het voorstukje. Die gekleurde dildo's.. Moeten ze dan degene pakken die het meest op de lul van hun partner lijkt?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel, moest vooral lachen om het voorstukje.
En bleef me me maar bedenken hoe je je hiervoor op kunt geven
Oh dat heb ik dan gemist. Maar die katquote:Op woensdag 5 november 2014 14:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zie net het voorstukje. Die gekleurde dildo's.. Moeten ze dan degene pakken die het meest op de lul van hun partner lijkt?
comfortabele prullenbak heb jij dat je nog kan fokkenquote:
Zeecontainerquote:Op woensdag 5 november 2014 15:09 schreef supersof het volgende:
[..]
comfortabele prullenbak heb jij dat je nog kan fokken
Nou en.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is toch geen prullenbak mafklapper
Droge KPN reclame weerquote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
http://www.funx.nl/index.(...)ijksaanzoek-vriendin
hehe
quote:
Reclamestuntquote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
hehe
Waarom zou je het als iets vervelends ervaren? Roet is zwart, niet geel of paars.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ik vind dat als er mensen zijn in onze maatschappij die zwarte piet als iets vervelends ervaren dat daar ook gewoon rekening mee gehouden mag worden.
en een kind kan het geen drol schelen of piet nou zwart of geel of whatever is.
En waar trek je de grens?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
ik vind dat als er mensen zijn in onze maatschappij die zwarte piet als iets vervelends ervaren dat daar ook gewoon rekening mee gehouden mag worden.
en een kind kan het geen drol schelen of piet nou zwart of geel of whatever is.
Zwarte piet is racisme.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwarte Piet is in zijn roots gewoon racistisch. Het roet van de schoorsteen verhaal kwam later pas. Mensen die zich willen vasthouden aan cultuurbehoud, want cultuur is niet iets wat in steen gebeiteld staat.
Gewoon een aflevering van het sinterklaasjournaal waar ze allemaal onder de douche gaan.
Waarom is het racistisch?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zwarte Piet is in zijn roots gewoon racistisch. Het roet van de schoorsteen verhaal kwam later pas. Mensen die zich willen vasthouden aan cultuurbehoud, want cultuur is niet iets wat in steen gebeiteld staat.
Gewoon een aflevering van het sinterklaasjournaal waar ze allemaal onder de douche gaan.
Maar de roots van Zwarte Piet gaat over een demon die getemd is.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Omdat Zwarte Piet een negroïde slaaf is die kinderen mishandelt als ze zich niet gedragen.quote:
omdat het hier niet gaat om roetquote:Op woensdag 5 november 2014 15:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom zou je het als iets vervelends ervaren? Roet is zwart, niet geel of paars.
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat Zwarte Piet een negroïde slaaf is die kinderen mishandelt als ze zich niet gedragen.
Goed argument, lekker kort, moeten we vaker doenquote:
Inderdaad, maar waarom dan zo moeilijk doen en maar vast blijven houwen aan een traditie? vanwege de nostalgische waarde?quote:
Polenmeldpunt anyonequote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat het hier niet gaat om roet
dat is er later bij verzonnen. en jij als blank iemand kan dat niet begrijpen. blanken worden namelijk nauwelijks gediscrimineerd.
En als het een blanke slaaf zou betreffen? Daar waren er immers talloze van in Europa, Azië en Afrika.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat Zwarte Piet een negroïde slaaf is die kinderen mishandelt als ze zich niet gedragen.
Ohja, ik was live toeschouwer bij deze onzinquote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
hehe
Gozer, als zwarte piet een ander kleurtje krijgt lopen de winkelketens gigantisch veel omzet mis. Het is een financiële kwestie.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Inderdaad, maar waarom dan zo moeilijk doen en maar vast blijven houwen aan een traditie? vanwege de nostalgische waarde?
Ja, zo kan je uren doorgaanquote:Op woensdag 5 november 2014 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als het een blanke slaaf zou betreffen? Daar waren er immers talloze van in Europa, Azië en Afrika.
Zou het dan wel mogen?
En is het punt van kinderen mishandelen relevant? Want dat doet hij al vele jaren niet meer.
Als kinderen er plezier aan beleven waarom afschaffen. Als die zuurpruimen nou gewoon eens gingen werken voor de centenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder gewoon een achterlijke traditie.
WP, waar wil je dan de grens trekken?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat het hier niet gaat om roet
dat is er later bij verzonnen. en jij als blank iemand kan dat niet begrijpen. blanken worden namelijk nauwelijks gediscrimineerd.
Die beleven aan elk feest plezier als ze cadeaus krijgen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als kinderen er plezier aan beleven waarom afschaffen. Als die zuurpruimen nou gewoon eens gingen werken voor de centen
WTFquote:Op woensdag 5 november 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
hehe
je past wat namen en verpakkingen aan? je argument slaat nergens opquote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Gozer, als zwarte piet een ander kleurtje krijgt lopen de winkelketens gigantisch veel omzet mis. Het is een financiële kwestie.
Ja, maar het zijn de vragen waar het om gaat.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, zo kan je uren doorgaan
Maar eigenlijk boeit het me geen enkele kut, dat hele feest niet.
Wat voor een raar verband teken jij tussen anti-piet zijn en geen werk hebben?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als kinderen er plezier aan beleven waarom afschaffen. Als die zuurpruimen nou gewoon eens gingen werken voor de centen
De meeste anti-pieten zijn werkloos, nu jij weerquote:Op woensdag 5 november 2014 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een raar verband teken jij tussen anti-piet zijn en geen werk hebben?
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De meeste anti-pieten zijn werkloos, nu jij weer
Mensen die op werkdagen druk gaan maken om zwarte piet. Ga werken voor de centen domme kneuzenquote:Op woensdag 5 november 2014 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
De grens moet getrokken worden bij een kleur waar niemand wat over te zeiken heeft. niet zwart niet wit gewoon blauw of paars of whatever. in wat voor een maatschappij leven we als er mensen zijn die zich door dit (kinder)feest gediscrimineerd voelen gewoon uitgejauwd worden en 'maar lekker terug naar hun eigen land moeten'. gooi dan de grenzen maar dicht en laat meneer rutte een dictatuur van nederland maken.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WP, waar wil je dan de grens trekken?
Ik vind het zelf bijvoorbeeld schofterig racistisch gedrag dat er een grotere groep blanken was die meenden te moeten zeggen dat negers zich gediscrimineerd moesten voelen hierdoor.
Alsof ze niet voor zichzelf kunnen denken.![]()
En als iemand dus iets vindt, moet het maar voor waar worden aangenomen? Het zijn gevoelens, die kun je niet goed staven. Je kunt iets vinden, maar hoe meet je of deze gevoelens echt zijn, of dat ze klachtwaardig zijn of dat ze relevant zijn?
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen die op werkdagen druk gaan maken om zwarte piet. Ga werken voor de centen domme kneuzen
De magische conclusies van LMI everybodyquote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mensen die op werkdagen druk gaan maken om zwarte piet. Ga werken voor de centen domme kneuzen
Echt basisschoolargumenten heb jij.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het is gewoon de waarheid en daar ben jij het volledig mee eens.
Dominee Gremdaat altijd +1quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Chai het volgende:
Mensen die zich beledigd voelen zijn niet zuiver op de graat.
Een kleine groep mensen wil de sinterklaas traditie aanpassen; kijk 1x hoe hoog de PVV in de rankings staat de afgelopen tijdquote:Op woensdag 5 november 2014 15:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De magische conclusies van LMI everybody
Mijn punt was meer: wat is er nou echt discriminerend?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De grens moet getrokken worden bij een kleur waar niemand wat over te zeiken heeft. niet zwart niet wit gewoon blauw of paars of whatever. in wat voor een maatschappij leven we als er mensen zijn die zich door dit (kinder)feest gediscrimineerd voelen gewoon uitgejauwd worden en 'maar lekker terug naar hun eigen land moeten'. gooi dan de grenzen maar dicht en laat meneer rutte een dictatuur van nederland maken.
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Echt basisschoolargumenten heb jij.
"Waarom?"
-"Ja gewoon"
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een kleine groep mensen wil de sinterklaas traditie aanpassen; kijk 1x hoe hoog de PVV in de rankings staat de afgelopen tijd
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
heel die zwarte pieten zooi boeit me geen ene reet
Dat kan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
heel die zwarte pieten zooi boeit me geen ene reet
quote:Op woensdag 5 november 2014 15:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet je nog eens kijken, er is duidelijk een link.
Hoe interpreteer je dat dan? Als mensen uit boosheid grove termen in de mond nemen zijn zij dan ook racisten?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik vind het wel een interessant voorbeeld van hoe onze maatschappij er voor staat.
blijkbaar is er genoeg aandacht voor in de media om het zo te laten escaleren. normaal meng ik mij ook niet in dit soort discussies omdat het me in de essentie niet boeit. ik ben simpelweg te oud om het te vieren. maar ik snap niet wat er nou zo moeilijk aan is om één factor aan zo'n feest te veranderen zodat ook zij die zich gediscrimineerd voelen er een leuke tijd op na kunnen houden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn punt was meer: wat is er nou echt discriminerend?
Er zijn meer negers die er geen problemen mee hebben. Niet alleen in Nederland, maar ook op de Antillen en in Suriname. Als er kennelijk voldoende mensen er geen probleem mee hebben, is het dan wel een probleem?
Is het een probleem als 1 iemand zich ergens aan stoort? 2? 100?
Hoe lager je die grens namelijk stelt, hoe minder je kunt doen als maatschappij. Er is namelijk altijd wel ergens een beroepshuilebalk die claimt zich ergens aan te storen.
Zwarte Piet zie ik vooral als...quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
mag hopen dat je dat niet van pownews of geenstijl hebtquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zwarte Piet zie ik vooral als...
2%
Een slaaf van Sinterklaas
52%
Een knecht / dienaar van Sinterklaas
40%
Een vriend van Sinterklaas
6%
Anders, namelijk
0%
Weet niet/ geen mening
Eenvandaagquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mag hopen dat je dat niet van pownews of geenstijl hebt
Meerendeel ziet hem dus als minderwaardig tegenover de blanke sintquote:Op woensdag 5 november 2014 15:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zwarte Piet zie ik vooral als...
2%
Een slaaf van Sinterklaas
52%
Een knecht / dienaar van Sinterklaas
40%
Een vriend van Sinterklaas
6%
Anders, namelijk
0%
Weet niet/ geen mening
VOC mentaliteit?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een knecht is iemand die als beroep hulptaken uitoefent die ter ondersteuning dienen van een hoofdtaak.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meerendeel ziet hem dus als minderwaardig tegenover de blanke sint
Omdat emoties en nostalgie. Terugdenkend aan vroeger hoe je enorm van Zwarte Piet genoot en hem totaal niet zag als neger of slaaf voelen mensen zich enorm aangevallen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar is er genoeg aandacht voor in de media om het zo te laten escaleren. normaal meng ik mij ook niet in dit soort discussies omdat het me in de essentie niet boeit. ik ben simpelweg te oud om het te vieren. maar ik snap niet wat er nou zo moeilijk aan is om één factor aan zo'n feest te veranderen zodat ook zij die zich gediscrimineerd voelen er een leuke tijd op na kunnen houden.
Verenigde Oost-Indische Compagnie beste compagniequote:
Ik vind ten eerste dat de term racist door deze kwestie nog verder uitgehold is, als het überhaupt nog enige betekenis had.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe interpreteer je dat dan? Als mensen uit boosheid grove termen in de mond nemen zijn zij dan ook racisten?
tldrquote:Op woensdag 5 november 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind ten eerste dat de term racist door deze kwestie nog verder uitgehold is, als het überhaupt nog enige betekenis had.
Ik kan iemand die een keer een grove term in de mond neemt niet racistisch noemen.
Het is aan de ene kant de enorme kleinzerigheid, die over is lijken komen waaien uit Amerika, van mensen die zich ineens menen overal aan te moeten storen en zich door alles beledigd voelen. Aan de andere kant is het kennelijk een punt geworden waarvoor veel mensen de hakken in het zand zetten. Nederland heeft nooit een sterke traditie gehad van zelfbeeld of trots. Er heeft decennialang een zogenaamde weg-met-ons-cultuur geheerst, waar nu een verandering in lijkt te komen. Met de opkomst van een anti-EU gedachtegoed zou je misschien kunnen spreken van een nationalistisch gedachtegoed. Kennelijk is er nog niet genoeg tijd verstreken sinds WO II, gezien de rabiate reacties van sommige zwakzinnigen in de media.
Over het geheel genomen zou ik blij zijn als dit het grootste probleem is dat we hebben als Nederland, maar het is alleen het probleem dat het meest wordt uitgelicht omdat het het meest eenvoudig te begrijpen is en iets is dat alleen Nederland aangaat.
Ik zou zelf graag een grotere interesse zien in de EU en de milieumaffia.
De media speelt in op wat er leeft en wakkert dit aan.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkbaar is er genoeg aandacht voor in de media om het zo te laten escaleren. normaal meng ik mij ook niet in dit soort discussies omdat het me in de essentie niet boeit. ik ben simpelweg te oud om het te vieren. maar ik snap niet wat er nou zo moeilijk aan is om één factor aan zo'n feest te veranderen zodat ook zij die zich gediscrimineerd voelen er een leuke tijd op na kunnen houden.
AH dacht gewoon dat andere mensen ook niet zaten te wachten op roetmoppen afgebeeld op hun etenswaren, omdat ze dat stiekem toch een beetje vies vinden.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:46 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
AH is ook zo'n belachelijke winkelketen aan het worden
Laten zich beïnvloeden door een klein groepje mensen
En ondertussen wrijft de Jumbo lekker in de handjesquote:Op woensdag 5 november 2014 15:49 schreef Chai het volgende:
[..]
AH dacht gewoon dat andere mensen ook niet zaten te wachten op roetmoppen afgebeeld op hun etenswaren, omdat ze dat stiekem toch een beetje vies vinden.
Inmiddels aan een baan gekomen of nog werkeloos?quote:Op woensdag 5 november 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry dat ik het heb vermoord.
Jullie hebben toestemming om jullie wederom als kleuters te gedragen. Vooral niet nadenken.
Doe eens normaal manquote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Goede posts kaneel.
Goede posts Chai.
LMI nog even debiel.
Ik zeg toch welkom terug? Grapje man gelijk boos.quote:
Nee je noemt mij debielquote:Op woensdag 5 november 2014 16:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zeg toch welkom terug? Grapje man gelijk boos.
Dank je.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:32 schreef 2Happy4U het volgende:
Goede posts kaneel.
Goede posts Chai.
LMI nog even debiel.
Ik wil het ook voor je inspreken op opsturen.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
Ik print dit uit en hang het boven mijn bed
Met die ene leuke stem?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil het ook voor je inspreken op opsturen.
Wordt het vergezeld door een foto van je piemel?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik wil het ook voor je inspreken op opsturen.
De gaystem?quote:
Die de 15e.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt het vergezeld door een foto van je piemel?
[ afbeelding ]
Nee, die ene waarbij je vroeg: "zou je nog van me houden als ik zo'n stem had?"quote:
De gaystem dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, die ene waarbij je vroeg: "zou je nog van me houden als ik zo'n stem had?"
Dat is toch niet echt gay?quote:
Wel beetje apart.quote:
Een hoop.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit daar bij jou verschil in dan![]()
![]()
Natuurlijk.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En zou je nog van hem houden met die stem?
ah okeequote:Op woensdag 5 november 2014 16:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Een hoop.Ik heb een mooie, diepe, mannelijke stem.
en vrouwen kunnen beter de keuken niet verlatenquote:Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Mannen kunnen toch beter hun mond houden.
Zeker zelf het eten opeten of niet?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:47 schreef Fera het volgende:
Mannen kunnen toch beter hun mond houden.
quote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en vrouwen kunnen beter de keuken niet verlaten
Alsof ik zo'n vreetzak ben.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zeker zelf het eten opeten of niet?
Haha. Awww.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier een konijn om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Vandaag vier pannenkoeken op. ZONDER spek.#gezondleef
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha. Awww.
Vandaag trouwens prima aan gezondleef gehouden.Ik moet gewoon op tijd iets eten, dan ga ik ook niet snaaien.
Ook op jou.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:57 schreef 2Happy4U het volgende:
Vandaag vier pannenkoeken op. ZONDER spek.#gezondleef
Ook gezonde boodschappen gedaan. O.a. brood, kaas, komkommer, tomaatjes, rucola en peren gehaald.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
[..]
Ook op jou.
Ze waren wel enorm dik.quote:
Ja, maar dat is echt vies veel. Persoonlijk had ik zelfs bij 2 of 3 gelaten.quote:Op woensdag 5 november 2014 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze waren wel enorm dik.Maar over 't algemeen kan ik er wel 7+ op.
Ik piepersquote:Op woensdag 5 november 2014 17:04 schreef LETMEIN het volgende:
Ik ga dadelijk weer een kilo spaghetti eten #goedleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |