SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Van de angst?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik haar tegen kom dan zou ik denk ik flauwvallen.
Dat was met Dearest. Toen kwam Jhaliquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
Is ze hier na dat honden gedoe ooit nog terug geweest?
ohquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
fittiequote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man isquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
AB
hahahahahaha
Wat was er aan de hand?
Hey Typischquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
madquote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat dan ook niet tegen me als je moet leren
Huilen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man is
Beetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?
geeft niks xoxoquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh srry verkeerde account :Sss
eh?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je bent nog altijd haar favo FOK!ker in het fobo
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sprak haar laatst nog op Skype. Op FB heeft ze me geblokkeerd.
quote:
durft die nietquote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Paxje jou blokkeert :s
Wat ben je toch een gul persoon.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
durft die niet
hij is een hele lieve, rustige jongen die veel respect voor mij heeft.en andersom
ik heb hem een jaar ABO cadeau gegeven
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:26 schreef xcachet het volgende:
Rodawa in het fobo van Jhali:
"Ik hoorde het nieuws zojuist bij SBS Shownieuws, sterkte."
Jhali "Sorry, wat?"
"Met die werkloze man die familie van jou bleek te zijn. Die hoerenneukende tokkie. Die lul, die naast zijn penis enkel een uitkering trok en ons geld ontnam terwijl hij geen flikker uitvoerde.
Een groot verlies, we zullen hem allemaal missen."![]()
nee, mijn vrienden zijn verbannen. Ik ben niet rustig.quote:
ik ben er nogquote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, mijn vrienden zijn verbannen. Ik ben niet rustig.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
durft die niet
hij is een hele lieve, rustige jongen die veel respect voor mij heeft.en andersom
ik heb hem een jaar ABO cadeau gegeven
HEEFT KNUT EEN BAN?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
jij bent toch ook verdrietig omdat Knut een ban heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja maar er zijn er wel drie weg nu.quote:
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEEFT KNUT EEN BAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
HEEFT KNUT EEN BAN?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook blij dat hij een ban heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een grafuser is t ook
dvenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCees
wat is de derde?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar er zijn er wel drie weg nu.
lr fokkie en jcquote:
hoe komt dat?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
heel veel VBL bigstars waaronder Littlerabbit en JanCees
EtsuGodquote:Op woensdag 5 november 2014 14:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben ook blij dat hij een ban heeft
wat een grafuser is t ook
Wanneer ga jij je weer een keer compleet misdragen? Het moet er zo langzamerhand aan zitten te komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
Ik ben een beetje boos op LR en dat zal ik hem laten merken als die terug komt.
Hij heeft ook man ingesteld op J.Jamesquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef xcachet het volgende:
Hey toto, als je kijkt in foto bij 'mannen' staat J.James ertussen haha. Kon hem niet vinden bij 'vrouwen'.Fotoboek van mannen
Zolang jij nog moderator bent, houd ik me gedeisd.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je weer een keer compleet misdragen? Het moet er zo langzamerhand aan zitten te komen.
Dit is de startpagina van Etsu.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef xcachet het volgende:
Hey toto, als je kijkt in foto bij 'mannen' staat J.James ertussen haha. Kon hem niet vinden bij 'vrouwen'.Fotoboek van mannen
Zeer verstandigquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zolang jij nog moderator bent, houd ik me gedeisd.
ja oke dan is die KLB ruzie zijn eigen foutquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij heeft ook man ingesteld op J.James
die nam het op voor jcquote:Op woensdag 5 november 2014 14:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ja dat wist ik al lang
[..]
wat is er dan met fokkie?
Had je dat bij Spuisels gelezen?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja oke dan is die KLB ruzie zijn eigen fout
hahahahhahahaquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de startpagina van Etsu.
Spuisels?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Had je dat bij Spuisels gelezen?__
Ik kom je wel even in elkaar slaanquote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ben morgen 14.00 op Utrecht Centraal wie nog meer?
Groningen Centraal?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:33 schreef xcachet het volgende:
Ik ben morgen 14.00 op Utrecht Centraal wie nog meer?
trollquote:Op woensdag 5 november 2014 14:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een terechte negatieve note van je ontvangen en dat houd ik graag zo.
Jhali, is that you?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik kom je wel even in elkaar slaan![]()
Nee moet van Zwolle naar Utrechtquote:
ik moest lachenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali, is that you?
[..]
Nee moet van Zwolle naar Utrecht
spuiselsquote:
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraalquote:Op woensdag 5 november 2014 14:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jhali, is that you?
[..]
Nee moet van Zwolle naar Utrecht
10/10 zou nog eens bezoekenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraal
oohquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
spuisels
Bedankt iedereen in GRTD. Ik voel me echt heel erg welkom bij jullie en jullie zijn allemaal zo vriendelijk. Echt heel fijn
Nog nooit geweestquote:Op woensdag 5 november 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer hoor, altijd leuk op Groningen Centraal
Doet me goed om te horen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lasagne bij Etsu
Mooiste dag van mijn leven
nee fokkie twee wekenquote:Op woensdag 5 november 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#freeFok-it#freeiedereen
permban?
quote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik zullen je met open armen opwachten
En ik dan? :squote:Op woensdag 5 november 2014 14:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
johannes en ik zullen je met open armen opwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |