SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Van de angst?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik haar tegen kom dan zou ik denk ik flauwvallen.
Dat was met Dearest. Toen kwam Jhaliquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
Is ze hier na dat honden gedoe ooit nog terug geweest?
ohquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
fittiequote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou. Je hebt gisteravond nog een mooie AB fittie gemist
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man isquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh
AB
hahahahahaha
Wat was er aan de hand?
Hey Typischquote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
madquote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Praat dan ook niet tegen me als je moet leren
Huilen.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fittie
was gewoon pestgedrag
met zijn alle op 1
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In KLB kwam er ineens een shitstorm over dat ze een man is
Beetje.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heeft ze het niet zelf uitgelokt?
geeft niks xoxoquote:Op woensdag 5 november 2014 14:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh srry verkeerde account :Sss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |